Die meisjes kunnen geen Marokkanen zijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van groep van 50 Marokkanen naar groep van 20 13 jarige meisjes...
Kan maar daar werd in eerste instantie niet van uit gegaan. Wat beter zou zijn is gewoon afwachten tot er meer info bekend isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die meisjes kunnen geen Marokkanen zijn?
Gaat niet zo goed met de kranten tegenwoordig, dus pakken ze elk sensatienieuws op in de hoop om nog wat te verkopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:43 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom is er nauwelijks een krant meer die voordat ze een tekst ergens tegenkomen gaan controleren of dat verhaal wel klopt?
quote:Circa twintig omstanders stonden toe te kijken bij de ruzie tussen de meisjes.
Dat kan, het kunnen net zo goed gewoon nederlanders zijn, de generalisatie en vooroordelen die jij hier ten toon spreid vind ik veel verontrustender dan deze incidenten die uitvergroot worden tot bizarre proporties waarbij achteraf dan vaak weer blijkt dat het minder spectacualir was als de mensen met vooroordelen wederom gehoopt hadden en hun slechte argumenten op baseren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die meisjes kunnen geen Marokkanen zijn?
Maar, maar die mensen die toekeken dan. Dat waren vast Marokkanenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat kan, het kunnen net zo goed gewoon nederlanders zijn, de generalisatie en vooroordelen die jij hier ten toon spreid vind ik veel verontrustender dan deze incidenten die uitvergroot worden tot bizarre proporties waarbij achteraf dan vaak weer blijkt dat het minder spectacualir was als de mensen met vooroordelen wederom gehoopt hadden en hun slechte argumenten op baseren.
Zouden ze zoveel fatsoen hebben om sorry te zeggen, of eigenlijk hetzelfde gedrag vertonen als de groepen die ze graag in slecht daglicht zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Haha al dat volk hier dat dacht hun waanzinnige denkbeelden bevestigd te zien
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:32 schreef Joanne35 het volgende:
Circa twintig omstanders stonden toe te kijken bij de ruzie tussen de meisjes.
Ja toch, waarom ingrijpen als je het voorval ook kan filmen om vervolgens op je Facebook te zetten. Kan je heel stoer tegen je vrienden zeggen dat je er bij was enzoquote:Circa twintig omstanders stonden toe te kijken bij de ruzie tussen de meisjes.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:09 schreef regiliopeace het volgende:
Wat een giller. Domrechts buitelt over elkaar heen en dan deze sociaaldemocratische anticlimax. Je hoeft van die mensen natuurlijk ook geen rijpelijk overwogen mening te verwachten, maar gezien de stuitende agressie waarmee ze hun onderbuik legen is het heerlijk om ze nat te zien gaan.
Als mensen ingrijpen in een ruzie waar je de oorzaak niet van weet kan de vechtpartij ook lelijk escaleren. Ik heb een keer ingegrepen bij een kerel die zijn vrouw sloeg. Wat was het effect? Ze keerden zich allebei tegen mijquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
[..]
Ja toch, waarom ingrijpen als je het voorval ook kan filmen om vervolgens op je Facebook te zetten. Kan je heel stoer tegen je vrienden zeggen dat je er bij was enzo
Jij hebt zeker een paar jaar geleden het verhaal over de knutseldag voor kindren tot 10 jaar in het Kralingse bos gemist.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het is zoveel complexer dan dat. Vrij Nederland had ooit een goed stuk erover.
http://www.vn.nl/Archief/(...)jn-te-Nederlands.htm
harentrekkende puberende meiden daarentegen, nee die gaan niet naar de kermisquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een paar jaar geleden het verhaal over de knutseldag voor kindren tot 10 jaar in het Kralingse bos gemist.
Ik zal je verklappen..... De Turkse, Antiliaanse, Nederlandse kinderen deden allen leuk mee. Mag jij raden welke kinderen de leidster uitscholden voor dhimni en zeker niet van plan om naar een ongelovige te luisteren. Het begint met een M een eindigt op arokkanen.
Als kinderen tot 10 jaar zulke ideeën hebben dan kan je mij veel vertellen, maar daar heeft de opvoeding en mentaliteit thuis alles mee te maken.
Ongelofelijk dat kinderen van 10 al met zulke denkbeelden rondlopen. Hoe moeten die ooit gaan functioneren in de samenleving, die lijken nu al verpest.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een paar jaar geleden het verhaal over de knutseldag voor kindren tot 10 jaar in het Kralingse bos gemist.
Ik zal je verklappen..... De Turkse, Antiliaanse, Nederlandse kinderen deden allen leuk mee. Mag jij raden welke kinderen de leidster uitscholden voor dhimni en zeker niet van plan om naar een ongelovige te luisteren. Het begint met een M een eindigt op arokkanen.
Als kinderen tot 10 jaar zulke ideeën hebben dan kan je mij veel vertellen, maar daar heeft de opvoeding en mentaliteit thuis alles mee te maken.
Dan heb je vast wel een nieuwsbericht daar over voor ons ipv wederom nergens op gebaseerde onderbuikverhaaltjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n verhaal dat het goed doet op bepaalde websites?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee hoor, de volgende keer weten ze weer net zo zeker wat er aan de hand was. Niet eens omdat ze zo dom zijn, maar ze willen gewoon te graag een bevolkingsgroep de schuld van alle ellende en zelfs fictieve ellende geven. Dat is niet nieuw in de geschiedenis en daar bestaan woorden voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zouden ze zoveel fatsoen hebben om sorry te zeggen, of eigenlijk hetzelfde gedrag vertonen als de groepen die ze graag in slecht daglicht zetten.
Okay, je hebt me overtuigd. Ik zal de blonde waanzinnige en zijn strafbladzeloten als mijn politiek herders aanvaarden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:09 schreef regiliopeace het volgende:
Wat een giller. Domrechts buitelt over elkaar heen en dan deze sociaaldemocratische anticlimax. Je hoeft van die mensen natuurlijk ook geen rijpelijk overwogen mening te verwachten, maar gezien de stuitende agressie waarmee ze hun onderbuik legen is het heerlijk om ze nat te zien gaan.
Heet die getuige Jan Roos toevallig?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:57 schreef myShizzle het volgende:
Volgens de getuige was de groep inmiddels gegroeid tot zo'n 60 tot 70 personen waarna ze het meisje opnieuw aanvielen. De Beverwijker zou daarna 112 hebben gebeld en de menigte zijn ingedoken om de groep uit elkaar te drijven.
Bron?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |