quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:52 schreef moemoe het volgende:
Zo'n OP moeten we koesteren natuurlijk.
Grote onzin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
sowieso fruit
Gewoon vitaminepilletjes nemen
godsammequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:17 schreef d4v1d het volgende:
Ik kreeg al tijden spam mails. Maar nu ook van BNW gekkies.
"USA will fall this year. Dollar collapses" "free the nation!!"
En jij mijn AOW.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:20 schreef d4v1d het volgende:
Ach, fokker betaald mijn stufi van zijn belastingscenten
Ik ben op vakantie hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
wifi
Gewoon ouderwetsche kabels heb ik hier lopen
Volgende keer een hotel boeken met meer dan 1 ster?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in september schijnt ook de wereld te vergaan. Of tenminste een groot deel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:17 schreef d4v1d het volgende:
Ik kreeg al tijden spam mails. Maar nu ook van BNW gekkies.
"USA will fall this year. Dollar collapses" "free the nation!!"
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga deze kopen. De vleermuisachtbaan. Moet je kijken hoe vet![]()
[ afbeelding ]
NWS / Achtbaan kopen? Plopsaland helpt!
Hoe die man er ook zit. Hij heeft het verschrikkelijk naar z'n zin met die vleermuis boven z'n hoofd.quote:
Past dat ding op 500 vierkante meter?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga deze kopen. De vleermuisachtbaan. Moet je kijken hoe vet![]()
[ afbeelding ]
NWS / Achtbaan kopen? Plopsaland helpt!
Geen idee. Je kan hem misschien beetje aanpassen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Past dat ding op 500 vierkante meter?
Aanpassen is niks voor mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan hem misschien beetje aanpassen.
Ach voor de hele kleintjes is het vast leuk, maar ik denk dat ik als klein kind zelfs teleurgesteld zou zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je het niet spannend genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |