SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:13 schreef renevanlaaren het volgende:
mark gaat zo vast alles doorlullen en gaat ivan weer vol op bjornhij gaat ook vol op ivan stemmen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Bjorn blijft bij zijn principes en gaat niet tactisch stemmen, hij is nog nooit geswitched, alleen een keer erover gedubt, maar niet gedaan. Gina wilde Mark eigenlijk 3 stemmen geven, maar dan is het eigenlijk oprotten en twee is een goeie waarschuwing...Gina: niemand is bezig over wie er binnen gaat komen...![]()
ja bjorn wel,ivan zou niet op bjorn gaanquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]hij gaat ook vol op ivan stemmen
![]()
Mag hij aub een elitestem krijgen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Zal me niks verbazen als Rob geen stemmen krijgt
Beetje peper in zijn reet zou hem goed doen.![]()
![]()
markvanrinsummarkvanrinsum heeft geen premium account
pi_155098765
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopiaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
mark en ginaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
pi_155098765
quote:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopiaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Daar is die flapdrol veels te lui voorquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
pi_155098765
quote:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopiaI will do what i must !!![]()
Ook zeer dom van Bjorn, die leert het ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:13 schreef renevanlaaren het volgende:
mark gaat zo vast alles doorlullen en gaat ivan weer vol op bjornWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zullen dit ook geen toneelstukjes zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zeer dom van Bjorn, die leert het ook nietA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Naomi op de bank kan ook nog.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rare quotequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
pi_155098765
quote:
[..]
dat geloof ik niet
van Iraq?
nee ik bedoelde als ivan weg zou gaan, dat rob de nieuwe koning word van utopia
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mark: Wat een pokkeding joh
Gina: Wat een taalgebruik!
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
die had gehoord dat ivan haar drie stemmen wilde geven , ze is niet voor niets weer zoveel bij hem in de buurt geweest, schijnheilig wijfquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: