Volgens iemand zou het binnen 5 minuen 2-0 staan :Squote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
'PSV is erop achteruit gegaan want ze zijn Wijnaldum kwijt'
Hahaha, Propper is tien klassen beter
Hallo Heatwave.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
KNBB.
Echt, PSV moet weer geholpen worden.
Dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
Dit. Wel offside. En de 1-1.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
Heel snel goedmakertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
Overtreding wordt erbuiten ingezet...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
Overtreding wordt erbuiten ingezet...
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Pascalus het volgende:
De achterkant van het PSV shirt is best wel lelijk zie ik nu.
Ja, een uur nadat hij loslaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Onterechte penalty? Mensen weten niet wat balans is denk ik
Alsnog de mooiste kant.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Pascalus het volgende:
De achterkant van het PSV shirt is best wel lelijk zie ik nu.
Als hij het in de 16 doet, ok. maar het was er gewoon buitenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Jawel. Dat is als je de inkomsten tegen de uitgaven afzet. Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Het gaat er niet om waar hij valt, maar waar de overtreding wordt ingezet. Dat was erbuiten, slimmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Hij was dichter bij de middenlijn toen hij losliet dan bij het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij het in de 16 doet, ok. maar het was er gewoon buiten.
Dat noem je een kasstroomoverzichtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel. Dat is als je de inkomsten tegen de uitgaven afzet. Wat heeft dat hiermee te maken?
vind ik niet. Maar mij hoor je niet klagen hoor.quote:
Dat weet jij helemaal niet, want je weet niet waar de scheids exact voor flootquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar hij valt, maar waar de overtreding wordt ingezet. Dat was erbuiten, slimmen.
de speler in kwestie draagt een Power Balance, hij kan dus niet uit balans geraken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Even wachten op het oordeel van Mario.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar hij valt, maar waar de overtreding wordt ingezet. Dat was erbuiten, slimmen.
What else is new, scheidsen zijn elke week beslissend in NL>quote:
Als je iemand zodanig vasthoudt dat hij uit balans wordt gebracht en hem dan nog een licht duwtje geeft is hjet gewoon een penaltyquote:
Ja maar nogmaalsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even wachten op het oordeel van Mario.
Een penalty is in de 16, snap je dat niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je iemand zodanig vasthoudt dat hij uit balans wordt gebracht en hem dan nog een licht duwtje geeft is hjet gewoon een penalty
Zet je internet dan ook aan, koekwousquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Iemand anders ook problemen met de streams van FOX Sports? Krijg constant de melding dat er geen internetverbinding is gedetecteerd.
Blom had rood gegeven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef Scrummie het volgende:
Zwaar terechte penalty natuurlijk. Schandalige overtreding. Had ook rood kunnen zijn.
Goede samenvattingquote:
Dat werden ze vorig jaar ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
Zoet![]()
Denken dat je met zo'n keeper kampioen wordt.
Vervelend he, zo'n onterechte goal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een penalty is in de 16, snap je dat niet?
Dat is toch ook gebeurd, slimpie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
Zoet![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Zet je internet dan ook aan, koekwous
Ik had hetzelfde, maar alleen op Firefox. Op Chrome werkt de stream wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Iemand anders ook problemen met de streams van FOX Sports? Krijg constant de melding dat er geen internetverbinding is gedetecteerd.
Deze Mexicaanse stream doet het perfect.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dit riep je net ook, toen moest ook niemand lachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend he, zo'n onterechte goal.
Ik vind je erg consequent, aangezien je bij de 0-1 ook al steen en been klaagde.
quote:
We hebben 2 happers!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd, slimpie.
dan moet je ook je rekening betalen he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ah, dan zal dat het waarschijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar alleen op Firefox. Op Chrome werkt de stream wel.
Gras is groenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit riep je net ook, toen moest ook niemand lachen.
dat werden we vorig seizoen ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
Zoet![]()
Oh echt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat werden we vorig seizoen ook.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand is objectief, want we zijn allemaal voor ADO
Davy over twee jaar 250 kiloquote:
Dat je hier nu pas achterkomt is lachwekkendquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef Brammess het volgende:
Ik neem mijn worden terug over Pröpper, leuke speler
Kanon er zo bij in de verdediging.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
En dan ook nog Havenaar er bij tegen Twente, leuk team dit jaar
Zou knap zijn als hij zo weet af te vallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Davy over twee jaar 250 kilo
Ondertussen in de TR-box van Drizzt....quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou knap zijn als hij zo weet af te vallen.
HAHAHAHAHAHAH
Flink mis met zijn gezondheid als ik het begrijp. Lille test hem niet voor niets af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef Nozick het volgende:
[..]
Kanon er zo bij in de verdediging.
Met Havenaar ipv Korte had het al zeker 6-1 voor ADO gestaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef RijstNatie het volgende:
met locadia erin ipv narsingh had het zkr al 4-0 voor psv gestaan
Juist welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
ADO lijkt er in ieder geval niet op vooruit gegaan te zijn.
Bij Feyenoord werd hij altijd gepasseerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
Schaken passeert voor het eerst in zijn carriere een man.
Nee, want Schaken en Duplan zijn niet beter dan van Duinen en Schetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
ADO lijkt er in ieder geval niet op vooruit gegaan te zijn.
Is hem bij Willems ook ooit gelukt. Kostte ons het kampioenschap toen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:01 schreef GGMM het volgende:
Schaken passeert voor het eerst in zijn carriere een man.
Ik zie nog niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen in de TR-box van Drizzt....
Lood om oud ijzer inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, want Schaken en Duplan zijn niet beter dan van Duinen en Schet![]()
neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, ik ga hardlopen, houden jullie mij op de hoogte?
Is goed. Nog 10 km.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, ik ga hardlopen, houden jullie mij op de hoogte?
Kramer, Van Duinen, Iakovenko en Eduardo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, want Schaken en Duplan zijn niet beter dan van Duinen en Schet![]()
Had je een bepaalde huilie verwacht dan?quote:
Ach, ik reken er op dat Drizzt een gevoel voor humor heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen in de TR-box van Drizzt....
Die 2 huurlingen konden niet overtuigen. Havenaar is net zo goed als Kramer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:03 schreef Nozick het volgende:
[..]
Kramer, Van Duinen, Iakovenko en Eduardo.
*beter dan Kramerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die 2 huurlingen konden niet overtuigen. Havenaar is net zo goed als Kramer.
Het schijnt dat bepaalde users heel mad worden als er grapjes over hen wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had je een bepaalde huilie verwacht dan?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Meijers speelt gewoon liever bij een subtopper
Andriesquote:Arsenal then showed interest in plucking the youngster from Upton Park but their academy director, Andries Jonker, decided Oxford would not make the grade at the Emirates Stadium.
Dat heb ik inderdaad, jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik reken er op dat Drizzt een gevoel voor humor heeft.
Oke vaarwel post.
Schøne ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lestienne zou rood moeten krijgen voor dat kapsel van hem.
Zou beter zijn voor Ajaxquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet een levenslange schorsing krijgen.
Marengo is spits toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:07 schreef Nozick het volgende:
ADO heeft nog toppers als Marengo en Kastaneer op de bank.
Nee, ga je gangquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er al opmerkingen gemaakt over het kapsel van Lestienne?
Is toch een vrij gangbaar kapsel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er al opmerkingen gemaakt over het kapsel van Lestienne?
Ik wilde gewoon heel graag de opmerking van Johannes horen, dus verzon ik een klein leugentjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je blijkbaar de posts van JR-Style niet leest
Juist ja bijna.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schaken kan alleen dollen. Een soort Narsingh dus
Hij liep er wel makkelijk voorbij, maar ja met dit soort voortzetten maakt dat weinig uit.quote:
Narsingh kan alleen rennen, een soort Menigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schaken kan alleen dollen. Een soort Narsingh dus
Typisch PSV, allemaal kneuzen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een vervelend mannetje hebben ze weer aangetrokken.
Uitstekende kaart voor een schwalbe. Zouden ze vaker zo moeten doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:10 schreef Max23 het volgende:
Deze arbitrage kan Blom achterna, die heeft komend weekend vrij gekregen
Havenaar gaat er 30 makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft geluk dat Havenaar te laat aangemeerd is.
idd, vooral Arias, Guarado en de Jong moeten vervangen worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:12 schreef Brammess het volgende:
Brenet, Arias, Guardado, Narsingh, Lestienne en De Jong spelen als een dweil. Gerbrands moet de markt op.
Doe nou niet, het is toch rust over 2 minutenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:13 schreef GGMM het volgende:
Even zoeken of er een Brenet-topic is enz o ja, wie hem de hemel in heeft gepost.
Dit wordt lachen geblazen.
Je vergeet Bruma, Isimat en Zoetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:12 schreef Brammess het volgende:
Brenet, Arias, Guardado, Narsingh, Lestienne en De Jong spelen als een dweil. Gerbrands moet de markt op.
Waarom zit Brenet niet gewoon op de bank?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:13 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom staat arias niet gewoon linksback en brenet rechtsback?
Dat zal waarschijnlijk meer met je gewicht te maken hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:13 schreef Gutanoth het volgende:
ik ben gewoon aan het beven als de bal in de buurt van bruma komt
Die is ook slechter dan Nelom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock, maar normaliter staat daar Willems hč. Nelom is basisspeler
Ik ga even bijhouden of ik een post kan maken zonder dat je erop ingaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar he, dat theater?
Daarom zag ik je al zo klagen bij Lestienne zeker!![]()
Ja maar op hwt niveau van Manolev.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:14 schreef GGMM het volgende:
Schaken heeft in deze wedstrijd meer voorzetten gegeven dan in zijn hele carričre hiervoor.
is goed, tandenstokerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk meer met je gewicht te maken hebben
Willems is met afstand beste back van deze kut competitie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is ook slechter dan Nelom.
Nee, overschat ventje. Dijks en Nelom zijn sowieso beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Willems is met afstand beste back van deze kut competitie.
Net zo'n blonde lokken als Toivonen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
Lestienne gaat voor de titel 'onsympathiekste speler van PSV' dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |