SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Zwabberhark op 15-08-2015 09:54:46 ]![]()
Schoffel, kruiwagen, spade, zwabberhark en greep zwabberhark en greep.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan kom je thuis van je training, komt de buurvrouw ijsjes uitdelen op het balkon![]()
Ik ging echt kneiterhard vanavond. Check it out! Op een gegeven moment was de kachel wel leeg. Het programma was een pyramideloop = (100m-300m-600m-600m-300m-100m)x2. Met uitzondering van de eerste 100m, waar ik nog niet doorhad dat we waren begonnen, en de laatste 600m waar de kachel toch echt leeg was, ging ik vliegend met de voorhoede mee. Al die mensen die normaal sneller zijn, maar nu net terug kwamen van vakantie. Fijn
![]()
![]()
Ik ben een beetje moe... 3x 25 km in 5 dagen. Pfff... Ik voel me sloom, heel sloom. Ik ga eens diep slapen.
O ja, spinnen is K#T. Niet aan beginnen. En als je dan toch gedwongen wordt op straffe van sociale uitsluiting, stokslagen of erger, draag een koersbroek met zeem. En een zo'n dun mogelijk shirt, met zo kort mogelijke (of geen) mouwen. Spinnen is namelijk gutsen. Je raakt in een uurtje een behoorlijk stukje dode zee kwijt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Quoi het volgende:
Dan kom je thuis van je training, komt de buurvrouw ijsjes uitdelen op het balkon![]()
Ik ging echt kneiterhard vanavond. Check it out! Op een gegeven moment was de kachel wel leeg. Het programma was een pyramideloop = (100m-300m-600m-600m-300m-100m)x2. Met uitzondering van de eerste 100m, waar ik nog niet doorhad dat we waren begonnen, en de laatste 600m waar de kachel toch echt leeg was, ging ik vliegend met de voorhoede mee. Al die mensen die normaal sneller zijn, maar nu net terug kwamen van vakantie. Fijn
Haha daar moet je een pannetje onder de fiets zetten dan heb je gelijk water met zout om aardappels te koken erna,quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef Corniel het volgende:
Ik ben een beetje moe... 3x 25 km in 5 dagen. Pfff... Ik voel me sloom, heel sloom. Ik ga eens diep slapen.
O ja, spinnen is K#T. Niet aan beginnen. En als je dan toch gedwongen wordt op straffe van sociale uitsluiting, stokslagen of erger, draag een koersbroek met zeem. En een zo'n dun mogelijk shirt, met zo kort mogelijke (of geen) mouwen. Spinnen is namelijk gutsen. Je raakt in een uurtje een behoorlijk stukje dode zee kwijt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha daar moet je een pannetje onder de fiets zetten dan heb je gelijk water met zout om aardappels te koken erna,
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat is zeker een optie ja. Goed, eerst maar eens kijken of ik ook daadwerkelijk die kant op gaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier dan wel meer dan 1 weekend bent? Dus TTM en een Social run kan ook lijkt me
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Spinnen: ik zie het allemaal wel. Het is eenmalig. En ik doneer een vast bedrag, dus mag zo hard mijn best doen als ik zelf wil
Corniel, dat is niet mis, 3x 25k in korte tijd. Is dat nog met een reden?![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is een beste uitputtingsslag inderdaad!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef Corniel het volgende:
O ja, spinnen is K#T. Niet aan beginnen. En als je dan toch gedwongen wordt op straffe van sociale uitsluiting, stokslagen of erger, draag een koersbroek met zeem. En een zo'n dun mogelijk shirt, met zo kort mogelijke (of geen) mouwen. Spinnen is namelijk gutsen. Je raakt in een uurtje een behoorlijk stukje dode zee kwijt.![]()
Welterusten!![]()
![]()
Dat klinkt wel vrij vermoeiend ja, die nachtrust komt je dubbel & dwars toequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:33 schreef Corniel het volgende:
Ik ben een beetje moe... 3x 25 km in 5 dagen. Pfff... Ik voel me sloom, heel sloom. Ik ga eens diep slapen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ho ho, zijn logs liegen niet, het was een serie van 25 - 22 - 3 - 25. Valt dus best mee. Bovendien liep hij ze zo hard dat hij meestal wel binnen 2 uur klaar was.![]()
Heeft iemand nog tips voor gelletjes? Heb nu paar merken gehad waarvan ik sis wel ok vond, en ettix ook wel (iets zoeter dan sis). Liefst die je zonder water weg kan werken, al sta ik voor van alles open om nog te testen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, thanks. Ik vermoedde al zoiets. Eens uitzoeken hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je kan prestaties 'flaggen' / reporten, dan worden ze reviewed. 9/10 keer geen opzet in het spel, maar mensen die gewoon verkeerde activity-type ingesteld hadden op hub GPS-apparaat.
Ik had het laatst ook met die triathlon, toen had ik eerst ook al m'n records gebroken.Life is what you make it.![]()
Probeer eens Overstimsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand nog tips voor gelletjes? Heb nu paar merken gehad waarvan ik sis wel ok vond, en ettix ook wel (iets zoeter dan sis). Liefst die je zonder water weg kan werken, al sta ik voor van alles open om nog te testen.. Klein beetje reclame natuurlijk, maar serieus de fijnste die ik tot nu toe heb gebruikt. Erg snel in te nemen zonder water en het tubetje is ook makkelijk weg te werken. Je kan het dopje er achterstevoren weer op doen zodat het niet gaat lekken in je tas. Mooi compact ook en je hoeft maar 1 per 45 minuten tot uur.
![]()
en de smaak? hoe bevalt die? deze vraag omdat ik bij bijv. GU de zoetheid alles overheersend vind terwijl er bij VFuel een meer "natuurlijke' smaak aan de gels zit waardoor je minder het idee hebt dat je echt alleen maar een zoete kwak in je mond leeg knijp.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Probeer eens Overstims. Klein beetje reclame natuurlijk, maar serieus de fijnste die ik tot nu toe heb gebruikt. Erg snel in te nemen zonder water en het tubetje is ook makkelijk weg te werken. Je kan het dopje er achterstevoren weer op doen zodat het niet gaat lekken in je tas. Mooi compact ook en je hoeft maar 1 per 45 minuten tot uur.
Op dit moment mijn "voedselpakket" langzaam aan het uitbreiden met Biltong, chips en cola.... en runners candySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle gels en mueslibars heb ik in snap lock bags zitten, die weer in een kleinere crew box zitten, zodat ze niet gaan zwerven door de grote crew box en ze altijd makkelijk te vinden zijn.
Verder ben ik mijn kleding-pakketjes aan het maken, iedere 5 uur of zo hoop ik schone bovenkleding aan te kunnen trekken en ben nu pakketjes aan het vormen met kleding wat bij elkaar moet.
Bijv. lang/kort dun (voor overdag) , lang/ lang dun (voor 's avonds) lang/lang dik (voor 's nachts)
Deze shirts en evt. bijbehorende buff en/of (bivak)muts oprollen in een pakketje en een elastiek er om heen en een label met datgene wat er in het pakketje zit en voor wel deel van de race het bedoelt is.
Op deze manier hoop ik te voorkomen dat ik of mijn crew iedere keer de crew box moet doorzoeken op wat passends.
Ik kom 16 keer langs mijn verzorgingspost en als ik daar iedere keer 5 minuten kwijt zou zijn met het zoeken van eten en/of kleren, dan betekent dat dat ik al bijna anderhalf uur "verspeel" op niets af... finishen is het hoofddoel maar de klok tikt wel door
En in de ultra wereld is er niet voor niets het gezegde "be aware of the chair"
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-08-2015 12:12:49 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Beste hardlopers, vraagje over sporthorloges? Ik neig zelf naar een TomTom horloge vanwege de samenwerking met Endomondo en ingebouwde hartslagmeter (http://www.sporthorlogece(...)er-cardio-black.html)
Mijn schoonvader zweert bij Polar.
Wat zijn jullie voorkeuren? Positieve of negatieve ervaringen?
Tijdje uit de running geweest. In maart een halve marathon gedaan waarbij ik mijn rechterknie had overbelast. 3 maanden niet gelopen omdat ik er last van bleef houden. Inmiddels gaat het weer lekker. Geen pijntjes en sta inmiddels ingeschreven voor de HM Drechtstadloop op 1 november. Dit keer wat rustiger aan waarschijnlijk, maar we zullen zien over een paar maanden. Volgend jaar moet de eerste marathon worden van Rotterdam.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en de smaak? hoe bevalt die? deze vraag omdat ik bij bijv. GU de zoetheid alles overheersend vind terwijl er bij VFuel een meer "natuurlijke' smaak aan de gels zit waardoor je minder het idee hebt dat je echt alleen maar een zoete kwak in je mond leeg knijp.
Op dit moment mijn "voedselpakket" langzaam aan het uitbreiden met Biltong, chips en cola.... en runners candyPfff, bizar hoor... jij liever dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle gels en mueslibars heb ik in snap lock bags zitten, die weer in een kleinere crew box zitten, zodat ze niet gaan zwerven door de grote crew box en ze altijd makkelijk te vinden zijn.
Verder ben ik mijn kleding-pakketjes aan het maken, iedere 5 uur of zo hoop ik schone bovenkleding aan te kunnen trekken en ben nu pakketjes aan het vormen met kleding wat bij elkaar moet.
Bijv. lang/kort dun (voor overdag) , lang/ lang dun (voor 's avonds) lang/lang dik (voor 's nachts)
Deze shirts en evt. bijbehorende buff en/of (bivak)muts oprollen in een pakketje en een elastiek er om heen en een label met datgene wat er in het pakketje zit en voor wel deel van de race het bedoelt is.
Op deze manier hoop ik te voorkomen dat ik of mijn crew iedere keer de crew box moet doorzoeken op wat passends.
Ik kom 16 keer langs mijn verzorgingspost en als ik daar iedere keer 5 minuten kwijt zou zijn met het zoeken van eten en/of kleren, dan betekend dat dat ik al bijna anderhalf uur "verspeel" op niets af... finishen is het hoofddoel maar de klok tikt wel door
En in de ultra wereld is er niet voor niets het gezegde "be aware of the chair"Wat wil je met het horloge kunnen, wat is belangrijk voor je? Pas dan kunnen we je advies geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef KaiN het volgende:
Beste hardlopers, vraagje over sporthorloges? Ik neig zelf naar een TomTom horloge vanwege de samenwerking met Endomondo en ingebouwde hartslagmeter (http://www.sporthorlogece(...)er-cardio-black.html)
Tijdje uit de running geweest. In maart een halve marathon gedaan waarbij ik mijn rechterknie had overbelast. 3 maanden niet gelopen omdat ik er last van bleef houden. Inmiddels gaat het weer lekker. Geen pijntjes en sta inmiddels ingeschreven voor de HM Drechtstadloop op 1 november. Dit keer wat rustiger aan waarschijnlijk, maar we zullen zien over een paar maanden. Volgend jaar moet de eerste marathon worden van Rotterdam.
Genoeg garmin, polar, tomtom en suunto horlogedragers in dit topic...
En natuurlijk kan je ook zelf bij onze vriend dcrainmaker kijken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb zelf een Polar (RC3). Die bevalt me prima. Om me heen zie ik veel mensen overstappen op TomTom en zij zijn daar ook tevreden over.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:53 schreef KaiN het volgende:
Tijdje uit de running geweest. In maart een halve marathon gedaan waarbij ik mijn rechterknie had overbelast. 3 maanden niet gelopen omdat ik er last van bleef houden. Inmiddels gaat het weer lekker. Geen pijntjes en sta inmiddels ingeschreven voor de HM Drechtstadloop op 1 november. Dit keer wat rustiger aan waarschijnlijk, maar we zullen zien over een paar maanden. Volgend jaar moet de eerste marathon worden van Rotterdam.
Ik denk dat je je keuze moet baseren op budget, wensen, functies en al dan niet optische hartslagmeting en niet op merk. Met merken als Garmin, Suunto, TomTom en Polar zit je altijd goed.![]()
Maak je keuze op basis van functionaliteit: wat wil je ermee doen, wat vind je écht belangrijk. Ik heb mijn keuze ooit gebaseerd op continuïteit (alle data makkelijk op dezelfde website kunnen houden), custom workouts en een barometrische hoogtemeter.![]()
Ik krijg hem als cadeau voor mijn verjaardag volgende week. Ik had eerder al TomTom Cardio Runner thuis laten vallen. Krijg net te horen dat mijn vrouw hem al heeft besteld en hij vandaag binnen komt,
en nu laat ze me tot volgende week wachten![]()
Anyway ben blij met de review op dcrainmaker, op naar de HM![]()
![]()
Altijd handig, iemand anders die een keuze voor je maaktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:02 schreef KaiN het volgende:
Ik krijg hem als cadeau voor mijn verjaardag volgende week. Ik had eerder al TomTom Cardio Runner thuis laten vallen. Krijg net te horen dat mijn vrouw hem al heeft besteld en hij vandaag binnen komt,
en nu laat ze me tot volgende week wachten![]()
Anyway ben blij met de review op dcrainmaker, op naar de HMHier val je sowieso geen buil aan, ik hoor alleen maar positieve verhalen over het horloge.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: