Die leeftijd heb ik ook dan gaat je zeik hortend...quote:
Heb ik gaan last vanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik ook dan gaat je zeik hortend...
Hoe oud?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:30 schreef FANN het volgende:
Ze hadden hem 2 maanden gegeven, maar hij is al een jaar verder...
Zijn verjaardag hebben we GROOT gevierd
Ik hoor regelmatig de zeik van de buurvrouw.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik gaan last vanalsof je een emmer leeggooit
Dat is al op leeftijdquote:
Gehorig huisje heb je dan...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig de zeik van de buurvrouw.
jaquote:
Deze flatjes zijn nog uit 1950quote:
Ja, ik heb 2 oudere broers, ik ben op n na de jongste van 9, ik heb ook nog n jongerquote:
Ik weet niet hoe oud mijn huis is, ik denk 25 jaar ofzo...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Deze flatjes zijn nog uit 1950
`Waar woont uquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud mijn huis is, ik denk 25 jaar ofzo...
1990quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud mijn huis is, ik denk 25 jaar ofzo...
1990 = Nirvanaquote:
wij hebben een poosje gewoond Noorderstraat/Paleisstraatquote:
wie is ''wij''?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
wij hebben een poosje gewoond Noorderstraat/Paleisstraat
Wij woonden Noorderstraat en Paleisstraat het oude NRC -gebouw.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal het een keer na gaan kijken,is vast wel te vinden op Google...
Ik heb op 7 plekken gewoond in Amsterdam, met die Griek... want oorspronkelijk komquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij woonden Noorderstraat en Paleisstraat het oude NRC -gebouw.
Toen met die tram
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vorige weekquote:
Niet tegen iedereen vertellen S.V.P.quote:
Best wel oud alquote:
Historische vereniging die is al 72quote:
moet ik mijn qoute weghalen met je foto?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Niet tegen iedereen vertellen S.V.P.
Nee dat hoeft niet sterkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:46 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik mijn qoute weghalen met je foto?
doe ik wel hoor als jij dat wil, moet je zelf wel je foto even weghalen...
Graag zou ik willen genezenquote:
Ah... jij bent daar vrijwilliger dus, mooi.... wat doen ze precies?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://oogopzwijndrecht.n(...)s-vakantie-gesloten/
alle voorwerpen inbrengen in de Databasequote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... jij bent daar vrijwilliger dus, mooi.... wat doen ze precies?
Ik heb 4 Marathon-medaillesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:49 schreef FANN het volgende:
[..]
OK, je hoeft je ook nergens voor te schamen
Ja,ik ookquote:
Mooi werk... dus nu verveel je je een beetje?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
alle voorwerpen inbrengen in de Database
Ik bedoel dt a u zo last heeft van de zonquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,ik ook![]()
of bedoel je dat je jonger zou willen zijn?
Aan de ene kant zou ik dat wel willen, maar aan de andere kant ook weer niet...
Nee gewoon weet ik veelquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi werk... dus nu verveel je je een beetje?
en plus minus 50 halve marathons 21,1kmsquote:
Tja, ik heb wel van meer lastquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik bedoel dt a u zo last heeft van de zon
Wat gaan ze dan doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel van meer lastis een autoimmuumziekte, maar niet zo gezellig om het over
te hebben, morgen moet ik weer naar het ziekenhuis, daarom kon ik niet slapen....
nice....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en plus minus 50 halve marathons 21,1kms
Ja dat ook, maar dat ben ik gewend, voor de rest weet ik het nog niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan doen?
Bloed prikken
Ik vlijt doorzettingsvermogen etc.quote:
De huid is het grootste orgaan van de mensquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar dat ben ik gewend, voor de rest weet ik het nog niet...
dat is helemaal waar...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De huid is het grootste orgaan van de mens
Waar in Amsterdamquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar dat ben ik gewend, voor de rest weet ik het nog niet...
Daar is Prins Claus overleden volgens mij...quote:
Dat wist ik niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar is Prins Claus overleden volgens mij...
Ales op internet ongelofelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wist ik niet...
Dat vond ik een leuke man.
Toen ben ik gestopt met rokenquote:
in 1998? dat is al lang geleden..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen ben ik gestopt met roken
[quote]quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel van meer lastis een auto immuunziekte, maar niet zo gezellig om het over
te hebben, morgen moet ik weer naar het ziekenhuis, daarom kon ik niet slapen....
geen idee, ze gissen maar wat...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 augustus 2015 05:53 schreef FANN het volgende:Wat denkt u dat ze zullen vinden??
quote:
Het is alweer ochtend-glorenquote:
Hoe laat moet u daar zijn?quote:
Ja, ik heb ook al koffie gedronken, straks nog eentje, maar nu heb ik weer water...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
Het is alweer ochtend-gloren
Brabantquote:
ik gebruik een afwasborstel. pleeborstels vind ik onhandig...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:05 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb dus een authentieke pleeborstel
Koffie dat hebben ze gelijk doorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al koffie gedronken, straks nog eentje, maar nu heb ik weer water...
ah... in Belgi doen ze dat ook, daar woonde mijn oudste broer een tijdje, voordat hij naarquote:
Ik verkoop pleeborstelsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gebruik een afwasborstel. pleeborstels vind ik onhandig...
ik gebruik natuurijk wl een andere voor de afwas![]()
wat is een authentieke pleeborstel dan? anders dan die van nu?
Nou ik zeg het wel als ze gaan bloedprikken, soms moet je nog later en dat hou ik niet volquote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Koffie dat hebben ze gelijk door
die is 72quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... in Belgi doen ze dat ook, daar woonde mijn oudste broer een tijdje, voordat hij naar
Singapore ging... daarna Zwitserland etc. etc. en nu woont hij weer in Nederland.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik verkoop pleeborstels
http://www.opnieuwenco.nl/
De bedoeling is dat het overgaat, dunkt me...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik zeg het wel als ze gaan bloedprikken, soms moet je nog later en dat hou ik niet vol
om ''nuchter'' te zijn, maar is niet zo erg...
Nee... ze zeggen dat dat niet kan, maar ze zeggen zoveel...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het overgaat, dunkt me...
ik kon bijvoorbeeld al lezen toen was ik 5quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:10 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
jij zit vol verrassingen, ga ik straks even bekijken die sitecht waar....
Historische vereniging Zwijndrechtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:10 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn broer?
Neeeeeeeeeee, zo oud is ie nog niet
Yogaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... ze zeggen dat dat niet kan, maar ze zeggen zoveel...
da's knap... ik weet net meer hoe oud ik was toen ik kon lezen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kon bijvoorbeeld al lezen toen was ik 5
Succes in het ziekenhuis...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:13 schreef FANN het volgende:
[..]
da's knap... ik weet net meer hoe oud ik was toen ik kon lezen.
maar ik ga nu nog een koffie drinken Hut en je site bekijken, ik ga cht je site bekijken...
tot een andere keer...
mijn zoon en zijn vriendin struinen altijd alles af en hebben nu als hobby van die vreselijke geborduurde schilderen aan de muur hangenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik verkoop pleeborstels
http://www.opnieuwenco.nl/
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 06:05 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb dus een authentieke pleeborstel
Rare en beetje hypocriete actie, je hele leven een stropdas dragen en hem dan op je ouwe dag demonstratief afdoen. Heel typisch voor 'zulke' mensen, ze doen n keer iets en dat wordt dan breed uitgemeten. Ik heb nooit een stropdas gedragen, alleen in mil. dienst., daar moest ik het, en verder een keer of 5. Verder loop ik er al mijn hele leven bij zoals ik dat zelf wil en zoals ik nu eenmaal ben, zonder stropdas en net pak en met langer haar, en daar hoor je niemand over, en dat is maar beter ook.quote:
Ik kan me daar niks bij voorstellen, en bij een afwasborstel als wc-borstel gebruiken ook niet, je zult het ding een keer per ongeluk verwisselen, smakelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebruikte pleeborstels in de kringloop
Ik denk dat een afwasborstel iets steviger en preciezer kan schrobben in de plee..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me daar niks bij voorstellen, en bij een afwasborstel als wc-borstel gebruiken ook niet, je zult het ding een keer per ongeluk verwisselen, smakelijk.
ja maar je komt niet echt in de pot h... anders krijg je wel hele natte handenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat een afwasborstel iets steviger en preciezer kan schrobben in de plee..
Ik ben al blij dat niemand verteld dat ie de afwas met een pleeborstel doet, schoon of niet, ik vind het geen gezicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar je komt niet echt in de pot h... anders krijg je wel hele natte handen
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat niemand verteld dat ie de afwas met een pleeborstel doet, schoon of niet, ik vind het geen gezicht.
Ja is makkelijk als je niet met de koningin getrouwd ben en dat ben jij niet en dat is maar beter ookquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rare en beetje hypocriete actie, je hele leven een stropdas dragen en hem dan op je ouwe dag demonstratief afdoen. Heel typisch voor 'zulke' mensen, ze doen n keer iets en dat wordt dan breed uitgemeten. Ik heb nooit een stropdas gedragen, alleen in mil. dienst., daar moest ik het, en verder een keer of 5. Verder loop ik er al mijn hele leven bij zoals ik dat zelf wil en zoals ik nu eenmaal ben, zonder stropdas en net pak en met langer haar, en daar hoor je niemand over, en dat is maar beter ook.
Miljoenen mensen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:17 schreef chufi het volgende:
Pff ik kom net uit de stad. Wat een drukte. Met de Sail zal het wl helemaal stervensdruk zijn.
Daar koos die man toch zelf voor. Ik vind gewoon dat ie niet zo dramatisch over die tering stropdas moest doen, het was gewoon zijn eigen keuze, zeik dan ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is makkelijk als je niet met de koningin getrouwd ben en dat ben jij niet en dat is maar beter ook
denk ik, voor jou en voor de koningin![]()
en mijn plee is brandschoon en ik verwissel de borstels niet, don't worry.....
Ik vond het wel een toffe actie en ja jammer dat hij daarna weer een stopdas droeg maar diequote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar koos die man toch zelf voor. Ik vind gewoon dat ie niet zo dramatisch over die tering stropdas moest doen, het was gewoon zijn eigen keuze, zeik dan ook niet.
En nee, ik geloof wel dat jij heus geen borstels verwisseld, ik bedoel gewoon dat het nogal 'vreemd' uitziet.
Ik bedoel dus juist dat ie iets roept en de dag erna dat ding weer gewoon weer om zijn strot had, dat vind ik dus zo nep, beetje blaten en verder niets doen, dan denk ik, hou dan je mond en draag dat stomme ding gewoon.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het wel een toffe actie en ja jammer dat hij daarna weer een stopdas droeg maar die
mensen worden vast wel onder druk gezet, eigenlijk worden ze een beetje geleefd...
Zoals het jou niet kan schelen wat iemand ervan denkt dat je lang haar hebt en dat soort
dingen zo kan het mij weer niet schelen wat iemand ervan denkt wat voor soort bortel
ik gebruik om mijn plee schoon te houden
Nou ja ik zie het anders...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus juist dat ie iets roept en de dag erna dat ding weer gewoon weer om zijn strot had, dat vind ik dus zo nep, beetje blaten en verder niets doen, dan denk ik, hou dan je mond en draag dat stomme ding gewoon.
Met een tandenborstel lijkt het me nog meer werk, kom je wel goed in de hoekjes.
Nou, ik vraag me toch af of je nu wel of geen nieuwe pot krijgt.......quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja ik zie het anders...
Ik kom wel in de hoekjes , maak je nou maar niet meer druk om mijn plee...
moet je effe teruglezenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me toch af of je nu wel of geen nieuwe pot krijgt.......
okquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe teruglezen![]()
Ik vond mijn gesprek met Hut gezelliger vannacht
Zat je weer te sc't enquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja ik zie het anders...
Ik kom wel in de hoekjes , maak je nou maar niet meer druk om mijn plee...
Ik wil toch wel op n of andere manier erheen. Ik zie er ook weer tegenop.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:17 schreef chufi het volgende:
Pff ik kom net uit de stad. Wat een drukte. Met de Sail zal het wl helemaal stervensdruk zijn.
Ik kijk de Sail-in komende woensdag wel ergens aan het Noordzeekanaal.. Eens kijken welke stekkie het minst druk wordtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil toch wel op n of andere manier erheen. Ik zie er ook weer tegenop.
Ja mijn fiets is wel weer prima, idtjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk de Sail-in komende woensdag wel ergens aan het Noordzeekanaal.. Eens kijken welke stekkie het minst druk wordt
Broodjes en drankjes mee, want het duurt best wel langquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn fiets is wel weer prima, idtje
Bezopen uit het A'damse bos was geen probleem. Ik ga het even uitzoeken. ;-)quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Broodjes en drankjes mee, want het duurt best wel lang
Succes, wie weet zie ik je daar wel ergens aan de waterkantquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Bezopen uit het A'damse bos was geen probleem. Ik ga het even uitzoeken. ;-)
Hahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes, wie weet zie ik je daar wel ergens aan de waterkant
Welke kantquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan deze kant, want het veer gaat niet . Dus de overkant is geen optie
Rot op naar je eilandquote:
Richting spaarndamquote:
Ja zou kunnen, daar was ik eergisteren, maar ik vermoed dat het daar druk is omdat er een grote parkeerplaats is en een horecatentquote:
Nee maar qua mensen wel.. Maar dat is slechts een aanname.. Ik ben er nog nooit eerder wezen kijken tijdens de Sailquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar qua mensen wel.. Maar dat is slechts een aanname.. Ik ben er nog nooit eerder wezen kijken tijdens de Sail
In dat geval zet ik de tv wel aanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
En natuurlijk hopen dat het iig droog blijft..
Zou het wel uitgezonden worden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat geval zet ik de tv wel aan
Vast nietquote:
Zo ken ik mijn pappenheimers weerquote:
Eilanders, randstedelingenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ken ik mijn pappenheimers weer
Weinig boten daar op de Maas na dan ....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eilanders, randstedelingen.....lul maar....er gaat niets boven Limburg.
Wel eens, ik kom daar nog wonen over een tijdjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eilanders, randstedelingen.....lul maar....er gaat niets boven Limburg.
Ben gewoon benieuwd naar die pot.....en zodra het koningshuis ter sprake komt ben ik sowieso nooit positief, ik heb namelijk helemaal niks met dat gedoe, ik doe namelijk niet aan sprookjes met goden en koningen en meer van dergelijke onzin.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe teruglezen![]()
Ik vond mijn gesprek met Hut gezelliger vannacht
Er is toch niks mis met de Maas.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig boten daar op de Maas na dan ....
Volgens mij zou het je niet eens zo slecht bevallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel eens, ik kom daar nog wonen over een tijdje
Zwarte kleding neem ik aanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar die pot.....en zodra het koningshuis ter sprake komt ben ik sowieso nooit positief, ik heb namelijk helemaal niks met dat gedoe, ik doe namelijk niet aan sprookjes met goden en koningen en meer van dergelijke onzin.![]()
Ben vanmiddag overigens even met moeders gezellig gaan winkelen bij Van Cranenbroek, heb me nieuwe kleding gekocht en een nieuwe parasol.Ben ik toch nog ergens positief over....
Heb het toevallig zojuist even aangetrokken en ik ben weer op en top zwart.quote:
Het is wel een beetje mijn planquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met de Maas.
[..]
Volgens mij zou het je niet eens zo slecht bevallen.
Ik geloof er geen reet van, maar mocht je zo gek zijn, het is er tof.quote:
Nou het is echt een plan, wie weet eerder dan je denkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van, maar mocht je zo gek zijn, het is er tof.
Mij krijg je hier voor geen geld weg in ieder geval.
Nog even en je gaat zeggen dat je al bezig bent met een cursus Limburgs.....ik spreek het overigens zelf geen woord, ik versta het alleen, dat is hier wel zo handig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is echt een plan, wie weet eerder dan je denkt.
Toe maar...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is echt een plan, wie weet eerder dan je denkt.
Ze gaat het nog zwaar krijgen hier, tussen al die eigenheimers.....quote:
Nou nog ruim een jaar iig en dan kan ik doen wat ik wil, met een kippenren. Een hond en een ezel (als man of als dier)quote:
Ja op 4 hoog is dat wat lastig...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nog ruim een jaar iig en dan kan ik doen wat ik wil, met een kippenren. Een hond en een ezel (als man of als dier)
Die ezel wil je zeker om toch nog enigszins op je eigen niveau te kunnen communiceren ga ik gemakshalve maar even van uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nog ruim een jaar iig en dan kan ik doen wat ik wil, met een kippenren. Een hond en een ezel (als man of als dier)
Het lijkt me wel leuk. Plus heb ik wat over als ik naar zo'n goedkoop achtergebleven gebied gaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op 4 hoog is dat wat lastig...
IIEAAAquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ezel wil je zeker om toch nog enigszins op je eigen niveau te kunnen communiceren ga ik gemakshalve maar even van uit.
ah... mooi zoquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:43 schreef chufi het volgende:
Het wordt wel vochtig de komende dagen...
Maar gisteren druppelde het ook af en toe, maar echt nat ben ik niet geworden
Dat achtergebleven gebied is ook echt waar, je weet niet wat je mee gaat maken, alsof je terug in de tijd reist.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk. Plus heb ik wat over als ik naar zo'n goedkoop achtergebleven gebied ga
Roken in de kroegquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat achtergebleven gebied is ook echt waar, je weet niet wat je mee gaat maken, alsof je terug in de tijd reist.
We bestaan nog steeds hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:48 schreef APK het volgende:
Jammer dat 40+ niet meer bestaat, anders had ik 'em daar nog aan kunnen bieden
Als modje geen kwootalert aan hebben staan, mag dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, maar die heeft ie toch niet aan staan ik kwam het toevallig tegen...
Weet ik veel, zal hem niet boeien ook denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als modje geen kwootalert aan hebben staan, mag dat?
Gadverdammequote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel, zal hem niet boeien ook denk ik
Maakt mij niet uitquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal zo straks wel beginnen te donderen of het drijft net langs ons heen...
Ik ook wel.... Dus jammerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitik hou wel van onweer...
Het wordt alweer minder geloof ik, ik denk dat ik even op het balkon ga zitten met eenquote:
Hoop dat je nu inmiddels van je balkon af bent.... Het regent nu toch wel flink..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Het wordt alweer minder geloof ik, ik denk dat ik even op het balkon ga zitten met een
bakkie koffie en een peuk
Heerlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je nu inmiddels van je balkon af bent.... Het regent nu toch wel flink..
Neh, ik was alweer binnen, maar in ''mijn'' hoekje zit je gewoon droogquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat je nu inmiddels van je balkon af bent.... Het regent nu toch wel flink..
En geen auto'squote:
ah... veluwe ja, nah hier is aardig wat gevallen... regen bedoel ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Veluwe is mijn achtertuin. En vanavond uit Aken terug, geen spatje onderweg
In Aken niet , de hele dag en avond lekker weer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... veluwe ja, nah hier is aardig wat gevallen... regen bedoel ik
De dressuur las ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
En Nederland 1e met 2 ruiters die ik ken.
Yep die uit Lunteren was 3e en Harskamp 1e van het team. Individueel 2e en 7e, ziet er goed uit voor de OS.quote:
Nederlandse dressuurequipe verrast met Europese titelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep die uit Lunteren was 3e en Harskamp 1e van het team. Individueel 2e en 7e, ziet er goed uit voor de OS.
Scheelt een hoop vind ik zelf... Zeker omdat ik regelmatig in MEN zit en daar wordt vaak standaard gequote...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
Zo even het quotealarm afgezet, iemand hier heeft een obsessie
Weekendquote:
quote:
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Politie: 'Rennende rukker' is Poolse zwerver.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]Dat wordt een leuk weekend zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ik dacht hem al te herkennenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ladies and gentlemen: We got him!!
[..]
Zeg dat welquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten TH... Vermoeiend zo'n nachtje doorhalen ...
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ben te vroeg wakker.
Wordt je opgepikt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ben te vroeg wakker.
Is dat wel netjes?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik kan verder slapen op de achterbank.
Dressuur individueel en springen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:22 schreef chufi het volgende:
Welk onderdeel is vandaag aan bod Piet?
Dat moet je aan mijn muts vragen of ik in de slaap lul.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha OK en af en toe mompel je wat terug
Vip kaarten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je je ook prima vermaakt zonder haar daar.
Dat wisselt de hele dag, begin met bier, dan goede bodem leggen, nog meer bier, volgende bodem en dan Sekt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Drink je dan de hele dag bier of wordt het dan Duitse Sekt mit Kartoffelsalad?
Ik reis mee en zie wel wanneer die weer naar huis gaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:42 schreef chufi het volgende:
Wordt wel een lange zit ... Of is het alleen het dagprogramma?
Wel handig dan om een chauffeur te hebben danquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wisselt de hele dag, begin met bier, dan goede bodem leggen, nog meer bier, volgende bodem en dan Sekt.
Ik ken het paard al van veulen af aan, het is wel mooi hoor om die zo te zien presterenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel handig dan om een chauffeur te hebben dan
Ja dat las ik vannacht al.. Ik hoop dat het vandaag weer goed gaat. Veel plezier Piet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 08:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken het paard al van veulen af aan, het is wel mooi hoor om die zo te zien presteren
Dat is GOA.trance Dub en altijd lastig om te achterhalen wie het gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je er nog Piet?
Weet jij welke band dit is en de titel van song.
Griekse neef vraagt het.
Duh, geduld heb jij ook niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:09 schreef FANN het volgende:
hmmmm ok te laat, ik ga wel op zoek naar dat topic in muziek
ok, ik heb het ook al gevraagd in MUZ misschien weten ze het daar...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is GOA.trance Dub en altijd lastig om te achterhalen wie het gemaakt heeft.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duh, geduld heb jij ook niet.
Vast wel iemand die het weet, klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ok, ik heb het ook al gevraagd in MUZ misschien weten ze het daar...
Ja, ik dacht al dat je dat zou vinden en daarom dacht ik ook meteen aan jou om het te vragen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vast wel iemand die het weet, klinkt wel lekker.
Die neef heeft er wel kijk op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat je dat zou vinden en daarom dacht ik ook meteen aan jou om het te vragen.
Best welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die neef heeft er wel kijk op.
Zo die heeft er vandaag zin in als ie hiermee opstaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je er nog Piet?
Weet jij welke band dit is en de titel van song.
Griekse neef vraagt het.
effe vragen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je die niet vragen dan om YT linkjes te posten
Zijn die van FANN niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
wacht effe hier komt ie, wel onder mijn account, hij spreekt engels...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij leest maar gewoon Nederlands en mijn YT past 'm wel denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht effe hier komt ie, wel onder mijn account, hij spreekt engels...
Hij gaat later wel inloggen met zijn eigen account, misschien vanavond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij leest maar gewoon Nederlands en mijn YT past 'm wel denk ik.
Oeh, ik ga nog ff dutje doen en dat valt niet mee na zo'n clip.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij gaat later wel inloggen met zijn eigen account, misschien vanavond.
Ik heb hem nu effe geholpenmaar hij gaat straks de stad in.
hij wil je deze nog laten horen...
En heeft ie nu een eigen FoK! account begreep ik uit je woorden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:36 schreef FANN het volgende:
en dat was Griekse Neef, nu ben ik er weer![]()
hij gaat douchen...
Ja ooit een keer aangemaakt speciaal voor mij omdat ik een topic had met Griekse muziek..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En heeft ie nu een eigen FoK! account begreep ik uit je woorden?
OK, denk dat Piet wel laat terug is ... Maar goedik ga ook even douchenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ooit een keer aangemaakt speciaal voor mij omdat ik een topic had met Griekse muziek..
Het was wel ff lachen, blijf maar wakker nu ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:36 schreef FANN het volgende:
en dat was Griekse Neef, nu ben ik er weer![]()
hij gaat douchen...
We zien het wel...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik schat rond 23:00u zoiets wanneer het strodorp niet dwarsligt.
Ja als er medailles vallen zal het wel wat uitlopen neem ik aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik schat rond 23:00u zoiets wanneer het strodorp niet dwarsligt.
Die gaat de wedstrijd niet winnen.quote:
Ja dat had ik al gehoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Aken kun je daar al lullend aan de bar ineens Prinses Anne tegenkomen zonder dat je het in de gaten hebt.
Toffe nick.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
ls hij online komt... dit is ie...
anufri
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gaat de wedstrijd niet winnen.
Die vind ik wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:53 schreef FANN het volgende:
en soms ook weer niet ...
maar is niet jullie smaak..
ah... later had hij een ander account, deze, ik weet niet welke hij nu heeft eigenlijkquote:
quote:Op [url=http://forum.
.nl/topic/2241822/6/50#155234244]zaterdag 15 augustus 2015 10:36[/url] schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is tof.
ik heb ze gepikt uit het topic, de meeste had hij gepostquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De neef is aan het voorzeggen nu.
De bel gaat hier en ik sluit PC af nu.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ze gepikt uit het topic, de meeste had hij gepost
Heb ik je toch nog effe wakker kunnen houdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De bel gaat hier en ik sluit PC af nu.
Iemand in het muziek topic wist hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is GOA.trance Dub en altijd lastig om te achterhalen wie het gemaakt heeft.
Nou hartstikke mooi, weet neef Griek ook wat ie luistertquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Iemand in het muziek topic wist het
ja toch? leuke verassing als ie straks thuiskomt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hartstikke mooi, weet neef Griek ook wat ie luistert
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt naar buiten dat je om de regenmaker vraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |