ik ben stiekem benieuwd hoe het straks in de kast ligtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het weer is nog tot zaterdag bloedheet. vandaag weer 33 graden, morgen wordt er 37 voorspeld. Helaas.
En de witte en donkere was zijn al klaar, die waren lang niet zo fotogeniek. Nu moet ik alles nog opvouwen...
Op maat en soort kleding (romper, broek, vest etc.) gesorteerd, denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ik ben stiekem benieuwd hoe het straks in de kast ligt
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie. Hallelujah.
Na de vakantie nog een paar weekjes werken en dan al weer verlof. Bizar.
Rundum Hause. Schitterend plekjequote:
Ook lekker! Scheelt ook weer gesleep met koffers enzo!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rundum Hause. Schitterend plekje.
Heb ik keer gebadderd in de zwangerschap. Dat was echt heel fijn!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:06 schreef Estrys het volgende:
Mijn werkweek zit er weer op. Afgebrand, uitgeblust... Dat wel. Nog 9 dagen.
Morgen denk ik een uurtje of wat zwemmen met de kinderen. In het water is het misschien wat lichter allemaal
Klinkt als een goede dag Joycie.
Dat kan helaas nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:04 schreef FritzWepper het volgende:
Met vriendinlief naar de winkel geweest, staat ze vanavond in de keuken stiekem iets te eten. Betrapt! Blijkt ze stiekem een pak Kinderbueno te hebben meegenomen. En niet om te delen he, zwangere vrouwen zijn gemeen.
Uhm, qua gewicht, heb het net opgezocht en ik woog 3,5 bij geboorte, was een kleine twee weken te vroeg.
Naam die baby mee gaat krijgen is, als het goed is een combinatie van beiden: [mijn naam]-[vriendin's naam]. Als dat niet gaat maken we van vriendin's achternaam een tweede voornaam, daar leent die naam zich gelukkig voor.
Vriendin is Belgische en sinds juni 2014 zijn in België de volgende opties mogelijk:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet![]()
Dat mag wel onderling als je trouwt maar als je kinderen krijgt moet je vervolgens kiezen welke achternaam het gaat worden. Elk kind uit dezelfde relatie krijgt daarna die achternaam die bij de eerste gekozen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |