SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:13 schreef renevanlaaren het volgende:
mark gaat zo vast alles doorlullen en gaat ivan weer vol op bjornhij gaat ook vol op ivan stemmen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Bjorn blijft bij zijn principes en gaat niet tactisch stemmen, hij is nog nooit geswitched, alleen een keer erover gedubt, maar niet gedaan. Gina wilde Mark eigenlijk 3 stemmen geven, maar dan is het eigenlijk oprotten en twee is een goeie waarschuwing...Gina: niemand is bezig over wie er binnen gaat komen...![]()
ja bjorn wel,ivan zou niet op bjorn gaanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]hij gaat ook vol op ivan stemmen
![]()
Mag hij aub een elitestem krijgen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Zal me niks verbazen als Rob geen stemmen krijgt
Beetje peper in zijn reet zou hem goed doen.![]()
![]()
markvanrinsummarkvanrinsum heeft geen premium account
pi_155098765
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopiaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
mark en ginaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
pi_155098765
quote:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopiaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Daar is die flapdrol veels te lui voorquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
pi_155098765
quote:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopiaI will do what i must !!![]()
Ook zeer dom van Bjorn, die leert het ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:13 schreef renevanlaaren het volgende:
mark gaat zo vast alles doorlullen en gaat ivan weer vol op bjornWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zullen dit ook geen toneelstukjes zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zeer dom van Bjorn, die leert het ook nietA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Naomi op de bank kan ook nog.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rare quotequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
pi_155098765
quote:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopia
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark: Wat een pokkeding joh
Gina: Wat een taalgebruik!
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
die had gehoord dat ivan haar drie stemmen wilde geven , ze is niet voor niets weer zoveel bij hem in de buurt geweest, schijnheilig wijfquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
het ging over veranderingen als er iemand wegging uit utopiaquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:19 schreef renevanlaaren het volgende:
er gaat vast niks meer gebeuren![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Ze weet hoe ze het moet aanpakken, maar Ivan weet dat hoor...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die had gehoord dat ivan haar drie stemmen wilde geven , ze is niet voor niets weer zoveel bij hem in de buurt geweest, schijnheilig wijf![]()
ik ook , maar dat zal wel nooit gebeurenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
In principe mogen ze dat zelf bepalen, ze mogen ook positief stemmen, zelfs kiezen om niet te stemmen...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik ook , maar dat zal wel nooit gebeuren![]()
ik zou daar niet raar van opkijken,zo gaat het toch steeds?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
pi_155098765
quote:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopia
Toen Joey weg ging stond Ivan al klaar om leiding te nemen,en Rob is daar echt wel op uit,zelf niets doen en precies weten hoe ee ander het moet doen.![]()
Gina tegen Mark "Ik wil niet dat je weg gaat" Zomaar uit het niets???
Of ze dan zijn bed mag en of hij aan haar moeder vraagt of ze kleding over het hek wil gooien.
Sokken. Hele lelijke, zodat de anderen die niet aan willen.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
In principe mogen ze dat zelf bepalen, ze mogen ook positief stemmen, zelfs kiezen om niet te stemmen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
gina is een raar wijf, als je weggaat mark kun je dan even sokken over het hek gooien, zegt gina net
als ik mark was , dan zei ik heel wat anders,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog leuke dingen om terug te zoeken ?I will do what i must !!![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
In principe mogen ze dat zelf bepalen, ze mogen ook positief stemmen, zelfs kiezen om niet te stemmen...de regie bepaalt wie er uit gaat
Er was op de Utopia site een video flits van Mark in de fitness ruimte, die een koe tegen kwam..quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog leuke dingen om terug te zoeken ?![]()
![]()
dat geloof ik niet, anders was het wel een keer gebeurt,quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
In principe mogen ze dat zelf bepalen, ze mogen ook positief stemmen, zelfs kiezen om niet te stemmen...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik schreef ook, in principe ...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]de regie bepaalt wie er uit gaat
als je de regels op na slaat, maar ja we weten wel hoe het zit...helaas
![]()
Okay, zag gesprek eerder vanavond bij Bas Beach over het stemmen, was wel de moeite
waard denk ik en komt zometeen online .....![]()
die 2 mogen er ook uitgestemt wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat heb ik een bloed hekel aan die 2 kale![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, zag gesprek eerder vanavond bij Bas Beach over het stemmen, was wel de moeite
waard denk ik en komt zometeen online ....![]()
wie zou morgen de stemming mogen presenteren, mark?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik denk zomaar, Nicole...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wie zou morgen de stemming mogen presenteren, mark?![]()
weet ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie een gesprek rond 1300 uur, over de BV denk ik ... was dat de moeite waard ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ivan was niet meer welkom op zijn stageplek.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
leukquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef mazaru het volgende:
Ivan was niet meer welkom op zijn stageplek.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Want?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef mazaru het volgende:
Ivan was niet meer welkom op zijn stageplek.![]()
Hij heeft zijn stagebegeleider verrot gescholdenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hij zegt dat er nooit een reden is gegevenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Goh herkenbaar bij Ivanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft zijn stagebegeleider verrot gescholden![]()
![]()
quote:![]()
Ook het niet weten waarom hij niet meer welkom was is heel herkenbaar.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dat is nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft zijn stagebegeleider verrot gescholdenvan ivan
. Hoe weet jij dit dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef mazaru het volgende:
Ivan was niet meer welkom op zijn stageplek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat lijkt mij helemaal niet vreemd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef mazaru het volgende:
Ivan was niet meer welkom op zijn stageplek.![]()
Hij is zich nooit van enig kwaad bewust en daarom kots ik hem uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ook het niet weten waarom hij niet meer welkom was is heel herkenbaar.![]()
ik zit naar 4 legen bedden te kijkenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Koning Ivan ligt op bed en hofnar Rob zit op het bedKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Dat had ik nou nooit gedacht van jou.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat heb ik een bloed hekel aan die 2 kale![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik naar Ivan die zeurt over een stageplek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef markvanrinsum het volgende:
ik zit naar 4 legen bedden te kijkenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
O had die stream niet aan, dan bedoelde hij zeker van eerder?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hofnar?, de, ik zit overal tot aan mijn elleboog bij iedereen in de kont, robquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Koning Ivan ligt op bed en hofnar Rob zit op het bedA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Koning Ivan ligt op bed en hofnar Rob zit op het bed
Zie ik daar nu een hele hoge opgebouwde met kussens scheidingsmuur tussen Gabr. en Nicole...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ivan vertelde net dat hij heel lang bezig is geweest met het zoeken naar een stageplek. Hij heeft dagenlang keurig in het pak het industrieterrein afgelopen op zoek naar een plek. Overal kreeg hij nee te horen.
Tot hij bij Audi kwam, daar mocht hij komen.
Hij was hier heel blij mee ook omdat Audi helemaal zijn merk is en hij voelde zich helemaal op zijn plek.
Toen hij op school kwam moest hij bij de begeleidster komen en kreeg hij van haar te horen dat hij niet meer terug hoefde te komen bij de Audi. Het leek hen beter dat hij maar weg bleef.
Ivan snapte er niets van en vroeg waarom.
Maar er werd omheen gedraaid en hij kreeg geen antwoord.
Hij zei ook dat zijn begeleidster al zo raar reageerde toen hij zei dat hij bij de Audi mocht komen.
Ze zei: "Jij? Bij de Audi? Hoe dan??"
Hij is daarna toch naar de Audi toegegaan en heeft de man die hem had aangenomen helemaal verrot gescholden en is toen weggegaan.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En altijd de grootste smoel over mensen die niks doen, hij die de hele dag ligt of zit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hofnar?, de, ik zit overal tot aan mijn elleboog bij iedereen in de kont, rob![]()
![]()
Sweet Dreams Gooddealquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:40 schreef Gooddeal het volgende:
Mensen, welterusten, morgen een zware cosdag, met de spannende stemming.![]()
![]()
![]()
Goh....quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef mazaru het volgende:
Ivan vertelde net dat hij heel lang bezig is geweest met het zoeken naar een stageplek. Hij heeft dagenlang keurig in het pak het industrieterrein afgelopen op zoek naar een plek. Overal kreeg hij nee te horen.
Hij was hier heel blij mee ook omdat Audi helemaal zijn merk is en hij voelde zich helemaal op zijn plek.
Toen hij op school kwam moest hij bij de begeleidster komen en kreeg hij van haar te horen dat hij niet meer terug hoefde te komen bij de Audi. Het leek hen beter dat hij maar weg bleef.
Hij zei ook dat zijn begeleidster al zo raar reageerde toen hij zei dat hij bij de Audi mocht komen.
Hij is daarna toch naar de Audi toegegaan en heeft de man die hem had aangenomen helemaal verrot gescholden en is toen weggegaan.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
ja , die robquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En altijd de grootste smoel over mensen die niks doen, hij die de hele dag ligt of zit.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
het kan zijn dat dat nog in die periode was van zijn agressieve periode, nadat hij iemand een kaakbreuk heeft geslagen heeft hij zijn leven toch verbeterd?quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
spanning voor de stemmingquote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Hij heeft wel dit op zijn linkedIn staanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef mazaru het volgende:
Hij is daarna toch naar de Audi toegegaan en heeft de man die hem had aangenomen helemaal verrot gescholden en is toen weggegaan.![]()
Sales Assistant
Audi Dealer J. Maas B.V.
februari 2006 – maart 2007 (1 jaar 2 maanden)Uithoorn, NetherlandsLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ik dacht even dat Wim de plek van Rob had ingenomen..Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Hij vertelde niet hoe lang hij daar stage heeft gelopen, maar langer dan een jaar lijkt mij heel sterkquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij heeft wel dit op zijn linkedIn staan![]()
Sales Assistant
Audi Dealer J. Maas B.V.
februari 2006 – maart 2007 (1 jaar 2 maanden)Uithoorn, Netherlands
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vind deze cap leuk.....
Naomi: "zie je dat pukkeltje??!! Da's alles wat ik heb aan hersens!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
hij krijgt ook geen stemmen ?
volgens mij kan ze nooit zoveel hersens hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vind deze cap leuk.....
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het kan zijn dat dat nog in die periode was van zijn agressieve periode, nadat hij iemand een kaakbreuk heeft geslagen heeft hij zijn leven toch verbeterd?9 jaar terug staat op z'n linkedin
TEAM TAFEL![]()
Heb even niet meegelezen maar wel gezien dat Gaby een gesprek met Cees over zijn stem heeft gehad... daarvoor al een gesprek met Bas weer over wie er in godsnaam vol op haar zou gaan en waarom... het zit haar duidelijk toch dwars ...
Eigenlijk puur laf stemmen wat Rob gaat doen .. 3 stemmen omdat ze de kassa in zijn ogen onbeheerd achter liet ...dan spreek je iemand op zoiets aan ... maar stemmen?
Rob was niks ...is niks ...wordt niks ...wat een lapswans ....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
't zal niet veel schelen met 'n visstickquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij kan ze nooit zoveel hersens hebben![]()
![]()
ik ben het volkomen met je eensquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef snetje het volgende:
Heb even niet meegelezen maar wel gezien dat Gaby een gesprek met Cees over zijn stem heeft gehad... daarvoor al een gesprek met Bas weer over wie er in godsnaam vol op haar zou gaan en waarom... het zit haar duidelijk toch dwars ...
Eigenlijk puur laf stemmen wat Rob gaat doen .. 3 stemmen omdat ze de kassa in zijn ogen onbeheerd achter liet ...dan spreek je iemand op zoiets aan ... maar stemmen?
Rob was niks ...is niks ...wordt niks ...wat een lapswans ....A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Vandaar dat Ivan nooit iets geleerd heeft v.w.b. zijn gedrag. Er is nooit iets over gezegd, hij kwam er mee weg,w el verbaasd over weigeringen en daar kwaad om worden .quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef mazaru het volgende:
Hij is daarna toch naar de Audi toegegaan en heeft de man die hem had aangenomen helemaal verrot gescholden en is toen weggegaan.
Zijn grote bek en woede uitbarstingen hadden hem eens flink ingewreven moeten worden.![]()
Ja sowieso heel lang is dat...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vertelde niet hoe lang hij daar stage heeft gelopen, maar langer dan een jaar lijkt mij heel sterk
Of hij heeft dikke duim wat betreft invullen op linkedlIn...hij zal niet de eerste zijn die het invuld hoe het hem uitkomt![]()
Of er is misschien daar wat voorgevallen dat hij daarom niet welkom was bij datgene wat die net verteld?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
mijn god moet je dat altijd zeigen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vind deze cap leuk.....
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn god moet je dat altijd zeigen?vind ik geil
![]()
![]()
Ik hoorde zijn verhaal, voordat ik even de honden ging laten lopen en hoorde uit de verte: Aldi is helemaal mijn merkquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:41 schreef mazaru het volgende:
Hij is daarna toch naar de Audi toegegaan en heeft de man die hem had aangenomen helemaal verrot gescholden en is toen weggegaan.Liep ik buiten en dacht: ik kom ook weleens bij de Aldi, maar om het nu mijn merk te noemen ?
![]()
![]()
Maak je niet druk, Gina en Stef hebben helemaal niets in hun kop!quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn god moet je dat altijd zeigen?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Tellen is ook al moeilijk voor hem dus..quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij heeft wel dit op zijn linkedIn staan![]()
Sales Assistant
Audi Dealer J. Maas B.V.
februari 2006 – maart 2007 (1 jaar 2 maanden)Uithoorn, NetherlandsWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
we hebben weinig keuze , om naar te luisteren, maar ik heb nooit zin om naar rob te luisteren, of een groepje waar alleen hij al aan de conversatie deelnneemtA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik denk dat het wel gezegd is, maar dat het hem niet beviel. En als iets hem niet bevalt dan doet hij het af als onzin.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vandaar dat Ivan nooit iets geleerd heeft v.w.b. zijn gedrag. Er is nooit iets over gezegd, hij kwam er mee weg,w el verbaasd over weigeringen en daar kwaad om worden .
Zijn grote bek en woede uitbarstingen hadden hem eens flink ingewreven moeten worden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
natuurlijk heeft hij er wel van geleerd. Hij heeft een taakstraf gehad, is gaan studeren en is toen nooit meer in de problemen gekomen. Dat je nu in utopia die kant van hem steeds meer naar boven ziet komen is dan ook behoorlijk jammer. Want juist nu wordt hij er niet meer opgewezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vandaar dat Ivan nooit iets geleerd heeft v.w.b. zijn gedrag. Er is nooit iets over gezegd, hij kwam er mee weg,w el verbaasd over weigeringen en daar kwaad om worden .
Zijn grote bek en woede uitbarstingen hadden hem eens flink ingewreven moeten worden.TEAM TAFEL![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Gina en Stef hebben helemaal niets in hun kop!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doet LinkedIn zelf, en het kan toch vanaf 1 feb tot 31 maart zijn ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Tellen is ook al moeilijk voor hem dus..![]()
![]()
Kan toch: van 1 feb. tot en met 31 maart?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Tellen is ook al moeilijk voor hem dus..![]()
![]()
wordt je opgewonden van naomi haar pukkels, nou die heeft er altijd wel een aantal , constant dus geilquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik hoorde zijn verhaal, voordat ik even de honden ging laten lopen en hoorde uit de verte: Aldi is helemaal mijn merkLiep ik buiten en dacht: ik kom ook weleens bij de Aldi, maar om het nu mijn merk te noemen ?
![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Er moet wel wat gebeuren als ze je van je stageplek afgooien. Dat kan nooit een klein foutje zijn geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja sowieso heel lang is dat...
Of hij heeft dikke duim wat betreft invullen op linkedlIn...hij zal niet de eerste zijn die het invuld hoe het hem uitkomt![]()
Of er is misschien daar wat voorgevallen dat hij daarom niet welkom was bij datgene wat die net verteld?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
was 'n zinnetje in Ned/Duiquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wordt je opgewonden van naomi haar pukkels, nou die heeft er altijd wel een aantal , constant dus geil![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Tellen is ook al moeilijk voor hem dus..hele maand februari en maart erbij
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Wil Rob nu zo graag naast(in) Ivan kruipen? Of ontwijkt hij zo Stef?
Ja vooral dat dusquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er moet wel wat gebeuren als ze je van je stageplek afgooien. Dat kan nooit een klein foutje zijn geweest.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
welk zinnetje dan?quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
hij laat niet veel los over zijn verleden. Heeft wel eens verteld dat ie vroeger veel onrust stookte en dat je al een stomp kreeg als je hem verkeeed aankeekquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er moet wel wat gebeuren als ze je van je stageplek afgooien. Dat kan nooit een klein foutje zijn geweest.TEAM TAFEL![]()
Hoewel het eerste mij grappig lijkt denk ik het tweedequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
misschien wacht hij wel tot de meeste slapemn, zodat hij het stiekum kan doenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Gina en Stef hebben helemaal niets in hun kop!![]()
![]()
Rob kan rustig naar bed toe dusquote:
wil je de tijd wel zeggen?quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik hoorde zijn verhaal, voordat ik even de honden ging laten lopen en hoorde uit de verte: Aldi is helemaal mijn merkLiep ik buiten en dacht: ik kom ook weleens bij de Aldi, maar om het nu mijn merk te noemen ?
haha prachtig
TEAM BAKSTEEN![]()
Ben ziet Ivan bij Floor werken als hij eruit isKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Toen hij pas in Utopia kwam, had ik dit ook niet verwacht eigenlijk, pas toen hij mensen ging negeren, had ik zoets van..knap koppig en trots, om niet te zeggen zelfs dwingend...Nadien gebeurde er ook incidentjes, met PP bv, maar die kon ik nog wel begrijpen ergens.. En eigenlijk heb ik er ook niets tegen, als mensen eens van leer trekken...echt niet..soms valt er veel voor te zeggen..Maar wat mij afstoot momenteel is de onredelijkheid en vaak hypocriet gedrag.. Terwijl het mij ook stoort, dat iemand, met zijn opleiding en zijn mogelijkheden, gebruik maakt van methodieken, die niet ten voordele van een groep/individu en zelfs zichzelf zijn. Heel erg jammer, doodzondequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
natuurlijk heeft hij er wel van geleerd. Hij heeft een taakstraf gehad, is gaan studeren en is toen nooit meer in de problemen gekomen. Dat je nu in utopia die kant van hem steeds meer naar boven ziet komen is dan ook behoorlijk jammer. Want juist nu wordt hij er niet meer opgewezen![]()
oh , ja ik kan geen duits, maar ik snap dat de verspreking leuk wasquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zij dus: vind ik geil......... en geil is in het duits zoiets als leukA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ik vond het raar , hoe hij toen met ruud, isa peste met die eieren , en met ruud die taart opat van nicolinequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Toen hij pas in Utopia kwam, had ik dit ook niet verwacht eigenlijk, pas toen hij mensen ging negeren, had ik zoets van..knap koppig en trots, om niet te zeggen zelfs dwingend...Nadien gebeurde er ook incidentjes, met PP bv, maar die kon ik nog wel begrijpen ergens.. En eigenlijk heb ik er ook niets tegen, als mensen eens van leer trekken...echt niet..soms valt er veel voor te zeggen..Maar wat mij afstoot momenteel is de onredelijkheid en vaak hypocriet gedrag.. Terwijl het mij ook stoort, dat iemand, met zijn opleiding en zijn mogelijkheden, gebruik maakt van methodieken, die niet ten voordele van een groep/individu en zelfs zichzelfzijn. Heel erg jammer, doodzondeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Gina en Mark achter de laptop. Gina weet niet wat ze moet doen ''hier klik klik'' zegt Mark.
Ik ben er morgen weer bij de stemming![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh , ja ik kan geen duits, maar ik snap dat de verspreking leuk was![]()
![]()
dat stoot mij ook af, vuurvliegje. echt waar. En het laat zien dat hij er nog lang niet 'is'. Met de verkeerde mensen/setting kan hij dus nog niet omgaan. En er is nu niemand meer die hem echt aanspreekt, ofja een paar maar er zijn er veel meer die met hem meepraten. zo leert ie niks en zakt ie steeds verder in een negatieve spiraal.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Toen hij pas in Utopia kwam, had ik dit ook niet verwacht eigenlijk, pas toen hij mensen ging negeren, had ik zoets van..knap koppig en trots, om niet te zeggen zelfs dwingend...Nadien gebeurde er ook incidentjes, met PP bv, maar die kon ik nog wel begrijpen ergens.. En eigenlijk heb ik er ook niets tegen, als mensen eens van leer trekken...echt niet..soms valt er veel voor te zeggen..Maar wat mij afstoot momenteel is de onredelijkheid en vaak hypocriet gedrag.. Terwijl het mij ook stoort, dat iemand, met zijn opleiding en zijn mogelijkheden, gebruik maakt van methodieken, die niet ten voordele van een groep/individu en zelfs zichzelfzijn. Heel erg jammer, doodzondeTEAM TAFEL![]()
Weet ik veel? Ik linkeding niet ...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Dat doet LinkedIn zelf, en het kan toch vanaf 1 feb tot 31 maart zijn ofzoWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
mensen vergeten vaak dat isa ook een draak was en lang niet altijd oprecht handelde tegen ivan. Dat praat niet goed dat ie dat ei gooide, maar het kwam niet uit het niets.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vond het raar , hoe hij toen met ruud, isa peste met die eieren , en met ruud die taart opat van nicolineTEAM TAFEL![]()
Dan worden elite stemmen bepalend voor de bank. Dat zullen ze echt niet riskerenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
In principe mogen ze dat zelf bepalen, ze mogen ook positief stemmen, zelfs kiezen om niet te stemmen...You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
en wat vond je dan van die actie met die taart, nicoline deed niemand kwaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mensen vergeten vaak dat isa ook een draak was en lang niet altijd oprecht handelde tegen ivan. Dat praat niet goed dat ie dat ei gooide, maar het kwam niet uit het niets.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
wat ligt daar dan voor zooi allemaal op de grond?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef snetje het volgende:
Bas nog bij Klaver ..ff snel tussendoor..
[ afbeelding ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
wanneer is de markt ?quote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Maar kijk, dat heb ik altijd gezien als kwajongens gedoe en Isa was ook fout bezig, door hem te betichten van die dubbele boekhouding en wie kaatst moet de bal verwachten. Allemaal Kinderspielerij, als je het vergelijkt met de positie die hij nu verworven heeft en hoe hij daar mee omgaat.. Ik heb geen enkel idee, wat zijn competenties moesten zijn, om af te studeren, maar hij mist er echt een paar, om goed leiding te kunnen geven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mensen vergeten vaak dat isa ook een draak was en lang niet altijd oprecht handelde tegen ivan. Dat praat niet goed dat ie dat ei gooide, maar het kwam niet uit het niets.![]()
slechte grap. hele slechte grap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en wat vond je dan van die actie met die tart, nicoline deed niemand kwaadTEAM TAFEL![]()
Nee, maar zou voor de streamers en kijkers wél leuker zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dan worden elite stemmen bepalend voor de bank. Dat zullen ze echt niet riskeren![]()
![]()
oh nee ze had helemaal een taart gebakken, wat een wereldramp.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en wat vond je dan van die actie met die taart, nicoline deed niemand kwaadThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
tja ik zou het ook niet weten, ik vind dit gedrag ook echt niks. en dat is niet de ivan die ik maandenlang heb gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Maar kijk, dat heb ik altijd gezien als kwajongens gedoe en Isa was ook fout bezig, door hem te betichten van die dubbele boekhouding en wie kaatst moet de bal verwachten. Allemaal Kinderspielerij, als je het vergelijkt met de positie die hij nu verworven heeft en hoe hij daar me omgaat.. Ik heb geen enkel idee, wat zijn competenties moesten zijn, om af te studeren, maar hij mist er echt een paar, om goed leiding te kunnen geven.TEAM TAFEL![]()
toch denk ik , dat als je daar zo lang zit dat je de realiteit wel verliest, en dat sommige dingen van je karakter in utopia vergroot worden, ,in hde buitenwereld kun je weglopen van dingen , en dat kun je daar nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Maar kijk, dat heb ik altijd gezien als kwajongens gedoe en Isa was ook fout bezig, door hem te betichten van die dubbele boekhouding en wie kaatst moet de bal verwachten. Allemaal Kinderspielerij, als je het vergelijkt met de positie die hij nu verworven heeft en hoe hij daar mee omgaat.. Ik heb geen enkel idee, wat zijn competenties moesten zijn, om af te studeren, maar hij mist er echt een paar, om goed leiding te kunnen geven.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ze deed dat op een drukke avond voor een markt, maar we hadden het nu over ivan zijn karakterquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh nee ze had helemaal een taart gebakken, wat een wereldramp.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
omdat het pastkan ???quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef rowan634 het volgende:
waarom kruipt Bjorn weer zo diep in Mark's reet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Grappig dat je muis ook meegaat in het filmpje ...
nu mijn muis icon nog zien te veranderen in een vuist
vrijdagavond in utopia:
leukBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
nu mijn muis icon nog zien te veranderen in een vuist![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef sjampoeh het volgende:
heb ik nog iets belangrijks gemist ?
ze spelen ook soms een rolquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef rowan634 het volgende:
[..]
tja ik zou het ook niet weten, ik vind dit gedrag ook echt niks. en dat is niet de ivan die ik maandenlang heb gezien.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
een wannabeeeee Anouk ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef markvanrinsum het volgende:
vrijdagavond in utopia:
[ afbeelding ]
leuk![]()
![]()
was gewoon een ultra flauwe grap samen met clown ruud.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze deed dat op een drukke avond voor een markt, maar we hadden het nu over ivan zijn karakterThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
nee bjorn gaat vol op ivanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]verrassend
Ivan gaat vol op bjorn ?!mag hopen dat Bjorn ook vol gaat op ivan
TEAM TAFEL![]()
Zo maak je van je muis een vuistquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
nu mijn muis icon nog zien te veranderen in een vuist
Zeker worden karaktereigenschappen uitvergroot, zelfs tot karikaturen gemaakt en helaas moet ik zeggen, dat Ivan inmiddels een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt, met behulp van YWC..Dat is al helemaal niet goed te praten. Maar de moedeloosheid, de machteloosheid maakt hem wanhopig en ligt ten grondslag aan hoe hij zich opstelt momenteel, wat heel dwangmatig overkomt. En dan laat ik nog buiten beschouwing, dat hij helaas de verkeerde vrouw achter zich heeft staan, die er helemaal geen snars van begrijptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
toch denk ik , dat als je daar zo lang zit dat je de realiteit wel verliest, en dat sommige dingen van je karakter in utopia vergroot worden, ,in hde buitenwereld kun je weglopen van dingen , en dat kun je daar niet![]()
misschien heeft ie het gehoord dan, want bjorn heeft het veel mensen verteld. Hij had het eerder vandaag er wel over dat bjorn naar huis zou willen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
las ergens op de site of fb dat ivan nu ook vol op bjorn gaatTEAM TAFEL![]()
leuk met die 3 ...?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk gesprek van vanavond, deel 1 volgt nog ......
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpat kijken waard ?
![]()
ik zie het morgen welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk gesprek van vanavond, deel 1 volgt nog ......
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van TalpaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
helemaal eensquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zeker worden karaktereigenschappen uitvergroot, zelfs tot karikaturen gemaakt en helaas moet ik zeggen, dat Ivan inmiddels een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt, met behulp van YWC..Dat is al helemaal niet goed te praten. Maar de moedeloosheid, de machteloosheid maakt hem wanhopig en ligt ten grondslag aan hoe hij zich opstelt momenteel, wat heel dwangmatig overkomt. En dan laat ik nog buiten beschouwing, dat hij helaas de verkeerde vrouw achter zich heeft staan, die er helemaal geen snars van begrijptdaarom kan hij er ook beter uit, want denk niet dat dat daar nog goed gaat komen
TEAM TAFEL![]()
Yup, Bas was erbij .....quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:17 schreef sjampoeh het volgende:
leuk met die 3 ...?t kijken waard ?
.![]()
hij heeft voor mij afgedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
daarom kan hij er ook beter uit, want denk niet dat dat daar nog goed gaat komen![]()
![]()
ja...4 uur te laatquote:
waaif ging haar zeggen dat ze te weinig aan tatoeëren doet enzo en dat het haar hoofddoel moet zijn wil ze erin slagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had een paar verzoeken voor een gesprek Nicole met Stiff vanmiddag, was dat wat en hoe laat ?
heeft ze al vaker gedaan trouwensTEAM TAFEL![]()
om te janken.. the queen has spokenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had een paar verzoeken voor een gesprek Nicole met Stiff vanmiddag, was dat wat en hoe laat ?als je je bloeddruk wil verhogen..moet je kijken .
![]()
Volgens mij na drie uur...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had een paar verzoeken voor een gesprek Nicole met Stiff vanmiddag, was dat wat en hoe laat ?![]()
samen met ivan..samen over haar heen (eh figuurlijk)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waaif ging haar zeggen dat ze te weinig aan tatoeëren doet enzo en dat het haar hoofddoel moet zijn wil ze erin slagen.
heeft ze al vaker gedaan trouwens![]()
viel mij ook op,maar haar broer moest gisterenavond toch komen,misschien bracht hij haar medicatie van thuis?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die Gina nu is, lijkt wel of ze onder de medicijnen zit. Ook haar spraak is zo
traag lijkt wel.![]()
ieuwwwwwquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
samen met ivan..samen over haar heen (eh figuurlijk)TEAM TAFEL![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef formule het volgende:
Ivan heeft zijn kledij uitgedaan,zijn kroon afgezet,en gaat ter bedde![]()
vind het wel een beetje ruk dat ik morgen niet de stemming kan meekijken![]()
![]()
cossers ik vertrouw op jullie verslagen!
![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:24 schreef Kotsdrol het volgende:
Bjorn gaat maar een nachtje doorhalenvan bjorn
komt goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:25 schreef rowan634 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
wifi highfive
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
wait..whut ??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef lonneberga het volgende:
[..]
viel mij ook op,maar haar broer moest gisterenavond toch komen,misschien bracht hij haar medicatie van thuis?![]()
Bjorn zat vandaag ook al bepaald glazig te kijken, was iemand opgevallen..De Ritalin en Concerta is misschien weer tevoorschijn gehaald??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef lonneberga het volgende:
[..]
viel mij ook op,maar haar broer moest gisterenavond toch komen,misschien bracht hij haar medicatie van thuis?![]()
Afzeggen je handel..COs gaat vooorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:25 schreef rowan634 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar shoppen in eindhoven is ook wel tofquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Afzeggen je handel..COs gaat vooor![]()
daarnaast probeer ik gewoon mee te lezen, doe wel alsof ik aant whatsappen ben
TEAM TAFEL![]()
waar lees jij die dingen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef sjampoeh het volgende:
ook las ik dat ze wel betaald hadden om in de b&b te gaan slapen..klopt dat ? en zoja ..waarvan
TEAM TAFEL![]()
Dat werd hier geopperd, dat ze dan maar voor een vriendenprijsje die nachten moesten gaan betalenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef sjampoeh het volgende:
ook las ik dat ze wel betaald hadden om in de b&b te gaan slapen..klopt dat ? en zoja ..waarvan![]()
Dus dan hebben ze geen ADHD??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Als Bjorn en Gina medicatie hebben gekregen vanwege hun ADHD, dan slapen ze dus vannacht niet*Team Anti-Waaif*![]()
Zijn afscheidsspeech dan mag ik hopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef rowan634 het volgende:
bjorn zal wel zijn speech tegen ivan aan het perfectioneren zijnAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Plus dat ze het waarschijnlijk al tijden niet meer geslikt hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:34 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Oeps Ritalin mag je na 16:00 niet meer nemenDan slaap je idd niet.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn afscheidsspeech dan mag ik hopen
TEAM TAFEL![]()
Ik geloof het wel weer voor vandaag![]()
Ben benieuwd morgen
Zijn nieuwe slogan....Bjorn to Partyquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bjorn is vast weer zo'n geweldig feest voor 1000 man aan het organiseren
Bo .
Nee hoor, Nicole ligt naast Gabs en Ivan ligt in de jongenskamer ;-))
Vind ik leukAntwoordDelen1 antwoord
liggen ze niet in kutwood ?
![]()
geenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn nieuwe slogan....Bjorn to Party
nee liggen in hun eigen beddenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef sjampoeh het volgende:
Bo .
Nee hoor, Nicole ligt naast Gabs en Ivan ligt in de jongenskamer ;-))
Vind ik leukAntwoordDelen1 antwoord
liggen ze niet in kutwood ?
TEAM TAFEL![]()
neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:48 schreef floske het volgende:
Liggen Mark en Gina weer naast elkaar?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
![]()
weet ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Haar M & M's opgehaald in de ZK? Ik heb een grote duim hoorM & M's zijn lekker
quote:
cees is niet doodquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door markdeajaxfan op 11-08-2015 01:54:37 ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ik zit die filmpjes te bekijken, zag net dat bezoek van Gina's moeder.
In mijn gevoel klopt daar niets van. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij toch sterk dat men om de beveiliging heen kan komen, het is dezelfde plek waar Vanessa, Charlotte en Wilco hun post af kwamen leveren, dat houden ze dan toch steviger in de gaten?![]()
Klopt niet en is allemaal voor TV en bullshit ......quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
In mijn gevoel klopt daar niets van. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij toch sterk dat men om de beveiliging heen kan komen, het is dezelfde plek waar Vanessa, Charlotte en Wilco hun post af kwamen leveren, dat houden ze dan toch steviger in de gaten?
.![]()
Het was ook wel heel toevallig dat Gina en Mark net op dat moment een boswandeling gingen makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
In mijn gevoel klopt daar niets van. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij toch sterk dat men om de beveiliging heen kan komen, het is dezelfde plek waar Vanessa, Charlotte en Wilco hun post af kwamen leveren, dat houden ze dan toch steviger in de gaten?![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef floske het volgende:
[..]
Het was ook wel heel toevallig dat Gina en Mark net op dat moment een boswandeling gingen makenPrima dat ze dat script uitvoeren voor tv en later een mooie wending aan het verhaal willen geven. Maar wat mij dwars zit, is dat er betalende streamers gewoon uren voor niks gekluisterd zaten. Wat gebeurd er? Als ze zoiets in het geheim willen doen, stel de streamers dan op de hoogte dat de streams een poosje uit de lucht gaan, van mijn part met de smoes van techniek of zo. Maar ik vind dit gewoon onbeschoft, de streamers betalen ervoor, maar gaan heus niet zeuren, als ze op de hoogte worden gesteld van te voren..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt niet en is allemaal voor TV en bullshit ......![]()
Vooral onbeschoft om te beweren dat je als streamer álles mee zou krijgen, wat dus verre van waar is.![]()
Ja neem een abo, als je geen seconde wilt missen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Vooral onbeschoft om te beweren dat je als streamer álles mee zou krijgen, wat dus verre van waar is.![]()
Leuk he.. Lol maken over een oudere die met mond open slaapt. Gottogot... wat leuk.quote:
Owee als ook maar iemand iets schrijft over naomie wat je niet zint. Ik ga eens een beetje op je letten waar je de mist in gaat met mensen aanvallen en daaraan wat doen. Elke keer.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Dat spookje was begin vorig jaar al doorgeprikt toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef RobbieRonald het volgende:
Vooral onbeschoft om te beweren dat je als streamer álles mee zou krijgen, wat dus verre van waar is.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Die hele SL van donderdag op vrijdag en zaterdag de hele dag was dus die verhaallijn tussen Mark en Gina. En dat die verschrikkelijke moeder aan de andere kant van het hek stond was duidelijk de hele opzet daarvan. FEBO wilde een einde aan die 'ouwe sok' verhaallijn en de apotheose er van.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja, kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:43 schreef freaky40 het volgende:
Die hele SL van donderdag op vrijdag en zaterdag de hele dag was dus die verhaallijn tussen Mark en Gina. En dat die verschrikkelijke moeder aan de andere kant van het hek stond was duidelijk de hele opzet daarvan. FEBO wilde een einde aan die 'ouwe sok' verhaallijn en de apotheose er van.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:40 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Leuk he.. Lol maken over een oudere die met mond open slaapt. Gottogot... wat leuk.
Owee als ook maar iemand iets schrijft over naomie wat je niet zint. Ik ga eens een beetje op je letten waar je de mist in gaat met mensen aanvallen en daaraan wat doen. Elke keer.![]()
![]()
goed gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:43 schreef freaky40 het volgende:
Die hele SL van donderdag op vrijdag en zaterdag de hele dag was dus die verhaallijn tussen Mark en Gina. En dat die verschrikkelijke moeder aan de andere kant van het hek stond was duidelijk de hele opzet daarvan. FEBO wilde een einde aan die 'ouwe sok' verhaallijn en de apotheose er van.
Ja, al vrij snel maar ik erger me als je bijv. op de site ziet staan:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:43 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat spookje was begin vorig jaar al doorgeprikt toch?
"Mis geen seconde Utopia!
Neem nu een gratis of premium paspoort voor een maand en mis niets van Utopia!"![]()
Dit programma is een real life soap en iedereen heeft hier voor getekend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zeker worden karaktereigenschappen uitvergroot, zelfs tot karikaturen gemaakt en helaas moet ik zeggen, dat Ivan inmiddels een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt, met behulp van YWC..Dat is al helemaal niet goed te praten. Maar de moedeloosheid, de machteloosheid maakt hem wanhopig en ligt ten grondslag aan hoe hij zich opstelt momenteel, wat heel dwangmatig overkomt. En dan laat ik nog buiten beschouwing, dat hij helaas de verkeerde vrouw achter zich heeft staan, die er helemaal geen snars van begrijpt
Alle deelnemers worden gesteund door de productie en hier en daar bijgestuurd.
Net zoals een tv soap worden soms acteurs vervangen door andere.
De bedoeling is om leuke en aantrekkelijke tv te maken, een aantal doen dat en een aantal doen dat niet, maar hebben weer nut in de gemeenschap.
Diegene die er niet toe doet vertrekt, zo simpel is het. Met of zonder stemmen van de elite/bewoners.Alles wordt tussen de regels bepaald.![]()
Rond 12:00 helaas niet wij, maar zijquote:
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ja, het is net als je een een pak koekjes koopt waar er 12 in moeten zitten, maar er zijn er maar 10. Alleen krijg je daar meestal wel een vergoeding voor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 02:30 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja, al vrij snel maar ik erger me als je bijv. op de site ziet staan:
"Mis geen seconde Utopia!
Neem nu een gratis of premium paspoort voor een maand en mis niets van Utopia!"You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Kheb net nog even gestemd op onze Ginaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 02:40 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Rond 12:00 helaas niet wij, maar zij![]()
Nee hoor, vraagt gewoon hoe laat de nominatie morgen is, ik ken joezi wel een beetjequote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Heb je wel streams ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kheb net nog even gestemd op onze GinaYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: