Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel spullen die ik echt niet weg kan doen maar die me beletten van het niet te vol maken van mijn ruimte.
Ik vraag me af hoe mensen dat toch doen. Hebben ze dan geen kerstboom, soldeerbout en aquarium nodig?
Ik wil dat ook leren. Ik heb het eerste klusje al liggen, volgens mij heeft mijn pa wel een lasapparaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand heeft me ooit leren lassen.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM zijn review van de Lion King
Maar ik vond haar makeuploos wel eng tbh. Dus met zulke lippen zou het haar niet goed staanquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zou dat permanent moeten doen. D'r lippen zien er een stuk beter uit.
https://nl.wiktionary.org/wiki/linkjequote:
?!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://nl.wiktionary.org/wiki/linkje
Hier heb je een linkje. Voor meer linkjes mag je altijd Opsonisatie DM'en
Hoezo, vollere duckface lips tochquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik maakte een grapje.
Je bent echt gek als je dat probeert.
Zijn geloof ik al heel wat ongelukjes mee gebeurd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, vollere duckface lips toch👄👄
Je zuigt bloed naar je lippenquote:
Nja dat halen sommige nog niet eens in een dag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij moet nog iets van 300 posts
Hematomen. Haha ik maakte maar een grapje, denk je nou echt dat ik m'n geld daaraan ga verspillenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je zuigt bloed naar je lippen
Kan je soort van blauwe plekken van krijgen, ben even de naam kwijt
Nooit gedaan, ik ben niet zo thuis in klussen aan voertuigen. Maar daar heb je vrijwel niets voor nodig toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet ook nog m'n voorvork fixen Loka. Zou je dat kunnen? Keerring vervangen?
Racebok, krik, wat spanbanden om de motor op de krik te duwen. Je kunt 'm ook omhoog takelen onder de kroonplaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaan, ik ben niet zo thuis in klussen aan voertuigen. Maar daar heb je vrijwel niets voor nodig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |