abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155129191
Lief spelen :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:33:40 #2
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_155131941
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

msmessy zeker
Geen normale OP kunnen maken en zelf ook niet lief kunnen spelen. Gooi jezelf even lekker weg joh. :{w }:|
pi_155132031
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Geen normale OP kunnen maken en zelf ook niet lief kunnen spelen. Gooi jezelf even lekker weg joh. :{w }:|
Dat is pas grof vuil. ;)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:56:58 #4
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155132905
Zomfg, ik heb laatst Tinder geïnstalleerd en ik snap er geen fuck van. Iets van 10 matches en geen een antwoordt als ik een berichtje stuur. Ik hoef geen prachtige epistels of zo. Ik wil gewoon een chick die niet gaat gillen als ik mijn neus tussen haar borsten leg.

Wtf.
pi_155132913
Afgelopen weekend voor het eerst sinds een tijd ook weer gedate.
Leerde haar kennen via twoo en ze zag er op Foto's leuk uit, en ook op Whatsapp/Skype/Facebook hadden we leuke gesprekken, dus dat was een goed vooruitzicht :)

Ze kwam hier dus heen afgelopen zondag, en ik zat wat op de computer klaar te zetten (We zouden een film gaan kijken) En ik zie opeens een hoofd over m`n scherm gebogen staan :) Leuke meid om te zien, toen zag ik de rest... Toegegeven, als er een iemand niet mag oordelen laat staan standaarden hebben ben ik het wel, maar ze was zeg maar erg, fors... (Typisch een geval van, ik neem foto's vanaf héle gunstige hoeken zeg maar...)

Het was hartstikke gezellig, de film was leuk, de klik was er ook in het echt nog, maar ik kon mezelf niet over haar forsheid heen zetten. Ik wil absoluut niet overkomen als een klootzak of iemand met een enorme standaard, maar als je mijn lengte bent en (haar woorden) 75! Kilo overgewicht hebt dan spijt het mij enorm maar dan word het voor mij moeilijk om iets met je op te bouwen... Ik vind een vrouw met wat extra kilo's helemaal niet onaantrekkelijk, en ik snap dat ik met mijn 30 kilo overgewicht ook geen slanke of zelfs chubby meid kan daten of laat staan überhaupt een standaard mag hebben op dat gebied, maar er is wel ergens een grens, en die grens trek ik bij iemand een knuffel geven en je armen er niet omheen kunnen slaan :X

Goed, later via App nog even gepraat, en toen sloeg ze opeens om tegen mij dat ze het toch niet gezellig vond en ze het idee krijg dat ik haar weg wilde hebben (We hebben hier de hele middag gezeten en gepraat ik vond het echt hartstikke gezellig, dus oke...) En dat ze niet zeker weet of dit wel is wat ze wilt.... Nouja, nog even verder gepraat, toen begon ze opeens over dat ik haar teveel zou pushen richting knuffelen (We hebben 2x geknuffeld, 1x bij binnenkomst en 1x toen ze wegging)

Dus heb haar maar goud eerlijk verteld "Ik vond het hartstikke gezellig, en je bent een hele lieve meid, maar ik denk niet dat dit gaat werken, we klikken ergens heel goed, maar ergens klikken wij ook niet, jij hebt blijkbaar veel moeite met intiem zijn/worden, nou snap ik dat je op een eerste date niet meteen wilt zoenen, en dat wilde ik ook niet, maar een knuffel moet kunnen"

En toen zei ze "En nu?" Dus toen heb ik gemeld dat het misschien beter is als we het gewoon bij vriendschap houden omdat er op dat gebied wel een klik is. Maar dat kon ze niet waarderen en was ik een "volwassen jongen hoor dat je niet met mij wilt daten vanwege wat overgewicht " :')

Tot zover mijn date escapades... Ik ga over op de potten en pannen en eventueel messen/vorken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 22:58:28 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:08:38 #6
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155133377
Wees blij dat je er vanaf bent. Die heeft een groter geestelijk probleem dan lichamelijk hoor...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155133492
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:57 schreef Braddie het volgende:
Afgelopen weekend voor het eerst sinds een tijd ook weer gedate.
Leerde haar kennen via twoo en ze zag er op Foto's leuk uit, en ook op Whatsapp/Skype/Facebook hadden we leuke gesprekken, dus dat was een goed vooruitzicht :)

Ze kwam hier dus heen afgelopen zondag, en ik zat wat op de computer klaar te zetten (We zouden een film gaan kijken) En ik zie opeens een hoofd over m`n scherm gebogen staan :) Leuke meid om te zien, toen zag ik de rest... Toegegeven, als er een iemand niet mag oordelen laat staan standaarden hebben ben ik het wel, maar ze was zeg maar erg, fors... (Typisch een geval van, ik neem foto's vanaf héle gunstige hoeken zeg maar...)

Het was hartstikke gezellig, de film was leuk, de klik was er ook in het echt nog, maar ik kon mezelf niet over haar forsheid heen zetten. Ik wil absoluut niet overkomen als een klootzak of iemand met een enorme standaard, maar als je mijn lengte bent en (haar woorden) 75! Kilo overgewicht hebt dan spijt het mij enorm maar dan word het voor mij moeilijk om iets met je op te bouwen... Ik vind een vrouw met wat extra kilo's helemaal niet onaantrekkelijk, en ik snap dat ik met mijn 30 kilo overgewicht ook geen slanke of zelfs chubby meid kan daten of laat staan überhaupt een standaard mag hebben op dat gebied, maar er is wel ergens een grens, en die grens trek ik bij iemand een knuffel geven en je armen er niet omheen kunnen slaan :X

Goed, later via App nog even gepraat, en toen sloeg ze opeens om tegen mij dat ze het toch niet gezellig vond en ze het idee krijg dat ik haar weg wilde hebben (We hebben hier de hele middag gezeten en gepraat ik vond het echt hartstikke gezellig, dus oke...) En dat ze niet zeker weet of dit wel is wat ze wilt.... Nouja, nog even verder gepraat, toen begon ze opeens over dat ik haar teveel zou pushen richting knuffelen (We hebben 2x geknuffeld, 1x bij binnenkomst en 1x toen ze wegging)

Dus heb haar maar goud eerlijk verteld "Ik vond het hartstikke gezellig, en je bent een hele lieve meid, maar ik denk niet dat dit gaat werken, we klikken ergens heel goed, maar ergens klikken wij ook niet, jij hebt blijkbaar veel moeite met intiem zijn/worden, nou snap ik dat je op een eerste date niet meteen wilt zoenen, en dat wilde ik ook niet, maar een knuffel moet kunnen"

En toen zei ze "En nu?" Dus toen heb ik gemeld dat het misschien beter is als we het gewoon bij vriendschap houden omdat er op dat gebied wel een klik is. Maar dat kon ze niet waarderen en was ik een "volwassen jongen hoor dat je niet met mij wilt daten vanwege wat overgewicht " :')

Tot zover mijn date escapades... Ik ga over op de potten en pannen en eventueel messen/vorken.
Daar zou ik ook bang voor zijn! Al lang mooi dat ze t zelf ook niet echt zag zitten toch??
pi_155133576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wees blij dat je er vanaf bent. Die heeft een groter geestelijk probleem dan lichamelijk hoor...
Ze leek in het begin echt heel erg lief en eindelijk eens een beetje normaal. Geen rare vage gesprekken, maar gewoon leuke gesprekken waarin er ook van haar kant interesse werd getoond. En dan mja achteraf dat gedoe... Jammer is dat
pi_155133612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:11 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Daar zou ik ook bang voor zijn! Al lang mooi dat ze t zelf ook niet echt zag zitten toch??
Ja, vond ik ook wel! Had het anders nog ongemakkelijker gemaakt denk ik. En ben al niet zo dol op mensen afwijzen en op ongemakkelijke situaties creëren. Dus het viel wel mee dat ze het zelf ook niet heel fijn vond.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:17:03 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155133786
Hoezo, wees gewoon eerlijk. Je hoeft je toch niet in allerlei bochten te wringen.
pi_155133890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo, wees gewoon eerlijk. Je hoeft je toch niet in allerlei bochten te wringen.
Nee klopt, maar om nou te zeggen "Sorry je bent te dik voor mij om mee te daten, je bent op dat gebied echt mijn type niet" Is vrij hypocriet omdat ik zelf ook te dik ben voor m`n lengte (al is dat 30 kilo en geen 75 :') ) En daarbij komt nog dat als ik DAT zeg dan maak ik haar waarschijnlijk nog onzekerder dan dat ze al is, en als er iets is wat ik niet wil doen dan is het iemand op zo`n manier kwetsen. Dus dan wring ik mezelf liever in een bocht.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:21:32 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155133984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee klopt, maar om nou te zeggen "Sorry je bent te dik voor mij om mee te daten, je bent op dat gebied echt mijn type niet" Is vrij hypocriet omdat ik zelf ook te dik ben voor m`n lengte (al is dat 30 kilo en geen 75 :') ) En daarbij komt nog dat als ik DAT zeg dan maak ik haar waarschijnlijk nog onzekerder dan dat ze al is, en als er iets is wat ik niet wil doen dan is het iemand op zo`n manier kwetsen. Dus dan wring ik mezelf liever in een bocht.
Ik zei eerlijk, niet een klootzak :P

Je kan dat soort dingen ook op een tactische manier zeggen natuurlijk.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:22:59 #13
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155134027
quote:

[..]

Tussen "kwetsen" en "motiveren" zit een dunne lijn :P
pi_155134036
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zei eerlijk, niet een klootzak :P

Je kan dat soort dingen ook op een tactische manier zeggen natuurlijk.
Naja, ik vind dat eerlijk genoeg :') Hoe eerlijk moet ik het anders brengen?...
pi_155134043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook wel! Had het anders nog ongemakkelijker gemaakt denk ik. En ben al niet zo dol op mensen afwijzen en op ongemakkelijke situaties creëren. Dus het viel wel mee dat ze het zelf ook niet heel fijn vond.
Ook dat herken ik wel hoor, ik zou ook niet eerlijk kunnen zijn en t maar op iets gooien als je bent mn type niet oid, als ze dan nog door blijft vragen dan kan je t wel vertellen, dan wil ze t zelf blijkbaar erg graag horen..
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:26:45 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155134162
quote:

[..]

Er is ook niets mis met het niet totaal afbranden van haar zelfvertrouwen. Maar goed, van die hele gunstige foto's is ook niet echt eerlijk natuurlijk.... wat verwacht ze dan? "Ach, als ze mijn karakter meemaken dan vergeten ze de rest vast". Wees gewoon in alles eerlijk, dus ook je foto's en je profiel.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:29:09 #17
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155134249
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zomfg, ik heb laatst Tinder geïnstalleerd en ik snap er geen fuck van. Iets van 10 matches en geen een antwoordt als ik een berichtje stuur. Ik hoef geen prachtige epistels of zo. Ik wil gewoon een chick die niet gaat gillen als ik mijn neus tussen haar borsten leg.

Wtf.
Zeg, gaat nou iedereen mijn humblebrag negeren?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:29:59 #18
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155134286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Naja, ik vind dat eerlijk genoeg :') Hoe eerlijk moet ik het anders brengen?...
"Hoi, ik vond het een leuke date maar ik voel geen fysieke aantrekkingskracht".

Eventueel:

"Hoi, ik vond het een leuke date maar ik voel geen fysieke aantrekkingskracht. Ik was ook van mijn stuk gebracht omdat de foto's in je profiel niet stroken met de werkelijkheid".

En trouwens, dat van dat 'vrienden worden' meen je ook niet, dus zeg het gewoon niet. Je wilt daten en geen vriendschappen afsluiten, dat is echt een typisch geval van 'letting her go easy'.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:31:37 #19
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155134349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zeg, gaat nou iedereen mijn humblebrag negeren?
Je hebt dus 10 vrouwen die per ongeluk naar rechts hebben geswiped, maar je niet echt heel boeiend vonden. Mijn advies:

Mocht het dan nog niet lukken, stukje vlees even in de magnetron, dubbel vouwen en je ogen dichtdoen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:32:28 #20
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155134376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:31 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je hebt dus 10 vrouwen die per ongeluk naar rechts hebben geswiped, maar je niet echt heel boeiend vonden. Mijn advies:

Mocht het dan nog niet lukken, stukje vlees even in de magnetron, dubbel vouwen en je ogen dichtdoen.
Haters gonna hate. :D
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:33:46 #21
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155134409
En hoeveel van die 10 waren spam? 9? :+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:33:51 #22
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155134411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Haters gonna hate. :D
Enorm, ik ga even douchen zodat mijn tranen van jaloezie niet opvallen tussen de waterdruppels.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:34:52 #23
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155134443
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
Eentje maar. :P
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:35:19 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155134460
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Enorm, ik ga even douchen zodat mijn tranen van jaloezie niet opvallen tussen de waterdruppels.
Neem een lange, warme douche. Kom je meteen van die frustratie af. _O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:37:23 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155134549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neem een lange, warme douche. Kom je meteen van die frustratie af. _O-
Dat is het ook, die enorme frustratie van..... eh.... hier heb ik even hulp bij nodig.... iemand?
pi_155134804
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

gefeliciteerd met je rijbewijs bradster
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
pi_155135843
Tijd geleden dat ik gedate heb, afgelopen week een. Ze kwam bij mij eten. Een paar uur hier geweest, gezellig gepraat, beetje aan elkaar zitten plukken, wederzijds dus.

Vervolgens 2 dagen niets laten horen of gehoord. Krijg ik iets later een bericht hoe het gaat en of ik nog plannen heb. Was verrast en stelde een 2de date voor, die wees ze af, met als reden dat ze zich niet op haar gemak voelde bij mij (dikke bullshit volgens mij).

Als je niet wil dan wil je niet, het is graag of niet, ik ga niet lopen pushen. Snap alleen niet dat ze dan zelf een "hoe gaat het" bericht stuurt..
pi_155136127
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tijd geleden dat ik gedate heb, afgelopen week een. Ze kwam bij mij eten. Een paar uur hier geweest, gezellig gepraat, beetje aan elkaar zitten plukken, wederzijds dus.

Vervolgens 2 dagen niets laten horen of gehoord. Krijg ik iets later een bericht hoe het gaat en of ik nog plannen heb. Was verrast en stelde een 2de date voor, die wees ze af, met als reden dat ze zich niet op haar gemak voelde bij mij (dikke bullshit volgens mij).

Als je niet wil dan wil je niet, het is graag of niet, ik ga niet lopen pushen. Snap alleen niet dat ze dan zelf een "hoe gaat het" bericht stuurt..
Om het af te ronden. Punt. Moving on.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155136203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Om het af te ronden. Punt. Moving on.
Dat sowieso, alleen triest dat mensen gewoon niet eerlijk willen, durven / kunnen zijn.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 00:38:40 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155136353
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat sowieso, alleen triest dat mensen gewoon niet eerlijk willen, durven / kunnen zijn.
Omdat het de makkelijkste manier is, daarom kiezen ze ervoor.

Maargoed, zat vis in de zee en ook meiden die wel oprecht geinteresseert zijn :)
pi_155137338
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit was toch vrij duidelijk? Uiteindelijk was het dus minder wederzijds dan jij dacht. Kan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155139835
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 01:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit was toch vrij duidelijk? Uiteindelijk was het dus minder wederzijds dan jij dacht. Kan.
^
Ze begint een gesprek om je aan te geven dat er niet meer in zit dan die ene date wat haar betreft... hoe had ze eerlijker moeten/kunnen zijn dan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_155142310
Het kan allemaal en blijkbaar niet zo wederzijds nee, inmiddels alles al verwijderd en ga lekker verder vissen in de zee :)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:10:06 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155143562
Hoe duidelijk wil je het horen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:21:51 #35
416020 K44S
The bearded man
pi_155143836
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
Daarom: Haat aan Tinder.

Dan maar wat ballen kopen in de dichts bijzijnde winkeltjes en rlf op de hossel toure
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:40:02 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155144198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Daarom: Haat aan Tinder.

Dan maar wat ballen kopen in de dichts bijzijnde winkeltjes en rlf op de hossel toure
Gewoon via FOK! toch. Beste date-medium.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:45:26 #37
416020 K44S
The bearded man
pi_155144340
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon via FOK! toch. Beste date-medium.
Ja toch, maar dan kan ik niet swipen.
pi_155144398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:45 schreef K44S het volgende:

[..]

Ja toch, maar dan kan ik niet swipen.
Ontwikkel een FOK!dating swipe app. Leuk met users.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:48:21 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_155144425
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:47 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Als ik de kennis er voor had, zou ik het nog doen ook.

Maar: we hebben het fotoboek.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:48:42 #40
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155144437
Héhé, eindelijk iemand die antwoord. En dat pas na drie dagen.

#HumblebragPart2
pi_155144450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef K44S het volgende:

[..]

True al lijkt via fobo hosselen ook een beetje uit de mode.
pi_155144491
quote:

[..]

Ontwikkel een FOK!swipe app. Leuk met users.
Ook leuk om zonder daten te kijken hoe Fokkers er uit zien :D
Fuck the EBU
pi_155144523
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:50 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ook leuk om zonder daten te kijken hoe Fokkers er uit zien :D
En als je ze weg swiped merken ze er niets van :@
pi_155144554
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

En als je ze weg swiped merken ze er niets van :@
Precies. In tegenstelling tot Fobo waar de helft geen foto heeft en de andere helft je uitmaakt voor lurker :P
Fuck the EBU
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:53:43 #45
416020 K44S
The bearded man
pi_155144584
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:52 schreef Yesse het volgende:

[..]

Precies. In tegenstelling tot Fobo waar de helft geen foto heeft en de andere helft je uitmaakt voor lurker :P
Zat je nou bij mij te lurken en plaats je dan niet even een reactie ?!
pi_155144595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Héhé, eindelijk iemand die antwoord. En dat pas na drie dagen.

#HumblebragPart2
Vertel! :D
pi_155144678
quote:

[..]

En je hoeft bij een app pas te reageren als je match hebt. Met fobo kan iedere user te pas en te onpas reageren + iedereen kan het lezen.
pi_155144805
quote:

[..]

Er zijn maar twee mannelijke users van het FoBo, Techno en Belleronogwat. Maar die zie je dan ook reageren in ieder vrouwelijk FoBo, dat dan weer wel.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:37:44 #49
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155145758
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er zijn maar twee mannelijke users van het FoBo, Techno en Belleronogwat. Maar die zie je dan ook reageren in ieder vrouwelijk FoBo, dat dan weer wel.
Zo werkt dat bij tinder toch ook, gewoon alles rechts swipen.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:42:32 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155145868
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:49 schreef Flippiee het volgende:

[..]

True al lijkt via fobo hosselen ook een beetje uit de mode.
Na je afwijzing durfde ik niet meer ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:47:21 #51
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155145967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Doe dat niet man. Toen Helsinki meldde dat haar relatie voorbij was, dook iedereen op haar als vliegen op koeienstront :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:48:45 #52
416020 K44S
The bearded man
pi_155146000
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Doe dat niet man. Toen Helsinki meldde dat haar relatie voorbij was, dook iedereen op haar als vliegen op koeienstront :')
Die ervaring heb ik dan ook, maar dan met muggen. Je word spontaan leeg gezogen
pi_155146059
quote:

[..]

Whehe, haar fotoboek idd.
pi_155146074
quote:

[..]

Hehe :')
pi_155146327
Vroeger met lycos, Hyves en Cu2 liep dat wel goed, al waren de laatste
2 geen echte datingsite.

Wat me nu opvalt is dat er op zowel lexa als relatieplanet, veel eenheidsworst zit.
Allemaal beetje zelfde typetjes of de profielen zijn allemaal hetzelfde ingevuld geen idee.

Wat me ook veel opvalt is dat er veel in de verpleging zitten, waar door de werktijden, maar
moeilijk mee af te spreken valt. Of ze moeten naast je wonen.

Of het zijn mega hoog opgeleide carrière types met een eisenlijst ter grote van een 24 delige encyclopedie. Met bijlage.

Schijnt op Paiq hetzelfde te zijn hoorde ik al.

Ik heb het nu puur over de vrouwen erop, hoe het met de mannen zit geen idee.

Ik ga het iig niet meer doen. Van dat geld beter een keer een dag weg of uit.
pi_155146487
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:04 schreef droppus het volgende:
2 geen echte datingsite.

Wat me nu opvalt is dat er op zowel lexa als relatieplanet, veel eenheidsworst zit.
Allemaal beetje zelfde typetjes of de profielen zijn allemaal hetzelfde ingevuld geen idee.

Wat me ook veel opvalt is dat er veel in de verpleging zitten, waar door de werktijden, maar

Of het zijn mega hoog opgeleide carrière types met een eisenlijst ter grote van een 24 delige encyclopedie. Met bijlage.

Waarom zou je sowieso betalen voor een datingsite? Als het op zo'n gratis site al niet lukt moeten veel mensen zich achter de oren krabben.. Ik heb nog nooit één cent uitgegeven aan die sites en via de gratis kanalen al wat dates gehad in het verleden. Het aanbod op de betaalde is ook niet veel beter hoor, ze betalen niet voor niks voor zo'n site (vaak wanhopige types).
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:14:00 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155146550
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kansen sprijden je weer toch!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso betalen voor een datingsite? Als het op zo'n gratis site al niet lukt moeten veel mensen zich achter de oren krabben.. Ik heb nog nooit één cent uitgegeven aan die sites en via de gratis kanalen al wat dates gehad in het verleden. Het aanbod op de betaalde is ook niet veel beter hoor, ze betalen niet voor niks voor zo'n site (vaak wanhopige types).
Ja of ze betalen juist omdat ze niet door de wanhopig mensen aangesproken willen worden. Betalen is een drempel die de kanslozen uitsluit.
En er net wat seriezer instaan dan de niet betalende kansloze tokkies. Maar hey Mr vooroordeel heeft al gesproken :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:14:15 #58
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155146560
Paiq valt wel mee, in ieder geval die ervaring heb ik hier. Zo nu en dan zit er wel eens iemand tussen die wel nog gewoon een gesprek kan beginnen/voeren.

Tinder is wat mij betreft als je snel wil neuken zonder gedoe, verder veel milfs en mensen+bende (kuch relatie)
Relatieplanet geen idee, maar de tijd dat ik daarop zat waren het vooral eisen lijsten van 3 kantjes waar niemand aan kan voldoen. En lexa is gewoon kut.
pi_155146842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
Paiq valt wel mee, in ieder geval die ervaring heb ik hier. Zo nu en dan zit er wel eens iemand tussen die wel nog gewoon een gesprek kan beginnen/voeren.

Tinder is wat mij betreft als je snel wil neuken zonder gedoe, verder veel milfs en mensen+bende (kuch relatie)
Relatieplanet geen idee, maar de tijd dat ik daarop zat waren het vooral eisen lijsten van 3 kantjes waar niemand aan kan voldoen. En lexa is gewoon kut.
Paiq is vele malen goedkoper dat is wel een voordeel. Al heb je ietsje meer opties als je betaald. Ik denk dat de meeste ook wel foto reveal gebruiken.

Tinder, tja dat lijkt me meer een vleesmarkt en toch ook wel dito types die erop zitten.

Relatieplanet is niks veranderd. Lexa is idd kut.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:39:53 #60
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155147125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:27 schreef droppus het volgende:

[..]

Paiq is vele malen goedkoper dat is wel een voordeel. Al heb je ietsje meer opties als je betaald. Ik denk dat de meeste ook wel foto reveal gebruiken.

Tinder, tja dat lijkt me meer een vleesmarkt en toch ook wel dito types die erop zitten.

Relatieplanet is niks veranderd. Lexa is idd kut.
Foto onthullen is vaak niet eens nodig, helemaal als het na aanleiding is van een reactie na foto's selecteren. Meestal koop ik 500credits ofzo een keer in de zoveel tijd en doe daar dan weer tig jaar mee.

Twoo heb je ook nog geloof ik maar dat ken ik zelf niet.
pi_155147341
quote:
ze betalen niet voor niks voor zo'n site (vaak wanhopige types).
Wat ook_gek al zegt, 't is drempelverhogend. Zodat je niet door iedere cheap ass druif voor wie een taxiritje of een biertje in de kroeg al te duur is wordt aangesproken zeg maar.

En verder zou ik als ik jou was gewoon mijn mond houden over wanhopige types.
pi_155147817
quote:
Ik heb nog nooit één cent uitgegeven aan die sites.
quote:
Het aanbod op de betaalde is ook niet veel beter hoor, ze betalen niet voor niks voor zo'n site (vaak wanhopige types).
Klinkt een beetje tegenstrijdig als jij het zegt.
pi_155148071
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:03 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[..]

Klinkt een beetje tegenstrijdig als jij het zegt.
Gratis inschrijven... en proefaccount.
pi_155148869
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gratis inschrijven... en proefaccount.
Ik doelde meer op het stukje over wanhopige types.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:03:48 #65
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155149504
Deezertje weer met z'n gimmick :O
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155149791
Ik loop de laatste tijd steeds tegen hetzelfde probleem aan. Dates zijn leuk, gezellig en alles erop en eraan klopt gewoon. In theorie de ideale vrouw voor wat ik zoek. Maar toch doen de volgende 2 situaties zich steeds voor, soms een combinatie van beide.

1. Er blijft steeds een twijfel rondspoken in mijn hoofd, terwijl alles in principe perfect gaat.
2. In mijn hoofd ga ik ervoor en dan de dag of week erna is het gevoel gewoon ineens helemaal weg.

Beide situaties vind ik ontzettend kut, al is het bij nr2 natuurlijk meteen duidelijk.
Ik weet alleen niet of dit nu komt omdat ik van nature zo'n twijfelaar ben of juist omdat ik teveel gedate heb de laatste tijd.
Denk zelf dat ik een beetje te hard "op zoek" ben naar vaste relatie. Als afkicken ben ik nu ook zwaar mijn best aan het doen om Tinder niet weer opnieuw te gaan installeren. Het lastige is vooral dat het nog zomerstop is met al mijn sporten en veel mensen op vakantie zijn. :{
pi_155150301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:13 schreef JAOC het volgende:
Ik loop de laatste tijd steeds tegen hetzelfde probleem aan. Dates zijn leuk, gezellig en alles erop en eraan klopt gewoon. In theorie de ideale vrouw voor wat ik zoek. Maar toch doen de volgende 2 situaties zich steeds voor, soms een combinatie van beide.

1. Er blijft steeds een twijfel rondspoken in mijn hoofd, terwijl alles in principe perfect gaat.
2. In mijn hoofd ga ik ervoor en dan de dag of week erna is het gevoel gewoon ineens helemaal weg.

Beide situaties vind ik ontzettend kut, al is het bij nr2 natuurlijk meteen duidelijk.
Ik weet alleen niet of dit nu komt omdat ik van nature zo'n twijfelaar ben of juist omdat ik teveel gedate heb de laatste tijd.
Denk zelf dat ik een beetje te hard "op zoek" ben naar vaste relatie. Als afkicken ben ik nu ook zwaar mijn best aan het doen om Tinder niet weer opnieuw te gaan installeren. Het lastige is vooral dat het nog zomerstop is met al mijn sporten en veel mensen op vakantie zijn. :{
Bindingsangst?
Fuck the EBU
pi_155150364
Zweethandjes en kriebels in mijn buik. Heb straks een date sinds lang lange tijd.

Eigenlijk is dit topic lezen dan niet echt het beste wat ik kan doen.
pi_155150984
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:33 schreef Rumbling het volgende:
Zweethandjes en kriebels in mijn buik. Heb straks een date sinds lang lange tijd.

Veel plezier. *O*
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:32:02 #70
416020 K44S
The bearded man
pi_155151898
quote:

Meer en deels moet je dit topic met een korrel zout nemen.
Als je mijn post zou zien en daar een samenvatting van zou maken lees je dat ik (bijv.) gewoon te veel eis van m'n dates en m'n verwachtingen.

Just chill... zip a wine or 2 and enjoy the ride ;)
pi_155152355
quote:

Niet iedereen laat boeren in je gezicht als ze er tot de zak inzitten ;) Dat is maar een bepaald type waar je op moet vallen.
pi_155152605
He fax wanneer is de laatste keer geweest dat jij tot aan je zak in een vrouw zat?
pi_155152827
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
He fax wanneer is de laatste keer geweest dat jij tot aan je zak in een vrouw zat?
Ik ben nog maagd gekkie :@
pi_155152842
Heb daarnet wel een boertje gelaten :@
pi_155153076
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet iedereen laat boeren in je gezicht als ze er tot de zak inzitten ;) Dat is maar een bepaald type waar je op moet vallen.
:')
pi_155153112
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:19 schreef Makrolon het volgende:

[..]

:')
Heb jij het wel eens gedaan? Of ben je meer van de scheetjes tijdens 69? :@
pi_155153151
Vermoeiend kereltje ben je toch ook :')

Wat zijn er weinig meeposters, je zou zeggen dat het heerlijk dateweer is. En waar zijn de vakantieliefdes?
pi_155153323
Nog op vakantie.
pi_155153328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb jij het wel eens gedaan? Of ben je meer van de scheetjes tijdens 69? :@
Ik was de date van cc.
pi_155153365
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:30 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Ik was de date van cc.
Wat is het adres van die shoarmatent? :9
pi_155153575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat is het adres van die shoarmatent? :9
Witte de withstraat 44 in rotterdam, extra knoflook bij bestellen. Word gegarandeerd een topdate!
pi_155153782
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraag me wel af of hij stiekem niet meer dates heeft dan wij denken.
pi_155153801
quote:

[..]

Dat viel mij ook al op. :')

Wel terecht natuurlijk, lijkt me een leuke meid. Maar damn zeg.
pi_155153819
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had een verzoekje gekregen, helemaal blij *O* Dus ik kijk zo, is het de kringloopwinkel uit het dorp :'(

Even krassen ;(
pi_155153834
quote:

[..]

Nou ik niet hoor :{w

Weet niet eens wie dat is verder :N
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:15:41 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155154319
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gewoon triest. Zijn ook altijd dezelfden :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:17:00 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155154355
quote:

[..]

Faxie?

Nee, die is echt kansloos.
pi_155154358
quote:

[..]

Is een langlopend publiek geheim dat hij keihard genoeg van dat gejankzak, maar het feit dat hij die act zó lang volhoudt maakt het op zich weer kansloos.
pi_155154439
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is een langlopend publiek geheim dat hij keihard genoeg van dat gejankzak, maar het feit dat hij die act zó lang volhoudt maakt het op zich weer kansloos.
Nee die act van jou :')
pi_155154464
Ach man wat je zegt ben je zelluf.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:54:19 #91
416020 K44S
The bearded man
pi_155155373
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:40 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Witte de withstraat 44 in rotterdam, extra knoflook bij bestellen. Word gegarandeerd een topdate!
Rotterdam en topdates?! :'(
pi_155157290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Wtf.
Ik moest lachen, top reply! 😀
pi_155157330
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus als jij weer single bent gewoon mij een dm sturen en niemand hier iets vertellen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_155157407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Vermoeiend kereltje ben je toch ook :')

Wat zijn er weinig meeposters, je zou zeggen dat het heerlijk dateweer is. En waar zijn de vakantieliefdes?
Ik ben echt zwaar verliefd.
pi_155157420
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dus als jij weer single bent gewoon mij een dm sturen en niemand hier iets vertellen
echt een goeie
pi_155157423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:04 schreef droppus het volgende:
2 geen echte datingsite.

Maar ook makkelijk, je insert plaatjes van Zumba, Sushi, hardlopen en italiaans eten en gekke verre reizen en je hebt een match met 95% 😀😀😀
pi_155157655
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ergens hoop ik dat ik in dat tragische geval niet in de fokpoel blijf vissen. Maar ik zal het onthouden.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:15:23 #98
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155157705
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar ook makkelijk, je insert plaatjes van Zumba, Sushi, hardlopen en italiaans eten en gekke verre reizen en je hebt een match met 95% 😀😀😀
Allicht komt dat door van die artikeltjes in de Viva of de Libelle. "Hoe maak ik een leuk profiel?" Laat zien dat je een spontane meid bent die van plezier maken houdt! Zet er foto's op van je hobby's! Lees in ons volgende nummer welke hobby's komend seizoen hip zijn. Een tip: het begint met 'Z' en eindigt op 'umba, Sushi, hardlopen en italiaans eten en gekke verre reizen'.
pi_155161287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:32 schreef K44S het volgende:

[..]

Meer en deels moet je dit topic met een korrel zout nemen.
Als je mijn post zou zien en daar een samenvatting van zou maken lees je dat ik (bijv.) gewoon te veel eis van m'n dates en m'n verwachtingen.

Just chill... zip a wine or 2 and enjoy the ride ;)
Ja okee, is wel zo.

Mijn date is goed verlopen inclusief kusje+kroel O+

(Mijn eisenpakket is dus niet zo groot :7 )
pi_155161385
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ah gatver :{w :r
  woensdag 12 augustus 2015 @ 21:58:23 #101
416020 K44S
The bearded man
pi_155161499
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:52 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ja okee, is wel zo.

Mijn date is goed verlopen inclusief kusje+kroel O+

(Mijn eisenpakket is dus niet zo groot :7 )
Klinkt goed :).
pi_155162125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:58 schreef K44S het volgende:

[..]

Klinkt goed :).
Ahh, die spanning wanneer hij stiekem naar me keek. Ik voelde me net een puber joh haha..

En iig geen boeren terwijl ie erin zat :Y)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:16:50 #103
416020 K44S
The bearded man
pi_155162174
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:15 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ahh, die spanning wanneer hij stiekem naar me keek. Ik voelde me net een puber joh haha..

En iig geen boeren terwijl ie erin zat :Y)
Ik durf bijna niet naar je leeftijd te vragen :P.

Mijn hossel praktijken lopen vrij stug. Naja, rust is ook niet mis.

Wie weet met Mysteryland :d
pi_155162639
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik durf bijna niet naar je leeftijd te vragen :P.

Mijn hossel praktijken lopen vrij stug. Naja, rust is ook niet mis.

Wie weet met Mysteryland :d
Ik ben 33. Dus voor sommige fokkers al oud genoeg om in een museum te wonen.

Ow en Mysteryland, komt goed joh. Dan zijn mensen niet zo kieskeurig. Dus jij ook een pil in je mik en je vindt ook iedereen lief O+
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:39:53 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_155162955
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ow en Mysteryland, komt goed joh. Dan zijn mensen niet zo kieskeurig. Dus jij ook een pil in je mik en je vindt ook iedereen lief O+
33 valt mee ;).

Geheh, ik doe nooit aan pillen. Ik kan zelfs al los gaan zonder drank. Dus dat schiet wel op.

3 dagen (goed, 2 dagen, al is het vrijdag avond al een borrel) compleet uit je naat gaan :d
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:43:21 #106
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155163084
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:31 schreef Rumbling het volgende:

[..]

33 is juist een erg mooie leeftijd. :Y
Oh en vakantie liefdes. O+
pi_155163181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:39 schreef K44S het volgende:

[..]

33 valt mee ;).

Geheh, ik doe nooit aan pillen. Ik kan zelfs al los gaan zonder drank. Dus dat schiet wel op.

3 dagen (goed, 2 dagen, al is het vrijdag avond al een borrel) compleet uit je naat gaan :d
Ik doe ook niet aan pillen hoor, ben ik te schijterig voor. Maar je hoort dat het vooral op zulke feesten een hype is.

En beter dat je los kan gaan zonder iets.

Wel douchen he ;) Of neem een paar pakken babydoekjes mee om het nodige schoon te maken :P
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:48:30 #108
416020 K44S
The bearded man
pi_155163232
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:46 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ik doe ook niet aan pillen hoor, ben ik te schijterig voor. Maar je hoort dat het vooral op zulke feesten een hype is.

Wel douchen he ;) Of neem een paar pakken babydoekjes mee om het nodige schoon te maken :P
Het schijnt dat daar douches zijn. :). Maar wie weet valt daar wat te hosselen. Met de vakantie tijd is het wel eeerg rustig. En op m'n vakantie bestemming was het te rustig en kon bijna geen enkele Spaanse Engels.
pi_155163774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Het schijnt dat daar douches zijn. :). Maar wie weet valt daar wat te hosselen. Met de vakantie tijd is het wel eeerg rustig. En op m'n vakantie bestemming was het te rustig en kon bijna geen enkele Spaanse Engels.
Ghe he.. ik denk dat je toch wat verder moet leren dan ola señorita.
pi_155163814
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:43 schreef -Splash- het volgende:

[..]

33 is juist een erg mooie leeftijd. :Y
Oh en vakantie liefdes. O+
Zoiets ben jij zeker ook?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:05:15 #111
416020 K44S
The bearded man
pi_155163825
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:03 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ghe he.. ik denk dat je toch wat verder moet leren dan ola señorita.
Helaas wel. Sommige waren erg mooi, maar andere weer totaal niet.

Ik hou het wel op de Nederlandsche dames.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:08:58 #112
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155163962
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:04 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Zoiets ben jij zeker ook?
Sinds 2 weken.... tot dusverre bevalt het nog wel. :Y
Altijd even aanvoelen of mensen verwachten dat je opeens volwassen moet doen ofzo....
  woensdag 12 augustus 2015 @ 23:25:42 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155164516
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:08 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Altijd even aanvoelen of mensen verwachten dat je opeens volwassen moet doen ofzo....
Die hoop hebben ze bij mij al opgegeven. Heerlijk relaxt als ze geen verwachtingen van je hebben :P
pi_155165262
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:05 schreef K44S het volgende:

[..]

Helaas wel. Sommige waren erg mooi, maar andere weer totaal niet.

Ik hou het wel op de Nederlandsche dames.
Ola, soy Kaasa.

Dat wordt dus een vakantie op de veluwe. Of salou of een of andere badplaats.
pi_155165300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:08 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dan zie je er ook nog als een broekie uit zeker?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 00:27:47 #116
416020 K44S
The bearded man
pi_155166470
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:48 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Ola, soy Kaasa.

Dat wordt dus een vakantie op de veluwe. Of salou of een of andere badplaats.
Salou of andere bad plaats (toevallig in de vakantie een avondje in Lloret de mare geweest) is echt m'n ding niet meer.

Heb mezelf belooft om nooit volwassen te worden, maar wat ik daar zag lopen.... ik voelde echt (met m'n 24 jaar) te oud.
pi_155166721
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:46 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Oooooh kinders, pillen kan zo mooi zijn O+
  donderdag 13 augustus 2015 @ 02:05:41 #118
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155168576
quote:

[..]

Flips! Hoe is t met jou dan?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 02:07:07 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155168588
quote:

[..]

Ik zal t niet meer doen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 07:49:39 #120
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155170574
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die hoop hebben ze bij mij al opgegeven. Heerlijk relaxt als ze geen verwachtingen van je hebben :P
Woon je nog achter de duinen trouwens? Is je vriendin geheel verweven in je vriendengroep? :P
  donderdag 13 augustus 2015 @ 07:50:40 #121
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155170584
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:49 schreef Rumbling het volgende:

[..]

Dan zie je er ook nog als een broekie uit zeker?
Dat dus niet. Alles zit ook tegen....

[ Bericht 6% gewijzigd door -Splash- op 13-08-2015 08:56:25 ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:19:33 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155172693
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:49 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Woon je nog achter de duinen trouwens? Is je vriendin geheel verweven in je vriendengroep? :P
Ja en ja :P
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:46:59 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155173325
SC is elders.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:54:21 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155173482
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
SC is elders.
Nee hoor valt gewoon onder date. We zijn nog niet getrouwd :{w
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:05:07 #125
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155173718
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
SC is elders.
SC is hier
pi_155174101
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

SC is hier
_O-
Fuck the EBU
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:38:51 #127
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155174431
quote:
2s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

SC is hier
Oh snap, nu snap ik hem pas :')
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:42:12 #128
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155174542
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oh snap, nu snap ik hem pas :')
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:42:56 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155174561
Anyhow! Back to the dates! Mooi weer, leuke vrouwen... dus kom maar op met de smeuïge verhalen.
pi_155177162
http://www.upcoming.nl/ke(...)worden-tussen-jullie

Of kan ik deze beter plaatsen in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'?

*kruipt stilletjes weg
pi_155177416
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.upcoming.nl/ke(...)worden-tussen-jullie

Of kan ik deze beter plaatsen in het 'als versieren niet zo makkelijk gaat'?

*kruipt stilletjes weg
Vooral nummer 6 zal voor de Deezertjes van deze planeet een feest der herkenning zijn.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:16:00 #132
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155178359
Dat van die 'ik heb het druk' is best wel herkenbaar :') Nu gaan wel eerder de alarmbellen af. Je leert er wel van :)
pi_155178987
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vooral nummer 6 zal voor de Deezertjes van deze planeet een feest der herkenning zijn.
9 ook. Afstuderen kan een drukke tijd zjjn maar in principe kan iedereen tijd maken. Of het slim is om te gaan daten of een relatie te starten dan is een tweede, maar ook hier: wil je echt, dan maak je wel tijd.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:56:59 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155179376
3,6,9 en 10 zijn inderdaad mooie :D

Zeker die van ben druk, als ik tijd heb laat ik het je weten heb ik zelf het meeste gebruikt :D

Deezertje en faxie moeten nummer 6 herkennen. Als zal het bij Faxie eindigen met een ;)

Hij is immers nooit serieus en je moet alles wat hij zegt met een korrel zout nemen....
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:12:42 #135
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155179838
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:42 schreef -Splash- het volgende:
Anyhow! Back to the dates! Mooi weer, leuke vrouwen... dus kom maar op met de smeuïge verhalen.
Als ik c_c gematched heb op paiq dan komt er uiteraard een verslag.
pi_155181251
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een 6 gehad, die echt maanden volhield, zou het Deezertje geweest zijn? *screenshot zoekt*

edit:

[ Bericht 8% gewijzigd door UnicornFarts op 13-08-2015 16:20:50 ]
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_155181567
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als ik c_c gematched heb op paiq dan komt er uiteraard een verslag.
Wats met de milde obsessie?
pi_155181756
C_C wat ik trouwens nog wilde vragen, hoe heb je gereageerd op dat moment eigenlijk?

Ik weet nou niet of ik zo verbaasd zou zijn dat ik niets kan uitbrengen of hem een knal zou verkopen :')
Wat een sfeerspons.
pi_155182101
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een 6 gehad, die echt maanden volhield, zou het Deezertje geweest zijn? *screenshot zoekt*

edit:
[ afbeelding ]
Godver _O-
pi_155182162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Godver _O-
Ik had trouwens nog zo'n plakkertje maar die was 36, Deezertje is volgens mij nog niet zo oud.
Wat een sfeerspons.
pi_155182182
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:31 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik had trouwens nog zo'n plakkertje maar die was 36, Deezertje is volgens mij nog niet zo oud.
Ik mis tinder. Had ook wel van die pareltjes.
pi_155182307
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zal je er zo 1 in DM gestuurd die kan ik gewoon niet verwijderen... hij noemt zichzelf de Childmaker.. :')
Wat een sfeerspons.
pi_155182405
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:36 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik zal je er zo 1 in DM gestuurd die kan ik gewoon niet verwijderen... hij noemt zichzelf de Childmaker.. :')
Ah toe ?
Fuck the EBU
pi_155182591
quote:

[..]

Mwah missen. Je kan het daar vrijwel nooit goed doen. Had ik een keer een leuk gesprek dacht ik kreeg ik meteen een heel kruisverhoor over waar ik in het leven sta, ik te lang over mijn studie heb gedaan of andere doorzaagvragen ipv gemeenschappelijke interesses zoeken voordat mevrouw besliste op date te gaan.
pi_155182718
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mwah missen. Je kan het daar vrijwel nooit goed doen. Had ik een keer een leuk gesprek dacht ik kreeg ik meteen een heel kruisverhoor over waar ik in het leven sta, ik te lang over mijn studie heb gedaan of andere doorzaagvragen ipv gemeenschappelijke interesses zoeken voordat mevrouw besliste op date te gaan.
Deezer. Wij zijn vrouwen, dat is heel anders.
Fuck the EBU
pi_155182920
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:50 schreef Yesse het volgende:

[..]

Deezer. Wij zijn vrouwen, dat is heel anders.
Wattan? Liever een uur in real life kwijt dan vooraf worden gedumpt door het standaard riedeltje.
pi_155183006
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wattan? Liever een uur in real life kwijt dan vooraf worden gedumpt door het standaard riedeltje.
Je hebt het over heel wat anders dan waar Straw op doelde.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_155183106
Ik reageer wel vaak zoals 3, 8, 9 en 10. :9
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:07:02 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155183245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:42 schreef -Splash- het volgende:
Mag ik eerst even rustig vakantie vieren? Al die datestress is vermoeiend
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:08:42 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155183299
quote:

[..]

Sorry, mijn excuses nog daarvoor.

Wel herkenbaar artikel overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')