Duplo hebben wij laatst ook op de kop getikt voor een leuk prijsje. Als ik thuis ben gaat dat ook de was in.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:50 schreef Daui het volgende:
Ik heb nog super veel bakken met lego bij mijn moeder staan. De ouders van mijn man hebben alles weg gedaan.
En buiten op de tafel ligt een hele lading grote duplo blokken te drogen die mijn moeder ergens heeft gekocht
Oh en playmobil![]()
Gewone praktijk trekt mij meer qua setting. Ziekenhuis spreekt me an sich wel aan qua iets meer denkwerk. Maar in de praktijk valt dat laatste doorgaans erg mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:54 schreef pinquit het volgende:
Hahah Mignonnewat zei je? Of wil je niet in een zh werken?
Dan is het misschien wel slim om toch ook een tijdje in het ziekenhuis te werken qua "netwerken"quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewone praktijk trekt mij meer qua setting. Ziekenhuis spreekt me an sich wel aan qua iets meer denkwerk. Maar in de praktijk valt dat laatste doorgaans erg mee.
Ik zou wel graag ooit onderzoek gaan doen en dingen hier in de regio opzetten voor vrouwen die anders denken over das protokol bijvoorbeeld, en in die zin dus nauw samen willen werken met zh.
oh absoluut. Ik ben wel van het netwerkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dan is het misschien wel slim om toch ook een tijdje in het ziekenhuis te werken qua "netwerken"
Altijd makkelijker als je de juiste mensen kent.
Het kan nogquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:28 schreef Skoap het volgende:
Ik ben gewoon jaloers, want jouw beroep lijkt mij echt geweldig!
Beetje jammer dat ik dat niet bedacht toen ik een jaar of 15/16 was
Financieel kan het helaas niet nu...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het kan nogik ben ook geen 15 meer
![]()
en een andere stoere fok-mama begint in september
Welnee! Als je afstudeert op je 50e heb je nog steeds 15 (+quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:31 schreef Skoap het volgende:
[..]
Financieel kan het helaas niet nu...
Ik verdien niet slecht als IT'er en het gat wat er valt als ik weer ga studeren kan mijn man nu niet opvangen. Maar ik heb hem al opgedragendat hij snel weer de consultancy in gaat waar hij prima genoeg kan verdienen zodat ik weer kan gaan studeren
![]()
Maar ja ik ben al wel 35, dus ik vrees dat het er niet meer van gaat komen
Toch wel een eerdere echo gekregen (helaas wel met jammeren reden).quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef onomatopee het volgende:
Vanavond een echo gehad, we hebben een knipper!![]()
Onze blob is 17.3 mm en daarmee ben ik 8w2d ipv 7w4d zoals ik dacht op basis van cyclus. 5 bonusdagen dusWel zag de vk een los stolseltje bij de uitgang, de placenta zat half over de uitgang aangehecht (ofzo? Het ging allemaal zo snel
), dat verklaart het bloedverlies/krampen (vandaar vroege echo).. Iets met een placenta die naar boven getrokken wordt door het groeien van de baarmoeder, en kleine bloedvaatjes die dan kunnen knappen? Hoe dan ook, niks om ons zorgen om te maken zei ze.
Dus hoera!![]()
Heel opgelucht, en stiekem ook heel blij dat dit nog voor de vakantie kon..
Kan een modje mij in de OP zetten? 20 maart
Nou zeg nooit nooit. Wie weet!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Welnee! Als je afstudeert op je 50e heb je nog steeds 15 (+) werkjaren voor je
![]()
Maar ik kan me wel indenken dat je het niet meer ziet zitten. Ik vond de afgelopen 4 jaar loodzwaar maar echt elke keer als ik een baby bij een mama op de buik mag leggen dan voel ik me zó ontzettend op mn plek ♡ het is het zo waard geweest allemaal.
Ik had eigenlijk nog een maand willen wachten tot mijn moeder jarig was en dan zo'n flauw HA-HA-OMA-kaart willen kopen met printje van de echo erin. Nu iets anders ludiek bedenken voor mijn ouders, aan vriendin's familie gewoon met dichtgeknepen billen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:56 schreef mignonne het volgende:
Spannend Fritz!gaan jullie het gewoon vertellen of heb je iets bijzonders in gedachten?
oh dat is jammer ja! Nouja vervroegd verjaardagskaartje?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:26 schreef FritzWepper het volgende:
Fijn dat het goed zit onomatopee! 20 maart is cool, wij hebben 21 maart staan (maar ik hoop 18 maart, maar ik zal maar niet zeggen waarom![]()
)
[..]
Ik had eigenlijk nog een maand willen wachten tot mijn moeder jarig was en dan zo'n flauw HA-HA-OMA-kaart willen kopen met printje van de echo erin. Nu iets anders ludiek bedenken voor mijn ouders, aan vriendin's familie gewoon met dichtgeknepen billen.
Ik weet niet wat ik moet vinden.. Dit speekt al sinds de 20 wkn echo. Maar vanaf toen boog t niet verder af. Nu wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:13 schreef mignonne het volgende:
he stoel wat naarben je erg geschrokken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nog steeds niet alles bijgelezen
.
Vandaag weer groeiecho gehad..
En we worden doorverwezen naar gynaecologie. Di mi afspraak. Het hoofd liep vorige keer 1 a 2 wk. Achter. Nu 3 wkn.
Groei buigt dus af naar benee..
Oprichtingsdatum van een zekere voetbalclubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
![]()
Damn. Hoe komt dat nou? Mja, dat gaan ze natuurlijk uitzoeken in het ziekenhuis. even afwachten wat ze daar zeggen. Hoop volgende week goed nieuws te lezen. Sterkte in ieder geval.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
Nog steeds niet alles bijgelezen
.
Vandaag weer groeiecho gehad..
En we worden doorverwezen naar gynaecologie. Di mi afspraak. Het hoofd liep vorige keer 1 a 2 wk. Achter. Nu 3 wkn.
Groei buigt dus af naar benee..
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Oprichtingsdatum van een zekere voetbalclub
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je ook van die kleine tenues kopen enzo?
Ono! nog gefeliciteerd!![]()
ik herken je verhaal over uni en vrienden. Hier dezelfde situatie bij de eerste. Een hele bewuste keuze destijds en wij voldeden minder aan het plaatje wat jij omschreef. En ik heb ook de nodige nare opmerkingen gehad. Zoiets raakt je toch, zeker als het van mensen komt waar je altijd leuk mee opschiet. Whatever you do, ga je vooral niet verplicht voelen om tekst en uitleg te geven of je te verantwoorden over jullie keuze. Nergens voor nodig en iedereen is op een ander moment in die babyfase. Vaak is het vooral een stukje verwondering/verbazing over dat jullie al bezig zijn met iets waar anderen echt nog niet aan moeten denken.:)
Ja, ik ook! Voel me af en toe zo suf met m'n kantoorbaan. Alleen heb ik zelf gezworen nooit meer te gaan studeren (nog steeds na 1,5 jaar bezig met afstudeerscriptie), en mijn omgeving maakt me dan ook dood, denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:28 schreef Skoap het volgende:
Ik ben gewoon jaloers, want jouw beroep lijkt mij echt geweldig!
Beetje jammer dat ik dat niet bedacht toen ik een jaar of 15/16 was
Lijkt me onvermijdelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:04 schreef mignonne het volgende:
Hahahahahaga je ook van die kleine tenues kopen enzo?
Ik ben ook wel iets ouder dan gemiddeld bij aanvang van de opleiding. 3 jaar uni en 5 jaar werken achter de rug. Carrièreswitch, anyone?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
![]()
Pas bevallen masterstudente hier.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:56 schreef onomatopee het volgende:
Dankjewel voor jullie jompels, doet me goed![]()
Mignonne, jouw enthousiasme en liefde voor wat je doet is zo leuk (en leerzaam!) om te lezen.. Mooi dat het 't -ondanks zwaar- zo waard is geweest allemaal!
Fritz, spannend om het al te gaan vertellen! Duimen dat het toch een beetje meevalt, de reactie van schoonfamilie. Hier ben ik niet zo bezorgd om de reactie van de beide families (hoewel het vast onverwacht zal zijn), maar ik zie wel op tegen reacties op de uni en (een deel van mijn) vriendenkring. In die omgeving zijn we de eersten, en hoewel we in principe 'voldoen' aan het plaatje wat veel mensen hebben (5+ jaar samen, koophuis, beide zekerheid qua werk voor zover mogelijk etc etc) verwacht ik wel kritiek omdat ik de komende twee jaar nog met master bezig ben (laatstudeerder enzo). Moet uiteraard niet uitmaken enzo (who cares wat men denkt), maar als puntje bij paaltje komt vind ik dat soort situaties best lastig![]()
Gestreeptestoel, dat is rotnieuws.. hopelijk dinsdag wat geruststelling
Bij mijn praktijk is een groeiecho rond week 32 standaard. Ik heb er nog een extra gekregen later omdat het formaat van mijn buik nogal verschilde van de verwachting en ze wilden weten waar dat door kwam. Verschilt per praktijk en per geval dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 03:15 schreef Sara82 het volgende:
Hè Stoel, dat is niet het bericht dat je wil horen.![]()
(vanwaar eigenlijk die groeiecho's die ik hier voorbij zie komen?Hier checken ze je bloeddruk, hartje, en trekken ze een meetlint over je buik heen. Geen ideeeee wat voor maatje hoofd/buik/been eraan hangt verder. Is dat pas wanneer één van die dingen niet goed is, of is het in de ene praktijk standaard, en bij de andere niet? Just curious.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |