Dat gaat dus nooit gebeuren hequote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
WINTERSWIJK -
De politie heeft donderdag in het asielzoekerscentrum in Winterswijk een man neergeschoten. Agenten trokken hun wapen omdat een asielzoeker compleet was doorgedraaid en een gevaar vormde voor zijn omgeving.
De dienders losten eerst een waarschuwingsschot. Toen de man daar niet op reageerde is gericht geschoten. Hij raakte gewond en is naar het ziekenhuis gebracht.
De rust in het azc is inmiddels weergekeerd, aldus de politie. De recherche doet nader onderzoek. Het is niet bekend uit welk land de man afkomstig is. Het is ook niet bekend waardoor hij door het lint ging.
In het azc in Winterswijk is plaats voor vijfhonderd bewoners. Het complex aan de Amstelstraat is in het begin van deze eeuw speciaal voor de opvang van vluchtelingen gebouwd. Het centrum bestaat uit zelfstandige wooneenheden, die later eventueel ook geschikt zijn als senioren- of starterswoningen.
Bron
En maar binnenhalen die gasten..
Als wij nou eerst een de aandacht geven aan onze ouderen of starters, maar nee, uitschot en uitnemers eerst natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:36 schreef Eugene.H het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren he
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als wij nou eerst een de aandacht geven aan onze ouderen of starters, maar nee, uitschot eerst.
Nee, het zijn allemaal lieverdjes, komen later heulemaal geen problemen van of komen in aanraking met justitie?quote:
Gastquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal lieverdjes, komen later heulemaal geen problemen van of komen in aanraking met justitie?
Hij heeft gelijk, eigen volk hoort altijd op de eerste plaats te komen.quote:
Blanke Nederlanders die hier werken en wonen en netjes hun belastingen betalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat is dat precies..? Kun je dat uitleggen..?
Mensen die jaren voor ons gewerkt hebben en belasting hebben betaald, heten ook wel ouderen, dat is eigen volk, en deze mensen laten wij nu stikken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja helaas 80% wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het was uitschot volgens jou toch?
Nederlanders en mensen die hier geboren zijn. Het is niet bepaald eerlijk dat gelukzoekers in de watten worden gelegd terwijl mensen hier 10 jaar op een huurwoning moeten wachten en ouderen waardeloze zorg krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als vluchteling mag je nog niet eens werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Blanke Nederlanders die hier werken en wonen en netjes hun belastingen betalen.
Ah.. das geen eigen volk.. das 1 ras..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Blanke Nederlanders die hier werken en wonen en netjes hun belastingen betalen.
goed zo dan kan je lekker terug naar huis toequote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als vluchteling mag je nog niet eens werken.
Ik denk dat hij gewoon de blanke Nederlander bedoelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je had ook op partijen kunnen stemmen die geen participatie samenleving wilden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mensen die jaren voor ons gewerkt hebben en belasting hebben betaald, heten ook wel ouderen, dat is eigen volk, en deze mensen laten wij nu stikken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
goed zo dan kan je lekker terug naar huis toe
Ik ken er een heleboel.. Allemaal gastarbeiders die in de jaren 60 hier heen zijn gesleept.. allemaal ouderen.. onze economie opgebouwd met keihard werken en altijd belasting betaald..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mensen die jaren voor ons gewerkt hebben en belasting hebben betaald, heten ook wel ouderen, dat is eigen volk, en deze mensen laten wij nu stikken.
Nee, maar die mogen wij met ze allen onderhouden met onze belastinggeld, dat zie ik liever naar onze ouderen gaan voor een goede zorg, deze mensen hebben jaren lang voor ons gewerkt, maar nee in plaats daarvan gaat het geld naar het uitschot en uitnemers die toch al een uitzichtloze toekomst tegemoet gaan omdat ze toch niet aan het werk gaan of werk kunnen krijgen en vervolgens dan maar de criminele kant opgaan, zij worden weer een gevaar voor de samenleving, nee daar heb je veel aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet perse, Surinamers/Turken/Marokkanen/Chinezen/Indo's die hier geboren zijn ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de blanke Nederlander bedoelt.
Haha, ja dat helpt, stemmen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je had ook op partijen kunnen stemmen die geen participatie samenleving wilden?
ook goed Dit land is door onze (blanke) voorouders opgericht en opgebouwd. Laat die Afrikaantjes en Arabiertjes lekker zelf hun eigen land opbouwen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah.. das geen eigen volk.. das 1 ras..
Klopt, in die tijd waren de gastarbeiders nog respectvol en konden zich aanpassen in onze cultuur, dat is al een tijdje niet meer hoor, nu komen zij alleen hun handje ophouden voor het ''gratis'' geld hier wat jij en ik betalen, ik zie dat geld liever naar onze ouderen gaan voor een goede zorg of idquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ken er een heleboel.. Allemaal gastarbeiders die in de jaren 60 hier heen zijn gesleept.. allemaal ouderen.. onze economie opgebouwd met keihard werken en altijd belasting betaald..
Waarom per se dat geld? En niet bijvoorbeeld het geld dat bijvoorbeeld naar het onderhoud van stoplichten of het controleren van bouwvergunningen gaat??quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar die mogen wij met ze allen onderhouden met onze belastinggeld, dat zie ik liever naar onze ouderen gaan voor een goede zorg, deze mensen hebben jaren lang voor ons gewerkt, maar nee in plaats daarvan gaat het geld naar het uitschot en uitnemers die toch al een uitzichtloze toekomst tegemoet gaan omdat ze toch niet aan het werk gaan of werk kunnen krijgen en vervolgens dan maar de criminele kant opgaan, zij worden weer een gevaar voor de samenleving, nee daar heb je veel aan.
Hoeveel procent van alle asielzoekers komen dan in aanraking met justitie?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal lieverdjes, komen later heulemaal geen problemen van of komen in aanraking met justitie?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet perse, Surinamers/Turken/Marokkanen/Chinezen/Indo's die hier geboren zijn ook.
Ook de gastarbeiders uit de jaren 60/70 overigens.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
ook goed Dit land is door onze (blanke) voorouders opgericht en opgebouwd. Laat die Afrikaantjes en Arabiertjes lekker zelf hun eigen land opbouwen.
[..]
ook goed Dit land is door onze (blanke) voorouders opgericht en opgebouwd. Laat die Afrikaantjes en Arabiertjes lekker zelf hun eigen land opbouwen.
Ik kan je helaas geen cijfer geven maar ik denk toch wel 7 van de 10, logisch toch, wat zou jij doen als je een asielzoeker zou zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoeveel procent van alle asielzoekers komen dan in aanraking met justitie?
Hoeveel immigranten wonen er bij jou op zolder?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Hoe denk je dat die mensen hier gekomen zijn dan..?
En wij..? Wij hollanders zijn ook maar gewoon import vanuit Afrika.. alleen dan wat langer geleden...
De wereld is rond... en daar leven mensen...
Valt de IND ook onder justitie, het is namelijk wel hetzelfde ministerie?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoeveel procent van alle asielzoekers komen dan in aanraking met justitie?
Komt door een slecht mens zijn he..? Niet door de regeltjes waar ze knettergek van worden..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik kan je helaas geen cijfer geven maar ik denk toch wel 7 van de 10, logisch toch, wat zou jij doen als je een asielzoeker zou zijn?
Een mooie oplossing zou daarom zijn in aanraking met politie of niet willen aanpassen terug naar land van herkomst.
Ik denk dat hij iedereen bedoelt die een positieve bijdrage aan onze maatschappij heeft geleverd en hier niet alleen komt vernielen en roven van wat anderen hebben opgebouwd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de blanke Nederlander bedoelt.
Hoeveel heb jij er al persoonlijk de grens overgeschopt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoeveel immigranten wonen er bij jou op zolder?
En ondertussen mag je als starter gewoon 7 jaar op de wachtlijst staan voor een huurwoning.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het centrum bestaat uit zelfstandige wooneenheden, die later eventueel ook geschikt zijn als senioren- of starterswoningen.
Jij schaamt je niet voor het openlijk leeg laten lopen van de onderbuik en dan ook nog de suggestie wekken dat je hetzelfde zou doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik kan je helaas geen cijfer geven maar ik denk toch wel 7 van de 10, logisch toch, wat zou jij doen als je een asielzoeker zou zijn?
Als je even leest, zou je dus ook gelezen hebben dat wij Hollanders uit Afrika komen..quote:
Haha, tuurlijk geef onze regering/regeltjes de schuld, man ik ken geen ander volk wat zo tolerant is dan Nederlanders, maar pas op want straks willen zij nog onze tradities en volksfeesten afschaffen omdat het bijvoorbeeld te racistisch is, Nederlanders.... zucht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Komt door een slecht mens zijn he..? Niet door de regeltjes waar ze knettergek van worden..
Zij..? of laten WIJ met onze regeltjes dat toe..?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk geef onze regering/regeltjes de schuld, man ik ken geen ander volk wat zo tolerant is dan Nederlanders, maar pas op want straks willen zij nog onze tradities en volksfeesten afschaffen omdat het bijvoorbeeld te racistisch is, Nederlanders.... zucht.
Kap toch eens met het verspreiden van deze bullshit. Klopt niets van.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan zitten er veel buitenlanders op dit forum.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
man ik ken geen ander volk wat zo tolerant is dan Nederlanders,
Nee, totaal niet als je niet beter weet en zo wordt opgevoed, daarom moet je deze mensen niet in je land willen hebben om problemen te voorzien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij schaamt je niet voor het openlijk leeg laten lopen van de onderbuik en dan ook nog de suggestie wekken dat je hetzelfde zou doen.
Onze voorouders hebben toen destijds zonder hulp van andere zelf dit land opgebouwd. Onze nieuwe gelukszoekers komen hier alleen om hun handje op te houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:54 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als je even leest, zou je dus ook gelezen hebben dat wij Hollanders uit Afrika komen..
En dus ons eigen land hebben opgebouwd als Afrikaantjes..
Dus flikker maar op naar Afrika dan..
Goeie, allemaal dus ..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Valt de IND ook onder justitie, het is namelijk wel hetzelfde ministerie?
[..]
Historisch besef een beetje stuk?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Onze voorouders hebben toen destijds zonder hulp van andere zelf dit land opgebouwd. Onze nieuwe gelukszoekers komen hier alleen om hun handje op te houden.
Alsof asielzoekers ook een baan krijgen, kom op, handjes ophouden elke maand ja en daarnaast criminele activiteiten want dat uitkerinkje is natuurlijk niet genoeg om in een dikke bmw te rijden, maar de ouderen laten we stikken hoor want die gaan toch bijna dood, hebben ook helemaal niks betekend voor de samenleving.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kap toch eens met het verspreiden van deze bullshit. Klopt niets van.
Statushouders mogen gewoon werken. Asielzoekers die nog geen vergunning hebben mogen dat slechts beperkt.
Zo moeilijk is het niet.
nee hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Historisch besef een beetje stuk?
Say what? Even in het buitenland gaan plunderen en slaven voor je laten werken en dan zeggen dat je het zonder hulp hebt opgebouwd? What goes around comes around, karma is a bitch.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Onze voorouders hebben toen destijds zonder hulp van andere zelf dit land opgebouwd. Onze nieuwe gelukszoekers komen hier alleen om hun handje op te houden.
Asielzoekers in dikke BMW's? Das nieuw voor me. De afgunst druipt ervan af, das dan wel best typisch Nederlands...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof asielzoekers ook een baan krijgen, kom op, handjes ophouden elke maand ja en daarnaast criminele activiteiten want dat uitkerinkje is natuurlijk niet genoeg om in een dikke bmw te rijden, maar de ouderen laten we stikken hoor want die gaan toch bijna dood, hebben ook helemaal niks betekend voor de samenleving.
recht van de sterkste geld nog altijd in deze maatschappijquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:01 schreef moussie het volgende:
[..]
Say what? Even in het buitenland gaan plunderen en slaven voor je laten werken en dan zeggen dat je het zonder hulp hebt opgebouwd? What goes around comes around, karma is a bitch.
Ze komen opvangen wat wij strooien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Ik zou het even laten nakijken voor de zekerheid.quote:
Hoe moet ik dat doen? mensen helpen daarentegen is altijd makkelijker. Vooral voor diegene die graag alle problemen bagatelliseren en met hun hippie mentaliteit denken dat het allemaal wel goedkomt als de hele wereld hierheen komt en we allen hand in hand onder de regenboog dansen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al persoonlijk de grens overgeschopt?
Och, zoals ik het zie heeft ieder mens de mogelijkheid om dingen te leren, verschuilen achter niet weten en de opvoeding vind ik maar een zwaktebod. Wel respect overigens, zelden zie ik iemand die gewoon openlijk toegeeft niets te weten van de kwestie en maar wat te lopen roepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, totaal niet als je niet beter weet en zo wordt opgevoed, daarom moet je deze mensen niet in je land willen hebben om problemen te voorzien.
Nee, heeft te maken met dat mensen het zat zijn om dit soort mensen op te vangen waarvan je vooraf eigenlijk al weet dat er veel problemen gaan komen, zoals nu dus, doorgeflipte asielzoeker, maar zal waarschijnlijk wel de schuld zijn van ons vanwege de regeltjes natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:59 schreef Zolderkamer het volgende:
Dus dit pleuristopic heeft verder niets met de OP van doen.. maar enkel een beetje ongebreideld lopen kutten vanachter een toetsenbord..
Een land heeft geen cultuur.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Je verliest op lange termijn je cultuur/identiteit als land
Enne waarom die afwijkende OP dan..?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met dat mensen het zat zijn om dit soort mensen op te vangen waarvan je vooraf eigenlijk al weet dat er veel problemen gaan komen, zoals nu dus, doorgeflipte asielzoeker, maar zal waarschijnlijk wel de schuld zijn van ons vanwege de regeltjes natuurlijk.
Ik denk eerder getraumatiseerd door ervaringen opgedaan welke hem deden besluiten te vluchten. Mja, slechts mijn 2 centjes...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met dat mensen het zat zijn om dit soort mensen op te vangen waarvan je vooraf eigenlijk al weet dat er veel problemen gaan komen, zoals nu dus, doorgeflipte asielzoeker, maar zal waarschijnlijk wel de schuld zijn van ons vanwege de regeltjes natuurlijk.
True that.quote:
Heeft niks met afgunst te maken, heeft te maken dat dit volk niks positiefs meebrengt, alleen maar negativiteit en problemen, een baan zullen ze nooit krijgen dus mogen wij ze elke maand onderhouden met een uitkering terwijl onze ouderen wegrotten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Asielzoekers in dikke BMW's? Das nieuw voor me. De afgunst druipt ervan af, das dan wel best typisch Nederlands...
Ik geloof dat jij het begrip asielzoeker bewust wat uitgehold hebt om er je eigen draai aan te geven...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heeft niks met afgunst te maken, heeft te maken dat dit volk niks positiefs meebrengt, alleen maar negativiteit en problemen, een baan zullen ze nooit krijgen dus mogen wij ze elke maand onderhouden met een uitkering terwijl onze ouderen wegrotten.
BEDANKT.... zo denk ik er ook over maar ja als je dat zegt dan ben je direct een nsdap'erquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, eigen volk hoort altijd op de eerste plaats te komen.
Maarja wat verwacht je van een weg met ons land als Nederland.
Deze man krijgt nu waarschijnlijk een verblijfsvergunning omdat hij zielig is en de agent wordt vervolgd na rellen vanavond.
Als je van andere mensen verlangt dat ze zelf asielzoekers opnemen kunnen we toch wel van jou verwachten dat je zelf ook eens de handen uit de mouwen steekt. Maar nee, anderen moeten het weer doenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen? mensen helpen daarentegen is altijd makkelijker. Vooral voor diegene die graag alle problemen bagatelliseren en met hun hippie mentaliteit denken dat het allemaal wel goedkomt als de hele wereld hierheen komt en we allen hand in hand onder de regenboog dansen.
Je verliest op lange termijn je cultuur/identiteit als land, het land verloedert, criminaliteit stijgt logischerwijs omdat mensen die laag opgeleid zijn en de taal niet spreken niet aan de bak komen en je sociale stelsel waar iedereen hard voor gewerkt heeft wordt uitgehold door parasiterende gelukzoekers.
Zulke mensen snappen het pas als ze het zelf voelen of hun dierbaren de negatieve gevolgen ondervinden.
Dan pas misschien zien ze het verschil tussen gelukzoekers en vluchtelingen. Overigens hebben de gelukzoekers alle recht dit na te streven en neem ik ze het niet kwalijk maar datzelfde geldt voor mensen die voor de belangen van Nederland en de bevolking hier op komen.
Is ook zo, en niet alle mensen zijn zo, maar helaas het grootste gedeelte wel, dat mag je best zeggen en vinden hoor, maak een goede selectie en stuur het ''uitschot'' terug, scheelt veel frustraties en problemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och, zoals ik het zie heeft ieder mens de mogelijkheid om dingen te leren, verschuilen achter niet weten en de opvoeding vind ik maar een zwaktebod. Wel respect overigens, zelden zie ik iemand die gewoon openlijk toegeeft niets te weten van de kwestie en maar wat te lopen roepen.
Moet je eens kijken hoe er naar buitenlanders wordt gekeken in de Arabische wereld. Of in Afrika. Zeker als die komen profiteren.quote:
Hier ben ik het wel mee eens..quote:
Weet jij wat die man heeft meegemaakt dan? Of mogen mensen die gemarteld worden, die zien hoe hun gezinsleden voor hun ogen vermoord of erger worden niet meer vluchten? En als ze al mogen vluchten hebben ze zich wel te gedragen, wat nou trauma en flippen omdat je gek wordt van de nachtmerries ..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Onze voorouders hebben de negers naar amerika vervoerd, mensen in indonesie over de kling gejaagd om de VOC maar te laten groeien. Maar dat was toendertijd geen geluks zoeken maar gewoon ontwikkelingshulp natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Er zijn al strengere regels voor asielzoekers dan voor mensen die hier mogen permanent verblijven. Naast de straf volgens onze wet dreigt namelijk intrekken van de verblijfsstatus en uitzetting. Ook voor het verkrijgen van een asielvergunning zijn al strenge regels.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is ook zo, en niet alle mensen zijn zo, maar helaas het grootste gedeelte wel, dat mag je best zeggen en vinden hoor, maak een goede selectie en stuur het ''uitschot'' terug, scheelt veel frustraties en problemen.
Toevallig komt dit in het nieuws nu en was een mooie aanleiding om dit topic te openen en blijkbaar zitten het meer mensen dwars hier, heeft niks met verkapt te maken zoldertjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Enne waarom die afwijkende OP dan..?
Open dan gewoon een fatsoenlijk topic... Maar doe het niet zo verkapt... held..
Die Gouden Eeuw van jou kon alleen ontstaan dankzij migranten, trollie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:58 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:10 schreef k_man het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat je iets anders reageert of geüniformeerde mensen met wapens als je een joekel van een oorlogstrauma hebt.
Beschaving is inderdaad aan een groot deel van de mensheid voorbij gegaan en ze dachten, nee dat is niets voor mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe er naar buitenlanders wordt gekeken in de Arabische wereld. Of in Afrika. Zeker als die komen profiteren.
Wat je in dit topic ziet is de menselijke emotie in zijn puurste vorm. Het is overal ter wereld hetzelfde.
Dat. Plus dat mensen voor het gemak maar vergeten dat het nog niet eens zo heel lang geleden is dat de massa-emigratie in een heel andere richting ging, namelijk Europa uit. Tussen 1820 en 1920 zijn zo'n 60 miljoen (!) Europeanen vertrokken naar Amerika. Dat waren ook 'gelukzoekers'; mensen die hier geen werk en geen eten hadden en/of die een geloof aanhingen dat hier niet zo lekker lag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die Gouden Eeuw van jou kon alleen ontstaan door migranten, trollie.
Ja alleen die gelukszoekers gingen er heen om een nieuw land op te bouwen, niet om een bestaand land uit te zuigen en kapot te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat. Plus dat mensen voor het gemak maar vergeten dat het nog niet eens zo heel lang geleden is dat de massa-emigratie in een heel andere richting ging, namelijk Europa uit. Tussen 1820 en 1920 zijn zo'n 60 miljoen (!) Europeanen vertrokken naar Amerika. Dat waren ook 'gelukzoekers'; mensen die hier geen werk en geen eten hadden en/of die een geloof aanhingen dat hier niet zo lekker lag.
Nou, dat dus.quote:
Als je je welvaart wil behouden zul je in groepsverband moeten opereren met een wij tegen hun mentaliteit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Beschaving is inderdaad aan een groot deel van de mensheid voorbij gegaan en ze dachten, nee dat is niets voor mij.
Alsof dat de reden is dat ze komen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen die gelukszoekers gingen er heen om een nieuw land op te bouwen, niet om een bestaand land uit te zuigen en kapot te maken.
Is het heus? Daar dachten ze in de VS toen namelijk heel anders over. Daar werd toen ook behoorlijk neergekeken om de stroom kanslozen die het land overspoelde.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen die gelukszoekers gingen er heen om een nieuw land op te bouwen, niet om een bestaand land uit te zuigen en kapot te maken.
Dat zijn voornamelijk mensen met een Nederlands paspoort hoor....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mensen die echt asiel nodig hebben zijn van mij hartelijk welkom mensen die misbruik komen maken van deze regel moeten oprotten, die komen namelijk al veelste vaak in beeld bij Opsporing Verzocht en zijn een gevaar voor de samenleving.
Je denkt dat het niet traumatiserend is als IS voor je ogen je vrouw en dochter verkracht en daarna vermoord? Je speelt iedere dag CoD dus je dacht je weet hoe het is, zo'n oorlog?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |