Dat gaat dus nooit gebeuren hequote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
WINTERSWIJK -
De politie heeft donderdag in het asielzoekerscentrum in Winterswijk een man neergeschoten. Agenten trokken hun wapen omdat een asielzoeker compleet was doorgedraaid en een gevaar vormde voor zijn omgeving.
De dienders losten eerst een waarschuwingsschot. Toen de man daar niet op reageerde is gericht geschoten. Hij raakte gewond en is naar het ziekenhuis gebracht.
De rust in het azc is inmiddels weergekeerd, aldus de politie. De recherche doet nader onderzoek. Het is niet bekend uit welk land de man afkomstig is. Het is ook niet bekend waardoor hij door het lint ging.
In het azc in Winterswijk is plaats voor vijfhonderd bewoners. Het complex aan de Amstelstraat is in het begin van deze eeuw speciaal voor de opvang van vluchtelingen gebouwd. Het centrum bestaat uit zelfstandige wooneenheden, die later eventueel ook geschikt zijn als senioren- of starterswoningen.
Bron
En maar binnenhalen die gasten..
Als wij nou eerst een de aandacht geven aan onze ouderen of starters, maar nee, uitschot en uitnemers eerst natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:36 schreef Eugene.H het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren he
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als wij nou eerst een de aandacht geven aan onze ouderen of starters, maar nee, uitschot eerst.
Nee, het zijn allemaal lieverdjes, komen later heulemaal geen problemen van of komen in aanraking met justitie?quote:
Gastquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal lieverdjes, komen later heulemaal geen problemen van of komen in aanraking met justitie?
Hij heeft gelijk, eigen volk hoort altijd op de eerste plaats te komen.quote:
Blanke Nederlanders die hier werken en wonen en netjes hun belastingen betalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat is dat precies..? Kun je dat uitleggen..?
Mensen die jaren voor ons gewerkt hebben en belasting hebben betaald, heten ook wel ouderen, dat is eigen volk, en deze mensen laten wij nu stikken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja helaas 80% wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het was uitschot volgens jou toch?
Nederlanders en mensen die hier geboren zijn. Het is niet bepaald eerlijk dat gelukzoekers in de watten worden gelegd terwijl mensen hier 10 jaar op een huurwoning moeten wachten en ouderen waardeloze zorg krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als vluchteling mag je nog niet eens werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Blanke Nederlanders die hier werken en wonen en netjes hun belastingen betalen.
Ah.. das geen eigen volk.. das 1 ras..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Blanke Nederlanders die hier werken en wonen en netjes hun belastingen betalen.
goed zo dan kan je lekker terug naar huis toequote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als vluchteling mag je nog niet eens werken.
Ik denk dat hij gewoon de blanke Nederlander bedoelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je had ook op partijen kunnen stemmen die geen participatie samenleving wilden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mensen die jaren voor ons gewerkt hebben en belasting hebben betaald, heten ook wel ouderen, dat is eigen volk, en deze mensen laten wij nu stikken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
goed zo dan kan je lekker terug naar huis toe
Ik ken er een heleboel.. Allemaal gastarbeiders die in de jaren 60 hier heen zijn gesleept.. allemaal ouderen.. onze economie opgebouwd met keihard werken en altijd belasting betaald..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mensen die jaren voor ons gewerkt hebben en belasting hebben betaald, heten ook wel ouderen, dat is eigen volk, en deze mensen laten wij nu stikken.
Nee, maar die mogen wij met ze allen onderhouden met onze belastinggeld, dat zie ik liever naar onze ouderen gaan voor een goede zorg, deze mensen hebben jaren lang voor ons gewerkt, maar nee in plaats daarvan gaat het geld naar het uitschot en uitnemers die toch al een uitzichtloze toekomst tegemoet gaan omdat ze toch niet aan het werk gaan of werk kunnen krijgen en vervolgens dan maar de criminele kant opgaan, zij worden weer een gevaar voor de samenleving, nee daar heb je veel aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet perse, Surinamers/Turken/Marokkanen/Chinezen/Indo's die hier geboren zijn ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de blanke Nederlander bedoelt.
Haha, ja dat helpt, stemmen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je had ook op partijen kunnen stemmen die geen participatie samenleving wilden?
ook goed Dit land is door onze (blanke) voorouders opgericht en opgebouwd. Laat die Afrikaantjes en Arabiertjes lekker zelf hun eigen land opbouwen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah.. das geen eigen volk.. das 1 ras..
Klopt, in die tijd waren de gastarbeiders nog respectvol en konden zich aanpassen in onze cultuur, dat is al een tijdje niet meer hoor, nu komen zij alleen hun handje ophouden voor het ''gratis'' geld hier wat jij en ik betalen, ik zie dat geld liever naar onze ouderen gaan voor een goede zorg of idquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ken er een heleboel.. Allemaal gastarbeiders die in de jaren 60 hier heen zijn gesleept.. allemaal ouderen.. onze economie opgebouwd met keihard werken en altijd belasting betaald..
Waarom per se dat geld? En niet bijvoorbeeld het geld dat bijvoorbeeld naar het onderhoud van stoplichten of het controleren van bouwvergunningen gaat??quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar die mogen wij met ze allen onderhouden met onze belastinggeld, dat zie ik liever naar onze ouderen gaan voor een goede zorg, deze mensen hebben jaren lang voor ons gewerkt, maar nee in plaats daarvan gaat het geld naar het uitschot en uitnemers die toch al een uitzichtloze toekomst tegemoet gaan omdat ze toch niet aan het werk gaan of werk kunnen krijgen en vervolgens dan maar de criminele kant opgaan, zij worden weer een gevaar voor de samenleving, nee daar heb je veel aan.
Hoeveel procent van alle asielzoekers komen dan in aanraking met justitie?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal lieverdjes, komen later heulemaal geen problemen van of komen in aanraking met justitie?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet perse, Surinamers/Turken/Marokkanen/Chinezen/Indo's die hier geboren zijn ook.
Ook de gastarbeiders uit de jaren 60/70 overigens.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
ook goed Dit land is door onze (blanke) voorouders opgericht en opgebouwd. Laat die Afrikaantjes en Arabiertjes lekker zelf hun eigen land opbouwen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
ook goed Dit land is door onze (blanke) voorouders opgericht en opgebouwd. Laat die Afrikaantjes en Arabiertjes lekker zelf hun eigen land opbouwen.
Ik kan je helaas geen cijfer geven maar ik denk toch wel 7 van de 10, logisch toch, wat zou jij doen als je een asielzoeker zou zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoeveel procent van alle asielzoekers komen dan in aanraking met justitie?
Hoeveel immigranten wonen er bij jou op zolder?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Hoe denk je dat die mensen hier gekomen zijn dan..?
En wij..? Wij hollanders zijn ook maar gewoon import vanuit Afrika.. alleen dan wat langer geleden...
De wereld is rond... en daar leven mensen...
Valt de IND ook onder justitie, het is namelijk wel hetzelfde ministerie?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoeveel procent van alle asielzoekers komen dan in aanraking met justitie?
Komt door een slecht mens zijn he..? Niet door de regeltjes waar ze knettergek van worden..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik kan je helaas geen cijfer geven maar ik denk toch wel 7 van de 10, logisch toch, wat zou jij doen als je een asielzoeker zou zijn?
Een mooie oplossing zou daarom zijn in aanraking met politie of niet willen aanpassen terug naar land van herkomst.
Ik denk dat hij iedereen bedoelt die een positieve bijdrage aan onze maatschappij heeft geleverd en hier niet alleen komt vernielen en roven van wat anderen hebben opgebouwd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de blanke Nederlander bedoelt.
Hoeveel heb jij er al persoonlijk de grens overgeschopt?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoeveel immigranten wonen er bij jou op zolder?
En ondertussen mag je als starter gewoon 7 jaar op de wachtlijst staan voor een huurwoning.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het centrum bestaat uit zelfstandige wooneenheden, die later eventueel ook geschikt zijn als senioren- of starterswoningen.
Jij schaamt je niet voor het openlijk leeg laten lopen van de onderbuik en dan ook nog de suggestie wekken dat je hetzelfde zou doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik kan je helaas geen cijfer geven maar ik denk toch wel 7 van de 10, logisch toch, wat zou jij doen als je een asielzoeker zou zijn?
Als je even leest, zou je dus ook gelezen hebben dat wij Hollanders uit Afrika komen..quote:
Haha, tuurlijk geef onze regering/regeltjes de schuld, man ik ken geen ander volk wat zo tolerant is dan Nederlanders, maar pas op want straks willen zij nog onze tradities en volksfeesten afschaffen omdat het bijvoorbeeld te racistisch is, Nederlanders.... zucht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Komt door een slecht mens zijn he..? Niet door de regeltjes waar ze knettergek van worden..
Zij..? of laten WIJ met onze regeltjes dat toe..?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk geef onze regering/regeltjes de schuld, man ik ken geen ander volk wat zo tolerant is dan Nederlanders, maar pas op want straks willen zij nog onze tradities en volksfeesten afschaffen omdat het bijvoorbeeld te racistisch is, Nederlanders.... zucht.
Kap toch eens met het verspreiden van deze bullshit. Klopt niets van.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan zitten er veel buitenlanders op dit forum.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
man ik ken geen ander volk wat zo tolerant is dan Nederlanders,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |