abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155112547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:40 schreef Tayu het volgende:

[..]

Klinkt complex.
Begin er dan ook niet aan, dit kan fataal zijn.
pi_155112802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Begin er dan ook niet aan, dit kan fataal zijn.
Niemand kan in de toekomst kijken.

Ik vind het ontzettend triest dat een zo jonge vrouw en moeder van een jong kind is vermoord. Je kunt een mens niet verwijten te goed van vertrouwen te zijn, of te goedhartig.
pi_155113121
Bizar, de meid was helemaal niet zoals de meeste hier zeggen dat ze was. Ze zocht geen foute mannetjes op en toen ze er achter kwam dat hij fout was, heeft ze hem ook verlaten.

Deze man wilde haar maar niet met rust laten na de relatie en daar heeft zij ook meerdere malen aangifte van gedaan.
pi_155113332
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:20 schreef Gutanoth het volgende:
Bizar, de meid was helemaal niet zoals de meeste hier zeggen dat ze was. Ze zocht geen foute mannetjes op en toen ze er achter kwam dat hij fout was, heeft ze hem ook verlaten.

Deze man wilde haar maar niet met rust laten na de relatie en daar heeft zij ook meerdere malen aangifte van gedaan.
Maar ze was wel moeder op haar 24ste en was misschien tijdens de bevalling al alleenstaand.
pi_155113392
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar ze was wel moeder op haar 24ste en was misschien tijdens de bevalling al alleenstaand.
24 jaar is voor een meid helemaal geen late leeftijd voor kinderen, als de man waar ze bij is al 28 oid is. De vader van het kind is in deze ook helemaal niet de (waarschijnlijk) schuldige voor zover ik weet. Ken hem voorderest ook niet.

Zwanger zijn op jonge leeftijd wilt niet zeggen dat je slechte mannen zoekt. Als ik in een relatie zit heb ik ook onbeschermde seks (dwz zonder condoom). Een foutje met de pil kan zo gemaakt zijn.
pi_155113408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:26 schreef Nober het volgende:

[..]

Ja, en dan? 24 Jaar is een heel normale leeftijd om moeder te worden en huwelijken betekenen al vele decennia helemaal niets meer. De meeste huwelijken stranden voor het oudste kind de leeftijd van 4 jaar heeft bereikt.
pi_155113608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:10 schreef Tayu het volgende:

[..]

Je kunt een mens niet verwijten te goed van vertrouwen te zijn, of te goedhartig.
Zolang vrouwen elkaar aanpraten dat ze een (te) goed mens zijn als ze een agressieve mongool in huis en in het leven van hun kind halen, zullen ze het blijven doen.
  Spellchecker dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:35:48 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155113682
Een ex-vrouw van de vermoedelijke schutter is ondergedoken.
quote:
Een ex-vrouw van de vermoedelijke schutter in Waalwijk is meteen nadat Linda van der Giesen maandagavond werd doodgeschoten, ondergedoken op advies van de politie. Ze werd recent bedreigd door deze John F. Die is spoorloos en wordt gezocht door de politie.
De vrouw, met wie De Telegraaf dinsdagochtend uitgebreid sprak, deed aangifte van de bedreiging. ,,Ik zat op een camping en werd meteen na de moord op Linda gebeld. Er is iets iets gebeurd, begon een agent te vertellen", aldus de vrouw die anoniem wil blijven.
De vrouw was tien jaar getrouwd met John F. Volgens haar is hij tot alles in staat. De bij het TweeSteden ziekenhuis in Waalwijk doodgeschoten Linda van der Giesen werd eveneens bedreigd door haar ex-vriend. De politie is op dit moment op zoek naar de schutter. Op diverse plekken zijn invallen gedaan door politiemensen met kogelwerende vesten, onder meer bij F. die niet thuis was.

[ Bericht 73% gewijzigd door maily op 11-08-2015 13:41:02 ]
pi_155113687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:34 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Zolang vrouwen elkaar aanpraten dat ze een (te) goed mens zijn als ze een agressieve mongool in huis en in het leven van hun kind halen, zullen ze het blijven doen.
daar heeft t weinig mee te maken, met jezelf aanpraten dat je n goed mens bent :')
compact en kleverig.
pi_155113811
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:28 schreef Tayu het volgende:

De meeste huwelijken stranden voor het oudste kind de leeftijd van 4 jaar heeft bereikt.
Onzin.
pi_155113825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:34 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Dus als een vrouw met een "agressieve mongool" in zee gaat, dan is de vrouw fout, maar is de "agressieve mongool" ineens poeslief? Die dader kan er niets aan doen, die is gewoon zo. En het slachtoffer had dat maar moeten zien?

Of is het gewoon een agressieve mongool die misbruik maakt van een lieve en misschien wat naïeve vrouw?

Blaming the victim, vind ik eigenlijk nog erger dan dader zijn. Een dader weet iig dat hij fout is. Mensen die daders verdedigen en slachtoffers opzadelen met de verantwoordelijkheid die de dader toekomt van wat hen is overkomen vind ik eigenlijk nog veel zieker.
pi_155113866
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Onzin.
Helaas niet. Het is wetenschappelijk bewezen en het schijnt een biologisch fenomeen te zijn.
pi_155113884
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:41 schreef Tayu het volgende:

[..]

Helaas niet. Het is wetenschappelijk bewezen en het schijnt een biologisch fenomeen te zijn.
Kom maar met die bron. Ga je niet vinden namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 13:42:07 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:42:39 #64
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_155113918
;(
pi_155113929
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:39 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dus als een vrouw met een "agressieve mongool" in zee gaat, dan is de vrouw fout, maar is de "agressieve mongool" ineens poeslief? Die dader kan er niets aan doen, die is gewoon zo. En het slachtoffer had dat maar moeten zien?

Of is het gewoon een agressieve mongool die misbruik maakt van een lieve en misschien wat naïeve vrouw?

Blaming the victim, vind ik eigenlijk nog erger dan dader zijn. Een dader weet iig dat hij fout is. Mensen die daders verdedigen en slachtoffers opzadelen met de verantwoordelijkheid die de dader toekomt van wat hen is overkomen vind ik eigenlijk nog veel zieker.
Dit.
pi_155113950
quote:
Nou lekker type dan.........
Was dus al bezig aan z'n tweede vrouw qua bedreigen.

SPANNEND HE DAMES ZO'N UITVRETER AAN DE HAAK SLAAN :')
U MAD?
pi_155113992
quote:

[..]

Tja met een beetje eigenkennis pik je dit soort mannen er gewoon tussen uit.
Maakt het niet minder erg natuurlijk.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_155114044
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nou lekker type dan.........
Was dus al bezig aan z'n tweede vrouw qua bedreigen.

SPANNEND HE DAMES ZO'N UITVRETER AAN DE HAAK SLAAN :')
je kan ook gewoon verliefd worden op de uitvreter natuurlijk, in plaats van dat je er bewust voor kiest.
Bovendien zal hij het ws niet vertellen bij de eerste date: ' voordat we serieus worden, moet ik je wel even melden dat ik m'n ex bedreig en lastig val. Maak je niet druk, het is haar eigen schuld hoor' ^^
compact en kleverig.
pi_155114063
Moeten ze nu niet landelijk waarschuwen voor deze vuurwapen gevaarlijke man?
pi_155114064
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je kan ook gewoon verliefd worden op de uitvreter natuurlijk, in plaats van dat je er bewust voor kiest.
Bovendien zal hij het ws niet vertellen bij de eerste date: ' voordat we serieus worden, moet ik je wel even melden dat ik m'n ex bedreig en lastig val. Maak je niet druk, het is haar eigen schuld hoor' ^^
Dat soort gasten doen niet aan dates. Die bangen er meteen op los. Tegen het aanrecht, het bed nog niet eens halende.
U MAD?
pi_155114078
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:44 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Tja met een beetje eigenkennis pik je dit soort mannen er gewoon tussen uit.
Maakt het niet minder erg natuurlijk.
En als je daar als slachtoffer niet toe in staat bent (om welke reden dan ook), dan is het ineens de schuld van het slachtoffer?

Dat is toch te krankzinnig voor woorden?
pi_155114102
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat soort gasten doen niet aan dates. Die bangen er meteen op los. Tegen het aanrecht, het bed nog niet eens halende.
Idd alsof je in een keer verliefd wordt
pi_155114126
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je inderdaad wel een punt.

Veel vrouwen die meestal al uit een bepaald sociaal milieu komen vinden mannen met een gewone kantoorbaan niet spannend genoeg. Ze zoeken een man die risico's durft te nemen en niet standaard is. Iemand met veel tatoeages bijvoorbeeld, of iemand met een mooie BMW.
Met dat soort types heb ik dan ook absuloot geen medelijden wanneer ze op hun pak en beet 35ste alleen opgescheept zitten met 3 kinderen en waarvan vader de allimentatie niet wil betalen. Dan denk ik; had je maar beter moeten nadenken.
Vaak zie je vervolgens dat wanneer ze een nieuwe relatie krijgen ze weer dezelfde fout maken. Soort van karma denk ik dan.

Maar goed. Dit soort idiote afrekeningen zijn natuurlijk waanzin..... :{w :r
Ze had inderdaad andere, verstandige keuzes moeten maken.
Hopelijk was het dit alles waard.
pi_155114140
S
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:47 schreef Tayu het volgende:

[..]

En als je daar als slachtoffer niet toe in staat bent (om welke reden dan ook), dan is het ineens de schuld van het slachtoffer?

Dat is toch te krankzinnig voor woorden?
Nee maar veel vrouwen hebben dit gelijk door.

Behalve z'n naïef vrouwtje dat z'n exotische foute man wel spannend vind.
pi_155114143
quote:

[..]

Dat gedrag komt niet uit de lucht vallen. Het wordt eerst gedoogd en/of zelfs gestimuleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')