abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:19:05 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142371

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:19:26 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142379
Gezien de TT, roept u maar :+
4045
onlogisch
pi_155142385
In Groningen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155142392
maandag 17 Augustus rond 12:00
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:20:53 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142408
Ik denk vrijdag.
4045
onlogisch
pi_155142468
maandag 17 Augustus 15:00 uur
pi_155142483
Waarom maandag?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155142489
Maandag 17 augustus 17:00
pi_155142500
We eindigen wel lekker dit seizoen. Van de laatste 11 wedstrijden moet je er minstens 9 winnen. De eerste 6 wedstrijden na de winterstop zijn cruciaal. Als je daar meer dan 12 punten pakt doe je prima zaken.
pi_155142516
Meestal transferonzin na een speelronde zowel fey als groningen hebben dan gespeeld.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:26:01 #11
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155142519
Dinsdag 18 Augustus 14:30 uur
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:26:36 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142531
quote:
Het was best een moeilijke beslissing, en ik heb er lang over nagedacht, maar het is helaas niet anders. Per direct heb ik besloten de directie, spelersgroep en media-afdeling van Feyenoord te boycotten. Nou ja, 'boycotten' is eigenlijk niet het goede woord. Laat ik het zo zeggen: ze mogen me even niet meer te woord staan. Ze zijn natuurlijk van harte welkom om mijn stukjes te lezen in de krant, of om gezellig een kopje koffie te komen drinken, maar het is niet de bedoeling dat ze dan mijn vragen gaan zitten beantwoorden, of erger: officiële statements afgeven.

Sorry.

Ik heb een tijdje geleden een heel duidelijk protocol opgesteld, waarin bijvoorbeeld staat dat Feyenoord eens in de tien jaar kampioen moet worden, en dat er zo onderhand een beetje schot moet komen in die belachelijke Kuip-klucht. Daarnaast staat duidelijk in mijn persoonlijke Feyenoordprotocol dat Colin Kazim-Richards zich niet langer als een opgeschoten puber dient te gedragen, en dat de directie en de perschef voortaan wat minder verongelijkt moeten doen, en kleinzielig, en boos op de gemene buitenwereld. Jammer genoeg heeft Feyenoord zich daar niet aan gehouden.Tsja. Dan is het dus niet anders.

Kijk, als voetbalstukjesschrijver probeer je bepaalde afspraken te maken met een voetbalclub - en daarbij verwacht je een zekere mate van volwassenheid. Je verwacht bijvoorbeeld dat een gerenommeerde topclub begrijpt dat voetbal een publiciteitswereld is, en dat je onmogelijk alles kunt beheersen of controleren. Dat ons voetbal publiek bezit is - en dat iedereen er een mening over mag hebben, hoe ongenuanceerd of vervelend ook. Als je daar niet mee om kunt gaan, moet je lekker op een verzekeringskantoor gaan werken.

Dat voetbalclubs tegenwoordig in elk tenenkrommend cliché-interview 238 wijzigingen willen doorvoeren: het is doodvermoeiend en vaak absurd, maar we hebben geleerd daarmee te leven. Wij van de pers zijn heus de beroerdsten niet. Soms maak je een keertje ruzie. Heel vaak bescherm je 19- of 20-jarige voetballers tegen hun eigen dommigheid. Een enkele keer toon je begrip voor zoiets vaags als 'het clubbelang'. En heel soms weiger je resoluut om een flutdetail te wijzigen. Gewoon uit principe, of om te laten zien dat je niet met je ballen laat spelen.

We leven niet in Noord-Korea, maar in Nederland. Een journalist mag hier opbellen wie hij wil. Altijd. Een voetbalclub mag best proberen dat enigszins te reguleren, prima, maar dat komt uiteraard voor eigen rekening. Besef dat er tegenstrijdige belangen bestaan. Een journalist hóórt onafhankelijkheid na te streven, en sceptisch en kritisch te zijn. Dat is gezond. Persvrijheid is een groot goed.

Maar enfin, alles opgeteld is het dus uitgedraaid op mijn - excusez le mot - boycot. Ik betreur dat ten zeerste. Ik had deze maatregel liever niet genomen natuurlijk, want 'intrinsiek' is Feyenoord een mooie club, en de immer optimistische wijsheden van Dirk Kuyt ga ik deze week erg missen.

Mijn 'boycot' geldt tot en met komend weekend, en misschien wel langer, maar dat hangt ook een beetje van Feyenoord zelf af natuurlijk. Stadionspeaker Peter Houtman en dat blonde meisje van de Kuip-brasserie mogen me wél gewoon te woord staan, maar dan moeten ze me eerst even netjes faxen.

De perschef heeft het nummer wel.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)d-te-boycotten.dhtml
4045
onlogisch
pi_155142572
  Admin woensdag 12 augustus 2015 @ 10:28:58 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_155142583
quote:
Volgens mij is Sjoerd Mossou een FOK!ker :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:30:06 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Volgens mij is Sjoerd Mossou een FOK!ker :o
:')

Ik zag 'm ook, en moest grinniken :)
4045
onlogisch
pi_155142690
Hulp voor Krabby uit onverwachte hoek ;)

Wat een heerlijk stuk ^O^
pi_155142847
Ik vind het erg treist, en toch ook wel aandoenlijk dat de gehele media een groot front denkt te moeten vormen tegen Feyenoord. Dat de VI (en Krabby dus) die geen fatsoenlijk contact meer binnen Feyenoord heeft sinds Been(hakker) vertrokken is, is natuurlijk niet Feyenoords probleem.
Dat ie dan maar continu op het randje van de waarheid gaat zitten, en dergelijk vaak de plank mis slaat en vol rancune zijn versie van de waarheid vertelt, tsja, dan kun je de de deksel gewoon een keer op je neus verwachten.

Feyenoord heeft het best wel netjes gespeeld. Gewoon VI geinformeerd dat ze KRABBY niet meer te worod willen staan, niets ten onwille van VI. Die zijn gewoon welkom, waaruit ook blijkt dat het niets geen (directe) censuurproblemen zijn, maar gewoon een verbolgen werkrelatie waar ze een oplossing voor zochten. Maar in plaats van een andere, meer geschikte, clubwatcher aan te stellen zijn ze op hun lange tenen getrapt en zoeken ze het front op met een grootschalige media-aanval :r
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155142891
Ik weet het goedgemaakt. Zowel Raymond Salomon als mkrabby nemen ontslag en worden vervangen door mensen die niet autistisch zijn en wel goed kunnen spellen en communiceren in het algemeen.
  Admin woensdag 12 augustus 2015 @ 10:43:43 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_155142940
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:41 schreef H.FR het volgende:
Ik weet het goedgemaakt. Zowel Raymond Salomon als mkrabby nemen ontslag en worden vervangen door mensen die niet autistisch zijn en wel goed kunnen spellen en communiceren in het algemeen.
Laat ze hier eens rondkijken, keuze genoeg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_155142950
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Laat ze hier eens rondkijken, keuze genoeg.
Hij zei "niet autistisch"... :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2015 10:44:23 ]
pi_155143008
Wat betreft Botteghin:
quote:
Wo 12-08-15 18:30 FC Groningen - FC Twente
Zo 16-08-15 12:30 PSV - FC Groningen
Ik vermoed dat Groningen Botteghin in deze twee potten gewoon nog wilt opstellen, en daarna de besprekingen weer opent, en in de loop van volgende week het bod van Feyenoord op accepteert.
quote:
De wedstrijden daarna zijn:
Vr 21-08-15 20:00 FC Groningen - Excelsior
Za 29-08-15 18:30 FC Utrecht - FC Groningen
Dus heel misschien houdt Groningen zijn poot ook nog wel stijf tot na die potten, daarna volgt 2 weken voorbereiding voor de volgende wedstrijd, want interlands.

Maar mijn inzet is dat het woensdagmiddag bekend is dat ze eruit zijn en dat ie donderdag 20-08 om 14:00 gepresenteerd wordt ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155143071
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:46 schreef ace_eleven het volgende:
Wat betreft Botteghin:

[..]

Ik vermoed dat Groningen Botteghin in deze twee potten gewoon nog wilt opstellen, en daarna de besprekingen weer opent, en in de loop van volgende week het bod van Feyenoord op accepteert.

[..]

Dus heel misschien houdt Groningen zijn poot ook nog wel stijf tot na die potten, daarna volgt 2 weken voorbereiding voor de volgende wedstrijd, want interlands.

Maar mijn inzet is dat het woensdagmiddag bekend is dat ze eruit zijn en dat ie donderdag 20-08 om 14:00 gepresenteerd wordt ^O^
Hm, op basis van de schema's denk ik ook dat áls ze eruit gaan komen dit sowieso na zondag zal zijn. Als er volgende week weer een bod wordt afgewezen schakelt Feyenoord denk ik over op een alternatief (zou dat er zijn?).
pi_155143087
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hm, op basis van de schema's denk ik ook dat áls ze eruit gaan komen dit sowieso na zondag zal zijn. Als er volgende week weer een bod wordt afgewezen schakelt Feyenoord denk ik over op een alternatief (zou dat er zijn?).
Andre Bahia
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:52:53 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155143140
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:41 schreef H.FR het volgende:
Salomon die ontslag neemt :')

Die zelfingenomen gladjakker zal zelf nooit opstappen. Het zou Feyenoord ten goede komen als die idioot opstapt.
4045
onlogisch
pi_155143174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

EEN LB AUB - al haal je hem uit de juliper league prima!

quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Salomon die ontslag neemt :')

Die zelfingenomen gladjakker zal zelf nooit opstappen. Het zou Feyenoord ten goede komen als die idioot opstapt.
Eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')