Ik vond Guardado eigenlijk heel erg tegenvallen. Voor hem was ik deze wedstrijd gaan kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
Cavaliers gefeliciteerd met het punt. Guardado en de zijnen hebben goed gespeeld.
Ik mag van Cavaliers niet zeggen dat hij een beetje overschat wordt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond Guardado eigenlijk heel erg tegenvallen. Voor hem was ik deze wedstrijd gaan kijken.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef Zorro het volgende:
Dit is het PSV van 2 seizoenen geleden. Veel sterker en niet afmaken.
Inderdaad, want dan heb je vorig jaar met je rug naar de tv gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag van Cavaliers niet zeggen dat hij een beetje overschat wordt.
Wel mooi dat Hansen dit doet nadat hij zo'n onstuimige maanden had.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag van Cavaliers niet zeggen dat hij een beetje overschat wordt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vertrouw het niet heletijd Schaken bij Brenet
De 2-2 zal zo wel vallen.
quote:
quote:
Heerlijk dat deze quasi-grappige klierposts eindelijk eens keihard zijn afgestraftquote:
Hansen vind ik een van de betere Eredivisiekeepers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel mooi dat Hansen dit doet nadat hij zo'n onstuimige maanden had.
Quasi-grappig? Bloedserieusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk dat deze quasi-grappige klierposts eindelijk eens keihard zijn afgestraft
Nee maar echt Wilfred, ik heb dit onze vriend Ozil nog nooit zien doen. Jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg dit uit de grond van mijn hart Wilfred, waan-zin-nige goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |