Ja wilde eigenlijk zonder ketting. Heb er al 2 liggen :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wollah die slotje.
http://www.slotenspeciaal(...)ste-kopp-419271.html
Helemaal niet, laatste update van de pliesie was net voordat ik het bericht maakte.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent wel onder de indruk mag ik hopen.
Niks voor mij.quote:
Dik 1 dag dan:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, laatste update van de pliesie was net voordat ik het bericht maakte.
Wat dacht je van die moeder die d'r kind heeft aangegeven?quote:
1 zinnetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die moeder die d'r kind heeft aangegeven?
Zoiets dan? http://www.slotenspeciaal(...)gelslot-180x320.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wilde eigenlijk zonder ketting. Heb er al 2 liggen :p
Wat heeft dat hiermee te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij geniet ook zeker niet van een breezer?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga me maar weer aanmelden voor de FP, want jullie hebben geen hart voor de zaak.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou ooit een ouderwets bromfietskettingslot een goudkleurig laagje geven en dan met dat ding om me nek door de stad lopen, kijk me stoer doen enzo![]()
Ja die had ik gezien maar is dat te vertrouwen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zoiets dan? http://www.slotenspeciaal(...)gelslot-180x320.html
Gelukkig heb je dat niet gedaan :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou ooit een ouderwets bromfietskettingslot een goudkleurig laagje geven en dan met dat ding om me nek door de stad lopen, kijk me stoer doen enzo![]()
Elfletterig en ik vonden je erg goedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga me maar weer aanmelden voor de FP, want jullie hebben geen hart voor de zaak.
Dat boeit me niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig en ik vonden je erg goed
Alles is natuurlijk te kraken of te slopen, maar het is volgens mij wel een goed slot.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien maar is dat te vertrouwen?
Ja jonge, ik lees die televaag toch heel nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
1 zinnetje.
Geef nou maar gewoon toe dat het oude meuk is
Daarom komt morgen dat bericht van de rennende rukker pas online natuurlijk.
Hij is wel goedkoopquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles is natuurlijk te kraken of te slopen, maar het is volgens mij wel een goed slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |