Nee ik ben gewoon bezorgd, toen Arno 3 maanden kwijt was deed ik het ook, toen Elflettering 2 dagen zoek was ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Wanna tell us something? Or even better wanna tell yas something?
Nee. Dit is perfect. Wil je mijn UI verbieden? Ga je gang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe jij je UI even normaal joh, gek.
Past wel bij je, jij wilt toch alles verbieden of het land uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Dit is perfect. Wil je mijn UI verbieden? Ga je gang.
Heet stiekem van der slootquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat jij nou 'van den Berg' van je achternaam heet.
Uhuhquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon bezorgd, toen Arno 3 maanden kwijt was deed ik het ook, toen Elflettering 2 dagen zoek was ook
In jouw geval liever allebei.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Past wel bij je, jij wilt toch alles verbieden of het land uit.
Ga nou niet lopen stoken, werkt toch niet.quote:
Toen Arno zo lang wegbleef, was ik wel een beetje bezorgd. Maar dat heb ik niet meteen bij iemand die amper een etmaal niet heeft gepost.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon bezorgd, toen Arno 3 maanden kwijt was deed ik het ook, toen Elflettering 2 dagen zoek was ook
Nee, je was gewoon de passief-agressieve anus aan het uithangen, met je gedrag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen Arno zo lang wegbleef, was ik wel een beetje bezorgd. Maar dat heb ik niet meteen bij iemand die amper een etmaal niet heeft gepost.
Ik was niet zoek, trouwens.
Lekker aardig weer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je was gewoon de passief-agressieve anus aan het uithangen, met je gedrag.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je was gewoon de passief-agressieve anus aan het uithangen, met je gedrag.
Gezien Tim's medische conditie is dat juist iemand om je zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen Arno zo lang wegbleef, was ik wel een beetje bezorgd. Maar dat heb ik niet meteen bij iemand die amper een etmaal niet heeft gepost.
Ja, hij heeft even andere dingen aan zijn hoofd. (sp3c kan hier om lachen) Gewoon even een dagje, of wat langer, rust kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien Tim's medische conditie is dat juist iemand om je zorgen over te maken.
Ja het verbaasde me dat hij er gisteren überhaupt was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, hij heeft even andere dingen aan zijn hoofd. (sp3c kan hier om lachen) Gewoon even een dagje, of wat langer, rust kan geen kwaad.
Hehe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, hij heeft even andere dingen aan zijn hoofd.
Ik zag laatst dus zon filmpje van een kudde babyvleermuisjes. Die waren in dekentjes gewikkeld. Fucking schattig, alleen dat hoofdje er uit. Lagen ze zo op een rijtje en kregen ze een flesje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ga jij ff lekker een rondje aan een vleermuis hangen. #TeamRTL7
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, je kan niet wegblijven zonder een officieel NWS-SC contactpersoon.quote:
Ik stel voor dat we het volgende topic allemaal vleermuizen-gifjes en -plaatjes plaatsen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag laatst dus zon filmpje van een kudde babyvleermuisjes. Die waren in dekentjes gewikkeld. Fucking schattig, alleen dat hoofdje er uit. Lagen ze zo op een rijtje en kregen ze een flesje.
Naaah serieus he. Het was schattiger dan zon kleine border collie pup. En volgens mij moest er zelfs nog eentje gapen, zag je zo die puntige bloedzuigende tandjes...
Goed idee Elf!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het volgende topic allemaal vleermuizen-gifjes en -plaatjes plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |