SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Troelie ?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
En dezelfde rinkelslippers.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik had niet anders verwacht met die spray tan shitquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In Utopia mist Rolf structuur. Hij wil dat de inwoners zich uitsluitend bezighouden met de zaken waar zij persoonlijk het beste in zijn. Nadat Rolf de boel op scherp heeft gezet, wil hij graag de leidersrol in Utopia op zich nemen
Bye bye be Ivandat kan niet anders toch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik wacht rustig af, elke keer denk je nu wordt het leuk, maar bijna alle nieuwe inwoneras gaan tegenvallen na een week, dus maakt mij niets uit wie er blijftA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Het zou mooi zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef Dotteke het volgende:
In Utopia mist Rolf structuur. Hij wil dat de inwoners zich uitsluitend bezighouden met de zaken waar zij persoonlijk het beste in zijn. Nadat Rolf de boel op scherp heeft gezet, wil hij graag de leidersrol in Utopia op zich nemen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij zit ook als gegotenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef puzziepie het volgende:
Mooi die gaten in die broek van Troelie![]()
Het gaat zoals febo het wil.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal cabaretteketet!![]()
bh te klein en scheuren te groot verkeerd geel shirt ronde dik makende hals
sjuuuuuuuuuuuuuuus
Roellie ..helaas dit was het![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke frisse uitstraling![]()
bedankt voor je entrée en zou zeggen volgende week weer lekker naar huis
![]()
![]()
![]()
Zit een klein Chineesje of Roemeentje een uur op te schuren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef puzziepie het volgende:
Mooi die gaten in die broek van Troelie![]()
![]()
heeft zij zon lange bovenlip?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef Cir het volgende:
sjuuuuuuuuuuuuuuus
Roellie ..helaas dit was hetCir.... m'n thee
![]()
Leuk he? Weer een leuk meisje voor je.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef Cir het volgende:
sjuuuuuuuuuuuuuuus
![]()
Gayquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
nee johquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij wil Rolf Ivan eruit hebben.![]()
Ja dat is nog het ergste iddquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zit een klein Chineesje of Roemeentje een uur op te schuren.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Denk het ook. Hebben die mutsen straks een spraytan-salon waar ze gratis gebruik van kunnen maken.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ze komt uit Dord en heeft een kat thuis zitten.
Bjorn!! Een vrijgezel!!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
die nieuwe dame heft best wel een tokkie kop ooknou dat zal nog wel meer gillen schreeuwen en blerren worden
en febo is er dol op dus rolf jammer man
![]()
Rolie houdt van slippertjuhs en spraytan dus die wordt het.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:56 schreef Cir het volgende:
ik begin maar vast met zwaaien
Roellie zal het wel niet gegund worden
Dag Tostie queen
Rolf is een haantje en dat zullen de mannen nooit toestaan![]()
De Modepolitie 2.0quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef Cir het volgende:
sjuuuuuuuuuuuuuuus
Troelie had huidkanker ,maar dit is nu weg
vandaar de spray tanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Roeliie
dordrecht
hoe dichter bij Dord
hoe gekker het wrd
o leuk kanker
gezellig
en tekenen, canvas tassen![]()
Joey de tweede.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:56 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooooooooooooooooooooooooi![]()
Ja hoor, daar zijn de melanomen al... PfffffffffffftTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dus Ivan wegquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:00 schreef mazaru het volgende:
Ze komt uit Dord en heeft een kat thuis zitten.
Bjorn!! Een vrijgezel!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Spray tan helpt tegen huidkanker?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef puzziepie het volgende:
vandaar de spray tan"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Komt in de buurt van een terminale patiënt. De natte droom van JdM.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef puzziepie het volgende:
vandaar de spray tan
― Mark Twain
Al bekend welke psychische mankementen deze twee hebben?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik snapte em ook ff nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Spray tan helpt tegen huidkanker?
maar Troelie had huidkanker van het zonnen
dus overgestapt op de spray tan
zoietsMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
roely mijn eerste indruk is niet veel,niet veel bijzondersA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Yep, dat is heeeel goed tegen kankerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Spray tan helpt tegen huidkanker?![]()
Dat lijkt me toch buitengewoon ongezond. Maarja.....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Spray tan helpt tegen huidkanker?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
tis over heur.. was ff een dingetjequote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt in de buurt van een terminale patiënt. De natte droom van JdM.
spraytan is nl helemaal niet slecht voor je huid
![]()
![]()
![]()
Het wordt dat vrouwtje, binnen vijf minuten in d'r haren krabben.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Beter geen vrouwen er in, nog geen damesfiets. Er wordt al genoeg gekwijld.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
en gegildquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Beter geen vrouwen er in, nog geen damesfiets. Er wordt al genoeg gekwijld.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
senioren...Hokkie....je weet het he meisje van hokkie gaan op ieder stokkie
lust een slok mag niet van thuis![]()
Waaif dat meteen...dat is een hockeychick.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
moet je bij waaif zijn, die heeft nog een hele lijst van ongebruikte passie's liggen,quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:03 schreef mazaru het volgende:
Ze wil een nieuwe passie vinden...
BJORNNNN![]()
Roelie wordt het dinnetje van Noom, over 'n week ziet Noom er ook uit als 'n gespierdequote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:03 schreef Cir het volgende:
[..]
tis over heur.. was ff een dingetje
spraytan is nl helemaal niet slecht voor je huid
![]()
winterpeen![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:04 schreef doodmoe het volgende:
Ze rookte wel maar is bij deze gestopt
kok met c.ck
en een teringtyfespleuris zooi in zn appartementos
ik weet genoeg
laat de kist maar ingepakt
sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus samen
deze willen we niet![]()
― Mark Twain
Ditquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
de regie moet mensen hebben voor de moestijn, maar het wordt nooit wat helaasA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
rolf lijkt mij de beste optieA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Praatjes, praatjes, praatjes.
Volgens mij gewoon weer een hol vat wat heel hard klinkt
Ik vind het nu al een engnek, maar Rolf tot nu toe de meeste kans om te mogen blijven.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat heeft een Roelie type nou toe te voegen??Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ivan graag .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef sjampoeh het volgende:
rolf gaat 1 vd guys vervangen gok ik![]()
nee inderdaad,quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat je in 5min ziet welk Charakter Roelie is! niet doenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Niets.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat heeft een Roelie type nou toe te voegen??Allemaal cabaretteketet!![]()
Wel doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat je in 5min ziet welk Charakter Roelie is! niet doenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
ze gaat tassen makenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat heeft een Roelie type nou toe te voegen??Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nietsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat heeft een Roelie type nou toe te voegen??
die mag wegMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
joey 2quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:08 schreef mazaru het volgende:
Praatjes, praatjes, praatjes.
Volgens mij gewoon weer een hol vat wat heel hard klinkt
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik heb het "enorme" appartement van Rolf gezien. Hoezo succesvol?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Spraytan, liters spraytan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat heeft een Roelie type nou toe te voegen??![]()
![]()
quote:
als je mensenkennis hebt dan kan dat wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat je in 5min ziet welk Charakter Roelie is! niet doenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:08 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het "enorme" appartement van Rolf gezien. Hoezo succesvol?![]()
knaller heur
zat wereklijk zo te soppen wat een mega heerlijke woning
veel authenTiek ook![]()
Rolf is concurrentie voor Mark en Ivan...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
volgens mij wilden dat er ook een paar meer , dit zijn weer van die loze kreten wordt nietsquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Rolf is een echte Talpahoer. Dat zie je gewoon, dus die blijft.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch niet nach 5min zeggen?Allemaal cabaretteketet!![]()
Jawel hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch niet nach 5min zeggen?
2 minuten ook."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dit dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef Cir het volgende:
28jr ik woon in een doos heb eeb grote bek
kan eigenlijk niks
ssst maar lul de oren vn je hoofd
― Mark Twain
en ik doe het tochquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch niet nach 5min zeggen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wiens brood ...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef beequeen het volgende:
Rolf is een echte Talpahoer. Dat zie je gewoon, dus die blijft.
past goed ..
ff zn neus leeg kloppen![]()
opletten dus die gaan dus tegenstemmen dat is dus al duidelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:09 schreef Scherzo het volgende:
Rolf is concurrentie voor Mark en Ivan...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ivan die over normen en waarden vraagt![]()
goeie roelie: elkaar dingen gunnen,dat mist daar
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2015 12:11:54 ]![]()
Weet nog niet wat ik van Rolf moet vinden maar als ze voor Roelie kiezen dan moeten ze achteraf niet gaan klagen.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ivanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:07 schreef sjampoeh het volgende:
rolf gaat 1 vd guys vervangen gok ik![]()
![]()
Ja moet hij nodig vragen normen en waardequote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef chufi het volgende:
Ivan komt weer met zn lijstje vragen....![]()
Wil juh mun billuh sien?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef Yeszie het volgende:
Ivan weer met zijn bekende vragen , hoe krijgt hij het uit zijn mond"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat gaat prima hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je toch niet nach 5min zeggen?![]()
![]()
nicol zal ook welbang zijn dat rolf ivan eruit stuurtA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
beide natuurlijk heel weinig gekeken / gestreamd zelden
geen fora's ofzo
kuch
zijn ze al de poort uit
ben ze zat![]()
Ben benieuwd of die trol haar ontgroeningsactie er door weet te drukken.
Dat ze zoveel mogelijk kaarten moeten verkopen voor 'haar' kroegennacht, degene mag dan blijven![]()
Nicole gaat dus vol op Roelie de komende dagen. Slijm slijm en zwart maken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Van mij mag Rolf blijven, hij schijnt een vrouwen versierder te zijn en aangezien Gina nu vrijgezel is kan dat lachen worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Weet nog niet wat ik van Rolf moet vinden maar als ze voor Roelie kiezen dan moeten ze achteraf niet gaan klagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nicol zal ook welbang zijn dat rolf ivan eruit stuurt![]()
![]()
De selectieve moraalridder heeft de vragen die alleen betrekking op anderen hebben weer klaar hoor.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nou doe maar ff dan, zijn we van dat gezeik ook afquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wil juh mun billuh sien?
Inderdaad jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja moet hij nodig vragen normen en waardeZoals gister tekeer ging
![]()
Motherfuckers
Zooo dan hoeft ze zelf niets te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ze zoveel mogelijk kaarten moeten verkopen voor 'haar' kroegennacht, degene mag dan blijven![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou doe maar ff dan, zijn we van dat gezeik ook af![]()
![]()
Dat wilde Naomie toch ook gaan doen?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Nicole gaat dus vol op Roelie de komende dagen. Slijm slijm en zwart maken.![]()
![]()
Welke ontgroeningsactiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Naomi is te goed om zelf kaartjes voor haar zuipavond te verkopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ze zoveel mogelijk kaarten moeten verkopen voor 'haar' kroegennacht, degene mag dan blijven
Rolf wordt te bedreigend voor sommigen...
Wordt m dus niet...
Ze gaan vast voor de zwakste schakel...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
toch lijkt mij rolf van een hoger niveau dan de meesten, en die stemmen daar dan niet op, let maar opA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik vind dit helemaal 3x niets
Misschien raakt Troelie wel heel erg gepassioneerd van iets in Utopia
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk eerder te lui .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Naomi is te goed om zelf kaartjes voor haar zuipavond te verkopen.![]()
Ik schrijf het erbijquote:![]()
dat de 2 nieuwe zoveel mogelijk kaarten moeten verkopen voor de kroegennacht. Degene die wint mag blijven
yep ijzervlechten .. pittig maar geinigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat wilde Naomie toch ook gaan doen?
spierversterkend![]()
die kan wel met cees denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
toch lijkt mij rolf van een hoger niveau dan de meesten, en die stemmen daar dan niet op, let maar op![]()
Een volle moestuin. Die Rolf toch.
― Mark Twain
Categorie Gina..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee inderdaad...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo één....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
wiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef Cir het volgende:
wanneer hebben ze voor het laatst geneuckt ?
leuke vraag , net ff andersA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ach gossie ben je gekwetst?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:14 schreef mario390 het volgende:
Bewoners hebben het helemal zwaar hier in de Cos.
Ik hoop dat Rolf blijft.
Jongen wil zelfvoorzienend worden. Niet de halve ikea-catalogus binnen halen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
promovideo vanuit bedquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja klopt daar had Gina het overquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik schrijf het erbij![]()
dat de 2 nieuwe zoveel mogelijk kaarten moeten verkopen voor de kroegennacht. Degene die wint mag blijven
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Weer zo een die zelf voorziend wil zijn
Zelfvoorzienend, regie probeert het nog maar een keertje.
Rolf zal van de groep misschien wel mogen blijven, als hij die plannen laat varen.
ze kan niet bellenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee inderdaad...
[ afbeelding ]
Nog zo één....wat is dat ?
![]()
omgquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee inderdaad...
[ afbeelding ]
Nog zo één....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Roelie is niet netjes, wel in de omgang....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gelukkif dan maar dat er hier geen bewoners in de COS zittenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:14 schreef mario390 het volgende:
Bewoners hebben het helemal zwaar hier in de Cos.
Blonde Ginaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hebben ze uitzendingen/streams gekeken? Of zijn het weer lui die nooit wat gezien hebben..?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Niet allemaal, van twee weten de meeste hier hoe ze denken wat ze gaan doen en waaromquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:14 schreef mario390 het volgende:
Bewoners hebben het helemal zwaar hier in de Cos.de rest is braindead??
![]()
Ivan: Waar hebben jullie het meeste behoefte aan?
Rolf: Gezelligheid.
Roeli: ja, maar kan ook goed alleen zijn..blah blah enzovoorts....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Daar deed ze mij ook aan denken.quote:![]()
Gezelligheid willen ze.. Die mensen moeten de betekenis van gezellig eens opzoeken.
Zullen we gauw genoeg horen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben ze uitzendingen/streams gekeken? Of zijn het weer lui die nooit wat gezien hebben..?Allemaal cabaretteketet!![]()
niemand weet dat ik in de bezemkast woonquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkif dan maar dat er hier geen bewoners in de COS zitten
sssst![]()
wel opvallend dat de moestuin belangrijker wordt, rob af en toe aan het werk daar, de mogelijke huurder en nu rolfquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Rolf zal van de groep misschien wel mogen blijven, als hij die plannen laat varen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Rolf zal van de groep misschien wel mogen blijven, als hij die plannen laat varen.![]()
Ik las pornovideoquote:
dat mocht ze niet van haar moeder omdat ze te luidruchtig zou zijnquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dat mogen ze niet zeggen natuurlijkquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Daar deed ze mij ook aan denken.![]()
Gezelligheid willen ze.. Die mensen moeten de betekenis van gezellig eens opzoeken.
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Moet je het goed met iedereen kunnen vinden, vraagt Ivan
Nee, zegt Rolf, dat zou niet gezond zijn
The King stelt zijn vragen maar heeft er zelf geen antwoord op zoals gewoonlijk.
Daarmee wil ie ook iets afdwingen respect voor Ivan.
Hoor mij eens moeilijke vragen stellen, ja daar heb ik voor geleerd!!!!
Ik breng zelf verder niks van wat ik geleerd heb in praktijk maar toch...........![]()
Rolf vertelt nu van niet (echt), 2 inwoners komen uit zijn dorp, Chris en Paul. Toen Paul erin ging ging hij er wel mee bezig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben ze uitzendingen/streams gekeken? Of zijn het weer lui die nooit wat gezien hebben..?FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Lulgraag ziet weer nieuwe tietenquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Waaif: CHRISJUHHHHH.
Omdat hij ook uit Noordwijk komt. Ze kon hem wel schieten.
― Mark Twain
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:18 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Lulgraag ziet weer nieuwe tieten
+1quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Ranah het volgende:
ik hoor hem liever dan dan geklep over spraytennetjesAllemaal cabaretteketet!![]()
Hij heeft Paul en Chris gesproken dus hoop dat hij Info heeft over Ivan , Chris was niet positief over Nicole dus wie weet........![]()
Rolf ziet Utopia meer een attractie park wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De jongen is niet bang wat kritiek te leveren....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
De Noordwijkers Paul en Chris werkten behoorlijk...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nog steedsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef beequeen het volgende:
Waaif: CHRISJUHHHHH.
Omdat hij ook uit Noordwijk komt. Ze kon hem wel schieten."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Pas als hij ook oplossingen biedt heeft die visie waarde.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Talpatalk. Hij zou best gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Ranah het volgende:
hij ziet utopia een attractiepark worden, ver weg van de opzet
― Mark Twain
Ik hoor vooral open deuren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pas als hij ook oplossingen biedt heeft die visie waarde.FHRITP
geven is makkelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef Voxs het volgende:
De jongen is niet bang wat kritiek te leveren.
ontvangen ..weer een ander dingetje![]()
Ja en hij wil sigarettenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik hoor best goede dingen van onze nieuwe vriend...![]()
Nu nog kijken of het verder komt dan praatjesIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor best goede dingen van onze nieuwe vriend...![]()
Nu nog kijken of het verder komt dan praatjesAllemaal cabaretteketet!![]()
Niet slim van Rolf om dit te zeggen nu ligt hij er zeker uit
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
hij durft tenminstequote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Niet slim van Rolf om dit te zeggen nu ligt hij er zeker uit![]()
OMG Ivan's waarheid.....
Nicole er over heen...
Daar gaat de kans op veranderingIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan wil nog iets vragen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Lastig hè, die troep in je neus.![]()
― Mark Twain
Roelie wil gezelligheidKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Pffff die quasi interresante vragen van Ivan altijd... doet hij ook alleen op TV momentjes... daarna moet je gewoon luisteren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Waaif: En Rob drinkt alleen als ie rookt! Een pak shag per dagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:22 schreef rico80 het volgende:
Hij rookt alleen als ie drinkt, en dat is s'avonds
Intentionally left blank.![]()
ik heb een beetje een deja vu met robin en wietseA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze snappen hem niet eens di idioten, en op de achtergrond hoor je die domme steffie allerlei dingen roepen die niets ter zake doen maar ja concentratie he????![]()
tja dus dat...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
lambal puursang geen ruk an![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff die quasi interresante vragen van Ivan altijd... doet hij ook alleen op TV momentjes... daarna moet je gewoon luisteren.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze gaan vast voor het luchtledige gekirquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:23 schreef Cir het volgende:
tja dus dat...
lambal puursang geen ruk an
― Mark Twain
Ja hij vroeg naar de normen en waarde van deze tijdelijke mensen .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff die quasi interresante vragen van Ivan altijd... doet hij ook alleen op TV momentjes... daarna moet je gewoon luisteren.
Ivan vroeg dat ......![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als je Chris in zijn filmpje op fb ziet kan je die toch ook niet meer serieus nemenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef Yeszie het volgende:
Hij heeft Paul en Chris gesproken dus hoop dat hij Info heeft over Ivan , Chris was niet positief over Nicole dus wie weet........![]()
![]()
Ik denk het ookquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze gaan vast voor het luchtledige gekier
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarom moet Ivan altijd het woord hebbenDenk aan je elite stem mafkees.
Die nek.
― Mark Twain
Omdat hij en Nicole denken dat ze het helemaal zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:25 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
Of ze nog cadeautjes bij zich hebben.....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hebben jullie tattoos? Wat heeft dat ermee te maken? Zeker een vereiste om gekozen te worden met al die tattoo's daarKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
FHRITP
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben jullie tattoos? Wat heeft dat ermee te maken? Zeker een vereiste om gekozen te worden met al die tattoo's daar![]()
![]()
Ivan: Kan een samenleving zonder leiding
( in Ivan's ogen dus 1 persoon, hijzelf)Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Dit dus. Hij blijft bezig.quote:
― Mark Twain
Ja hij zal haar zo wel weer vast houden .quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die geilde al op haar toen hij haar voor het eerst zag.![]()
Wat hebben de andere te vragen, iedereen kan toch komen met vragen??quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: