Volgens iemand zou het binnen 5 minuen 2-0 staan :Squote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
'PSV is erop achteruit gegaan want ze zijn Wijnaldum kwijt'
Hahaha, Propper is tien klassen beter
Hallo Heatwave.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
KNBB.
Echt, PSV moet weer geholpen worden.
Dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
Dit. Wel offside. En de 1-1.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:53 schreef Cavaliers het volgende:
Heel snel goedmakertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
Overtreding wordt erbuiten ingezet...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
Overtreding wordt erbuiten ingezet...
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Pascalus het volgende:
De achterkant van het PSV shirt is best wel lelijk zie ik nu.
Ja, een uur nadat hij loslaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Onterechte penalty? Mensen weten niet wat balans is denk ik
Alsnog de mooiste kant.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Pascalus het volgende:
De achterkant van het PSV shirt is best wel lelijk zie ik nu.
Als hij het in de 16 doet, ok. maar het was er gewoon buitenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Jawel. Dat is als je de inkomsten tegen de uitgaven afzet. Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Het gaat er niet om waar hij valt, maar waar de overtreding wordt ingezet. Dat was erbuiten, slimmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Hij was dichter bij de middenlijn toen hij losliet dan bij het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij het in de 16 doet, ok. maar het was er gewoon buiten.
Dat noem je een kasstroomoverzichtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel. Dat is als je de inkomsten tegen de uitgaven afzet. Wat heeft dat hiermee te maken?
vind ik niet. Maar mij hoor je niet klagen hoor.quote:
Dat weet jij helemaal niet, want je weet niet waar de scheids exact voor flootquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar hij valt, maar waar de overtreding wordt ingezet. Dat was erbuiten, slimmen.
de speler in kwestie draagt een Power Balance, hij kan dus niet uit balans geraken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
Even wachten op het oordeel van Mario.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar hij valt, maar waar de overtreding wordt ingezet. Dat was erbuiten, slimmen.
What else is new, scheidsen zijn elke week beslissend in NL>quote:
Als je iemand zodanig vasthoudt dat hij uit balans wordt gebracht en hem dan nog een licht duwtje geeft is hjet gewoon een penaltyquote:
Ja maar nogmaalsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even wachten op het oordeel van Mario.
Een penalty is in de 16, snap je dat niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je iemand zodanig vasthoudt dat hij uit balans wordt gebracht en hem dan nog een licht duwtje geeft is hjet gewoon een penalty
Zet je internet dan ook aan, koekwousquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Iemand anders ook problemen met de streams van FOX Sports? Krijg constant de melding dat er geen internetverbinding is gedetecteerd.
Blom had rood gegeven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:57 schreef Scrummie het volgende:
Zwaar terechte penalty natuurlijk. Schandalige overtreding. Had ook rood kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |