Die loop duurde een jaar of 40 hèquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg bij de film 'Groundhog Day' de komende 365 dagen dagelijks dezelfde review achter te laten.
Geen van die 3 heb ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel spullen die ik echt niet weg kan doen maar die me beletten van het niet te vol maken van mijn ruimte.
Ik vraag me af hoe mensen dat toch doen. Hebben ze dan geen kerstboom, soldeerbout en aquarium nodig?
solderenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat moet je met een soldeerbout btw
Ik heb gehoord dat dat vrij handig is om iets te solderen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Solderen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is toch handig als je ergens nieuwe schone stekker op wil zetten ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
..quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch handig als je ergens nieuwe schone stekker op wil zetten ofzo.
Een lamp repareren ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja goh solderen maar wat wil je solderen bedoel ik
Van die oude apparaten zijn ze soms zo geel en nasty. Dan vind ik ze lelijk en zet ik er een nieuwe op.quote:
Ah zo, naja ikzelf heb het (nog) niet meegemaakt daarom. Slim idee btwquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die oude apparaten zijn ze soms zo geel en nasty. Dan vind ik ze lelijk en zet ik er een nieuwe op.
Lasapparaat is wel handig jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel spullen die ik echt niet weg kan doen maar die me beletten van het niet te vol maken van mijn ruimte.
Ik vraag me af hoe mensen dat toch doen. Hebben ze dan geen kerstboom, soldeerbout en aquarium nodig?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als hij kapot is moet je dat niet doen.
Straks slaan alle stoppen door.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil dat ook leren. Ik heb het eerste klusje al liggen, volgens mij heeft mijn pa wel een lasapparaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand heeft me ooit leren lassen.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM zijn review van de Lion King
Maar ik vond haar makeuploos wel eng tbh. Dus met zulke lippen zou het haar niet goed staanquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zou dat permanent moeten doen. D'r lippen zien er een stuk beter uit.
https://nl.wiktionary.org/wiki/linkjequote:
?!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/linkje
Hier heb je een linkje. Voor meer linkjes mag je altijd Opsonisatie DM'en
Hoezo, vollere duckface lips tochquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik maakte een grapje.
Je bent echt gek als je dat probeert.
Zijn geloof ik al heel wat ongelukjes mee gebeurd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, vollere duckface lips toch👄👄
Je zuigt bloed naar je lippenquote:
Nja dat halen sommige nog niet eens in een dag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij moet nog iets van 300 posts
Hematomen. Haha ik maakte maar een grapje, denk je nou echt dat ik m'n geld daaraan ga verspillenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je zuigt bloed naar je lippen
Kan je soort van blauwe plekken van krijgen, ben even de naam kwijt
Nooit gedaan, ik ben niet zo thuis in klussen aan voertuigen. Maar daar heb je vrijwel niets voor nodig toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet ook nog m'n voorvork fixen Loka. Zou je dat kunnen? Keerring vervangen?
Racebok, krik, wat spanbanden om de motor op de krik te duwen. Je kunt 'm ook omhoog takelen onder de kroonplaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaan, ik ben niet zo thuis in klussen aan voertuigen. Maar daar heb je vrijwel niets voor nodig toch?
Eigen motor hebben lijkt me wel nice. Als ik geen wantalent op de weg was geweest zou ik wel rijbewijs A overwegen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Racebok, krik, wat spanbanden om de motor op de krik te duwen. Je kunt 'm ook omhoog takelen onder de kroonplaat.
En daarna kan het speelkwartier beginnen. Remklauw eraf, voorwiel eruit, vorkolie aflaten en daarna de poten eruit.
Misschien wel ja, misschien ook niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je ergens anders je kutrecord doen? VBL in een of andere willekeurige wedstrijd ofzo
Ach ik vind sleutelen wel lachen. Alleen remmen doe ik liever niet zelf, als dat kapot gaat door 'wantalent' wordt dat echt mijn dood.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigen motor hebben lijkt me wel nice. Als ik geen wantalent op de weg was geweest zou ik wel rijbewijs A overwegen.
Neequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/linkje
Hier heb je een linkje. Voor meer linkjes mag je altijd Opsonisatie DM'en
http://www.moviemeter.nl/film/458/info/1200#4363033quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik bedoel een link naar de review van GGMM van de Lion King
Maar... Wil je geen linkjes van mij ?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:42 schreef pinman het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik bedoel een link naar de review van GGMM van de Lion King
moest hard lachenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/458/info/1200#4363033
GGMM heeft erg originele humor
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit had ik graag op camera gezien
idd. Bahquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Awh Fylax dacht even dat hij vrienden had
Je moet het veel meer promoten.quote:
ja maar...quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het veel meer promoten.
Als je zo VI gaat kijken op je stream krijg je genoeg kijkers
Ja dat wil ik welquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar... Wil je geen linkjes van mij ?
ja kut zooiquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fylax die zijn telefoon liet flikkeren
Sharelynquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak een woordgrap met hun naam
deze snap ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het veel meer promoten.
Als je zo VI gaat kijken op je stream krijg je genoeg kijkers
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag of ze de rest van haar leven met jou wil sharen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |