Nice!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef -Peach het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: overnight oats
L: 4x spelt, kipfilet, tomaat, komkommer, sla, mayo, mosterd
Ts: tonijn met beetje curry, appel, wilde perzik, 40 gr. m&m's choco
D: kipschnitzel, aardappelschijfjes, salade
S: benen, not so much fun met dit weer![]()
T: shake
Mezelf maar weer eens gemeten, verschil met 3 maanden geleden:
Taille -3 cm
Buik -3,5 cm
Nice! Dat soort statistieken werken toch wel motiveren denk ik!?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef -Peach het volgende:
Taille -3 cm
Buik -3,5 cm
Wow nice!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:57 schreef -Peach het volgende:
Taille -3 cm
Buik -3,5 cm
Zeker! Nu nog de laatste paar kilo'squote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nice! Dat soort statistieken werken toch wel motiveren denk ik!?
oplossing, doe je D een blok van 783!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:35 schreef CrunchySelf het volgende:
Goed bezig Perzik
Lijstje voor morgen aangepast. Nu meer eiwit, zat onder de 1g p kg lichaamsgewicht. Nu op 89 g zonder mijn avondeten, dus dat is een mooie verbetering.
O: Standaard havermout ding (havermout/nesquik/cacao/melk/whey);
T: Banaan, 1 gekookt ei;
L: 2 volkoren met rosbief + 1 gekookt ei, 2 volkoren met jam;
T: 300 gr Optimel Magere Kwark + 2 kiwi's;
D: Blok van 800 kcal.
= 2017 kcal.
Dus 17 kcal boven doel, nu word ik dik
Kijk! Ik mag jou welquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oplossing, doe je D een blok van 783!
Wat is een blok?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kijk! Ik mag jou wel
Aangepast lijstje voor morgen:
O: Standaard havermout ding (havermout/nesquik/cacao/melk/whey);
T: Banaan, 1 gekookt ei;
L: 2 volkoren met rosbief + 1 gekookt ei, 2 volkoren met jam;
T: 300 gr Optimel Magere Kwark + 2 kiwi's;
D: Blok van 783 kcal.
= 2000 kcal.
Dus nu precies op doel, zo word ik slank
Fietsenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:35 schreef Maraca het volgende:
Goed bezig Peach
Hier even geen lijstjes meer, maar het gaat de goede kant op. Op de weegschaal merk ik niet veel verschil (stagneert), maar in de spiegel steeds meer. Heb nu een goede balans gevonden denk ik.. Weet nu ongeveer wat ik op een dag moet/kan eten en daar kan ik me netjes aan houden
Straks weer even een rondje fietsen.. prachtig weer
Ik woon thuis, weet de helft van de tijd niet wat er te eten valt dus reserveer een blok kcalquote:
Zie geen lijstjes, geen dalende weegschaal. Ik zeg het je nog eensquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:35 schreef Maraca het volgende:
Goed bezig Peach
Hier even geen lijstjes meer, maar het gaat de goede kant op. Op de weegschaal merk ik niet veel verschil (stagneert), maar in de spiegel steeds meer. Heb nu een goede balans gevonden denk ik.. Weet nu ongeveer wat ik op een dag moet/kan eten en daar kan ik me netjes aan houden
Straks weer even een rondje fietsen.. prachtig weer
Jep, en de spiegel is voor mij een belangrijker uitgangspunt dan de weegschaalquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zie geen lijstjes, geen dalende weegschaal. Ik zeg het je nog eens
O wait, de spiegel welNice!
Nice, de spiegel is ook een veel belangrijkere indicator dan die weegschaal. Al werken ze vaak samenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep, en de spiegel is voor mij een belangrijker uitgangspunt dan de weegschaalVetgehalte moet nog wel wat omlaag, maar dat komt wel. Merk dat m'n buik een stuk strakker is geworden dus daar ben ik al heel blij mee
Nou, mijn weegschaal werkt niet mee hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice, de spiegel is ook een veel belangrijkere indicator dan die weegschaal. Al werken ze vaak samen
Deed je nog KT? Of puur fietsen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, mijn weegschaal werkt niet mee hoorVliegen zal die
En KT staat op een heel laag pitje momenteelMet name fietsen en hardlopen op dit moment.
Klein beetje door het in- en uitklikken. Vanmiddag weer even zitten oefenen, maar kan er echt geen kracht op zetten. Denk dat ik toch voor andere pedalen ga, want dit schiet gewoon niet op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Zolang je met andere dingen goed actief blijft prima toch?Nog steeds geen hardloopklachten?
Sta wel wekelijks op zo'n weegschaal die ook vetmassa enzo weegt. Maar in hoeverre dat nu echt betrouwbaar is?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:51 schreef -Peach het volgende:
Tof Maraca! Ga je nog meten? Is leuk voor statistiekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |