Blijkbaar kan je daar dus gewoon al je oude shit verwijderen. Lekker dan. Nou weten wij niet welke auto hij als volgende in de park gaat rijden.quote:
Tis toch niet te hopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
http://www.autoweek.nl/fo(...),5490445#msg-5490445
Gelukkig woon ik niet in Hilversum, stel je voor dat ik een tv via DHL zou willen laten bezorgen.quote:
Ben je toch mooi klaar mee zo'n kut kleinkind die zelf niet kan rijden en je rijgedrag even af gaat zitten zeiken op een forumpje.quote:Mijn opa is 77 en als die achter het stuur kruipt hou ik toch echt mijn hart vast.
Bij z`n laatste lange rit (Hilversum > Lelystad) Heeft hij op de terug weg een verdrijvingsvlak mee gepakt, puur uit blinde paniek omdat de rijstrook veranderde en hij niet wist wat hij er mee aan moest.. En hij ging midden op een rotonde stil staan omdat hij niet goed wist waar hij heen moest.
Die herkeuring van tegenwoordig vind ik jammer, ze testen wel cognitieve functies, maar ze testen niet het gedrag van oudere op de weg. Laat ze 5 minuten in de stad rijden, 5 minuten op de snelweg, en weer terugkeren naar het CBR of waar die keuring ook gehouden word. Heb je veel meer aan dan aan een test waar in ze je ogen en reactie snelheid meten in mijn ogen.
Als Braddie ooit opnieuw gekeurd moet worden pakken ze direct zn rijbewijs afquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je toch mooi klaar mee zo'n kut kleinkind die zelf niet kan rijden en je rijgedrag even af gaat zitten zeiken op een forumpje.
Ik hoop dat het dit keer goed gaat maar ik verwacht over een maandje een "shit, heb weer ongeluk gehad"-topicquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:16 schreef Rectum het volgende:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5499129,page=1
Hoelang zou het duren voordat het eerste paaltje over het hoofd wordt gezien met zijn 'jongensdroom'.
Jaquote:
Gadver, ik heb een hekel aan dikke mensen.quote:
Jongens kom op wie heeft er nou weer een account daar aangemaakt om hem te pesten, dat is toch wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:16 schreef Rectum het volgende:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5499129,page=1
Hoelang zou het duren voordat het eerste paaltje over het hoofd wordt gezien met zijn 'jongensdroom'.
Dat was in 2009.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
PTA / Binnenkort 1e rijles, ben nu al zenuwachtig, Help!!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar leerde ik iemand kennen die had 10 maanden over haar rijbewijs gedaan. 10! maanden.
3 weken terug ging een vriendin van mij beginnen met rijlessen, en die instructeur had gezegd "Ja, ik schat dat je wel 6 tot 8 maanden bezig bent als je het eerlijk wilt weten "
Spreek ik net iemand die zegt " Ja, ik ben voor de zomervakantie gestopt met lessen, en na de zomervakantie weer begonnen, dus heb er 1 jaar over gedaan"
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
Geslaagd:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:09 schreef Rectum het volgende:
dit topic gaat backfiren over een halfjaar
De clue, braddie niet, nvm.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
nvm
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
[..]
[..]
Geslaagd:
Braddie: 11-8-2015
Sjorrie nu klopt het.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed
M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.
Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |