abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155131296
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Hier willen ze er ook twee hebben, maar dat vind ik echt onzin. Je spoelt die dingen toch gewoon om na gebruik?
Hier heb ik er één voor de baby en één voor ons. Vind ik toch hygiënischer, ofzo. Maar ik maak ze standaard daarna even schoon met een tissue met wat alcohol. En het is niet alsof het nou duur is, ik geloof dat ze bij de Action 1,50 zijn ofzo :D .

Mijn antimisselijkheidpilletjes doen het vandaag even niet zo goed }:| en ik snap er niks van, want ik heb niet anders gegeten dan anders. Ben als de dood dat de werking afneemt ofzo, zeker omdat ik volgende week weer moet werken. Heeft hier iemand ervaring met Emesafene?
pi_155131424
Vanavond een echo gehad, we hebben een knipper! *O* *O*

Onze blob is 17.3 mm en daarmee ben ik 8w2d ipv 7w4d zoals ik dacht op basis van cyclus. 5 bonusdagen dus :D Wel zag de vk een los stolseltje bij de uitgang, de placenta zat half over de uitgang aangehecht (ofzo? Het ging allemaal zo snel :@), dat verklaart het bloedverlies/krampen (vandaar vroege echo).. Iets met een placenta die naar boven getrokken wordt door het groeien van de baarmoeder, en kleine bloedvaatjes die dan kunnen knappen? Hoe dan ook, niks om ons zorgen om te maken zei ze.

Dus hoera! *O* *O* Heel opgelucht, en stiekem ook heel blij dat dit nog voor de vakantie kon..

Kan een modje mij in de OP zetten? 20 maart :)
pi_155131559
Wat fijn onomatopee O+ !
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:28:19 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_155131675
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef onomatopee het volgende:
Vanavond een echo gehad, we hebben een knipper! *O* *O*

Onze blob is 17.3 mm en daarmee ben ik 8w2d ipv 7w4d zoals ik dacht op basis van cyclus. 5 bonusdagen dus :D Wel zag de vk een los stolseltje bij de uitgang, de placenta zat half over de uitgang aangehecht (ofzo? Het ging allemaal zo snel :@), dat verklaart het bloedverlies/krampen (vandaar vroege echo).. Iets met een placenta die naar boven getrokken wordt door het groeien van de baarmoeder, en kleine bloedvaatjes die dan kunnen knappen? Hoe dan ook, niks om ons zorgen om te maken zei ze.

Dus hoera! *O* *O* Heel opgelucht, en stiekem ook heel blij dat dit nog voor de vakantie kon..

Kan een modje mij in de OP zetten? 20 maart :)
gefeliciteerd! O+
disclaimer
pi_155131730
Daar stond je er bijna 2x in :D

Gefeliciteerd!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:30:17 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_155131773
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Kyara het volgende:
Daar stond je er bijna 2x in :D

Gefeliciteerd!
eager to win-boks 8-)
disclaimer
pi_155131791
Het wordt gezellig in maart O+ .
pi_155131842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hier heb ik er één voor de baby en één voor ons. Vind ik toch hygiënischer, ofzo. Maar ik maak ze standaard daarna even schoon met een tissue met wat alcohol. En het is niet alsof het nou duur is, ik geloof dat ze bij de Action 1,50 zijn ofzo :D .

Mijn antimisselijkheidpilletjes doen het vandaag even niet zo goed }:| en ik snap er niks van, want ik heb niet anders gegeten dan anders. Ben als de dood dat de werking afneemt ofzo, zeker omdat ik volgende week weer moet werken. Heeft hier iemand ervaring met Emesafene?
Hoeveel gebruik je?
S. 2014
J. 2016
pi_155131853
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hoeveel gebruik je?
Drie pilletjes per dag.
pi_155131855
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eager to win-boks 8-)
Ik heb L0t er even goed in gezet :P
pi_155131890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Drie pilletjes per dag.
Hmmz zoveel had ik er ook idd... dan geen tips helaas. Hopenlijk morgen weer een betere dag :*
S. 2014
J. 2016
pi_155131926
Ik heb emesafene geslikt. Werkten deze zwangerschap trouwens beduidend minder dan de vorige.

Ben zo benauwd vanavond. Gewoon om bang van te worden. Blijf maar zuchten , zitten, liggen, staan weer liggen. maar lukt me niet om dat gevoel kwijt te raken. Zo ineens kwam het opzetten. Bah
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155131959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hier heb ik er één voor de baby en één voor ons. Vind ik toch hygiënischer, ofzo. Maar ik maak ze standaard daarna even schoon met een tissue met wat alcohol. En het is niet alsof het nou duur is, ik geloof dat ze bij de Action 1,50 zijn ofzo
Het gaat ook niet zozeer om het geld, maar dat ik het gewoon overbodig vind en ik dan weer met zo'n ding zit wat je vervolgens nooit meer gebruikt. Maar goed, ik heb sinds ik zelf geen baby meer ben ook nooit meer een thermometer aangeraakt, dus die ene week moet de kraamzorg het er maar mee doen!
pi_155131990
Gefeliciteerd knipperdjes O+

Hier vandaag alweer week 25 :o Zondag nog 100 dagen :o

Ik ben nog niet eens aan de kinderkamer begonnen. Gaan we nu langzaamaan eens over nadenken (en de vloer vast leggen, want die hebben we al, dat is gewoon de vloer die op de rest van de bovenverdieping ook ligt)

Edit, vergeten: ik zag een weekwissel voor zowel Daui als Joyce! Van harte *O*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:34:58 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155131999
L0t en onomatopee *O*

Ik mag donderdag voor de termijnecho :9 Moeders mag mee, want mn vriend is die dag niet in de stad.
pi_155132132
Gefeliteerd met de goede echo Onomatopee! En fijn dat ze een verklaring voor bloedverlies hebben, als je dat dan de komende tijd weer licht hebt dan weet je iig waar het door komt!
pi_155132334
Lot en onomatopee *O*

Wat Emesafene betreft: ik begon met 1 per dag, dat werden er 2 en ook al gauw 3.
Sommige dagen hielp het echt, andere dagen leek het geen snars te doen. Kortom, herkenbaar!
Ik ben nu ruim 34 weken, slik er nog 1 per dag maar het spugen is helaas niet over gegaan. Ik kijk uit naar de eerste kotsloze dag :9
pi_155132367
onomatopee *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155132403
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef Malteser het volgende:
Lot en onomatopee *O*

Wat Emesafene betreft: ik begon met 1 per dag, dat werden er 2 en ook al gauw 3.
Sommige dagen hielp het echt, andere dagen leek het geen snars te doen. Kortom, herkenbaar!
Ik ben nu ruim 34 weken, slik er nog 1 per dag maar het spugen is helaas niet over gegaan. Ik kijk uit naar de eerste kotsloze dag :9
Fijn, de herkenbaarheid! Of nouja, niet fijn dus :') . Wat naar van het spugen! Ik heb dat niet, heb alleen constant het gevoel dat ik elk moment kan gaan kotsen. Maar dan komt er niks. Heel handig als ik volgende week weer voor de klas mag }:| .
pi_155132511
Ik word gespamd door allerlei nieuwsbrieven enz en soms lees ik ze (:D), maar ik kom nu de laatste tijd vaak tegen dat je contact kunt maken met je baby en een band op moet bouwen door ertegen te praten enzo.. Is dat serieus? Ik bedoel, of ik nou tegen mijn vriend praat of in mezelf, kind herkent m'n stem dan toch wel straks? Praten jullie tegen je buik? Of maak je contact door je handen op je buik te leggen ofzo? En hoe belangrijk is dat gedurende de zwangerschap?
pi_155132811
Zusjevan, ik praat vrij veel tegen m'n buik :@ M'n handen heb ik sowieso vaak op m'n buik. Had ik voor de zwangerschap ook al (helpt om bij mezelf te blijven) maar nu aai en ondersteun ik ook regelmatig. En praten.. 's Avonds leest m'n lief voor aan mijn buik en ik zing regelmatig 'een slaapliedje. Overdag klets ik gewoon een beetje, zoals ik ook tegen m'n poezen klets haha. Wat ik aan het doen ben, dat ik voel dat ze er is, of ze lekker ligt te wiebelen, dat ik zo benieuwd naar haar ben, dat ze best wat rustiger aan mag doen of juist dat ze best even van zich mag laten horen en ga zo maar door. En daarnaast neem ik regelmatig een momentje om echt even bewust contact te maken. Dus dat ik even ga liggen op de bank en dan echt even alleen maar met haar bezig ben. En dan liefkoos ik haar gewoon. Dus dan aai ik m'n buik en zeg ik lieve dingen (mooi meisje, heb je lekker geslapen, ik hou zoveel van jou etcetera) Hoe belangrijk het is, weet ik niet. Ik vind het zelf heel prettig om te doen. Het voelt alsof ik haar daarmee laat zien dat ik er altijd voor haar ben, ook al zit ik nu nog letterlijk om haar heen. En dat er aandacht voor haar is en dat ze erbij hoort, ook nu al.
pi_155140000
Ik heb 's avonds voor 't slapen gaan een baby-momentje. Als ik ga liggen is het over het algemeen feest in mijn buik, dat is wel een moment dat ik ook echt aan mn buik voel en tegen de kleine praat.
Door de dag heen aai ik wel over mn buik als de
kleine trapt. En gezien mijn baan praat ik ook genoeg gedurende de dag, dus ik neem aan dat baby mij dan ook hoort :)
pi_155140140
Ow wow, Bloesem. Wat schattig... O+

Ik kom eigenlijk niet heel veel verder dan: "lieve baby, wil je alsjeblieft je voetjes even uit mijn maag halen?"

En natuurlijk even zijn kontje aaien als ie 'm door mijn buikwand heen probeert te drukken.
(Sinds gisteren weet ik dat het een kontje is, hij ligt volgens de verloskundige met z'n bolleke richting mijn bekken, yeah!)

Gisteren weer goedgekeurd. Mooie bloeddruk, en ze vond die buikpijn niet zorgwekkend. Nou, mooi. En lief voelt zich nu een volleerd babylocaliser. B-)(Verloskundige heeft hem laten voelen waar het hoofdje zit, en hoe je je handen dan moet houden om het te voelen. )

Gestreeptestoel, succes bij je groeiecho vandaag! Hopelijk heeft wat meer rust gezorgd voor een lekker speklaagje.

Fijn, knippers voor Lot en Ono
^O^
pi_155140370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Fijn, de herkenbaarheid! Of nouja, niet fijn dus :') . Wat naar van het spugen! Ik heb dat niet, heb alleen constant het gevoel dat ik elk moment kan gaan kotsen. Maar dan komt er niks. Heel handig als ik volgende week weer voor de klas mag }:| .
Oh, dat is geen fijn vooruitzicht! Hopelijk zakt de misselijkheid wat na een week of 12-14. Fijn voor de leerlingen maar bovenal fijn voor jou!
pi_155140476
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Hier willen ze er ook twee hebben, maar dat vind ik echt onzin. Je spoelt die dingen toch gewoon om na gebruik?
Ik zou mijn darmvirus ofzo toch niet graag doorgeven aan mijn kindjes. En ik ben het tegenovergestelde van overdreven hygiënisch maar met poep en zo, kom op, daar kun je serieus ziek van worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')