Niet helemaal, maar daar worden wel de leukste wedstrijden gegooid.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Darten is alleen boeiend met het WK.
Stijn is het hiermee eens.
Na Voetbal Inside m'n favoriete programma. Cult.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow een samsung telefoon
Nee. Gaviria en Contreras wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Nederlander er dit jaar wint. Doet Mathieu nog mee?
Hij acteert de liefhebber.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef Nozick het volgende:
[..]
Jij bent echt een liefhebber. Prachtig.
Dat is het enige waar het om gaatquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar daar worden wel de leukste wedstrijden gegooid.
Moeten we daar blij van worden?quote:
Zeker een enorme bruine worstquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
3x raden wat ik vandaag at.
Jij niet, want jij kan het niet hebben als Oomen weer eens weggefietst wordt. Chauvinist dat je bent.quote:
Macaroni met smacquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
3x raden wat ik vandaag at.
Ik volg ook met plezier de vloertoernooien. Dat zijn nog korte formats met leuke stuntjes. Verder vind ik de World Grand Prix (met setsysteem) interessant. Wedstrijden zoals de World Matchplay met first to 16 zijn alleen leuk als het gelijkwaardige tegenstanders zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het enige waar het om gaat
Mani Dijkstra.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij niet, want jij kan het niet hebben als Oomen weer eens weggefietst wordt. Chauvinist dat je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |