Die loop duurde een jaar of 40 hèquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg bij de film 'Groundhog Day' de komende 365 dagen dagelijks dezelfde review achter te laten.
Geen van die 3 heb ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel spullen die ik echt niet weg kan doen maar die me beletten van het niet te vol maken van mijn ruimte.
Ik vraag me af hoe mensen dat toch doen. Hebben ze dan geen kerstboom, soldeerbout en aquarium nodig?
solderenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat moet je met een soldeerbout btw
Ik heb gehoord dat dat vrij handig is om iets te solderen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Solderen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is toch handig als je ergens nieuwe schone stekker op wil zetten ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
..quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch handig als je ergens nieuwe schone stekker op wil zetten ofzo.
Een lamp repareren ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja goh solderen maar wat wil je solderen bedoel ik
Van die oude apparaten zijn ze soms zo geel en nasty. Dan vind ik ze lelijk en zet ik er een nieuwe op.quote:
Ah zo, naja ikzelf heb het (nog) niet meegemaakt daarom. Slim idee btwquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van die oude apparaten zijn ze soms zo geel en nasty. Dan vind ik ze lelijk en zet ik er een nieuwe op.
Lasapparaat is wel handig jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel spullen die ik echt niet weg kan doen maar die me beletten van het niet te vol maken van mijn ruimte.
Ik vraag me af hoe mensen dat toch doen. Hebben ze dan geen kerstboom, soldeerbout en aquarium nodig?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als hij kapot is moet je dat niet doen.
Straks slaan alle stoppen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |