1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie Redondo![]()
+26 naar 366. Ik denk dat 340 puntjes een redelijk begin aantal is en mijn potentie dus ook wel redelijk is. Nu nog kijken of het er wordt uitgehaald.![]()
![]()
Zal het nog eens natellen, leek me ook wel aardig veel voor 1 seizoen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel? mijne 26 in de plus.![]()
Ik vond net dit terug, heeft weinig aanpassing nodig
https://www.dropbox.com/s/e4mdpdsgn1ta71u/FM2013.xlsxHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Bedankt, die ga ik gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:38 schreef PierreTT het volgende:
https://www.dropbox.com/s/e4mdpdsgn1ta71u/FM2013.xlsx
Totaal van 307 naar 338, geen idee hoe goed dat is verder![]()
![]()
Zijn wel wat dingen die je moet veranderen. In de tweede kolom moet je Creativity veranderen in Vision, en Influence in Leadership. Verder kan je hem dan gewoon invullen, even de jaren bovenin invullenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bedankt, die ga ik gebruiken
Totaal van 307 naar 338, geen idee hoe goed dat is verder
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb net precies dezelfde gemaaktquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:38 schreef PierreTT het volgende:
https://www.dropbox.com/s/e4mdpdsgn1ta71u/FM2013.xlsx![]()
![]()
Ah sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:54 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb net precies dezelfde gemaaktKlopt die van jou gewoon direct met FM15? Dan pakken we die van jou
Ja, ik zal 'm zo even uploadenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah sorryKlopt die van jou gewoon direct met FM15? Dan pakken we die van jou
edit: https://www.dropbox.com/s(...)rs%20topic.xlsx?dl=0![]()
Zegt niks, sommige stats heb je niet nodig voor jouw positie dus daardoor kan je lager uitkomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:00 schreef Naxens het volgende:
Zie dat ik erg slecht ben begonnen. Van 294 naar 333. Wel een prima stijging dus![]()
Veel spelers die met hun 16 jaar al in het eerste minuten krijgenEn dan ook nog is bij grote clubs.
![]()
Je zit tegen het eerste aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:07 schreef superniger het volgende:
Redondo gaat een laatbloeier worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe ook meeVond het al zo apart dat er geen update in de vorige reeks was
edit: te laat zeker?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik kan je er eventueel wel met de editor infrotten, maar ik weet niet wat de rest daar van vindt..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe ook meeVond het al zo apart dat er geen update in de vorige reeks was
edit: te laat zeker?![]()
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:22 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik kan je er eventueel wel met de editor infrotten, maar ik weet niet wat de rest daar van vindt..![]()
Ach, ik wacht wel tot de volgende ronde, anders begin ik nu met een flinke achterstand
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
bohhhh, nu gaat het komen hoor, die definitieve doorbraak zit er echt aan te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:24 schreef SiebeJ het volgende:
Wél een debuut, maar geen resultaat
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze kunnen zo niet meer om me heen, scoor overal en altijd geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:25 schreef SiebeJ het volgende:
Bateman laat z'n klasse zien in League 1
[ afbeelding ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Nee Manolo, je bent te groot voor Osasuna, niet tekenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:26 schreef SiebeJ het volgende:
Manager Osasuna ziet wel iets in een lekker kippetje
[ afbeelding ]
Shortlist 31 december 2015:
Hoogste waarde:
Pelota de Oro - ¤2.600.000
Allee Manneke - ¤2.600.000
Hoogste salaris:
Allee Manneke - ¤4.200 p/w
Meeste wedstrijden:
Allee Manneke - 18 (0)
Ronaldo - 17 (1)
Meeste goals:
Ronaldo - 17![]()
`quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:36 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogste waarde:
Hoogste salaris:
Meeste wedstrijden:
Allee Manneke - 18 (0)
Ronaldo - 17 (1)
Meeste goals:
Ronaldo - 17
Als dat 18 ligue1 wedstrijden zijn zou dat wel mooi zijn, zijn zeker wedstrijden in het beloftenteam?![]()
![]()
Ja, bij de reserves. Je zit sinds de winterstop weer bij het eerstequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
`
Als dat 18 ligue1 wedstrijden zijn zou dat wel mooi zijn, zijn zeker wedstrijden in het beloftenteam?![]()
Die gast van jou is vast om de haverklap geschorst, met zijn temperament en professionalismquote:![]()
Joornstra op weg naar één van de grote jongens?
En hij gaat naar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:49 schreef SiebeJ het volgende:
Jack Daniels twee maanden 'out' met een heupblessure
[ afbeelding ]![]()
Overmatige alcoholconsumptie tijdens zwangerschap is schadelijk, bij deze bewezen.I love my mispoken words.![]()
Moet ie wel aan spelen toekomen. Hij heeft geen eens 1 keer een plek in de basis gehad in het eerste elftal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gast van jou is vast om de haverklap geschorst, met zijn temperament en professionalism![]()
![]()
![]()
Krijg je ervan als je je tegenstanders in de catacomben al verrot trapt en je coach tijdens de training voor z'n bek hoektquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Moet ie wel aan spelen toekomen. Hij heeft geen eens 1 keer een plek in de basis gehad in het eerste elftal.
Manolo, serieus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:52 schreef SiebeJ het volgende:
Manolo een stapje lager om aan meer minuten te komen
[ afbeelding ]Meer dan 1300 speelminuten en het moeten er nog meer worden? Een transfer moet ie hebben!
Hij is heus een brave gast.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je je tegenstanders in de catacomben al verrot trapt en je coach tijdens de training voor z'n bek hoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeej JD.Waarom zie ik dat nu pas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:54 schreef SiebeJ het volgende:
Turkleton is één van de beste onder de 19
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zet je Rusland ook aan danquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:52 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nu spelen jullie op het derde niveau in Frankrijk. Ik heb die competitie daarom maar aangezet?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Zomer 2016, dat gaat hem worden voor velen van onsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:03 schreef SiebeJ het volgende:
En dat waren de wintertransfers in seizoen 2015/2016
Nou hopelijk gaat het daar een stuk beter. Heb iig nog wel goals gemaakt voor Eindhovenquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wow nu al 17 goals te pakken? Nice!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:36 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogste waarde:
Hoogste salaris:
Meeste wedstrijden:
Allee Manneke - 18 (0)
Ronaldo - 17 (1)
Meeste goals:
Ronaldo - 17![]()
Manneke laat klasse zien bij afwezigheid van Zlatan
Zal dit hem dan eindelijk een plek in 1 opleveren?![]()
![]()
matties4lifequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:58 schreef SiebeJ het volgende:
Motherwell huurt hipster van Nottingham
[ afbeelding ]
En z'n vriendje gaat gezellig mee!
[ afbeelding ]![]()
![]()
En zo moet je dus vertrekkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:16 schreef SiebeJ het volgende:
Drie keer Keppy, één overwinning
[ afbeelding ]
Cool halve finalequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:14 schreef SiebeJ het volgende:
Manneke laat klasse zien bij afwezigheid van Zlatan
[ afbeelding ]
Zal dit hem dan eindelijk een plek in 1 opleveren?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:20 schreef SiebeJ het volgende:
Pang-Pang wil vaker in het nieuws en vertrekt naar Noorwegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bröd gaat als VC spelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat moeten ze met twee defensieve middenvelders?![]()
geniaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:58 schreef SiebeJ het volgende:
Motherwell huurt hipster van Nottingham
[ afbeelding ]
En z'n vriendje gaat gezellig mee!
[ afbeelding ]![]()
matties for life
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:41 schreef SiebeJ het volgende:
Perfect score voor De Oro bij U19
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nice! Nu even topscorer worden in NLquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:47 schreef SiebeJ het volgende:
Zwolle leent talent van Real Madrid
[ afbeelding ]![]()
![]()
Shortlist juni 2016
Hoogste salaris:
Turk Turkleton - ¤5.500 p/w
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤4.700.000![]()
9 goals, plek nummer 2 deze keerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:53 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist juni 2016
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoogste salaris:
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤4.700.000En 114km in de rolstoel, niet slecht
Hoogste salaris en Turk speelt nog in de tweede divisie, terwijl andere al bij topclubs zittenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:53 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist juni 2016
Hoogste salaris:
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤4.700.000![]()
![]()
Jeej kampioenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:03 schreef SiebeJ het volgende:
http://fokalsspeler.forum2go.nl/competities-f2.html
Eindstanden van de competities staan er ook op![]()
![]()
Eén van de talenten gaat wedstrijden spelen voor PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Barcelona maakt 1.8 miljoen euro over voor één van de spelers, maar wie..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op huurbasis naar Zwisterland, wie wil dat nou (niet)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, wow. Zie nu pas JD achter hem staan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:17 schreef SiebeJ het volgende:
Turkleton tekent niet bij en heeft nog maar een contract voor 12 maanden
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar zijn volgende stap.![]()
Na seizoen 1 precies 0 punten gegroeid XD. We gaaf om te zien dat ik zoveel speel, of is dat bij het 2e elftal? Zo niet dat toch mooi 2e geworden met lille![]()
![]()
![]()
EK U19 net geen prooi voor Italië (met Gellé), maar wel voor Frankrijk!
Zoek de FOK!kers:SPOILER: Frankrijk U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Italië U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Engeland U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nederland U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:31 schreef SiebeJ het volgende:
EK U19 net geen prooi voor Italië (met Gellé), maar wel voor Frankrijk!
[ afbeelding ]
Zoek de FOK!kers:SPOILER: Frankrijk U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Italië U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Engeland U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwalificatie mag ik wel mee doen, maar als het eenmaal begint mag ik niet meeSPOILER: Nederland U19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bellamy verlaat het kasteel en gaat naar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoppa eerste prijs binnen! ek<19 en in het dreamteamquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kwalificatie mag ik wel mee doen, maar als het eenmaal begint mag ik niet mee![]()
![]()
Twee transfer naar de Serie A!SPOILER: Naar Ac Milan voor 1,2 miljoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Naar Catania voor 5 miljoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Finale van de Franse Beker? Speelt hij alleen maar bekerwedstrijden daar, of vormt hij inmiddels een duo voorin met Zlatan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:38 schreef SiebeJ het volgende:
Manneke bezorgt PSG overwinning na twee late goals
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, dit is de supercup van Frankrijk. Je kwam er pas de 77ste minuut inquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:45 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Finale van de Franse Beker? Speelt hij alleen maar bekerwedstrijden daar, of vormt hij inmiddels een duo voorin met Zlatan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjelsiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:44 schreef SiebeJ het volgende:
En sommige talenten verpieteren in de jeugdelftallen
[ afbeelding ]![]()
Leen me dan gvd uit
[ Bericht 1% gewijzigd door PowerLoungen op 11-08-2015 17:09:55 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:46 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nee, dit is de supercup van Frankrijk. Je kwam er pas de 77ste minuut inCool en dan wel 2 keer scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spelersupdate van 5 september 2016
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
En een shortlist tussendoor
Als er geen divisie bij staat betekent het dat je of in een land speelt die niet actief in ons spel zit of dat je in een B elftal speelt waarvan de competitie niet actief aan staat.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:45 schreef SiebeJ het volgende:
Twee transfer naar de Serie A!SPOILER: Naar Ac Milan voor 1,2 miljoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Goeie progressie weer![]()
15 jarige 314 stats
16 jarige 373 stats (+59)
17 jarige 417 stats (+44)
Nou nog wat meer speelminuten van de trainer![]()
![]()
Die gebroken voet heeft me niet echt geholpenZit op 354 nu
Kom van 298
edit voor lijstje
15. 298
16. 336
17. 354Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
15 jarig 308
16 jarig 349
17 jarig 372
Jammer dit, ik dacht dat Zwolle Eredivisie was. Speel een beetje onder mijn niveau nu volgens mij![]()
![]()
Maar.. nu kan je wel een keer topscoorder worden, dat wilde je toch zo graag?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:25 schreef PizzaGeit het volgende:
15 jarig 308
16 jarig 349
17 jarig 372
Jammer dit, ik dacht dat Zwolle Eredivisie was. Speel een beetje onder mijn niveau nu volgens mij![]()
![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:26 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Maar.. nu kan je wel een keer topscoorder worden, dat wilde je toch zo graag?
En over 8 jaar moet je je FM even op Spaans zetten, dan staat er
''Pelota de Oro gagna Pelota de Oro''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is mn pa geworden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:27 schreef SiebeJ het volgende:
Missen jullie nog iets in de updates, of willen jullie nog iets over je speler weten/zien?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Wat is mijn spelers karakter? En heeft ie favoriet personeel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:27 schreef SiebeJ het volgende:
Missen jullie nog iets in de updates, of willen jullie nog iets over je speler weten/zien?![]()
![]()
Dit + het niveau van de competities.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat is mijn spelers karakter? En heeft ie favoriet personeel?![]()
quote:Misschien van iedereen een overzichtje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat is mijn spelers karakter? En heeft ie favoriet personeel?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat is mijn spelers karakter? En heeft ie favoriet personeel?![]()
![]()
PA is nog niet leuk om te weten toch? Vind ik niet tenminste.
Kan je al veel te veel aan zien, das leuk om achteraf te zien.![]()
Dat is ook wel weer zo. Misschien leuk om aan het einde te bekijken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef Swaytje het volgende:
Kan je al veel te veel aan zien, das leuk om achteraf te zien.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Helemaal mee eens, zou dingen als PA en CA pas op het allerlaatst bekend maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef Swaytje het volgende:
Kan je al veel te veel aan zien, das leuk om achteraf te zien.![]()
In een paar rondes werd dit op het eind gedaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Misschien leuk om aan het einde te bekijken?![]()
Mee eens welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zou dingen als PA en CA pas op het allerlaatst bekend maken.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat is mijn spelers karakter? En heeft ie favoriet personeel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:35 schreef SiebeJ het volgende:
[..]Geit en kip is wel een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
[..]
Ergens tussen de 140 en 200. Aan het einde van het spel krijg je de echte score te zien.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit + het niveau van de competities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dat ben ik niet, maar toch bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar toch bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Beter?ModelprofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer dat ik voor 40-45% in handen ben van een externe agent. Nog een jood ook, want hij heet Israel![]()
![]()
Prima updates SiebeJ! Lekker bezig
Jeboi gaat lekker, zal zo even uitrekenen hoeveel hij in de plus staat. Fysiek echt enorm gegroeid
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:37 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Beter?Kan je ook die van mij doen ?:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
karakter ook benieuwd naar inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Misschien van iedereen een overzichtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:39 schreef SiebeJ het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie omgang met de media zie ik
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je ook die van mij doen ?:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]En die van Rä Stá?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]De nieuwe Luc NilisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:42 schreef SiebeJ het volgende:
[..]Turk wilt ook zijn media description wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer dat hij is getraind op de MR positie.![]()
SPOILER: Rating van de competitiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TurkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw ja ik zie het haha, betekend dat verder nog iets?quote:
Eindig mijn carriere dan met een beenbreuk, hopelijk duurt dat nog ff![]()
![]()
Ben wel benieuwd naar het karakter van Polak. Eindelijk speelminuten bij Grasshoppers en dat is ook wel te zien in verbeterde stats.
15: 313
16: 325
17: 352
Erg goede fysieke stats voor een 17 jarige.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:14 schreef SiebeJ het volgende:
Eén van de talenten gaat wedstrijden spelen voor PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Barcelona maakt 1.8 miljoen euro over voor één van de spelers, maar wie..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op huurbasis naar Zwisterland, wie wil dat nou (niet)?Toch apart dat er bovenaan nog stond dat de Fries niet tevreden was en een verhuur naar Heracles overwoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:53 schreef Swaytje het volgende:
Ik zou het karakter van Ronaldo ook wel willen zien!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ben wel benieuwd naar het karakter van Polak. Eindelijk speelminuten bij Grasshoppers en dat is ook wel te zien in verbeterde stats.
15: 313
16: 325
17: 352
Erg goede fysieke stats voor een 17 jarige.SPOILER: RonaldoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PolakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ryan Bellamy
15: 301
16: 326
17: 348
Best goedGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de ontwikkelingen van onze Tens
Het eerste van Real zal niet lang op zich laten wachten.![]()
34 punten gegroeid in het tweede seizoen, prima!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:13 schreef SiebeJ het volgende:
Spelersupdate van 5 september 2016
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f1.html
En een shortlist tussendoor
[ afbeelding ]
Als er geen divisie bij staat betekent het dat je of in een land speelt die niet actief in ons spel zit of dat je in een B elftal speelt waarvan de competitie niet actief aan staat.Naar 383, voor je 18e over de 400 dan is de voortgang prima
[ Bericht 7% gewijzigd door PierreTT op 11-08-2015 18:49:27 ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[..]SPOILER: RonaldoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe Serginho Chulapa! Nice!SPOILER: PolakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1e Jaar was matig voor Jack, mede door zijn gebroken voet, denk ik. Maar sinds zijn transfer naar Newcastle is hij omhoog geschoten!
Wel apart w.b. determination.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:03 schreef Sejt het volgende:
1e Jaar was matig voor Jack, mede door zijn gebroken voet, denk ik. Maar sinds zijn transfer naar Newcastle is hij omhoog geschoten!
Wel apart w.b. determination.Dan heb je waarschijnlijk een tutor gehad met een Determination van 15, dat neem je over als je iemand begeleidtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voortgang van Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho393 total stats inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hehe, eindelijk wat gegroeid. Naar 338 pas helaas, maar dit is gewoon duidelijk een laatbloeiertje
Wel spijtig dat ik bij Lille zit ipv lekker te ballen in de jupiler league
Topupdates trouwens SiebeJ! ZOu ik misschien ook mijn karakter etc mogen zien?![]()
![]()
Je bent lekker bezig SiebeJ.![]()
Enige nadeel van het insturen van een verdediger is dat je weinig in de updates voorkomt.![]()
![]()
Het valt me nu pas op dat ik in game een Nederlander ben. Ik speel zelfs voor de -19. En dat zonder dat ik überhaupt de taal spreek.
1e ronde was volgens mij vooral de vleugelverdedigers die elke keer in het nieuws waren. Je moet gewoon net een beetje mazzel hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Je bent lekker bezig SiebeJ.![]()
Enige nadeel van het insturen van een verdediger is dat je weinig in de updates voorkomt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:02 schreef aleco99 het volgende:
Hehe, eindelijk wat gegroeid. Naar 338 pas helaas, maar dit is gewoon duidelijk een laatbloeiertje
Wel spijtig dat ik bij Lille zit ipv lekker te ballen in de jupiler league
Topupdates trouwens SiebeJ! ZOu ik misschien ook mijn karakter etc mogen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie nu pas dat ik 29 wedstrijden heb gehad in 2015/16, het meeste van iedereen.
En toch zit ik bij zo'n kutclub
Die kwamen voornamelijk in het nieuws als MotM, dus alles is nog mogelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:06 schreef aleco99 het volgende:
[..]
1e ronde was volgens mij vooral de vleugelverdedigers die elke keer in het nieuws waren. Je moet gewoon net een beetje mazzel hebben![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
Voortgang van Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho393 total stats inmiddels
ik loop een jaartje achter op mijn maatje blijkbaar, zit nu op 353SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even tussendoor: Puush qua plaatjesupload.Maakt het managen van zo'n topic een stuk makkelijker. Goed bezig, Siebe.
Ik dacht dat ik een notoire, vloekende kaartenpakker had gecreëerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:11 schreef SiebeJ het volgende:
Redondo heeft moeite met autoriteit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Debuut tegen ManC en na 80 minuten onder een luid applaus naar de kant.. niet verkeerd!
En gaat maar door en door bij de jeugd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet of het mijn eerste keer was maar woohoo! Ik zit bij u 19quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:18 schreef SiebeJ het volgende:
Keppy is de bink van U19
EN meteen een goede trap uitgedeeld, zoals het hoort.![]()
Er zijn best veel spelers van nationaliteit gewisseld, denk een stuk of 4..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ma Pang-Pang is Nederlander geworden.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:25 schreef truedestiny het volgende:
Volgende ronde ben ik keeper en is mijn naam Hansen.![]()
![]()
![]()
Wel een briljante actie natuurlijk![]()
![]()
Mooiste goal ooit van een keeper.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef aleco99 het volgende:
[..]![]()
Wel een briljante actie natuurlijk
Gok ik zo![]()
Dat zou ik niet weten, maar potverdorie zeg. Als je dan toch punten moet verliezen dan maar zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Mooiste goal ooit van een keeper.
Gok ik zo![]()
Bakkesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:25 schreef truedestiny het volgende:
Volgende ronde ben ik keeper en is mijn naam Hansen.![]()
![]()
![]()
Al was de actie natuurlijk wel heel tofTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
bohhhquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:25 schreef SiebeJ het volgende:
FOK! vernedert de Macedonische jeugd
[ afbeelding ]
Hee mijn spelertj zit er ook bijquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:25 schreef SiebeJ het volgende:
FOK! vernedert de Macedonische jeugd
[ afbeelding ]![]()
PSV 2-2 tegen Man U, das knap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:57 schreef SiebeJ het volgende:
Bateman debuteert in Champions League voor PSV
[ afbeelding ]![]()
Stuur 'm naar de eredivisie Hull Cityquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:52 schreef SiebeJ het volgende:
Topvorm van Stá houdt aan
[ afbeelding ]![]()
sneeuwhappen en sauna's pakkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vraag me af wat Ma Pang-Pang uitspookt in Noorwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:10 schreef aleco99 het volgende:
[..]
sneeuwhappen en sauna's pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Shortlist 31 december 2016:
Hoogste salaris:
Turk Turkleton - ¤10.500 p/w
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤6.000.000
Meeste wedstrijden all time:
Thomas de Trein - 62
Meeste interlands:
Patrick Bateman - 2
Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 23
Minst aantal wedstrijden:
Rä Stá - 3![]()
Daar is 'ie weer..SPOILER: Interesse voor twee spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat dat over wedstrijden in het eerste?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:12 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlist 31 december 2016:
Hoogste salaris:
Turk Turkleton - ¤10.500 p/w
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤6.000.000
Meeste wedstrijden all time:
Thomas de Trein - 62
Meeste interlands:
Patrick Bateman - 2
Meeste jeugdinterlands:
Peter Prevc - 23
Minst aantal wedstrijden:
Rä Stá - 3![]()
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:15 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gaat dat over wedstrijden in het eerste?![]()
Omdat ze in een competitie gespeeld hebben die niet in het spel zit, dan krijg je die stats er niet uit. Denk aan Noorwegen, competities van reserveteams, e.d.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:16 schreef aleco99 het volgende:
Hoe kan het dat er bij mij en een paar anderen helemaal geen stats staan bij het 2e plaatje?![]()
aight, thanksquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Omdat ze in een competitie gespeeld hebben die niet in het spel zit, dan krijg je die stats er niet uit. Denk aan Noorwegen, competities van reserveteams, e.d.![]()
![]()
Erg tevreden met het aantal minuten dan Tens Joornstra speelt, en een 7,00 gemiddeld over zo veel wedstrijden is zeker niet verkeerd. Die jongen gaat er nog wel komen![]()
![]()
Hmm mijn youth apps staat ook op 0 terwijl ik er zeker 1 heb gespeeld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:16 schreef aleco99 het volgende:
Hoe kan het dat er bij mij en een paar anderen helemaal geen stats staan bij het 2e plaatje?![]()
Is jouw speler verhuurd geweest of van nationaliteit veranderd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hmm mijn youth apps staat ook op 0 terwijl ik er zeker 1 heb gespeeld.![]()
samequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hmm mijn youth apps staat ook op 0 terwijl ik er zeker 1 heb gespeeld.![]()
Nopequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:20 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Is jouw speler verhuurd geweest of van nationaliteit veranderd?![]()
Je zal net zien dat wanneer hij bijna een basisplaats krijgt ernstig geblesseerd raakt, dat was de vorige keer ook zoquote:![]()
![]()
![]()
positivoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:21 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Je zal net zien dat wanneer hij bijna een basisplaats krijgt ernstig geblesseerd raakt, dat was de vorige keer ook zo![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: