quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:44 schreef Barreltje het volgende:
nu kan ik alleen nog maar denken aan het zaad van de duivel mayonaise
Echte mayonaise, zonder suiker er inquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:45 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, mayonaise
Ik had gisteren een eetlepel.
Eiwitten alles!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wist al dat jij van zaad hield.
Ja, maar zij kreeg een baby, dus dan ging het er wel aan de verkeerde kant in.quote:
Why not both?!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar zij kreeg een baby, dus dan ging het er wel aan de verkeerde kant in.
Ja hey ga je ons nou de schuld gevenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam uit bed. Toen besloot ik te gaan wandelen, een heel eind. Maar eerst ontbijt. En bijlezen op FOK!. En toen zat ik hier nog steeds. En helemaal geen zin om te gaan wandelenOver de duivel gesproken
Nou, 'FOK!' eigenlijk. En dus indirect julliequote:
Ja, door ons blijf je dik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, 'FOK!' eigenlijk. En dus indirect jullie
Het schijnt wel een soort van besmettelijk te zijn ja, dikke vrienden hebben houdt je dikquote:
Noem je mij nou dik?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt wel een soort van besmettelijk te zijn ja, dikke vrienden hebben houdt je dikOok als je elkaar weinig ziet en op afstand woont.
Dus.
Maar dikke vrienden die vervolgens afvallen zijn ķķk besmettelijk![]()
Dus hup, ga eens wandelen, Lonaa!
Eten we dan ook straks haar lever?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pak jij de trechter? Dan pak ik de mayo!
Yupquote:
Ik heb al gewandeld vandaag. Met hont. En ik at ondertussen bramen, want die kwam ik tegen.quote:
Echt waar?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook als je elkaar weinig ziet en op afstand woont.
Oh ja! Bramenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al gewandeld vandaag. Met hont. En ik at ondertussen bramen, want die kwam ik tegen.
Jep. Nu Hannibal gecanceld is, moeten we toch wat he?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eten we dan ook straks haar lever?
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Nu Hannibal gecanceld is, moeten we toch wat he?
Sally was ze op haar hoogte aan het opeten, ik op mijn hoogte, liefdequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja! BramenNou ja, dan moet ik ook maar gaan.
Ik zou daar ook van smeltenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Sally was ze op haar hoogte aan het opeten, ik op mijn hoogte, liefde
Het was zo schattig.quote:
Ik moet ook weer een plukrondje doen morgenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al gewandeld vandaag. Met hont. En ik at ondertussen bramen, want die kwam ik tegen.
Ik ben net langs een heleboel veelbelovende braamstruiken gewandeld, maar de enkele donkerpaarse die er aan zat was nog keihard.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet ook weer een plukrondje doen morgenHier verderop in de straat (aan 2 kanten zelfs) groeien er een heeeeeeleboel
Bummer.. regelmatig even langslopen dus..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben net langs een heleboel veelbelovende braamstruiken gewandeld, maar de enkele donkerpaarse die er aan zat was nog keihard.
Bij de sportschool staat het echt helemaal volquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Bummer.. regelmatig even langslopen dus..
Hier worden ze ook door wespen gegeten dus ik hoop morgen nog wel wat te kunnen plukken.. even afwachten.
Sportschool! goeie! Ik zal me eens omkledenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de sportschool staat het echt helemaal volDaar heb ik de afgelopen 3 jaar heel veel bramen geplukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |