Haha. Natuurlijk niet.quote:
Ja, jullie, wij hebben er gewoon 2 verloren aan een stel sneue kut hagenezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met het puntje.
Also also also...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, jullie, wij hebben er gewoon 2 verloren aan een stel sneue kut hagenezenHier in het westland spaugen we van alles uit den haag
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heeft psv vandaag een punt teveel gekregen en ado twee te weinigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, jullie, wij hebben er gewoon 2 verloren aan een stel sneue kut hagenezenHier in het westland spaugen we van alles uit den haag
![]()
![]()
![]()
Dat valt ook wel mee hoor, denk dat Fey, Ajax en PSV aardig aan elkaar gewaagd zijn. Hoewel Feyenoord meestal in augustus al niet meer mee doet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Willems er dadelijk is en Moreno komt is dit met afstand de beste selectie en worden ze met twee vingers in de neus kampioen. Nu is het nog een beetje inpassen maar dat gaat helemaal goed komen.
Legendarisch is hij zeker, die goal gaat de hele wereld over.quote:
Wat een held.quote:
quote:
Tja na de overwinning op AZ 3, zijn ze natuurlijk weer tevredenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax showtime post de tegen goal van PSV op hun facebook
Bij Ajax loopt, op Klaassen, Younes en Cillesen na, weinig rond wat ik zou willen ruilen. Bij Feyenoord Van Beek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor, denk dat Fey, Ajax en PSV aardig aan elkaar gewaagd zijn. Hoewel Feyenoord meestal in augustus al niet meer mee doet.
Dat zijn achterlijke calimero,s . Die maakten zichzelf wijs vorig seizoen dat jullie alles met geluk wonnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax showtime post de tegen goal van PSV op hun facebook
Helaas heb je zelf maar één speler die bij Ajax een verbetering zou zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij Ajax loopt, op Klaassen, Younes en Cillesen na, weinig rond wat ik zou willen ruilen. Bij Feyenoord Van Beek.
Die site is puur genot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zijn achterlijke calimero,s . Die maakten zichzelf wijs vorig seizoen dat jullie alles met geluk wonnen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zijn achterlijke calimero,s . Die maakten zichzelf wijs vorig seizoen dat jullie alles met geluk wonnen
Uh nee, anders had ik dat wel aangegeven net.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas heb je zelf maar één speler die bij Ajax een verbetering zou zijn.
De Europa Liek moet te doen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En zelf vergeten ze het o.a. het polletje, PSV-uit en de wedstrijden tegen Feyenoord.
Tuurlijk wel. Beide middelmaat. Wie er staat is om het even.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh nee, anders had ik dat wel aangegeven net.
Mijn eerder uitgesproken zorg is vandaag al waarheid geworden. Dus ik hoop heel hard dat je ongelijk hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag a.u.b.
Arias-Bruma-Moreno-Poulsen
Propper-Guardado-Maher
Pereiro-de Jong-Lestienne
Gewaagd om zonder keeper te beginnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag a.u.b.
Propper-Guardado-Maher
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewaagd om zonder keeper te beginnen.
Pereiro speelt denk ik niet, want die ligt er volgens Rikkert een 'aantal dagen' uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag a.u.b.
Propper-Guardado-Maher
Wie dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, weer Narsingh die steeds zijn man voorbij komt en dan toch nog inlevert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pereiro speelt denk ik niet, want die ligt er volgens Rikkert een 'aantal dagen' uit.
Het eerste ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Beide middelmaat. Wie er staat is om het even.
Ajax heeft 2 á 3 spelers die boven die middelmaat uitsteken, PSV één.
Je bent het hier mee eens.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:10:49Héctor Moreno is inmiddels op en neer geweest naar Spanje en terug in Nederland. PSV rekent er nu op hem morgen in te lijven. reageer retweet
Luuk de Jong.quote:
Mooi dat je dat toch toegeeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het eerste ben ik het mee eens.
Het tweede niet.
Het derde vanzelfsprekend weer wel.
Willems.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willems, Guardado en Pröpper zouden niet in de basis staan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Luuk de Jong.
[..]
Mooi dat je dat toch toegeeft.
Er zijn mensen die hem goed vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk, weer Narsingh die steeds zijn man voorbij komt en dan toch nog inlevert.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is heel hard nodig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 11-08-2015 om 21:10:49Héctor Moreno is inmiddels op en neer geweest naar Spanje en terug in Nederland. PSV rekent er nu op hem morgen in te lijven. reageer retweet
Guardadoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Willems speelt er ook nog. Dacht dat die weg was.
Nou vooruit.
Waar heb jij de afgelopen maanden met je hoofd gezeten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Op WZV.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen maanden met je hoofd gezeten?
Narsingh? Nah dat kan nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hem goed vinden.
Ik heb buiten FOK ook nog een leven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen maanden met je hoofd gezeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb buiten FOK ook nog een leven.Maar dat vind ik nog steeds geen verklaring voor de gedachte over Willems.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het echt nauwelijks gevolgd eigenlijk. Ging er gewoon blind van uit dat de 3 beste spelers uit de Eredivisie een transfer naar het buitenland zouden maken; Depay, Clasie en Willems dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik nog steeds geen verklaring voor de gedachte over Willems.
Clasie ja?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het echt nauwelijks gevolgd eigenlijk. Ging er gewoon blind van uit dat de 3 beste spelers uit de Eredivisie een transfer naar het buitenland zouden maken; Depay, Clasie en Willems dus.
Voor wat het waard is; ik schaam me diep.
Clasie heeft een spelfout in een tatoeage op zijn arm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Was in elke topwedstrijd de baas op het middenveld.
Dit verandert mijn mening totaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Clasie heeft een spelfout in een tatoeage op zijn arm.
Ongelofelijk he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit verandert mijn mening totaal.
Wat een waardeloze voetballer.
Propper niet, Willems, Guardado en Luuk. Andersom Cil, Klaassen en Ghazi wellicht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Willems, Guardado en Pröpper zouden niet in de basis staan?
Brands weet de hele zomer lang al de spanning erin te houdenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, godverdommequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Brands weet de hele zomer lang al de spanning erin te houden
Beide.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die de wedstrijd hebben gezien: was psv zo slecht of speelde ado gewoon goed?
Je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
PSV had na 10 minuten op 0-3 moeten komen. Daarna gewoon slecht. Uit pure ellende uien gesneden om mijn constante wenen te maskeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die de wedstrijd hebben gezien: was psv zo slecht of speelde ado gewoon goed?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb buiten FOK ook nog een leven.je vissen voeren ,is dat een leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Met andere woorden: met deze selectie hoeven ze de CL niet in te gaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV had na 10 minuten op 0-3 moeten komen. Daarna gewoon slecht. Uit pure ellende uien gesneden om mijn constante wenen te maskeren.
Pak hem eens niet zo aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
je vissen voeren ,is dat een leven?
Dit middenveld kan niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met andere woorden: met deze selectie hoeven ze de CL niet in te gaan?
Waarom doe je nou zo gemeen??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
je vissen voeren ,is dat een leven?
De achterhoede is ook niet echt je van hetquote:
Moreno erbij, straks Willems terug, kunnen we nog wat verwachten op aankoopgebied denk je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De achterhoede is ook niet echt je van het
tja dat komt door de jaren van ggmm als mod.... Ik heb goede hoop dat je je leven wat had verbeterd. Maar als ik dit topic zo lees, heb je nog wat tijd nodig...quote:
Maar dat komt wel goed met Moreno en Willems. Maar de invulling van het middenveld vandaag kan niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De achterhoede is ook niet echt je van het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |