Voor de liquidatie is bij het ziekenhuis door een getuige een bellende getatoeerde man gesignaleerd. Dat verklaart een boel; don't fuck with tokkies.quote:Verpleegster in auto bij ziekenhuis doodgeschoten
Een vrouw is maandagmiddag doodgeschoten op het parkeerterrein van het TweeSteden ziekenhuis in Waalwijk. Ze zat in een auto toen ze door een man onder vuur werd genomen. De dader is nog voortvluchtig, laat de politie weten.
Volgens de NOS heeft ambulancepersoneel nog tevergeefs geprobeerd om het slachtoffer te reanimeren. De politie zoekt 'met man en macht' naar de dader, onder meer met een helicopter. In de ziekenhuisvijver wordt gedregd, in de hoop het vuurwapen te vinden.
De doodgeschoten vrouw is een 28-jarige verpleegkundige uit Zevenberg die in het ziekenhuis werkte. Ze was net klaar met haar dienst.
"Iedereen is geschokt", aldus een zegsman van het ziekenhuis. "We hebben geprobeerd om de directe collega's zoveel mogelijk persoonlijk te informeren. De rest van de medewerkers wordt dinsdagochtend opgevangen en daar zijn professionele hulpverleners bij aanwezig."
Het ziekenhuis zal dinsdag wel geopend zijn voor de patiënten. De dader van de schietpartij is nog steeds voortvluchtig. De politie gaat ervan uit dat de hij doelbewust op haar geschoten heeft. "Het lijkt er wel op. Maar hier wordt nog onderzoek naar gedaan", aldus een politiewoordvoerder.
zoontje van 4quote:
Verpleegkundige Linda van der Giesen uit Zevenbergen doodgeschoten op terrein TweeSteden ziekenhuis
WAALWIJK - De verpleegkundige die maandagmiddag op de parkeerplaats van het TweeSteden ziekenhuis in Waalwijk werd doodgeschoten, is de 28-jarige Linda van der Giesen uit Zevenbergen. Ze laat een zoontje van vier achter. Bronnen binnen de familie en binnen de vriendenkring melden dat Van der Giesen door een ex-vriend zou worden bedreigd. De schutter, een man, is nog altijd voortvluchtig. Het onderzoeksteam gaat ervan uit dat de dader doelbewust op haar geschoten heeft.
Van der Giesen, die oorspronkelijk uit Fijnaart komt, werkte sinds 2010 bij het ziekenhuis op de polikliniek Plastische Chirurgie. Daarvoor was ze werkzaam bij het Franciscus Ziekenhuis, inmiddels het Bravis Ziekenhuis geheten. Duidelijk is in elk geval dat Van der Giesen relationele problemen had. De politie wil daar inhoudelijk niet op ingaan.
http://www.omroepbrabant.(...)eden+ziekenhuis.aspx
Heb je inderdaad wel een punt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat lijkt me een ingecalculeerd risico als je 'gangsters' lekker spannend vindt.
Heb je het nu tegen mij of wa?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je moet er rekening mee houden dat je doodgeschoten zal worden ja?
Dankjewel voor deze informatieve analyse van het persoonlijke leven van die vrouw, was het een bekende van je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dan denk ik; had je maar beter moeten nadenken.
Vaak zie je vervolgens dat wanneer ze een nieuwe relatie krijgen ze weer dezelfde fout maken. Soort van karma denk ik dan.
Ik heb het niet over deze vrouw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze informatieve analyse van het persoonlijke leven van die vrouw, was het een bekende van je?
Oh, bedoel je dit gewoon in het algemeen over vrouwen die door een ex-partner bedreigd worden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deze vrouw.
Nee, in het algemeen vrouwen die op foute mannen vallen. Die vinden dat spannend en interessant en komen er maar wat graag voor uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Oh, bedoel je dit gewoon in het algemeen over vrouwen die door een ex-partner bedreigd worden?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is gewoon heel erg dat een kindje van vier nu moet opgroeien zonder moeder doordat een of andere randdebiel niet om kon gan met z'n woede..
Echt te triest voor woorden.
Als je in Nederland bent zou ik dat maar wel doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet nou even niet of ik het moet ontkennen of niet
Het gebeurt meer dan sporadisch dat vrouwen slachtoffer worden van het fysieke en/of verbale geweld dat ze initieel zo stoer en spannend vonden als het anderen betrof.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gebeurt niet vaak genoeg dat vrouwen doodgeschoten worden door hun ex om daar rekening mee te houden.
dat is wat anders dan rekening houden met doodgeschoten worden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het gebeurt meer dan sporadisch dat vrouwen slachtoffer worden van het fysieke en/of verbale geweld dat ze initieel zo stoer en spannend vonden als het anderen betrof.
Pics?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:18 schreef NoXia het volgende:
Het is haar ex. Was een mooie vrouw trouwens.
Dat maakt het tragischer inderdaad. Liever dat lelijke mensen worden vermoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:18 schreef NoXia het volgende:
Het is haar ex. Was een mooie vrouw trouwens.
las je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat maakt het tragischer inderdaad. Liever dat lelijke mensen worden vermoord.
Toch?
Ik vind dat idd. de meest bizarre gedachtekronkel die op FOK rondwaartquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toch?
dat laatste valt wat voor te zeggen, maar als je zegt: mooie vrouw, zeg je daarmee niet dat dat het erger maakt imo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind dat idd. de meest bizarre gedachtekronkel die op FOK rondwaart.
Het überhaupt nodig vinden te vermelden dat je een overleden/vermoorde dame wel een lekker ding vind
Je zegt het niet, maar insinueert het wel. Anders had je het immers niet benoemd. Toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste valt wat voor te zeggen, maar als je zegt: mooie vrouw, zeg je daarmee niet dat dat het erger maakt imo.
Maar misschien lees ik niet genoeg tussen de regels door.
Neergeschoten worden is een uiting van geweld. Het is niet dat ze vooraf een contract heeft getekend waarin staat dat ze akkoord gaat met een blauwe plek van maximaal 20 cm2.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is wat anders dan rekening houden met doodgeschoten worden..
Daar kun je wel hypocriet over doen, maar het werkt wel gewoon zo. Zelfde met fluffy dieren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toch?
nou, nee, niet perse.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je zegt het niet, maar insinueert het wel. Anders had je het immers niet benoemd. Toch?
Ik vind dat je wat snel oordeelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Neergeschoten worden is een uiting van geweld. Het is niet dat ze vooraf een contract heeft getekend waarin staat dat ze akkoord gaat met een blauwe plek van maximaal 20 cm2.
Een relatie met een stoere jongen is altijd spannend, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Dat is juist het hele idee.
[..]
Daar kun je wel hypocriet over doen, maar het werkt wel gewoon zo. Zelfde met fluffy dieren bijvoorbeeld.
Dat het onsmakelijk wordt gevonden het ook daadwerkelijk te uiten is iets anders.
Ook in n relatie met n stoere jongen ga je er niet vanuit dat t je dood wordt..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Neergeschoten worden is een uiting van geweld. Het is niet dat ze vooraf een contract heeft getekend waarin staat dat ze akkoord gaat met een blauwe plek van maximaal 20 cm2.
Een relatie met een stoere jongen is altijd spannend, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Dat is juist het hele idee.
[..]
Daar kun je wel hypocriet over doen, maar het werkt wel gewoon zo. Zelfde met fluffy dieren bijvoorbeeld.
Dat het onsmakelijk wordt gevonden het ook daadwerkelijk te uiten is iets anders.
Volgens mij heeft je zelf al aan wat je zelf niet tussen de regels leest dus... Punt is helder denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, nee, niet perse.
Je had imo ook 'blond' kunnen zeggen, of 'ze had flaporen' weet ik t, ik lees daar niet in dat dat het erger maakt.
Maar zoals ik al zei, misschien lees ik niet genoeg tussen de regels door.
Als ik zelf zo'n opmerking zou maken, zou ik dat iig niet bedoelen. Ik vind t wél erger omdat ze n kind heeft
Maar was hij wel de vader? En zo ja, zag hij dat kind? Heeft hij haar al eens eerder bedreigd of mishandeld?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook in n relatie met n stoere jongen ga je er niet vanuit dat t je dood wordt..
En t was een ex he, ze waren uit elkaar. Dan zou je imo al helemaal niks meer moeten hoeven verwachten eigenlijk.
()
http://www.omroepbrabant.(...)ht+door+politie.aspxquote:De vermoorde Linda van der Giesen (28) uit Zevenbergen heeft vlak voor haar dood meerdere keren aangifte gedaan van bedreiging bij de politie. Dat bevestigt politiewoordvoerder Willem-Jan Uytdehage. In het kader van het moordonderzoek is er een politieactie geweest bij een pand aan de Molenstraat in Zevenbergen. Dat zou het pand zijn van een ex-vriend van Van der Giesen.
De politie wil niet officieel bevestigen dat de aangifte tegen de ex-vriend, een Zevenbergenaar, gericht is. Bekenden van hem melden dat Van der Giesen als de dood was voor hem. Haar aangiftes zouden dan ook tegen hem gericht zijn.
Een geëmotioneerde stoere jongen doet irrationele dingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook in n relatie met n stoere jongen ga je er niet vanuit dat t je dood wordt..
En t was een ex he, ze waren uit elkaar. Dan zou je imo al helemaal niks meer moeten hoeven verwachten eigenlijk.
()
als je zelf niet zo bent, verwacht je dat ook niet, naief, dat klopt, maar zo werkt t vaak wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Een geëmotioneerde stoere jongen doet irrationele dingen.
Bijzonder verrassend inderdaad, dat komt echt uit de lucht vallen.
Dat kan je ze ook niet kwalijk nemen. Hebben ze toch allemaal geen tijd voor door al dat staken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:19 schreef vaneiges het volgende:
Zo naief was ze nou ook weer niet want ze had 'm gedumpt en meerdere aangiftes tegen hem gedaan. Die liggen nog onderop de stapel bij de politie.
Ja maar die kunnen pas in actie komen als (het te laat is) er een strafbaar feit is gepleegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:19 schreef vaneiges het volgende:
Zo naief was ze nou ook weer niet want ze had 'm gedumpt en meerdere aangiftes tegen hem gedaan. Die liggen nog onderop de stapel bij de politie.
Vader tussen 4 muren, moeder tussen 6 planken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is gewoon heel erg dat een kindje van vier nu moet opgroeien zonder moeder doordat een of andere randdebiel niet om kon gan met z'n woede..
Echt te triest voor woorden.
Het verhaal zal wel beginnen met dat ze eerst 3x weggestuurd is met de opmerking van een besnorde gereformeerde baliesergeant dat ze het er zelf wel naar gemaakt zal hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan je ze ook niet kwalijk nemen. Hebben ze toch allemaal geen tijd voor door al dat staken.
die aangiftes zijn pas ná een probleem he, naief ben je daarvoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:19 schreef vaneiges het volgende:
Politie heeft het te druk met staken enzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:16 schreef vaneiges het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)ht+door+politie.aspx
de vader is niet de verdachtequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vader tussen 4 muren, moeder tussen 6 planken.
Probleemkind in de maak.
Ik heb helemaal niks thuiszitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
Al die vrouwen hier die zich aangevallen voelen omdat ze zelf zo'n nietsnut die onder de plakplaatjes zit hebben thuis zitten
En dat je maar beter single kunt blijven meen ik natuurlijk niet, maar dat is dezelfde logica die ik hier in dit topic voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks thuiszitten.
Geweld en moord en doodslag tussen ex-partners komt in heel veel lagen van de bevolking voor. Beter kun je maar single blijven.
Niemand kan in de toekomst kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet aan, dit kan fataal zijn.
Maar ze was wel moeder op haar 24ste en was misschien tijdens de bevalling al alleenstaand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:20 schreef Gutanoth het volgende:
Bizar, de meid was helemaal niet zoals de meeste hier zeggen dat ze was. Ze zocht geen foute mannetjes op en toen ze er achter kwam dat hij fout was, heeft ze hem ook verlaten.
Deze man wilde haar maar niet met rust laten na de relatie en daar heeft zij ook meerdere malen aangifte van gedaan.
24 jaar is voor een meid helemaal geen late leeftijd voor kinderen, als de man waar ze bij is al 28 oid is. De vader van het kind is in deze ook helemaal niet de (waarschijnlijk) schuldige voor zover ik weet. Ken hem voorderest ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze was wel moeder op haar 24ste en was misschien tijdens de bevalling al alleenstaand.
Ja, en dan? 24 Jaar is een heel normale leeftijd om moeder te worden en huwelijken betekenen al vele decennia helemaal niets meer. De meeste huwelijken stranden voor het oudste kind de leeftijd van 4 jaar heeft bereikt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze was wel moeder op haar 24ste en was misschien tijdens de bevalling al alleenstaand.
Zolang vrouwen elkaar aanpraten dat ze een (te) goed mens zijn als ze een agressieve mongool in huis en in het leven van hun kind halen, zullen ze het blijven doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:10 schreef Tayu het volgende:
[..]
Je kunt een mens niet verwijten te goed van vertrouwen te zijn, of te goedhartig.
quote:Een ex-vrouw van de vermoedelijke schutter in Waalwijk is meteen nadat Linda van der Giesen maandagavond werd doodgeschoten, ondergedoken op advies van de politie. Ze werd recent bedreigd door deze John F. Die is spoorloos en wordt gezocht door de politie.
De vrouw, met wie De Telegraaf dinsdagochtend uitgebreid sprak, deed aangifte van de bedreiging. ,,Ik zat op een camping en werd meteen na de moord op Linda gebeld. Er is iets iets gebeurd, begon een agent te vertellen", aldus de vrouw die anoniem wil blijven.
De vrouw was tien jaar getrouwd met John F. Volgens haar is hij tot alles in staat. De bij het TweeSteden ziekenhuis in Waalwijk doodgeschoten Linda van der Giesen werd eveneens bedreigd door haar ex-vriend. De politie is op dit moment op zoek naar de schutter. Op diverse plekken zijn invallen gedaan door politiemensen met kogelwerende vesten, onder meer bij F. die niet thuis was.
daar heeft t weinig mee te maken, met jezelf aanpraten dat je n goed mens bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:34 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Zolang vrouwen elkaar aanpraten dat ze een (te) goed mens zijn als ze een agressieve mongool in huis en in het leven van hun kind halen, zullen ze het blijven doen.
Onzin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:28 schreef Tayu het volgende:
De meeste huwelijken stranden voor het oudste kind de leeftijd van 4 jaar heeft bereikt.
Dus als een vrouw met een "agressieve mongool" in zee gaat, dan is de vrouw fout, maar is de "agressieve mongool" ineens poeslief? Die dader kan er niets aan doen, die is gewoon zo. En het slachtoffer had dat maar moeten zien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:34 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Zolang vrouwen elkaar aanpraten dat ze een (te) goed mens zijn als ze een agressieve mongool in huis en in het leven van hun kind halen, zullen ze het blijven doen.
Kom maar met die bron. Ga je niet vinden namelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Helaas niet. Het is wetenschappelijk bewezen en het schijnt een biologisch fenomeen te zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dus als een vrouw met een "agressieve mongool" in zee gaat, dan is de vrouw fout, maar is de "agressieve mongool" ineens poeslief? Die dader kan er niets aan doen, die is gewoon zo. En het slachtoffer had dat maar moeten zien?
Of is het gewoon een agressieve mongool die misbruik maakt van een lieve en misschien wat naïeve vrouw?
Blaming the victim, vind ik eigenlijk nog erger dan dader zijn. Een dader weet iig dat hij fout is. Mensen die daders verdedigen en slachtoffers opzadelen met de verantwoordelijkheid die de dader toekomt van wat hen is overkomen vind ik eigenlijk nog veel zieker.
Nou lekker type dan.........quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:35 schreef maily het volgende:
Een ex-vrouw van de vermoedelijke schutter is ondergedoken.
[..]
Tja met een beetje eigenkennis pik je dit soort mannen er gewoon tussen uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dus als een vrouw met een "agressieve mongool" in zee gaat, dan is de vrouw fout, maar is de "agressieve mongool" ineens poeslief? Die dader kan er niets aan doen, die is gewoon zo. En het slachtoffer had dat maar moeten zien?
Of is het gewoon een agressieve mongool die misbruik maakt van een lieve en misschien wat naïeve vrouw?
Blaming the victim, vind ik eigenlijk nog erger dan dader zijn. Een dader weet iig dat hij fout is. Mensen die daders verdedigen en slachtoffers opzadelen met de verantwoordelijkheid die de dader toekomt van wat hen is overkomen vind ik eigenlijk nog veel zieker.
je kan ook gewoon verliefd worden op de uitvreter natuurlijk, in plaats van dat je er bewust voor kiest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou lekker type dan.........
Was dus al bezig aan z'n tweede vrouw qua bedreigen.
SPANNEND HE DAMES ZO'N UITVRETER AAN DE HAAK SLAAN
Dat soort gasten doen niet aan dates. Die bangen er meteen op los. Tegen het aanrecht, het bed nog niet eens halende.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan ook gewoon verliefd worden op de uitvreter natuurlijk, in plaats van dat je er bewust voor kiest.
Bovendien zal hij het ws niet vertellen bij de eerste date: ' voordat we serieus worden, moet ik je wel even melden dat ik m'n ex bedreig en lastig val. Maak je niet druk, het is haar eigen schuld hoor' ^^
En als je daar als slachtoffer niet toe in staat bent (om welke reden dan ook), dan is het ineens de schuld van het slachtoffer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:44 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Tja met een beetje eigenkennis pik je dit soort mannen er gewoon tussen uit.
Maakt het niet minder erg natuurlijk.
Idd alsof je in een keer verliefd wordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat soort gasten doen niet aan dates. Die bangen er meteen op los. Tegen het aanrecht, het bed nog niet eens halende.
Ze had inderdaad andere, verstandige keuzes moeten maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je inderdaad wel een punt.
Veel vrouwen die meestal al uit een bepaald sociaal milieu komen vinden mannen met een gewone kantoorbaan niet spannend genoeg. Ze zoeken een man die risico's durft te nemen en niet standaard is. Iemand met veel tatoeages bijvoorbeeld, of iemand met een mooie BMW.
Met dat soort types heb ik dan ook absuloot geen medelijden wanneer ze op hun pak en beet 35ste alleen opgescheept zitten met 3 kinderen en waarvan vader de allimentatie niet wil betalen. Dan denk ik; had je maar beter moeten nadenken.
Vaak zie je vervolgens dat wanneer ze een nieuwe relatie krijgen ze weer dezelfde fout maken. Soort van karma denk ik dan.
Maar goed. Dit soort idiote afrekeningen zijn natuurlijk waanzin.....![]()
Nee maar veel vrouwen hebben dit gelijk door.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
En als je daar als slachtoffer niet toe in staat bent (om welke reden dan ook), dan is het ineens de schuld van het slachtoffer?
Dat is toch te krankzinnig voor woorden?
Dat gedrag komt niet uit de lucht vallen. Het wordt eerst gedoogd en/of zelfs gestimuleerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat je doet als je geen kinderen hebt mag je zelf weten maar een moeder heeft idd de verantwoordelijkheid om geen agressieve randdebielen in huis te halen en in het leven van haar kind te brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die pas slaan als ze al tijden met ze samen bent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat soort gasten doen niet aan dates. Die bangen er meteen op los. Tegen het aanrecht, het bed nog niet eens halende.
Kom op zeg, hou jezelf toch niet voor de gek zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die pas slaan als ze al tijden met ze samen bent.
het was d'r ex he...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:50 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Wat je doet als je geen kinderen hebt mag je zelf weten maar een moeder heeft idd de verantwoordelijkheid om geen agressieve randdebielen in huis te halen en in het leven van haar kind te brengen.
Ohw, en dan is het wel ok om zo'n vrouw te vermoorden volgens jou?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:49 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Nee maar veel vrouwen hebben dit gelijk door.
Behalve z'n naïef vrouwtje dat z'n exotische man wel spannend vind.
Maar als het jou lukt om zo'n gestoorde gek te veranderen in een lieve huisvader dan heb je dus wel mooi van zijn ex die je voor hem waarschuwde gewonnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SPANNEND HE DAMES ZO'N UITVRETER AAN DE HAAK SLAAN
Gelukkig komen er nooit mannen te pas aan het verwekken van kinderen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:50 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Wat je doet als je geen kinderen hebt mag je zelf weten maar een moeder heeft idd de verantwoordelijkheid om geen agressieve randdebielen in huis te halen en in het leven van haar kind te brengen.
ja, er zijn alleen ook mannen die niet direct onder het kopje 'foute man' vallen die slaan en het zijn écht niet alleen tokkie/ achterstandsmeiden die op 'foute mannen' vallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op zeg, hou jezelf toch niet voor de gek zeg.
Je weet toch wel wat men bedoelt met ' foute mannen ' of niet dan? Je weet toch ook wat voor type vrouwen hierop valt. Of ben je soms sociaal blind?
Kinderen maken met een agressieve mongool is helemaal dom. Dan heb je echt geen enkel besef van verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Gelukkig komen er nooit mannen te pas aan het verwekken van kinderen.
Ook al stort een vrouw zich willens en wetens in een relatie met een stuk tuig, schuldig is ze natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Oke voor de laatste keer probeer ik het, ik ken het hele verhaal niet. Maaaar het komt gewoon neer op dat die vrouw geen al te slimme keuzes heeft gemaakt qua partners.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohw, en dan is het wel ok om zo'n vrouw te vermoorden volgens jou?
Dat is toch geen enkel excuus?
Daar wordt die man toch niet minder fout van, als hij een lieve vrouw treft.
Imho wordt die man daar zelfs nog vele malen fouter door.
Opgezocht!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat gedrag komt niet uit de lucht vallen. Het wordt eerst gedoogd en/of zelfs gestimuleerd.
Het was niet de verwekker van het kind die haar heeft vermoord. De verwekker heeft wel verzaakt zijn zelf gezaaide gezin te beschermen tegen die agressieve mongool die haar heeft vermoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:53 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Kinderen maken met een agressieve mongool is helemaal dom. Dan heb je echt geen enkel besef van verantwoordelijkheid.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:54 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Oke voor de laatste keer probeer ik het, ik ken het hele verhaal niet. Maaaar het komt gewoon neer op dat die vrouw geen al te slimme keuzes heeft gemaakt qua partners.
En nee vrouw is alleen schuldig aan naïef zijn, en de man is hartstikke fout..
Treffend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Maar als het jou lukt om zo'n gestoorde gek te veranderen in een lieve huisvader dan heb je dus wel mooi van zijn ex die je voor hem waarschuwde gewonnen.
Precies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:53 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ook al stort een vrouw zich willens en wetens in een relatie met een stuk tuig, schuldig is ze natuurlijk niet.
Hoe weet je dat? Ik lees weinig in de nieuwsartikelen over haar ex.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:54 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Maaaar het komt gewoon neer op dat die vrouw geen al te slimme keuzes heeft gemaakt qua partners.
Jij begon zelf over foute mannen als verwekkers. Daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het was niet de verwekker van het kind die haar heeft vermoord.
Hahahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:56 schreef Konniefeer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik lees weinig in de nieuwsartikelen over haar ex.
Of ken je John F? Foto gezienoid?
Nee, niet in dit geval. Want ik wist dat de verwekker van het kind niet de moordenaar was. Dat was eerder in dit topic al vermeld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:57 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Jij begon zelf over foute mannen als verwekkers. Daar reageerde ik op.
Dat is slechts een incident en zegt niks over zo iemand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:57 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Hahaha
Als ze vermoord is door hem lijkt me niet dat ze een al te beste man an de haak had geslagen.
mja, maar misschien had zij hem wel tot waanzin gedreven en het bloed onder zijn nagels vandaan gehaald enzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:57 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Hahaha
Als ze vermoord is door hem lijkt me niet dat ze een al te beste man an de haak had geslagen.
Net zoals vele anderen en toen kreeg hij van haar een aai over de bol bedoel je? Rekening houdend met dat zij een veel intiemere band met hem had komt zijn reactie als een totale verrassing.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, maar misschien had zij hem wel tot waanzin gedreven en het bloed onder zijn nagels vandaan gehaald enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |