SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Troelie ?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
En dezelfde rinkelslippers.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik had niet anders verwacht met die spray tan shitquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In Utopia mist Rolf structuur. Hij wil dat de inwoners zich uitsluitend bezighouden met de zaken waar zij persoonlijk het beste in zijn. Nadat Rolf de boel op scherp heeft gezet, wil hij graag de leidersrol in Utopia op zich nemen
Bye bye be Ivandat kan niet anders toch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik wacht rustig af, elke keer denk je nu wordt het leuk, maar bijna alle nieuwe inwoneras gaan tegenvallen na een week, dus maakt mij niets uit wie er blijftA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Het zou mooi zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef Dotteke het volgende:
In Utopia mist Rolf structuur. Hij wil dat de inwoners zich uitsluitend bezighouden met de zaken waar zij persoonlijk het beste in zijn. Nadat Rolf de boel op scherp heeft gezet, wil hij graag de leidersrol in Utopia op zich nemen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij zit ook als gegotenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef puzziepie het volgende:
Mooi die gaten in die broek van Troelie![]()
Het gaat zoals febo het wil.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: