abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155182952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het weer is nog tot zaterdag bloedheet. vandaag weer 33 graden, morgen wordt er 37 voorspeld. Helaas.

En de witte en donkere was zijn al klaar, die waren lang niet zo fotogeniek. Nu moet ik alles nog opvouwen...
ik ben stiekem benieuwd hoe het straks in de kast ligt :@
Schudden voor gebruik
pi_155182996
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik ben stiekem benieuwd hoe het straks in de kast ligt :@
Op maat en soort kleding (romper, broek, vest etc.) gesorteerd, denk ik.

Eigenlijk ben ik helemaal niet zo georganiseerd, dit was voor de foto!
pi_155183469
quote:
99s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie. Hallelujah.

Na de vakantie nog een paar weekjes werken en dan al weer verlof :7. Bizar.
*O*

Ga je nog ergens heen?
pi_155183519
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:14 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

*O*

Ga je nog ergens heen?
Rundum Hause. Schitterend plekje 8-).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155184521
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:16 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Rundum Hause. Schitterend plekje 8-).
Ook lekker! Scheelt ook weer gesleep met koffers enzo!
pi_155185347
Ik mocht net 15 minuutjes naar buiten.... Hemels! Wat was dat fijn. Sowieso, een fijne middag gehad. Gisteren zat ik er enorm doorheen. Maar vandaag kwam L. en hadden we eerst een echo die over het algemeen goed was. Ze buigt iets af. Maar ze heeft het nog steeds het beste in mijn buik. Doorstromingen zijn goed. Nu geschat met 33+2 op 1770 gram. En a.s. woensdag weer een echo :)
Daarna heeft lief me heerlijk geholpen met douche en afdrogen wat zoveel energie scheelt. Toen bezoek van pap en broertje en daarna lekker met zijn 2tjes gegeten en aansluitend naar buiten.. Je leert die kleine dingetjes nu wel echt extra waarderen.

Nu is L. Lekker naar huis, die gaat een avondje vissen, en ik ga heel fijn nagenieten. O+
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155185430
fijn Joycie
:)
pi_155185441
Joycie, fijn dat je ook fijne middag hebt gehad! Dat heb he ook soms gewoon nodig!

Kuukske vakantie!
pi_155186182
kuukse vakantie! Heerlijk!

Ik ben aan het aftellen, nog 4 weken en dan verlof (en dan ben ik 36 weken)

Fijn joycie O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155186514
Mijn werkweek zit er weer op. Afgebrand, uitgeblust... Dat wel. Nog 9 dagen.
Morgen denk ik een uurtje of wat zwemmen met de kinderen. In het water is het misschien wat lichter allemaal :)

Klinkt als een goede dag Joycie.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:11:52 #136
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155186654
Fijn J0ycie!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155187376
Ons weekje vakantie zit er weer op :( morgen weer naar huis! Ik zie er zoooo tegenop ;(
mijn vader zou de badkamer doen (vloer betegelen en wastafel e.d. aansluiten) maar ik hoorde dinsdag van moeders dat t tegenzit en niet wilde lukken en argh :( tis dus niet af morgen. Als ik maar gewoon kan douchen en wassen enzo :{
Oooh was de vakantie maar oneindig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155188065
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:06 schreef Estrys het volgende:
Mijn werkweek zit er weer op. Afgebrand, uitgeblust... Dat wel. Nog 9 dagen.
Morgen denk ik een uurtje of wat zwemmen met de kinderen. In het water is het misschien wat lichter allemaal :)

Klinkt als een goede dag Joycie.
Heb ik keer gebadderd in de zwangerschap. Dat was echt heel fijn!
En je bent onder de tien! Voor je het weet zijn die 9 dagen voorbij!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155189536
Volgens mij is mijn baby bang voor onweer :') . Het gaat hier flink tekeer en bij elke knal schokt mn buik.

Fijn dat je zo'n goede dag had joyciee! Hopelijk volgen er snel meer :)
pi_155194353
Joycie, wat fijn dat je even lekker naar buiten bent geweest <3 *O*

Kuukske, fijne vakantie!

Ik verveel me dood nu zo in de vakantie :@ Niks voor mij. Even heel anders wat: wiens achternaam krijgt jullie kindje? :)
pi_155194814
Die wij allemaal gebruiken hier in huis :P iets met ouwe stempel ;)
pi_155194891
Die van mijn man. Ik probeerde hem nog op andere gedachten te brengen O-) maar dat was onbespreekbaar :D
pi_155194956
Pffff, het voelt de hele avond al alsof mijn buik gewoon te klein is & de baby te groot. Wat een rot gevoel.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:04:46 #144
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155195029
Met vriendinlief naar de winkel geweest, staat ze vanavond in de keuken stiekem iets te eten. Betrapt! Blijkt ze stiekem een pak Kinderbueno te hebben meegenomen. En niet om te delen he, zwangere vrouwen zijn gemeen.

Uhm, qua gewicht, heb het net opgezocht en ik woog 3,5 bij geboorte, was een kleine twee weken te vroeg.

Naam die baby mee gaat krijgen is, als het goed is een combinatie van beiden: [mijn naam]-[vriendin's naam]. Als dat niet gaat maken we van vriendin's achternaam een tweede voornaam, daar leent die naam zich gelukkig voor.
pi_155195152
Wij komen er echt niet uit :X En moeten binnenkort toch naar 't gemeentehuis :o

Aaargh Skoap wat irritant :( Hoop dat je wel lekker kan slapen straks, ondanks krappe buik.
pi_155195209
Ik dacht dat je 1 naam moest kiezen. Je kan niet twee achternamen als achternaam kiezen. Als voornaam wel natuurlijk. Zoals Anky van Grunsven ook al deed ;)
pi_155195241
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:04 schreef FritzWepper het volgende:
Met vriendinlief naar de winkel geweest, staat ze vanavond in de keuken stiekem iets te eten. Betrapt! Blijkt ze stiekem een pak Kinderbueno te hebben meegenomen. En niet om te delen he, zwangere vrouwen zijn gemeen.

Uhm, qua gewicht, heb het net opgezocht en ik woog 3,5 bij geboorte, was een kleine twee weken te vroeg.

Naam die baby mee gaat krijgen is, als het goed is een combinatie van beiden: [mijn naam]-[vriendin's naam]. Als dat niet gaat maken we van vriendin's achternaam een tweede voornaam, daar leent die naam zich gelukkig voor.
Dat kan helaas niet :)
Dat mag wel onderling als je trouwt maar als je kinderen krijgt moet je vervolgens kiezen welke achternaam het gaat worden. Elk kind uit dezelfde relatie krijgt daarna die achternaam die bij de eerste gekozen is.
:)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:14:42 #148
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155195324
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 23:11 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat kan helaas niet :)
Dat mag wel onderling als je trouwt maar als je kinderen krijgt moet je vervolgens kiezen welke achternaam het gaat worden. Elk kind uit dezelfde relatie krijgt daarna die achternaam die bij de eerste gekozen is.
Vriendin is Belgische en sinds juni 2014 zijn in België de volgende opties mogelijk:
1. Naam vader
2. Naam moeder
3. Naam vader - naam moeder
4. Naam moeder - naam vader
  donderdag 13 augustus 2015 @ 23:15:37 #149
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155195402
Overigens vraag ik me af of bijvoorbeeld het zoontje van Anky van Grunsven zichzelf ooit voorsteld als Yannick Janssen Van Grunsven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')