Dat is blijkbaar dus ook helemaal niet gebeurd.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef DKUp het volgende:
20 mannen/vrouwen, die een meisje aanvallen stelt blijkbaar niet zoveel voor
Twintig meisjes die aan elkaars haren trekkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar dus ook helemaal niet gebeurd.
Een paar meisjes met 20 omstanders.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twintig meisjes die aan elkaars haren trekken
Zoveel is duidelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Opvoeding heeft er mee te maken, maar is niet zaligmakend.
Het is zoveel complexer dan dat. Vrij Nederland had ooit een goed stuk erover.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:59 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zoveel is duidelijk.
Maar kunnen we dan niet constateren, dat ondanks dat opvoeding niet zaligmakend is, bepaalde bevolkingsgroepen wel erg structureel falen met opvoeden?
13 jarige meisjes...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twintig meisjes die aan elkaars haren trekken
Ik denk, in tegenstelling tot jou, dat opvoeding wel de doorslaggevende factor is...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het is zoveel complexer dan dat. Vrij Nederland had ooit een goed stuk erover.
http://www.vn.nl/Archief/(...)jn-te-Nederlands.htm
clickbaitquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:04 schreef DKUp het volgende:
RTV NH heeft het gewoon nog op de voorpagina staan
Lijkt mij ook, maar ik weet niet of de rechter of Chris Hansen er ook zo over denkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:16 schreef maily het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk?! Dat is nog eens een feest!!!
13-jarige meisjes*quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:16 schreef maily het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk?! Dat is nog eens een feest!!!
En die users die ze er van overtuigd waren dat het Marokkanen zouden zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
Het schijnt trouwens om een stuk minder mensen te gaan:
[..]
http://nos.nl/artikel/205(...)-niet-veel-voor.html
Waar staat in die tekst dan dat het geen Marokkanen zijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En die users die ze er van overtuigd waren dat het Marokkanen zouden zijn
En ik heb het idee dat tegenwoordig elk klein incident in het nieuws komt. Maar dat het eigenlijk minder geworden is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:36 schreef Odaiba het volgende:
We hebben de jeugd niet meer onder controle in dit land, wat een gedrag telkens.
We vinden dat ze gestraft moeten worden, maar waarom niet gewoon beginnen met een betere opvoeding.
Gelukkig heb ik dit soort dingen nog niet in mijn stad gezien, maar heb het idee dat sommige steden een aardige verloedering meemaken.
Van groep van 50 Marokkanen naar groep van 20 13 jarige meisjes...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar staat in die tekst dan dat het geen Marokkanen zijn?
En is het dat echt vreemd dat mensen dat gaan denken na al die andere ellende wat je in het nieuws leest?
Ja, misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:38 schreef malleable het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat tegenwoordig elk klein incident in het nieuws komt. Maar dat het eigenlijk minder geworden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |