quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zip is ook in scooterraces altijd baas geweest, althans vroeger dan. Weet niet hoe het nu zit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik hou het wel gewoon bij mijn zip.
Dat is nogal kansloosquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:28 schreef YokiKater het volgende:
Nu moet je nog even de YouTube van 180cc in de OP fixen Wibi.
Ja wel prima ding. Vespa was leuker geweest maar idioot duur :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zip is ook in scooterraces altijd baas geweest, althans vroeger dan. Weet niet hoe het nu zit.
Nee dat is dit:quote:
Vroemm bitchquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:28 schreef YokiKater het volgende:
Nu moet je nog even de YouTube van 180cc in de OP fixen Wibi.
Die hebben we al uren online staanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:36 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)te-naaktselfie.dhtml
Echt hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hebben we al uren online staan
Kim Kardashian naakter dan ooit
Gaat me toch iets te snel hoor...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:37 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wat ik bedoel Yas, ff skippen naar 1:00
Dat is wel wat voor jou, dan pakt niemand je en ben je echt wel een bazin.
Wat een treurnisquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:37 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wat ik bedoel Yas, ff skippen naar 1:00
Dat is wel wat voor jou, dan pakt niemand je en ben je echt wel een bazin.
Nee, want ik kijk meer voetbal dan alleen EK- en WK-wedstrijden. Het enige waar ik écht niks mee heb zijn oefenwedstrijden, bijvoorbeeld van Oranje. Niet om aan te zien en er staat ook nog eens niks op het spel. Dan haak ik af als kijker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.
Elflettering heeft alleen op voetbal gezeten. Maar dat vond hij op een gegeven moment geen bal meer aan. Hij vond muziek maken veel leuker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
Behalve dat Elflettering op ballet zat.
Dat is gewoon vakwerk.. denk niet dat dit een normale scooter is voor dagelijk gebruikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een treurnisDat soort lui mag zichzelf wel kapot rijden van mij.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Elflettering heeft alleen op voetbal gezeten. Maar dat vond hij op een gegeven moment geen bal meer aan. Hij vond muziek maken veel leuker.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Elflettering heeft alleen op voetbal gezeten. Maar dat vond hij op een gegeven moment geen bal meer aan. Hij vond muziek maken veel leuker.
Dit is toch oud al?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je dit zeker ook gemist
[ afbeelding ]
Bejaarde man breit truien voor pinguïns
Ja maar daar gaat het niet omquote:
Nee ze leest het alleen wat ik schrijf als het over haar gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij leest gewoon helemaal niks wat LTKDV schrijft op zijn Apple van 19000000 euro.
If you're having girlproblems, i feel bad for ya son.. i've got 99 problems but a ... ain't one.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze leest het alleen wat ik schrijf als het over haar gaat
Je mag best bitch zeggen hoor, het is hier niet eo.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
If you're having girlproblems, i feel bad for ya son.. i've got 99 problems but a ... ain't one.
Nee, ik praat niet zo over dames. Tenzij ze echt een bitch zijn. Maar om een dame standaard een bitch te noemen vind ik niet zo netjes, ik ben een nette lieve jongen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag best bitch zeggen hoor, het is hier niet eo.nl
Ja ik ook, maar in dit geval zijn het gewoon de lyricsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet zo over dames. Tenzij ze echt een bitch zijn. Maar om een dame standaard een bitch te noemen vind ik niet zo netjes, ik ben een nette lieve jongen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet zo over dames. Tenzij ze echt een bitch zijn. Maar om een dame standaard een bitch te noemen vind ik niet zo netjes, ik ben een nette lieve jongen.
Echt, serieus.. op het moment dat hij ging zeggen.. ik ga je beschermen heb ik weggeklikt..quote:
Hoe bedoel je hij heeft gefaald?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt, serieus.. op het moment dat hij ging zeggen.. ik ga je beschermen heb ik weggeklikt..
Mafketel dit, mafketel dat.. er alles van weten.. nog achteraf durven te praten over beschermen ook terwijl je FUCKING HARD gefaald hebt ...
Ja, geldt eigenlijk wel voor heel die tekst ...quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijnend. De politie wist ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan is het gelijk een Duitser? Met je boomgaardquote:
Nee maar zelfs dr naam is Duits. En dan gaat ze met haar Duitse naam naar Duitsland om te kankeren over het feit dat mensen daar Duits spreken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan is het gelijk een Duitser? Met je boomgaard
Fantastische Facebook-pagina. De achternaam van die vrouw maakt het verhaal nog grappiger.quote:
Ja in het all-inclusive resort in Turkije waar ze vorig jaar zaten spraken ze wel allemaal Nederlands, en dat is veel verder wegquote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar zelfs dr naam is Duits. En dan gaat ze met haar Duitse naam naar Duitsland om te kankeren over het feit dat mensen daar Duits spreken.
Die is gewoon zwakzinnig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het all-inclusive resort in Turkije waar ze vorig jaar zaten spraken ze wel allemaal Nederlands, en dat is veel verder weg
Hij zou haar toch beschermen tegen die geflipte ex? Nou.. check again ..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hij heeft gefaald?
Mja ze ging 1 dag naar haar werk. Sowieso verwacht je dit natuurlijk niet. Kan ook dat de laatste paar dagen voordat ze moest werken het wat rustiger werd met het stalken en bedreigen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij zou haar toch beschermen tegen die geflipte ex? Nou.. check again ..
Als ik een vriendin zou hebben heh, en die zou ernstig worden bedreigd door iemand die je zelf al omschrijft als een mafketel en je hebt bewijs zus en bewijs zo.. nou sorry hoor.. maar dan ben je gewoon voor mij.
NIEMAND komt aan personen die ik lief heb, NIEMAND. En dan ga ik niet nog geen 24 uur later als het fout is gegaan voor de camera gaan lopen vertellen dat ik wel even zou gaan beschermen en dit dat.. Wannabe Thug. Echt serieus.. what the fuck.
En deze man is verdrietig, ik voel hem, ik snap hem.. maar ga niet vertellen dat je hebt lopen beschermen als je van alles al weet en er dit gebeurt ..
Not on my watch, nooit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ze ging 1 dag naar haar werk. Sowieso verwacht je dit natuurlijk niet. Kan ook dat de laatste paar dagen voordat ze moest werken het wat rustiger werd met het stalken en bedreigen.
Ja ieder is anders. Vind niet dat je dit op hem kan afschuiven. Wat kwalijker is dat je hier blijkbaar maanden lang aangiftes moet gaan doen voordat er iets ondernomen wordt door de politie.quote:
Ze klaagt nog even verder hier: https://www.facebook.com/CenterParcsNL/posts/999836850066555quote:
Het regent reacties van mensen die haar voor gek verklaren en uitlachen. Geen wonder.quote:wat is dit voor antwoord hoezo doen jullie dit klantenservice centerpacs?!!! ik eis een normaal antwoord en ons geld terug!!!
Nja dit speelde toch al een tijdje?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:11 schreef Specularium het volgende:
Dit komt weer heel erg over als politie die niks mag doen tot er echt iets gebeurt.
Misschien heeft Efteling nog een splitsquote.
Zo erg is een weekendje Center Parcs nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:11 schreef Specularium het volgende:
Dit komt weer heel erg over als politie die niks mag doen tot er echt iets gebeurt.
Maar die aangifte was vrij recent als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dit speelde toch al een tijdje?
Nja zo dom zie je ze zelden.... .....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze klaagt nog even verder hier: https://www.facebook.com/CenterParcsNL/posts/999836850066555
[..]
Het regent reacties van mensen die haar voor gek verklaren en uitlachen. Geen wonder.
Hmm ja Hij geeft niet aan wanneer toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die aangifte was vrij recent als ik het goed begrijp.
Nee. Ik wil hooguit melden dat het diep droevig is hoe de politie zo'n koppel in de kou laat staan. Met fatale afloop. En er hadden nog wel meer dodelijke slachtoffers kunnen vallen. De politie heeft een duimendik dossier, de vrouw heeft 4 uur op het bureau gezeten om aangifte te doen, maar ze is nu fijn morsdood. Niemand die haar beschermde.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:11 schreef Specularium het volgende:
Wel dat ze eerst die hele verzameling aan bewijs hebben zitten maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja Hij geeft niet aan wanneer toch?
Ja van wat ik zo hoor zijn ze met aangiftes van bedreigingen sowieso niet van gelijk verhoren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik wil hooguit melden dat het diep droevig is hoe de politie zo'n koppel in de kou laat staan. Met fatale afloop. En er hadden nog wel meer dodelijke slachtoffers kunnen vallen. De politie heeft een duimendik dossier, de vrouw heeft 4 uur op het bureau gezeten om aangifte te doen, maar ze is nu fijn morsdood. Niemand die haar beschermde.
Daarom doen sommige mensen dit soort dingen zelf.. het verhaal wat ik eerder vertelde ging over de vriendin van mijn broertje, 2 minuten was ie er.. en ik ben net zo. Soortgelijk probleem hebben we eerder gehad toen waren we toevallig allebei ter plaatse en hebben we ook opgetreden. Dit soort dingen ben ik keihard in, no compromise. Zelfde als ik van die idioten een zwakker iemand zie mishandelen of wat dan ook, ik ga er vol op. Moet ik zitten, boeit me niet ik ga er zelfs voor staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ieder is anders. Vind niet dat je dit op hem kan afschuiven. Wat kwalijker is dat je hier blijkbaar maanden lang aangiftes moet gaan doen voordat er iets ondernomen wordt door de politie.
'vrienden'quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:18 schreef Specularium het volgende:
Ineke heeft er wel gelijk 219 vrienden bij.
Ja dat op camera verschijnen verbaasde mij ook. Hij zei op het laatste ook dat hij maar een beetje rondliep ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom doen sommige mensen dit soort dingen zelf.. het verhaal wat ik eerder vertelde ging over de vriendin van mijn broertje, 2 minuten was ie er.. en ik ben net zo. Soortgelijk probleem hebben we eerder gehad toen waren we toevallig allebei ter plaatse en hebben we ook opgetreden. Dit soort dingen ben ik keihard in, no compromise. Zelfde als ik van die idioten een zwakker iemand zie mishandelen of wat dan ook, ik ga er vol op. Moet ik zitten, boeit me niet ik ga er zelfs voor staan.
En als het dan gaat om mensen die ik echt lief heb en er zijn serieuze problemen.. dan los ik dat op. Want je fucked gewoon niet met mijn naasten. En dan heb ik het over serieuze zaken heh, geen kleinigheidjes want dat hebben we allemaal wel.. maar als iemand mijn vriendin met de dood zou bedreigen, stelselmatig ook nog eens dan ben ik er 24/7. En mocht ik dan falen .. dan ga ik niet nog geen 24 uur later voor de camera lopen vertellen dat ik haar wel zou beschermen .. Sterker nog, ik zou niet eens voor de camera verschijnen maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja Hij geeft niet aan wanneer toch?
Het valt niet op hoor...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar mijn bed eens opzoeken
[ afbeelding ]
Zou jij je fitte vriendin laten bedreigen, Wibi? En dan bedoel ik serieus bedreigen en niet een blafje van een laffe hond.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou jij je fitte vriendin laten bedreigen, Wibi? En dan bedoel ik serieus bedreigen en niet een blafje van een laffe hond.
Niet nodig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
Jongens, ik begin me wel serieus zorgen te maken om timmmmm.
Mooie tijd om blogjes te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:08 schreef d4v1d het volgende:
Ze vinden het hier nodig om om 7uur 5 minuten lang de kerkklokken te luiden. Ben je gelijk wakker
Ik zit in de bus richting Amsterdam CS. Zo werkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey ik heb vakantie
Slechte werkgever ben je zeg
Hahaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zit in de bus richting Amsterdam CS. Zo werken
Geen doen inderdaad. Ik weet hetquote:
Eet smakelijk. Ik ga nu wachten op de metroquote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga even lekker ontbijten.
Werkze pax
Slecht nieuws, ik ben al twee keer gewoon wakker gewordenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
Jongens, ik begin me wel serieus zorgen te maken om timmmmm.
Het is wat he, meid.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:05 schreef timmmmm het volgende:
Gaat die hele weglog hier nu zitten? Ik weet nog, de goede ouwe tijd, todn het hier gewoon de FP-SC was
Is de weblog niks voor jou? Als je hier post, moet je haast wel crew worden natuurlijkquote:
Als jij al die webloggertjes kaapt voor de fp kom ik vanzelf eens kijken hoe je dat regelt uiteraardquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:05 schreef timmmmm het volgende:
Gaat die hele weglog hier nu zitten? Ik weet nog, de goede ouwe tijd, todn het hier gewoon de FP-SC was
Is d4vid niets voor de FP?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als jij al die webloggertjes kaapt voor de fp kom ik vanzelf eens kijken hoe je dat regelt uiteraard
Neequote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is de weblog niks voor jou? Als je hier post, moet je haast wel crew worden natuurlijk
Dat wordt weer mezelf in slaap huilenquote:
Goed nieuws dus, ik maakte mij serieus zorgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slecht nieuws, ik ben al twee keer gewoon wakker geworden
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer schatje, konden we samen weblogjes maken.
Jij bent ook een soort vam webloggerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:05 schreef timmmmm het volgende:
tim is mede-weblogger?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij bent ook een soort vam weblogger
Ik zou een roddelforum zonder timmmmm wel leuk vinden. Kunnen we Paxlie niet vragen of hij de WEB ontoegankelijk maakt voor tim?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij doet alsof die siteadmin is en komt tevaak in WEB kijken
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
Kan dit niet gewoon weer ergens in een crewforum?
Deal, dan trap ik jou eruit en dan zeg ik dat ik toch liever geem SA benquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
Ik vind trouwens dat d4v1d de tweede SA moet worden.
Ja precies, dat willen we natuurlijk niet hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deal, dan trap ik jou eruit en dan zeg ik dat ik toch liever geem SA ben
Kan dit niet ergens in een crewforumquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV, mijn grote held van de FP.
Nee, dit mag iedereen lezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan dit niet ergens in een crewforum
Een letter.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je een teken in de kalligrafie noemt? Kalligraaf lijkt me niet, gezien dat de persoon is die de kalligrafie beoefent.
#dtv
Ook als het een specifiek teken is dat eigenlijk geen letter is maar een woord?quote:
Kalifaat?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook als het een specifiek teken is dat eigenlijk geen letter is maar een woord?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil die rekening van de balasting niet betalen
...quote:
Wtf?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
...
Maar wilde het eigenlijk hier in gebruikenGeheime boodschap op Pluto: 'Allah houdt van Mohammed'
Wij weten allebei dat er natuurlijk een hele andere boodschap op staatquote:
Ja dus datquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij weten allebei dat er natuurlijk een hele andere boodschap op staat
Religion.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
...
Maar wilde het eigenlijk hier in gebruikenGeheime boodschap op Pluto: 'Allah houdt van Mohammed'
Ik ben een webloggodquote:
Ontbijtkoek in zijn anus.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een webloggod
http://frontpage.fok.nl/w(...)igen-koek-eerst.html
Deze debiel wil president van de VS worden
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag toen ik vannacht nog even stond te roken trouwens een vallende ster
Ja ik heb gelijk een wens gedaan natuurlijk, hopen dat 'ie uitkomtquote:
Alsof je nog niet dik genoeg was...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb al vier bolletjes op met filet american en uitjes
Neequote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof je nog niet dik genoeg was...
Hoe veel weeg je dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Jasmijn nog minder weegt dan ik.
Ok, maar je weegt 60 kilo ofzo?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een vrouw.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een vrouw.
Haha stelletje beta's.quote:
Ok dat is dan nog wel ok in verhouding met je lengte denk ik. Niet dat je anorexia hebt ofzo :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sta er nooit op maar zo rond dat ja.
Nee vreet genoeg zoals je weet :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dat is dan nog wel ok in verhouding met je lengte denk ik. Niet dat je anorexia hebt ofzo :p
Kan nu ook?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer, had graag weer een discussie gezien over kut Marokkaantjes.
Als jij ooit een show krijgt ga ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Alles en iedereen is kut, maar alleen vrouwen hebben er één
Sommige hebben er 2quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Alles en iedereen is kut, maar alleen vrouwen hebben er één
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:05 schreef Specularium het volgende:
Yasmin, Yasmin, laat je tieten even zien.
Stuur maar naar em in DM. Niet iedereen hier hoeft met dat schokkende beeld geconfronteerd te worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:05 schreef Specularium het volgende:
Yasmin, Yasmin, laat je tieten even zien.
Tis geen a cupquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:07 schreef timmmmm het volgende:
En naar corrie. Die schijnt wel van tintelingen met een A-cup te houden
Zou er ook haar op haar tepels groeien?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuur maar naar em in DM. Niet iedereen hier hoeft met dat schokkende beeld geconfronteerd te worden.
Dit geloof ik natuurlijk pas als specularium dat voor ons verifieert. Jij kan wel van alles roepenquote:
Ja doei.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
weet je ook eens hoe het voelt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Doe allemaal eens even normaal tegen dat lieve meisje joh, stelletje paupers
Ja zeg het zequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Als je al half geriatrisch bent, kan je natuurlijk niet meer als 'meisje' betiteld worden. De grens ligt ergens tussen 80 en Jasmijns leeftijdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Oveeigens verwacht ik voor deze tactiek de wingman of the year awardquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit geloof ik natuurlijk pas als specularium dat voor ons verifieert. Jij kan wel van alles roepen
Hij krijgt toch geen foto joh.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oveeigens verwacht ik voor deze tactiek de wingman of the year award
Nou jij Yas nu gewoon oud?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je al half geriatrisch bent, kan je natuurlijk niet meer als 'meisje' betiteld worden. De grens ligt ergens tussen 80 en Jasmijns leeftijd
Nou ja, diep verstopt in die post impliceerde ik dat wel ja. Knap van je dat je het opgepikt hebtquote:
Valt me weer van je tegen hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, diep verstopt in die post impliceerde ik dat wel ja. Knap van je dat je het opgepikt hebt
Ik wist niet dat jij zo uitkeek naar een hersenbloeding.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:15 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, kennen jullie dat gevoel? Dat je geil bent maar er niet geneukt wordt omdat je anders het risico loopt op een hersenbloeding?
Vermoedelijk niet, maar ik kan je vertellen dat het ongeveer even leuk is als het me lijkt om naar Yasmins bottige tieten te kijken.
Oeeeeeee, goede come-back dit jongens. Hier heb ik niet van terug. Ja, nu heb je me toch even goed te pakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zitten geen botten in tieten. Zeker nog maagd Tim?
Tim is in het echt wel gewoon een schattig bescheiden knuffelbaar ventje jaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Van die mensen die op Internet fucking stoer doen maar in het echt van die zachtgekookte eitjes zijn.
Nu hebben we wel weer genoeg over yasmins tetjes gelachen oke, deze vergelijking gaat wat verquote:
dat bedoel ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim is in het echt wel gewoon een schattig bescheiden knuffelbaar ventje ja
Ik ben ook een zeer vriendelijke jongeman natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim is in het echt wel gewoon een schattig bescheiden knuffelbaar ventje ja
Niet gelijk gaan overdrijven nu.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook een zeer vriendelijke jongeman natuurlijk
Nounounounounounounou, dit zijn wel heftige uitspraken jongens.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dat soort mensen altijd een beetje sneu.
Jij hebt in het echt zeker ook geen snor?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dat soort mensen altijd een beetje sneu.
Heb al gehoord van wel ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nounounounounounounou, dit zijn wel heftige uitspraken jongens.
Ik stel voor dat we een keerte koffie gaan drinken en dan mag je beoordelen of ik me online anders voordoe dan in het echte leven.
Ja die heb ik wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt in het echt zeker ook geen snor?
Boven of onderquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt in het echt zeker ook geen snor?
Nou oke, fijn voor je. Je moet het anders eens aan Corrie of sp3c vragen, die kennen me wat beter.quote:
In het echt ben je gewoon een zachtgekookt eitje zoals ik net al zei.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou oke, fijn voor je. Je moet het anders eens aan Corrie of sp3c vragen, die kennen me wat beter.
Of je denkt dat ik op FOK! alleen maar gemeen ben, en dan klopt dat niet, of je denkt dat ik in het echte leven nooit gemeen ben en dan klopt dat ook niet.
Ik ben nu wel benieuwd welk van de twee het is
Nou ja, ik haal eigenlijk wel plezier uit gemeen zijn ja, als je dat zo stelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het echt ben je gewoon een zachtgekookt eitje zoals ik net al zei.
En mocht dat niet zo zijn, als jij daar plezier uit haalt om gemeen te zijn is dat nogal zielig.
Wees er trots op!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik haal eigenlijk wel plezier uit gemeen zijn ja, als je dat zo stelt.
Nah je maakt wel vaker gemene opmerkingen. Maar ieder zijn dingquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:31 schreef timmmmm het volgende:
En dit allemaal omdat we over de tetten van jasmijn begonnen.
Als ok had geweten dat het zo gevoelig lag, had ik er niks over gezegd
Dat is inderdaad wel mijn ding ja. Ik hoop dat je ermee kan levenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah je maakt wel vaker gemene opmerkingen. Maar ieder zijn ding
Ik hoef er niet mee te leven.... :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mijn ding ja. Ik hoop dat je ermee kan leven
Ik hoop dat je het tijdens ons online samenzijn in deze SC kan tolereren. Zo dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoef er niet mee te leven.... :p
Ja hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het tijdens ons online samenzijn in deze SC kan tolereren. Zo dan?
Vrijwel alles wat hier word gepost is niet nodig?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus dit hele gesprek was weer nergens voor nodig?
Gisteren was het anders best een constructieve dag qua discussiesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat hier word gepost is niet nodig?
Over zachtgekookte eieren gesproken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon weer even normaal doen jullie twee, hier kan natuurlijk niemand winnen
#Yasminaltijdnummer1
en
#iksteunmijner
Dat botst natuurlijk een beetje met elkaar
Ja, eerst lekker stoken en me een zachtgekookt eitje oemen en dan als het allemaal voorbij is net doen of je de lieve vrede wil bewaren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon weer even normaal doen jullie twee, hier kan natuurlijk niemand winnen
#Yasminaltijdnummer1
en
#iksteunmijner
Dat botst natuurlijk een beetje met elkaar
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Er komt een nieuwe rollercoaster tycoon
Staat niet wanneer die komt...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het maar niet net zo'n flop wordt als de nieuwe SimCity
Ik zei alleen maar dat je helemaal niet zo'n ruige harteloze zak bent maar eigenlijk gewoon een vriendelijke zachtaardige knul.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, eerst lekker stoken en me een zachtgekookt eitje oemen en dan als het allemaal voorbij is net doen of je de lieve vrede wil bewaren.
RCT3 was al enorm kut, verwacht er weinig van eigenlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het maar niet net zo'n flop wordt als de nieuwe SimCity
Dit is niet eens van de makers van RCT, dus het is helemaal geen RCTquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RCT3 was al enorm kut, verwacht er weinig van eigenlijkRCT2 blijft gewoon de beste
Dit is van Frontier toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is niet eens van de makers van RCT, dus het is helemaal geen RCT
Domme Fatima met haar gebrabbel.
Rollercoaster tycoon is niet van Frontier, alleen 3, en dat had niks meer met 1 of 2 (de originele serie) te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Frontier Developments, de studio achter onder meer RollerCoaster Tycoon en Zoo Tycoon, brengt in 2016 een nieuwe Tycoon-game uit: Planet Coaster. Het nieuws werd bekendgemaakt tijdens AMD's show op de E3-gamebeurs in Los Angeles.
Planet Coaster is een simulatiegame waarbij de speler zo goed mogelijk een pretpark van achtbanen moet opzetten. Volgens een kort nieuwsbericht op de site van ontwikkelaar Frontier moet het ook mogelijk zijn om de parkcreaties online te delen met andere spelers. Wat de verdere mogelijkheden van deze 'multiplayer'-modus zijn, is nog onduidelijk.
Het spel lijkt een rebrand van het eerder aangekondigde Coaster Park Tycoon. Voor pre-orders, de tegenwoordig bijna verplichte vroege bètatoegang en fysieke items, verwijst de maker naar de officiële gamesite.
Domme Fokker.
Dan is dat bericht fout geschreven.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon is niet van Frontier, alleen 3, en dat had niks meer met 1 of 2 (de originele serie) te maken.
Dat is juist.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan is dat bericht fout geschreven.
3 is niet van Frontier:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon is niet van Frontier, alleen 3, en dat had niks meer met 1 of 2 (de originele serie) te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |