Het klinkt vooral heel vies. Maar goed, filet americain is opzich oko vies as je omschrijft wat het is, maar ook jummy.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook liever the real deal
Ik heb daar echt totaal geen moeite mee. Nooit van mijn leven wil ik weer in zo'n vrouwenslangenkuil vol gejank, geschreeuw en hormonen werken. Nooooo thanksquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shandaly, kantoren met alleen mannen hebben ook hun nadelen, hier vliegen de verbale geslachtsdelen je vaak om de oren en de platte grappen zijn veelal niet van de lucht - en ik ben toch echt geen teer zieltje![]()
Haha dat dacht ik voorheen ook altijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb daar echt totaal geen moeite mee. Nooit van mijn leven wil ik weer in zo'n vrouwenslangenkuil vol gejank, geschreeuw en hormonen werken. Nooooo thanks
(en ja, ik ben gekleurd door mijn ervaringen)
Ik heb een goede mix hier denk ik. Ook best veel vrouwen aanwezig, maar de collega's waar ik zelf veel mee te maken heb zijn veelal van het mannelijk geslacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shandaly, kantoren met alleen mannen hebben ook hun nadelen, hier vliegen de verbale geslachtsdelen je vaak om de oren en de platte grappen zijn veelal niet van de lucht - en ik ben toch echt geen teer zieltje![]()
Ik heb hem net op. Nu wil ik meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, die biteswelove met banaan en walnoot is echt briljant
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Lunch was weer erg lekkervariatie is ook overrated
Hopelijk is de pijn nu wegquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
Hier net een wortelkanaalbehandeling gehad en ik mag ff niet eten en drinkenKortom....goed voor de lijn
Jammer van de voorafgaande pijn
Meteen dubbele hartjes aanvinken!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb hem net op. Nu wil ik meer.
Ik heb die ook al twee keer gegeten trouwens, is inderdaad lekker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Lunch was weer erg lekkervariatie is ook overrated
Nope. Napijn was te verwachten dus zo maar weer gezellig wat ibuutjes erinquote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Napijn was te verwachten dus zo maar weer gezellig wat ibuutjes erin
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Napijn was te verwachten dus zo maar weer gezellig wat ibuutjes erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |