Heftig ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Uccie, uiteraard, bankhomo's for life he.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en Uccie, uiteraard, bankhomies for life he.
Ik heb ook niets met cijfers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tellen als Elf. aangepast.
Fondsenwerving of beheerfondsen of beleggingsfondsen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik vind sommige dingen nog wel ingewikkeld, vooral al dat fondsen gedoe.
Het laatstequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fondsenwerving of beheerfondsen of beleggingsfondsen?
Oh valt best mee toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het laatste
Het eerste controleerde ik ooit, dat was prima te doen...het tweede weet ik niet precies.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Schandalige topickaap.
Het enige positieve is dat de kattengifjes weg zijn nu.
Nou, het begint wel een beetje te dagen nu.quote:
Niet als je zo verzuurd en agressief doet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag mezelf als laatste post staan, dus heb ik het topic gemaakt. Ik had niet door dat ik door het slotje postte.
Hou je nog wel van me?
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, het begint wel een beetje te dagen nu.
Het is wel superleuke materie.
Haii.quote:
Ga ik ook even doen, tot zo!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik ben even eten, tot strakjes.
Dat was geen recordpoging, dat was gewoon in een Iboodtopic die altijd hard gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 10% hoor, verderest heeft iedereen er plezier aan. Sommige mensen stellen zich gewoon aan.
Ben benieuwd hoe dat in 2013 ging toen Jindo ofzo het deed.
HAHAHHA jajoh.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was geen recordpoging, dat was gewoon in een Iboodtopic die altijd hard gaan.
Jimbo zat in de Iboodreeks, dat was geen recordpoging maar toevallig zo ontstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar 10% hoor, verderest heeft iedereen er plezier aan. Sommige mensen stellen zich gewoon aan.
Ben benieuwd hoe dat in 2013 ging toen Jindo ofzo het deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |