Ik ben lieverquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de uitvergrote versie.
Cambuur de enige club ja?quote:
Dronkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Corona heeft bij werkelijk elk balcontact iets fout gedaan.
Kan zo naar Ajaxquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Heet niet voor niets Coronaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:15 schreef GGMM het volgende:
Jouw geboortejaar ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is zooooooooo 2013.
Ajax kampioen.quote:
Doe toch niet zo schijterig joh. PSV wordt kampioen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kampioen.
Ik geloof niet dat jij daar vrede mee kan hebben. Jij hoopt op de boys van Vites. Net als Maasbert.
Maar het kan allemaal nog.
Ajax kampioen geloof ik ook niet veel vanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kampioen.
Ik geloof niet dat jij daar vrede mee kan hebben. Jij hoopt op de boys van Vites. Net als Maasbert.
Maar het kan allemaal nog.
Wat een randmongool is dat.quote:
Kunnen??? Moeten... De prutserquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een randmongool is dat.
SCC ontsnapt. Echt, dat had alweer 3-0 kunnen zijn
Ajax verliest het denk ik net. Maar het wordt wel heel close. Onnodig puntenverlies kun je niet gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo schijterig joh. PSV wordt kampioen.
Joh.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onnodig puntenverlies kun je niet gebruiken.
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onnodig puntenverlies kun je niet gebruiken.
Zoals PSV laatst?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax verliest het denk ik net. Maar het wordt wel heel close. Onnodig puntenverlies kun je niet gebruiken.
Van Beek en Kongolo naar de flanken ten koste van Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:23 schreef Brammess het volgende:
Het kampioenschap wordt 50/50 tussen Ajax en PSV
Derksen die denkt dat Feyenoord mee gaat doen____![]()
Tussenjaartje voor Ajax vorig seizoen. Dit was toch bekend?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:23 schreef Brammess het volgende:
Ik snap al die mensen die roepen dat PSV blind kampioen wordt niet. Gaat echt op 2,3 punten aankomen denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:23 schreef Brammess het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |