Hier heb ik er één voor de baby en één voor ons. Vind ik toch hygiënischer, ofzo. Maar ik maak ze standaard daarna even schoon met een tissue met wat alcohol. En het is niet alsof het nou duur is, ik geloof dat ze bij de Action 1,50 zijn ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier willen ze er ook twee hebben, maar dat vind ik echt onzin. Je spoelt die dingen toch gewoon om na gebruik?
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef onomatopee het volgende:
Vanavond een echo gehad, we hebben een knipper!![]()
Onze blob is 17.3 mm en daarmee ben ik 8w2d ipv 7w4d zoals ik dacht op basis van cyclus. 5 bonusdagen dusWel zag de vk een los stolseltje bij de uitgang, de placenta zat half over de uitgang aangehecht (ofzo? Het ging allemaal zo snel
), dat verklaart het bloedverlies/krampen (vandaar vroege echo).. Iets met een placenta die naar boven getrokken wordt door het groeien van de baarmoeder, en kleine bloedvaatjes die dan kunnen knappen? Hoe dan ook, niks om ons zorgen om te maken zei ze.
Dus hoera!![]()
Heel opgelucht, en stiekem ook heel blij dat dit nog voor de vakantie kon..
Kan een modje mij in de OP zetten? 20 maart
eager to win-boksquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:29 schreef Kyara het volgende:
Daar stond je er bijna 2x in
Gefeliciteerd!
Hoeveel gebruik je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier heb ik er één voor de baby en één voor ons. Vind ik toch hygiënischer, ofzo. Maar ik maak ze standaard daarna even schoon met een tissue met wat alcohol. En het is niet alsof het nou duur is, ik geloof dat ze bij de Action 1,50 zijn ofzo.
Mijn antimisselijkheidpilletjes doen het vandaag even niet zo goeden ik snap er niks van, want ik heb niet anders gegeten dan anders. Ben als de dood dat de werking afneemt ofzo, zeker omdat ik volgende week weer moet werken. Heeft hier iemand ervaring met Emesafene?
Hmmz zoveel had ik er ook idd... dan geen tips helaas. Hopenlijk morgen weer een betere dagquote:
Het gaat ook niet zozeer om het geld, maar dat ik het gewoon overbodig vind en ik dan weer met zo'n ding zit wat je vervolgens nooit meer gebruikt. Maar goed, ik heb sinds ik zelf geen baby meer ben ook nooit meer een thermometer aangeraakt, dus die ene week moet de kraamzorg het er maar mee doen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier heb ik er één voor de baby en één voor ons. Vind ik toch hygiënischer, ofzo. Maar ik maak ze standaard daarna even schoon met een tissue met wat alcohol. En het is niet alsof het nou duur is, ik geloof dat ze bij de Action 1,50 zijn ofzo
Fijn, de herkenbaarheid! Of nouja, niet fijn dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:42 schreef Malteser het volgende:
Lot en onomatopee![]()
Wat Emesafene betreft: ik begon met 1 per dag, dat werden er 2 en ook al gauw 3.
Sommige dagen hielp het echt, andere dagen leek het geen snars te doen. Kortom, herkenbaar!
Ik ben nu ruim 34 weken, slik er nog 1 per dag maar het spugen is helaas niet over gegaan. Ik kijk uit naar de eerste kotsloze dag
Oh, dat is geen fijn vooruitzicht! Hopelijk zakt de misselijkheid wat na een week of 12-14. Fijn voor de leerlingen maar bovenal fijn voor jou!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Fijn, de herkenbaarheid! Of nouja, niet fijn dus. Wat naar van het spugen! Ik heb dat niet, heb alleen constant het gevoel dat ik elk moment kan gaan kotsen. Maar dan komt er niks. Heel handig als ik volgende week weer voor de klas mag
.
Ik zou mijn darmvirus ofzo toch niet graag doorgeven aan mijn kindjes. En ik ben het tegenovergestelde van overdreven hygiënisch maar met poep en zo, kom op, daar kun je serieus ziek van worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier willen ze er ook twee hebben, maar dat vind ik echt onzin. Je spoelt die dingen toch gewoon om na gebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |