Ik vraag me af wat dat met de misdaadcijfers zou doen, wanneer we alle criminele Noord- (én Zuid- .. immers niet discrimineren) Hollanders gewoon meteen het paspoort doorknippen en het land uit gooien ...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Uiteraard weer die Noord-Hollanders, tuig van de allerergste soort.
Ik ga zoeken, stond een jaar of 5 geleden in het lokale stuk van het AD.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een nieuwsbericht daar over voor ons ipv wederom nergens op gebaseerde onderbuikverhaaltjes.
Dat zou heel wat doen met de misdaadcijfers, immers staat elke criminele kutMarokkaan met dubbel paspoort in het rijtje autochtoon.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat met de misdaadcijfers zou doen, wanneer we alle criminele Noord- (én Zuid- .. immers niet discrimineren) Hollanders gewoon meteen het paspoort doorknippen en het land uit gooien ...
(minimaal) 4e generatie Gelderlander represent!
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:43 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dat zou heel wat doen met de misdaadcijfers, immers staat elke criminele kutMarokkaan met dubbel paspoort in het rijtje autochtoon.
Wat is je mening nu?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JA. Het maakt wél uit wat de achtergrond van de daders is. Niet omdat de straf daar anders van wordt, maar om problemen in een breder perspectief te kunnen zien. Want deze gebeurtenis in Beverwijk staat niet bepaald op zichzelf.
Maar ja, dat past uiteraard niet in je riedeltje. "Gewoon doorlopen mensen, niks aan de hand".
Is dat bericht ook niet pas terug in het nieuws gekomen in zo'n serie van "live politie" oid; politiemensen met een camera op hun helm krijgen een 112-melding en gaan op het incident af.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bron?
Ik vond wel deze
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnfj!9Cz5SWheYlqo/
Gaat over 2 Marokkaanse meisjes die een jongetje redden.
Het CBS gaat daarover. En je bent allochtoon als ten minste één ouder in het buitenland is geboren, de nationaliteit heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:05 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Omdat ze volgens de letter van de wet autochtoon zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |