https://www.kraamzorgdewa(...)ingsvoorwaarden.htmlquote:Parkeren
In grootstedelijke gebieden is er vaak een parkeerprobleem. Wanneer dit probleem zich voordoet in jouw woonomgeving, verzoeken wij je een eventuele parkeerontheffing voor de kraamverzorgende te regelen. Wanneer de kraamverzorgende parkeerkosten moet maken, brengt zij de kosten bij jou in rekening.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:03 schreef Mapiya het volgende:
We hebben een knipper! Alles zag er prima uit. 1.5 cm nu
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:03 schreef Mapiya het volgende:
Woohooquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:03 schreef Mapiya het volgende:
Tsja als t in de aanvullende voorwaarden staat dan is het idd jammerdebammer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:03 schreef Dot. het volgende:
De Waarden heeft het toch echt als aanvullende voorwaarde:
[..]
https://www.kraamzorgdewa(...)ingsvoorwaarden.html
yaaaaay!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:03 schreef Mapiya het volgende:
ja 1 is belangrijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:57 schreef Daui het volgende:
[..]
Is een 1 iets belangrijks of juist niet belangrijk? Wat voor dingen staan daarop?
Bij Anders nl Mijn man - niet belangrijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja 1 is belangrijk.
zorg voor jou en je baby: Onze belangrijkste zorg is de zorg voor jullie
Borst- en flesvoeding
Broertjes en zusjes
Wassen en strijken
De warme maaltijd
Het huishouden bijhouden
De kraamvisite
Anders, nl.
Ik snap alleen die warme maaltijd niet zo goed want om 15 uur gaat de kraamzorg naar huis. Dus zou ze wat klaar kunnen zetten hoogstens. Of zal ik tussen de middag warm gaan eten in de kraamweek?![]()
Mijn man vroeg zich af waarom hij niet op het lijstje staat.
Terechte vraag imho van je man. Helaas worden die nogal ns vergeten. In de hele keten van zw.schap. En dan bedoel k niet alleen het leren om een luiertje te verschonen of een badje te maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja 1 is belangrijk.
Borst- en flesvoeding
Broertjes en zusjes
Wassen en strijken
De warme maaltijd
Het huishouden bijhouden
De kraamvisite
Anders, nl.
Ik snap alleen die warme maaltijd niet zo goed want om 15 uur gaat de kraamzorg naar huis. Dus zou ze wat klaar kunnen zetten hoogstens. Of zal ik tussen de middag warm gaan eten in de kraamweek?![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:22 schreef Estrys het volgende:
Ik dacht toch zeker dat bij de eerste de partner nog op het lijstje stond. Maar die zal er gaandeweg afgevallen zijn of zo.
Hier is er niets gezegd over warme maaltijd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja 1 is belangrijk.
Borst- en flesvoeding
Broertjes en zusjes
Wassen en strijken
De warme maaltijd
Het huishouden bijhouden
De kraamvisite
Anders, nl.
Je bent niet de enige en die van mij slaapt al een tijdje ergens anders. Vaak komt hij sochtends dan nog even knuffelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er meer meiden die snurken? Ik schijn dat sinds het derde trimester te doen, mijn man doet geen oog dicht, en overweegt zelfs elders te slapen. Ik vond t eerst wel lachwekkend maar inmiddels voel ik mij behoorlijk schuldigheb t niet door en lig echt in coma snachts. Iemand tips?
Heel veel vrouwen snurken tijdens de zwangerschap, daar moet je je echt niet schuldig over gaan voelen hoor. Dat is niet iets waar jij iets aan kunt doen en (als het goed is) dan is het iets wat vanzelf weer over gaat tzt. Jammerdebammer voor je man maar leuker kunnen we het niet maken zeg maar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er meer meiden die snurken? Ik schijn dat sinds het derde trimester te doen, mijn man doet geen oog dicht, en overweegt zelfs elders te slapen. Ik vond t eerst wel lachwekkend maar inmiddels voel ik mij behoorlijk schuldigheb t niet door en lig echt in coma snachts. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |