abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155110284
We hebben een knipper! Alles zag er prima uit. 1.5 cm nu O+
pi_155110292
De Waarden heeft het toch echt als aanvullende voorwaarde:

quote:
Parkeren
In grootstedelijke gebieden is er vaak een parkeerprobleem. Wanneer dit probleem zich voordoet in jouw woonomgeving, verzoeken wij je een eventuele parkeerontheffing voor de kraamverzorgende te regelen. Wanneer de kraamverzorgende parkeerkosten moet maken, brengt zij de kosten bij jou in rekening.
https://www.kraamzorgdewa(...)ingsvoorwaarden.html
pi_155110304
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:03 schreef Mapiya het volgende:
*O* Wat heerlijk!

En dan nu uit de kast? O-)
pi_155110305
quote:
*O*
pi_155110357
Fijn, Mapiya!
pi_155110358
quote:
Woohoo *O* klopte de termijn ook?
pi_155110374
Even wat vrienden en familie inlichten ;) daarna het kast gebeuren.

Termijn leek goed te kloppen! 7.Nog-wat idd
pi_155110492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:03 schreef Dot. het volgende:
De Waarden heeft het toch echt als aanvullende voorwaarde:

[..]

https://www.kraamzorgdewa(...)ingsvoorwaarden.html
Tsja als t in de aanvullende voorwaarden staat dan is het idd jammerdebammer.

Maar zo'n ontheffing heb je die niet pinq? Dan moet je bezoek wel betalen maar goed dat is dan maar een keertje zo?
:)
pi_155110511
quote:
yaaaaay!! *O*
pi_155110550
Knipper *O*
pi_155110818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:57 schreef Daui het volgende:

[..]

Is een 1 iets belangrijks of juist niet belangrijk? Wat voor dingen staan daarop?
ja 1 is belangrijk.

zorg voor jou en je baby: Onze belangrijkste zorg is de zorg voor jullie
Borst- en flesvoeding
Broertjes en zusjes
Wassen en strijken
De warme maaltijd
Het huishouden bijhouden
De kraamvisite
Anders, nl.

Ik snap alleen die warme maaltijd niet zo goed want om 15 uur gaat de kraamzorg naar huis. Dus zou ze wat klaar kunnen zetten hoogstens. Of zal ik tussen de middag warm gaan eten in de kraamweek? :P

Mijn man vroeg zich af waarom hij niet op het lijstje staat.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155110877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja 1 is belangrijk.

Borst- en flesvoeding
Broertjes en zusjes
Wassen en strijken
De warme maaltijd
Het huishouden bijhouden
De kraamvisite
Anders, nl.

Ik snap alleen die warme maaltijd niet zo goed want om 15 uur gaat de kraamzorg naar huis. Dus zou ze wat klaar kunnen zetten hoogstens. Of zal ik tussen de middag warm gaan eten in de kraamweek? :P

Bij Anders nl Mijn man - niet belangrijk :P
pi_155110928
Hij ziet het wel zitten de hele week zo'n jong grietje in huis die voor hem komt zorgen :P
pi_155110935
quote:

[..]

ja 1 is belangrijk.

Borst- en flesvoeding
Broertjes en zusjes
Wassen en strijken
De warme maaltijd
Het huishouden bijhouden
De kraamvisite
Anders, nl.

Terechte vraag imho van je man. Helaas worden die nogal ns vergeten. In de hele keten van zw.schap. En dan bedoel k niet alleen het leren om een luiertje te verschonen of een badje te maken.

En warme hap... Je hebt dorpen waar ze altijd warm eten tussen de middag. Huuuuh. ik moet er niet aan denken :D
pi_155111011
Ik dacht toch zeker dat bij de eerste de partner nog op het lijstje stond. Maar die zal er gaandeweg afgevallen zijn of zo.
pi_155111081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:22 schreef Estrys het volgende:
Ik dacht toch zeker dat bij de eerste de partner nog op het lijstje stond. Maar die zal er gaandeweg afgevallen zijn of zo.
:D
mja crisis he. Je moet ergens op bezuinigen :') :+
pi_155111092
quote:

[..]

ja 1 is belangrijk.

Borst- en flesvoeding
Broertjes en zusjes
Wassen en strijken
De warme maaltijd
Het huishouden bijhouden
De kraamvisite
Anders, nl.

Hier is er niets gezegd over warme maaltijd.
En qua huishouden enkel: stofzuigen, toilet en badkamer en bed verschonen (wassen).

Weten ook nog niet hoe we de kraamuren gaan verdelen en over welk dagdeel, dat bespreken we de dag dat de kraamzorg begint.
pi_155111223
Ze doen het ook niet hoor, de warme maaltijd. Dat is de vorige twee keer steeds gezegd als we dit lijstje doornamen. Dus waarom hij er nog op staat is me een raadsel.

Nou ik zou zeggen: eerst de baby en ik, dan de broertjes en zusjes en dan de was en het huishouden. (is de was geen onderdeel van huishouden?)
pi_155111317
Zijn er meer meiden die snurken? Ik schijn dat sinds het derde trimester te doen, mijn man doet geen oog dicht, en overweegt zelfs elders te slapen. Ik vond t eerst wel lachwekkend maar inmiddels voel ik mij behoorlijk schuldig -O- heb t niet door en lig echt in coma snachts. Iemand tips?
pi_155111384
ow en de kraamvisite buiten houden is ook belangrijk! Met name mijn schoonvader had er bij de vorige een handje van om onverwachts 'even te komen kijken' precies op het moment dat ik net mijn ogen dicht wilde doen. "O ging je slapen?" :( Nu ga ik de kraamzorg beter instrueren.
pi_155111387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er meer meiden die snurken? Ik schijn dat sinds het derde trimester te doen, mijn man doet geen oog dicht, en overweegt zelfs elders te slapen. Ik vond t eerst wel lachwekkend maar inmiddels voel ik mij behoorlijk schuldig -O- heb t niet door en lig echt in coma snachts. Iemand tips?
Je bent niet de enige en die van mij slaapt al een tijdje ergens anders. Vaak komt hij sochtends dan nog even knuffelen
pi_155111872
Parkeren: sommige steden hebben een of ander kortingsbeleid voor parkeren door kraamhulp, zou het even navragen bij je gemeente (wij wonen één straat buiten betaald parkeren...).

Edit: van horen zeggen, geen eigen ervaring dus weet niet of het helemaal klopt en hoe het zit. Heel handig ;)
pi_155111930
In Utrecht hadden we een kortingspas voor bezoekers. Maar alsnog niet goedkoop
pi_155112018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Heel veel vrouwen snurken tijdens de zwangerschap, daar moet je je echt niet schuldig over gaan voelen hoor. Dat is niet iets waar jij iets aan kunt doen en (als het goed is) dan is het iets wat vanzelf weer over gaat tzt. Jammerdebammer voor je man maar leuker kunnen we het niet maken zeg maar.

Ik slaap zelf al jaren met oordopjes en dat gaat echt prima (B. snurkt niet die zaagt eigenhandig de amazone omver 's nachts geloof ik :') ).
pi_155112065
En qua kraamzorg, van mij hoefde dat eten voorbereiden niet zo hoor. De laatste kraam die ik had begon steeds over of ze alvast aardappels voor me zou schillen. Heel lief, maar we eten geen aardappels. "maar je kunt toch niet elke avond op pizza's en magnetronvoer leven? Je moet wel goed voor jezelf zorgen!"

Ehm... ja. :') :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')