Of is dat mee gedetoneerd? (vaten vloeistof die daar ook stonden oid)quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het is iig vloeibaar.... Dat zie je aan de manier hoe het verdampt en vervolgens verbrand in de rookwolk
Da's ongeveer 2 MOABs.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:30 schreef agter het volgende:
Vergelijkbaar met 21 ton TNT, lees ik.
Ik vrees voor deze jongeman zijn leven.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:52 schreef YazooW het volgende:
Wow fuck. Kijk deze: https://twitter.com/GissiSim/status/631537935846887424
twitter:PDChina twitterde op woensdag 12-08-2015 om 20:50:52#Tianjin China Earthquake Network Center:2 explosions happened within 30 seconds. One magnitude 2.3 ML, one 2.9 ML. http://t.co/GlVhJQcE1Z reageer retweet
Kan ook heel goed.. Ik denk zoiets als een grote opslagtank iigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of is dat mee gedetoneerd? (vaten vloeistof die daar ook stonden oid)
Die daarachter ook!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vrees voor deze jongeman zijn leven..
In de laatste seconde inderdaad nog iemand in beeld. Hier moeten echt vreselijk veel doden gevallen zijn.quote:
Halifax.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is daar in de eerste wereldoorlog ook gebeurd idd in Fairfax (Can.) oid geloof ik, veel mensen blind geworden toen, omdat ze voor de ramen stonden te kijken toen het boeltje afging, geraakt door scherven van ramen. Explosie van een schip vol met munitie, tegen een ander schip aangevaren in de haven.
Halifax ja, klopt, twijfelde eigenlijk...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Halifax.
Dit jaar nog geweest. Indrukwekkende foto's zijn er genoeg te vinden.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef Strani het volgende:
Wow, CNN heeft het erover
Kerel daar zegt 'het goede nieuws is dat het niet in het dichtstbevolkte deel van de stad was'.
Blijft een grote Chinese stad. Wat daar als dunbevolkt wordt beschouwd zou in Nederland waarschijnlijk het meest dichtsbevolkte stukje land zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:03 schreef Strani het volgende:
Wow, CNN heeft het erover
Kerel daar zegt 'het goede nieuws is dat het niet in het dichtstbevolkte deel van de stad was'.
Zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Blijft een grote Chinese stad. Wat daar als dunbevolkt wordt beschouwd zou in Nederland waarschijnlijk het meest dichtsbevolkte stukje land zijn.
Het was in de haven, daar wonen vaak minder mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Blijft een grote Chinese stad. Wat daar als dunbevolkt wordt beschouwd zou in Nederland waarschijnlijk het meest dichtsbevolkte stukje land zijn.
Dit zou de locatie moeten zijn. Ik zie behoorlijk veel bebouwing er omheen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het was in de haven, daar wonen vaak minder mensen.
Ik zei ook niet dat er geen bebouwing was.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dit zou de locatie moeten zijn. Ik zie behoorlijk veel bebouwing er omheen.
https://www.google.nl/map(...)/data=!3m1!1e3?hl=nl
Komt in ieder geval overeen met dit kaartje:
[ afbeelding ]
quote:Explosion happened at Tianjian Dongjiang Port Rui Hai International Logistics Co. Ltd. It handles transport of hazardous goods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |