Ik heb echt helemaal niets met die beesten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag laatst dus zon filmpje van een kudde babyvleermuisjes. Die waren in dekentjes gewikkeld. Fucking schattig, alleen dat hoofdje er uit. Lagen ze zo op een rijtje en kregen ze een flesje.
Naaah serieus he. Het was schattiger dan zon kleine border collie pup. En volgens mij moest er zelfs nog eentje gapen, zag je zo die puntige bloedzuigende tandjes...
Jullie hebben elkaar toch allemaal op Facebook? Spreek timmmmm daar gewoon aan. Stalk hem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, je kan niet wegblijven zonder een officieel NWS-SC contactpersoon.
Voor het geval van nood enzulks.
Ik heb timmmm niet op FB hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar toch allemaal op Facebook? Spreek timmmmm daar gewoon aan. Stalk hem.
Nee? Vind je ze eng?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met die beesten.
Daarom, geen zorgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar toch allemaal op Facebook? Spreek timmmmm daar gewoon aan. Stalk hem.
Dat is mij duidelijk jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
We hebben godver 6 herdenkingsdiensten voor je gehoudenquote:
Naar eigen keuze denk ik.quote:
Jij bent de mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
Ik heb dagelijkse meldplicht bij Yoki.Elke ochtend wakker worden met UccieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zeggen IS-ers ook over homo's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt spuuglelijk, behalve wanneer ze vliegen.
Jij bent ook altijd weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is niet lelijk..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt spuuglelijk, behalve wanneer ze vliegen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
We hebben godver 6 herdenkingsdiensten voor je gehouden.
Ik heb geen kaars meer in huis!
Gewoon wachten op je volgende kerstpakket. Daarin zitten altijd wel kaarsen. Meer dan je lief is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
We hebben godver 6 herdenkingsdiensten voor je gehouden.
Ik heb geen kaars meer in huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |