De rug is gewoon opengeknipt, je ziet zijn achterkant toch niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef gosschalks het volgende:
Wist niet dat Ralph Lauren 8XL polo's maakte trouwens
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
De rug is gewoon opengeknipt, je ziet zijn achterkant toch niet.
Hij heeft er een speciale scheepswerf voor gekocht waar die spullen in elkaar gezet worden door per polo 10 mensen uit Bangladesh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef gosschalks het volgende:
Wist niet dat Ralph Lauren 8XL polo's maakte trouwens
Is mensenleer niet verboden in Nederland?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft er een speciale scheepswerf voor gekocht waar die spullen in elkaar gezet worden door per polo 10 mensen uit Bangladesh.
Schijnt dat hij zijn polo's op de snelweg strijkt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
De rug is gewoon opengeknipt, je ziet zijn achterkant toch niet.
Klopt. Had anders nog wel kunnen winnen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef SunChaser het volgende:
Mark liet zich een hele vraag zakken, eigen schuld
Nee, hij zei katheder, wat toevalligerwijs het antwoord was op het plaatje direct erna.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef marcodej het volgende:
Wat een vergezochte dingen af en toe. En zei Diederik geen katheter?
Hij zei katheder (lessenaar), was het antwoord op een ander plaatje in die ronde.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef marcodej het volgende:
Wat een vergezochte dingen af en toe. En zei Diederik geen katheter?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, hij zei katheder, wat toevalligerwijs het antwoord was op het plaatje direct erna.
Wat flauw.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, hij zei katheder, wat toevalligerwijs het antwoord was op het plaatje direct erna.
Zijn houding is een act, vind ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:30 schreef gosschalks het volgende:
Ik zou gewoon achter de schermen blijven als ik hem was, hij komt niet bijzonder grappig over als hij praat
Hij zei Conan volgens mij.quote:
Hij is kennelijk één van de redacteuren achter De Speldquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij zei Conan volgens mij.
Waar moet ik hem van kennen trouwens?
Die Tina heb ik ook nog nooit van gehoord
Gaat ze ook wel. Die kale gaat daarentegen wel goed.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Laura, sletje, getrouwd, aandachtshoer, slechte ouders
Yup, that's herquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef praadje het volgende:
Ben er al achter.
Tina de Bruin (Amsterdam, 24 november 1975) is een Nederlands actrice, vooral bekend door De Nieuwste Show en Julia's Tango.
Tenminste als ik de goede voor me heb.
Geen wonder dat niemand 'r kentquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef praadje het volgende:
Ben er al achter.
Tina de Bruin (Amsterdam, 24 november 1975) is een Nederlands actrice, vooral bekend door De Nieuwste Show en Julia's Tango.
Tenminste als ik de goede voor me heb.
Ik vind het echt een nietszeggend figuur. Net zo nietszeggend als de Speld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zijn houding is een act, vind ik.
Ik erger me aan:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het stoort me echt ontzettend als mensen steeds gokken door te zeggen Antwoord X, nee he, is niet goed he, euhh.. en dan Philip: ,,Ja, inderdaad! Dat is m"
Je hoeft iets niet te weten als je iets roept dat goed is is het okequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het stoort me echt ontzettend als mensen steeds gokken door te zeggen Antwoord X, nee he, is niet goed he, euhh.. en dan Philip: ,,Ja, inderdaad! Dat is m"
nee, Maarten met een mening over een bekende voetballerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
`Maarten met een mening over voetbal
Maarten wilde het liefst Johan heten denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee, Maarten met een mening over een bekende voetballer
ook
Philip stoort me sowieso.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
raar wief vind ik datquote:
Lief kroepoekje.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano en ik vinden haar raar,
Ik heb helaas de yellow feverquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mexicano en ik vinden haar raar,
Anderzijds wel een vaag antwoord als je er ook Marmer bij hebt. Als iets van marmer is is het vrij snel wit.quote:
Ken je De Speld? Nou daar is hij van.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik hem van moet kennen, Nynke en Bert ken ik wel
GGMM is een liefhebber van De Speld.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken je De Speld? Nou daar is hij van.
Hij speelde ook ooit Kees vd Staaij in een cabaretblokje in DWDD.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#werkenbijdenosquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De champs elysees niet herkennen als sportverslaggever
Ga toch weg.
interwebskrant met nep nieuws , toch ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |