dat zou het faillissement van de televizier ring betekenenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Boer zoekt vrouw nog nooit gewonnen?
Eens, maar programma's waar minder dan 10 mensen naar kijken mogen niet genomineerd wordenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen on the Road was in mijn ogen een grote kanshebber, maar die heeft het dus niet gehaald.
Eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:29 schreef Vriezzer het volgende:
De Wensboom is wel een sympathiek programma.
omroep Max kijker gespotquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
De meeste programma's op die lijst heb ik nog nooit gezien.
Jammer dat Droomhuis Gezocht er niet op staat, dat is leuk
Dit interesseert echt niemand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Loont het om te vertellen dat ik nog geen aflevering van het nieuwe Vi heb gezien?
Concreet voor hen die het al gezien hebben: Wat is nu het grootste verschil los van de naamsverandering met het oude VI?
Of is er gewoon geen verschil in de basis.
Je bent dan ook de doelgroep.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Die hebben best leuke programma's. Groeten van Max is ook tof.
Er is geen verschil in de basis. Alleen de muziek is nog kutter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Loont het om te vertellen dat ik nog geen aflevering van het nieuwe Vi heb gezien?
Concreet voor hen die het al gezien hebben: Wat is nu het grootste verschil los van de naamsverandering met het oude VI?
Ik zie weinig verschil. Er is een nieuw item met een nieuwe verslaggever maar verder alles geruststellend hetzelfde. Wilfred die probeert Hansie uit de tent te lokken. René die uit zijn dak gaat en Johan die het over meneer die of die heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:43 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:43 schreef Iwanius het volgende:
Wat is de staat van het broekje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil. Er is een nieuw item met een nieuwe verslaggever maar verder alles geruststellend hetzelfde. Wilfred die probeert Hansie uit de tent te lokken. René die uit zijn dak gaat en Johan die het over meneer die of die heeft.
halverwegequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is de staat van het broekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |