Gaaf!!quote:Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Na al die jaren van archeology! Eindelijk! Scepter of Azj'Aqir!
Nice! Mooie mount is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Grats! Zag paar maanden terug dat dat artifact al heel lang half afgemaakt in mn boekje stond. Was vergeten wat het ook al weer wasquote:Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Na al die jaren van archeology! Eindelijk! Scepter of Azj'Aqir!
Ik ken dat; op mn main ga ik het niet eens proberen de rares van tol vir te krijgen allemaal, maar op mn alt heb ik alles behalve de Claw ook al; voornamelijk door het farmen van Tolvir artifacts voor het recept voor Vial of the Sands..quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Grats! Zag paar maanden terug dat dat artifact al heel lang half afgemaakt in mn boekje stond. Was vergeten wat het ook al weer was![]()
Moet nu alleen die crawling claw nog
Die pet is toch een teasure aan het einde van de Tanaan garrison campaign dacht ik... daar heb ik m lig vandaan.quote:Op maandag 14 september 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik deed nog even snel wat missies en zie opeens een pet verschijnen (terwijl ik er al eentje gesummoned had, dus opeens 2 pets).
Deze
Ik kijk in mijn pettabje en deze is er gewoon zomaar bijgekomen
Echt geen ideequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:49 schreef icemotion het volgende:
Die pet is toch een teasure aan het einde van de Tanaan garrison campaign dacht ik... daar heb ik m lig vandaan.
Je krijgt er toch alleen een extra bonus coin voor en die heroic cache (waar alleen gear uit dropt voor tier slots)?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mythic instance quest is er weer, dat gaat weer huilen worden.
Bedoel je voor welke stad/race? Ligt er aan of je alliance bent of horde natuurlijk. Zo uit mijn hoofd heb je:quote:Op woensdag 16 september 2015 18:57 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ben aan het levellen en heb net mijn guild op exalted gekregen. Welke tabard is handig om nu aan te trekken voor een leuke exalted met mounts of pets...
Nee, die kan je toch gewoon kopen. Kan je niet een tabard aantrekken van een fraction van een expansion die tot leuke goodies leidt?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je voor welke stad/race? Ligt er aan of je alliance bent of horde natuurlijk. Zo uit mijn hoofd heb je:
Horde
Blood Elf: struisvogel
Undead: skeletal horse
Goblin: motoren
Tauren: kodo
Troll: raptor
Orc: wolf
Persoonlijke voorkeur: wolf (rijdt lekker, is cool)
Alliance
Human: paardjes
Dwarf: ram
Gnome: mechanostrider
Draenei: olifant (elekk)
Nightelf: tijgers
Worgen: paardjes
Persoonlijke voorkeur: één van de paardjes (klinkt leuk, rijdt fijn, wel wat saai)
Ik dacht dat je die pas kan kopen als je exalted met de stad bent.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:09 schreef VanFleppenstein het volgende:
Nee, die kan je toch gewoon kopen. Kan je niet een tabard aantrekken van een fraction van een expansion die tot leuke goodies leidt?
Ik ga het vanavond proberen en vertel je het.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die pas kan kopen als je exalted met de stad bent.
Exalted of een member zijn van betreffende faction. Als je bijv human bent kan je direct al paarden kopen, maar nog geen elekks. Dan moet je eerst exalted worden met de draenei.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef VanFleppenstein het volgende:
Ik ga het vanavond proberen en vertel je het.
Okay....dan ga ik daar eerste leuk diertjes mee sparen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Exalted of een member zijn van betreffende faction. Als je bijv human bent kan je direct al paarden kopen, maar nog geen elekks. Dan moet je eerst exalted worden met de draenei.
Nee heb hc shoulders gekregen, geen tier.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je krijgt er toch alleen een extra bonus coin voor en die heroic cache (waar alleen gear uit dropt voor tier slots)?
dat bedoelde ik met tier slot gear. Heb inmiddels alle tier items uit onze raids geloot, dan krijg je uit die loot chests geen nuttige gear meer helaas.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee heb hc shoulders gekregen, geen tier.
Ben al 2 dagen bezig voor de laatste 2. Zowel gister als in gister 5 van de ene opgegraven, niets en slechts 1 per dag van die anderequote:Op zaterdag 19 september 2015 09:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik maar zoeken naar die Pirate personen. Start het pas om 10.00Derp!
Hoop vandaag mijn aller laatste archeology solve af te maken. Gister twee uur lopen diggen, en niets he. Die laatste quest versie wilt maar niet spawnen!
Vergelijkbaarquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ben al 2 dagen bezig voor de laatste 2. Zowel gister als in gister 5 van de ene opgegraven, niets en slechts 1 per dag van die andereen dat op bijna 100 solves per dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |