quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zip is ook in scooterraces altijd baas geweest, althans vroeger dan. Weet niet hoe het nu zit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik hou het wel gewoon bij mijn zip.
Dat is nogal kansloosquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:28 schreef YokiKater het volgende:
Nu moet je nog even de YouTube van 180cc in de OP fixen Wibi.
Ja wel prima ding. Vespa was leuker geweest maar idioot duur :pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zip is ook in scooterraces altijd baas geweest, althans vroeger dan. Weet niet hoe het nu zit.
Nee dat is dit:quote:
Vroemm bitchquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:28 schreef YokiKater het volgende:
Nu moet je nog even de YouTube van 180cc in de OP fixen Wibi.
Die hebben we al uren online staanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:36 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)te-naaktselfie.dhtml
Echt hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hebben we al uren online staan
Kim Kardashian naakter dan ooit
Gaat me toch iets te snel hoor...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:37 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wat ik bedoel Yas, ff skippen naar 1:00
Dat is wel wat voor jou, dan pakt niemand je en ben je echt wel een bazin.
Wat een treurnisquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:37 schreef YokiKater het volgende:
Dit is wat ik bedoel Yas, ff skippen naar 1:00
Dat is wel wat voor jou, dan pakt niemand je en ben je echt wel een bazin.
Nee, want ik kijk meer voetbal dan alleen EK- en WK-wedstrijden. Het enige waar ik écht niks mee heb zijn oefenwedstrijden, bijvoorbeeld van Oranje. Niet om aan te zien en er staat ook nog eens niks op het spel. Dan haak ik af als kijker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Dit had zo een post van Elfletterig kunnen zijn.
Elflettering heeft alleen op voetbal gezeten. Maar dat vond hij op een gegeven moment geen bal meer aan. Hij vond muziek maken veel leuker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
Behalve dat Elflettering op ballet zat.
Dat is gewoon vakwerk.. denk niet dat dit een normale scooter is voor dagelijk gebruikquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een treurnisDat soort lui mag zichzelf wel kapot rijden van mij.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Elflettering heeft alleen op voetbal gezeten. Maar dat vond hij op een gegeven moment geen bal meer aan. Hij vond muziek maken veel leuker.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Elflettering heeft alleen op voetbal gezeten. Maar dat vond hij op een gegeven moment geen bal meer aan. Hij vond muziek maken veel leuker.
Dit is toch oud al?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je dit zeker ook gemist
[ afbeelding ]
Bejaarde man breit truien voor pinguïns
Ja maar daar gaat het niet omquote:
Nee ze leest het alleen wat ik schrijf als het over haar gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij leest gewoon helemaal niks wat LTKDV schrijft op zijn Apple van 19000000 euro.
If you're having girlproblems, i feel bad for ya son.. i've got 99 problems but a ... ain't one.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze leest het alleen wat ik schrijf als het over haar gaat
Je mag best bitch zeggen hoor, het is hier niet eo.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
If you're having girlproblems, i feel bad for ya son.. i've got 99 problems but a ... ain't one.
Nee, ik praat niet zo over dames. Tenzij ze echt een bitch zijn. Maar om een dame standaard een bitch te noemen vind ik niet zo netjes, ik ben een nette lieve jongen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag best bitch zeggen hoor, het is hier niet eo.nl
Ja ik ook, maar in dit geval zijn het gewoon de lyricsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet zo over dames. Tenzij ze echt een bitch zijn. Maar om een dame standaard een bitch te noemen vind ik niet zo netjes, ik ben een nette lieve jongen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet zo over dames. Tenzij ze echt een bitch zijn. Maar om een dame standaard een bitch te noemen vind ik niet zo netjes, ik ben een nette lieve jongen.
Echt, serieus.. op het moment dat hij ging zeggen.. ik ga je beschermen heb ik weggeklikt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |