abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport woensdag 12 augustus 2015 @ 21:11:12 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155159785
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja idd.

Overigens kwam Maxime puur om te trollen.
Lestienne?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:11:21 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_155159792
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is een enorm domme post.

Je vergeet namelijk dat er eredivisievoetbal is. Dan kijkt Stijn eredivisievoetbal.

Stijn kijkt immers altijd eredivisievoetbal.
Of dartsen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport woensdag 12 augustus 2015 @ 21:11:53 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155159812
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:11 schreef Szura het volgende:

[..]

Of dartsen
Die mannen zijn allemaal echt teringdik. Enge 'sport'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:12:05 #104
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_155159821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:05 schreef gosschalks het volgende:
Ze moeten nog een keer alle winnaars van De Slimste Mens tegen elkaar laten spelen
Da's al gedaan:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:22:29 #105
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155160173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lestienne?
Oh jee, ik maakte een spelfout. Arresteer me, agent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:32:40 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155160545
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:12 schreef DO2 het volgende:

[..]

Da's al gedaan:

In België deden ze het een paar seizoenen terug. De allerslimste mens ter wereld was het toen. Alle kandidaten deden voor de tweede keer mee, waarbij ze de beste kandidaten eruit hadden gekozen. Dat was toen het enige seizoen dat ik van de Belgische reeks gezien heb, ik vond het niveau in Nederland daarna flink tegenvallen ;(
pi_155160894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

In België deden ze het een paar seizoenen terug. De allerslimste mens ter wereld was het toen. Alle kandidaten deden voor de tweede keer mee, waarbij ze de beste kandidaten eruit hadden gekozen. Dat was toen het enige seizoen dat ik van de Belgische reeks gezien heb, ik vond het niveau in Nederland daarna flink tegenvallen ;(
Dat seizoen op de Belg heb ik ook helemaal gevolgd. Geweldig was dat.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:44:11 #108
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155160960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:42 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Dat seizoen op de Belg heb ik ook helemaal gevolgd. Geweldig was dat.
Erg leuk inderdaad, hilarische jury ook en een fatsoenlijke presentator. Dat programma was zoveel beter dan dit slappe aftreksel in Nederland.
pi_155161026
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja idd.

Overigens kwam Maxime puur om te trollen.
Nee, het was een klein kind dat niet meer verder wilde spelen toen hij doorkreeg dat hij niet kon winnen en zelfs heel erg slecht was. Nadat hij een rondje helemaal verprutste terwijl hij er wel iets van wist ging hij betogen dat kennis niks met slim zijn te maken heeft, terwijl Van Rossem hem er fijntjes op wees dat het de slimheid was waarop hij faalde, niet de kennis. Toen ging hij maar trollen, als je er met de pet naar gooit kun je ook niet afgaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:59:06 #110
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_155163598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
Voor iemand van De Speld is Diederik geen lachebekje.
De Speld is dan ook geen reet aan. Als ik iets van De Speld lees, dan zie ik er net zo uit als Diederik: :{

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De champs elysees niet herkennen als sportverslaggever :')

Ga toch weg.
Verschrikkelijk. En dan Wall Street aanzien voor het Witte Huis.. :|W

quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker op de snelweg karre met je fietsje
Met die terreur van wielrenners en elektrische fietsen zie ik het ooit nog van komen. 3-baans fietspaden met Matrixborden en trajectcontrole.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu snappen we weer waarom de NOS nergens iets van weet.
Arno verzamelt graag domme mensen om hem heen zodat hijzelf slimmer lijkt.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Meh.
My eyes! :'(
  Redactie Frontpage donderdag 13 augustus 2015 @ 09:19:13 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155171549
Ik vind die speldgast vreselijk en hij wil het theater in?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:52:29 #112
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_155173434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, het was een klein kind dat niet meer verder wilde spelen toen hij doorkreeg dat hij niet kon winnen en zelfs heel erg slecht was. Nadat hij een rondje helemaal verprutste terwijl hij er wel iets van wist ging hij betogen dat kennis niks met slim zijn te maken heeft, terwijl Van Rossem hem er fijntjes op wees dat het de slimheid was waarop hij faalde, niet de kennis. Toen ging hij maar trollen, als je er met de pet naar gooit kun je ook niet afgaan.
:') . Alsof Maxim daar een fuck om geeft. Daarnaast is hij presentator van vele genialere spelletjes.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:54:36 #113
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_155173487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind die speldgast vreselijk en hij wil het theater in?
De Speld is sowieso een overschat fenomeen. Begon wel leuk, maar ik kan ze zelden op goede humor betrappen.
pi_155177051
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:52 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

:') . Alsof Maxim daar een fuck om geeft.
Heb je zijn kop gezien toen Van Rossem hem uitlegde waaruit bleek dat hij niet erg slim is?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_155178433
Kanshebber voor de Televizier-Ring: http://www.parool.nl/paro(...)elevizier-Ring.dhtml

Wat een zaadprogramma's in dat lijstje. Nederlandse televisie is zo slecht.
Amen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:39:05 #116
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_155185679
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Heb je zijn kop gezien toen Van Rossem hem uitlegde waaruit bleek dat hij niet erg slim is?
Ja? Dus. Denk je dat hij toen in een bestaanscrisis zat. Lees zijn boek maar eens, hij relativeert alles in zijn leven, en een spelshowtje krijgt hem er ook niet onder. Een voorbeeld voor ons allen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:54:21 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_155186115
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:18 schreef Jivis het volgende:
Kanshebber voor de Televizier-Ring: http://www.parool.nl/paro(...)elevizier-Ring.dhtml

Wat een zaadprogramma's in dat lijstje. Nederlandse televisie is zo slecht.
Ongekend :')

Mijn stem zou naar Syndroom gaan denk ik.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_155186213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:39 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ja? Dus. Denk je dat hij toen in een bestaanscrisis zat. Lees zijn boek maar eens, hij relativeert alles in zijn leven, en een spelshowtje krijgt hem er ook niet onder. Een voorbeeld voor ons allen.
Ik ken hem niet en heb verder ook geen interesse in hem. Ik heb wel eens een flard opgevangen van 'meer voor mannen', maar dat bleek om meer voor domme mannen te gaan. Platheid verward met mannelijkheid, en dan een beetje afgeven op het andere geslacht zodat 'wij mannen' zich beter voelen. Misschien had hij wat meer boeken moeten lezen en er eentje minder moeten schrijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Redactie Sport donderdag 13 augustus 2015 @ 18:59:00 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155186286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Ongekend :')

Mijn stem zou naar Syndroom gaan denk ik.
over mijn lijk denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:09:12 #120
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_155186571
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ken hem niet en heb verder ook geen interesse in hem. Ik heb wel eens een flard opgevangen van 'meer voor mannen', maar dat bleek om meer voor domme mannen te gaan. Platheid verward met mannelijkheid, en dan een beetje afgeven op het andere geslacht zodat 'wij mannen' zich beter voelen. Misschien had hij wat meer boeken moeten lezen en er eentje minder moeten schrijven.
:'). Exemplarisch voorbeeld van mensen die ironie niet begrijpen. Dankzij mensen als jij bestaat ironie nog, dus ik verwijt je ook niets. Denk dat jij degene bent die de verkeerde boeken leest.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:19:15 #121
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_155186858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ken hem niet en heb verder ook geen interesse in hem. Ik heb wel eens een flard opgevangen van 'meer voor mannen', maar dat bleek om meer voor domme mannen te gaan. Platheid verward met mannelijkheid, en dan een beetje afgeven op het andere geslacht zodat 'wij mannen' zich beter voelen. Misschien had hij wat meer boeken moeten lezen en er eentje minder moeten schrijven.
Ik verbaas me er over dat er zoveel mensen zijn die niet inzien dat alles wat ie op tv doet en zegt met n vette knipoog is. Misschien komt dat - zoals je zelf al aangeeft - omdat ze zijn achtergrond niet goed genoeg kennen. ( Zo geeft ie bijvoorbeeld niet werkelijk af op het andere geslacht. ) Hij polariseert louter om anderen n beetje uit hun comfort zone te krijgen, zodat er iets verrassends kan ontstaan. Het is gewoon n spelletje.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_155187295
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:19 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ik verbaas me er over dat er zoveel mensen zijn die niet inzien dat alles wat ie op tv doet en zegt met n vette knipoog is. Misschien komt dat - zoals je zelf al aangeeft - omdat ze zijn achtergrond niet goed genoeg kennen. ( Zo geeft ie bijvoorbeeld niet werkelijk af op het andere geslacht. ) Hij polariseert louter om anderen n beetje uit hun comfort zone te krijgen, zodat er iets verrassends kan ontstaan. Het is gewoon n spelletje.
Beetje jammer dat hij zelf niet om kan gaan met een spelletje waarin hij zelf niet in zijn comfort zone zit omdat hij snel na moet denken. Het gaat er helemaal niet om of ik hem serieus neem, ik snap die toon ook wel, maar daarmee is hij nog niet meteen lollig. Ik vind hem plat en simpel. Platte en simpele ironie bestaat ook ja, ik vind alleen die van Van Rossem al een stuk leuker, en niet omdat die zo geweldig is.

Als je aan een spelletje meedoet, dan probeer je dat gewoon goed te doen. Anders moet je niet meedoen. Zo begon hij ook, alleen toen werd meneer die zichzelf niet serieus zou nemen serieus geconfronteerd met het feit dat hij tekort kwam op slimheid, en toen begon hij vervelend te doen. Dan neem je dat juist heel serieus, hij wil zo graag slim zijn, dus begon hij slimheid ter discussie te stellen. Dat moet je niet doen als je je tussen slimmeren bevindt, en toen raakte zijn ego helemaal ernstig gekwetst door Van Rossems vaststelling van zijn domheid. Je kunt verliezen en je kunt zelfs een afgaan, maar je kunt ook verliezen als een man. Dat kon hij niet en nu ging hij niet af op kennis en niet op slimheid, maar ging hij af op karakter.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:35:10 #123
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_155187306
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:19 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ik verbaas me er over dat er zoveel mensen zijn die niet inzien dat alles wat ie op tv doet en zegt met n vette knipoog is. Misschien komt dat - zoals je zelf al aangeeft - omdat ze zijn achtergrond niet goed genoeg kennen. ( Zo geeft ie bijvoorbeeld niet werkelijk af op het andere geslacht. ) Hij polariseert louter om anderen n beetje uit hun comfort zone te krijgen, zodat er iets verrassends kan ontstaan. Het is gewoon n spelletje.
Ja, maar zulke spelletjes kunnen natuurlijk niet bestaan zonder types als hij. Daar drijft de hele satire/spot/ironie/absurdisme op.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:45:32 #124
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_155187582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Beetje jammer dat hij zelf niet om kan gaan met een spelletje waarin hij zelf niet in zijn comfort zone zit omdat hij snel na moet denken. Het gaat er helemaal niet om of ik hem serieus neem, ik snap die toon ook wel, maar daarmee is hij nog niet meteen lollig. Ik vind hem plat en simpel. Platte en simpele ironie bestaat ook ja, ik vind alleen die van Van Rossem al een stuk leuker, en niet omdat die zo geweldig is.

Als je aan een spelletje meedoet, dan probeer je dat gewoon goed te doen. Anders moet je niet meedoen. Zo begon hij ook, alleen toen werd meneer die zichzelf niet serieus zou nemen serieus geconfronteerd met het feit dat hij tekort kwam op slimheid, en toen begon hij vervelend te doen. Dan neem je dat juist heel serieus, hij wil zo graag slim zijn, dus begon hij slimheid ter discussie te stellen. Dat moet je niet doen als je je tussen slimmeren bevindt, en toen raakte zijn ego helemaal ernstig gekwetst door Van Rossems vaststelling van zijn domheid. Je kunt verliezen en je kunt zelfs een afgaan, maar je kunt ook verliezen als een man. Dat kon hij niet en nu ging hij niet af op kennis en niet op slimheid, maar ging hij af op karakter.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie het zo erg vond om door Van Rossem op z'n plek gezet te worden, hoor. Dat kan ie prima hebben. Maar ik ben het wel met je eens dat ie in zo'n quiz niet thuishoort. Ze hadden m dus gewoon niet uit moeten nodigen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:48:12 #125
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_155187659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:45 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie het zo erg vond om door Van Rossem op z'n plek gezet te worden, hoor. Dat kan ie prima hebben. Maar ik ben het wel met je eens dat ie in zo'n quiz niet thuishoort. Ze hadden m dus gewoon niet uit moeten nodigen.
Vond het een van de leukste afleveringen. Het lijkt wel of Nederlanders over het algemeen niet uit hun comfortzone durven te komen en alles serieus nemen. Zinnen als: 'Zij krijgt wel erg makkelijke vragen', hoor je hier zelden. In de Belgische versie gebeurt dat dus veel meer. Of dat antropologisch te verklaren is, is een tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')