abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155087320
2015

6 augustus: Flying Fish
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
9 maart: LadyBlack
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kyara op 11-08-2015 22:31:16 ]
pi_155087595
Gefeliciteerd Ludann met je kleine meid!
Hopelijk knap jij, maar ook je kleine dame snel op en hoeft ze niet meer de couveuse in.

Joycie, fijn dat alles nu stabiel is.

Sillie... auw auw. :* Hopelijk wordt het snel beter met het zalfje erbij.

Sara... Drink je wel goed?

Hier net weer controle gehad en alles was weer prima. Heb ook meteen de rhesus prik gehad, want nav de bloeduitslagen blijkt het kindje positief.

Baby ligt met het hoofdje naar beneden en is al een beetje ingedaald. En zo he, wat een veranderingen de laatste dagen. De activiteit spat er vanaf en ik voel haar nu heel duidelijk schuiven en er ontstaan regelmatig zichtbare bulten op mijn buik waar ze haar voetje / kontje o.i.d. heeft gepland.

Ik vind het heel bijzonder. O+
pi_155089124
Jagar, heel begrijpelijk. Die hitte is niks.
Kun je wel een beetje koelen met douche of bad ofzo?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155089248
LuDann, nog heel erg gefeliciteerd met je meisje! Ik hoop dat het goed gaat met haar en dat ze snel bij je kan drinken :*
pi_155091866
Ik heb hier helemaal door alle heisa nog geen afscheid genomen.
Kraamweek voorbij gevlogen. Gelukkig hadden we twee dagen extra geregeld gekregen via de verloskundige. Niet dat ze heel veel hoefde te doen, maar het was fijn om haar toch in huis te hebben voor een paar uur. De laatste dag hebbeb we zelfs onderuit gehangen en disc gekeken, want het was overal veel te warm voor.

Ik zal binnenkort eens een topic gaan doorschuiven. Blijf hier voorlopig wel meelezen en jubelen hoor ;)

voor diegene met de hoge bloeddrukken,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_155093145
Nog een keer mn vraag:
Ik had pas ook 'hoge buikpijn' maar ik vond het eigenlijk gewoon kramp in de spieren rond mijn longen en zelfs luchtpijp. Het ging weer over ook. Toen bedacht ik me dat ik helemaal niet weet of het pre-eclampsie hoge buikpijn/bandgevoel iets is dat constant aanhoudt of weg kan trekken en alsnog slechte boel is?! Iemand?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155093246
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik heb hier helemaal door alle heisa nog geen afscheid genomen.
Kraamweek voorbij gevlogen. Gelukkig hadden we twee dagen extra geregeld gekregen via de verloskundige. Niet dat ze heel veel hoefde te doen, maar het was fijn om haar toch in huis te hebben voor een paar uur. De laatste dag hebbeb we zelfs onderuit gehangen en disc gekeken, want het was overal veel te warm voor.

Ik zal binnenkort eens een topic gaan doorschuiven. Blijf hier voorlopig wel meelezen en jubelen hoor ;)

voor diegene met de hoge bloeddrukken,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je al weer wat beter stippel? Kan me voorstellen dat dat zijn tijd nodig heeft.
Goede spoiler, heb er zelf hier ook al naar gevraagd. En aangegeven dat ik op dat gebied wat zorgen heb. Maar als ze dan net zo oplettend en controlerend als nu zijn denk ik dat dat wel goed gaat komen.

Fijn dat je nog wel kraamzorg hebt gehad. Lijkt me toch wel heel fijn, ondanks dat ze niet veel hoefde te doen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155093351
Pinquit, dat lijkt me echt een vraag die je gewoon de verloskundige moet stellen. Even bellen dus, lijkt me dat zij jou de juiste vragen kan stellen om er achter te komen of je even langs moet komen voor extra controle.

Bij mij was het niet altijd even pijnlijk, soms wat minder. Gaan staan hielp geloof ik wel wat, maar het gevoel bleef. Paracetamol deed het wel verdwijnen trouwens. Geen goed idee om dat te slikken dus als er echt iets aan de hand is, mocht ik dus ook niet meer toen ik eenmaal in het zkh was, ze wilden juist graag weten of t erger werd of niet (kreeg wel andere mediactie natuurlijk ;)).
pi_155093401
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef pinquit het volgende:
Nog een keer mn vraag:
Ik had pas ook 'hoge buikpijn' maar ik vond het eigenlijk gewoon kramp in de spieren rond mijn longen en zelfs luchtpijp. Het ging weer over ook. Toen bedacht ik me dat ik helemaal niet weet of het pre-eclampsie hoge buikpijn/bandgevoel iets is dat constant aanhoudt of weg kan trekken en alsnog slechte boel is?! Iemand?
Pinq, daar durf ik geen antwoord op te geven. Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik eerder wel een hoge buikpijn heb gehad in de zwangerschap (die bandpijn zeg maar), en dat ik toen wel heel licht eiwitverlies boven de grens had. Dat is toen wel weer gezakt onder de grens.
Als je twijfelt zou ik gewoon even contavt opnemen met je VK.
pi_155093515
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:21 schreef mousemicky het volgende:
Pinquit, dat lijkt me echt een vraag die je gewoon de verloskundige moet stellen. Even bellen dus, lijkt me dat zij jou de juiste vragen kan stellen om er achter te komen of je even langs moet komen voor extra controle.

Bij mij was het niet altijd even pijnlijk, soms wat minder. Gaan staan hielp geloof ik wel wat, maar het gevoel bleef. Paracetamol deed het wel verdwijnen trouwens. Geen goed idee om dat te slikken dus als er echt iets aan de hand is, mocht ik dus ook niet meer toen ik eenmaal in het zkh was, ze wilden juist graag weten of t erger werd of niet (kreeg wel andere mediactie natuurlijk ;)).
Hier vragen ze elke keer of ik paracetamol wil tegen de hoofdpijn (waatschijnlijk een bijwerking van de Adalat) maar daar zeg ik ook standvastig nee op.
Ik wil weten of het erger wordt jq of nee.
pi_155093528
LuDann gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een mooie naam O+
Hopelijk gaat het nu snel beter met de temp en de voedingen!

Ik mag morgen naar de vk. Zenuwachtig!
pi_155094711
Yes Joycie, elke week is er één, inderdaad! Good busy!

Fijn dat je kraamzorg kreeg Stippel! Kunnen jullie vast wel gebruiken na al die heftigheden... Kun je er nu wel van genieten, zonder al teveel zorfen?

Probeer nu meer te drinken, misschien dat het helpt. Ik wist niet dat buikpijn ook kon duiden op zoiets ergs, eigenlijk. :@ Had zelf bedacht dat my long lost friend, mister maagzweer, weer terug is. (12 jaar geleden gehad, ook heel erge hongerpijn steeds, bleek een zweer in mijn 12-vingerige darm.) nu hoop ik dat dat het dan ook maar is... Maargoed, moet morgen toch weer langs het keuringsstation, dan checken ze toch meteen m'n bloeddruk. Komt vast goed.
pi_155094837
Jantina, wat fijn dat ze het zo goed doet! Grappig he, die kop/kont bulten....!
  maandag 10 augustus 2015 @ 21:51:38 #14
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155095032
Sara, je bloeddruk hoeft niet verhoogd te zijn bij een zwangerschapsvergiftiging he. Vergeet dus echt niet te vertellen over je buikpijn, en neem urine mee zodat ze die meteen kunnen testen.
pi_155095281
Mapiya, spannend voor morgen!

Hier woe groeiecho. Benieuwd of de baby sinds t stoppen met werken beter is gegroeid.

Stippel, fijn dat jullie nog extra hulp hebben gekregen
pi_155095657
Hier morgen weer naar de gyn. 3 weken geleden, dus vind het wel weer fijn een check-up te hebben....

@ Kuukse: ja, douchen zou kunnen om af te koelen. Maar dan kan ik onder de douche blijven staan...

Sara: evne goed aangeven morgen. Ik had het 2 weken geleden ook, en toen bleek het een voet te zijn die in m'n ribben duwde...
pi_155096335
Nouja, ik maak me nu geen zorgen om wat ik toen voelde (is ook al weekje geleden), dat waren heel duidelijk mijn longen/luchtpijp, maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik me bedacht dat ik t helemaal niet wist :+
Maar ik zal t de volgende controle wel even vragen.
pi_155096372
He gets saar, maagzweer is ook niet tof :{ weet de vk dat wel?
pi_155096591
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Voel je je al weer wat beter stippel? Kan me voorstellen dat dat zijn tijd nodig heeft.
Goede spoiler, heb er zelf hier ook al naar gevraagd. En aangegeven dat ik op dat gebied wat zorgen heb. Maar als ze dan net zo oplettend en controlerend als nu zijn denk ik dat dat wel goed gaat komen.

Fijn dat je nog wel kraamzorg hebt gehad. Lijkt me toch wel heel fijn, ondanks dat ze niet veel hoefde te doen.
ik voel me wel iets wat beter. Veel moe en snel leeggetankt. Mijn bloeddruk word niet meer zoveel gecontroleerd, moet nu via de huisarts gaan en kijken wanneer we gaan afbouwen van de medicatie.
Geestelijk krijg ik het iets op een rij. Ik heb nog wel vragen open staan, maar die zijn voor het nagesprek met gyn en verloskundige.

Ik geniet van Lars. Dat die het zo goed doet, houd mij ook echt aan de positieve kant. Kraambezoek is gedosseerd. Een dagje wel, een a twee dagen niet. Vervelend voor mijn fam en vrienden die er om zitten te springen, maar ze snappen het allemaal erg goed en wachten geduldig.

Ik krijg alleen vragen naar de geboortekaartjes via via..
-Gaat ze die nog sturen? ze had daar toch alle tijd voor in het ziekenhuis?

:')

gekke prio's hebben sommige.
Kaartjes opsturen staat bij ons op de laatste plaats :)
Schudden voor gebruik
pi_155096970
Zwangerschapsvergiftiging..
Dokter in het ziekenhuis gaf dit "heldere beeld":
-hoge bloeddruk + zwanglab prima
-Normale bloeddruk + zwanglab eiwitten gevonden
-Hoge bloeddruk + zwanglab eiwitten gevonden
- Normale bloeddruk + zwanglab goed

Allemaal kunnen ze nog steeds een zwangerschapsvergiftiging zijn of opleveren.
Waar de eiwitten bij gevonden zijn is makkelijker te traceren en in de gaten te houden, de rest kan een verrassing zijn dus...

Zwanglab = urine + bloed check

Ik had bv dus hoge bloeddruk met steeds uitstekende zwanglab.
Schudden voor gebruik
pi_155097030
Pinq ik denk dat je hier je vk zult moeten ondervragen wat en hoe. Die heeft er een beter zicht op..

Joycie bijna week 34. super knap!
Schudden voor gebruik
pi_155097139
Hahaha dat mensen gaan vragen waar het geboortekaartje blijft. _O-
Wat een mafkezen.
pi_155097781
LuDann gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! *O* En wat een mooie naam weer. Ik hoop dat de koorts is gezakt en dat je snel hulp krijgt met de bv. (Mij is in het ziekenhuis trouwens verteld dat baby's zelfs (de eerste) 3 dagen zonder eten zouden moeten kunnen. Geen idee of dat klopt, maar klonk mij niet onlogisch in de oren als je nagaat dat het ook zolang kan duren voordat je productie op gang komt.)

En Stippel wat stom zeg van die vragen over het geboortekaartje. Je hebt/had wel wat anders aan je hoofd.. (En tot snel in het babytopic! ;) )
pi_155104112
Pfff blergh, mn buik past niet meer in mn buik ;(
pi_155105317
Gefeliciteerd LuDann! *O*

Het begint hier een vast ritueel te worden. Na de eerste plasronde niet meer kunnen slapen. Lig nu alweer 1.5 uur wakker :r
pi_155105333
Doet een klein vreugdedansje. Week 27 *O*
Op naar week 28, volgens de kinderarts een wereld van verschil
pi_155105659
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 05:50 schreef Daui het volgende:
*O* *O* En jouw meneren blijven gewoon nog een poos zitten hoor!

Hier ook een wisseldag; 28 weken vandaag. Kom maar op laatste trimester...

En ik heb besloten dat ik op mijn werk ga overleggen over de dagindeling. De werkdruk is voor mij nu echt even te hoog en de dagen te lang. Ergens voelt dat als falen, maar ik was gisteren compleet gesloopt en dat was na 1 dag. Heb alleen maar op de bank liggen huilen.. Dat ga ik niet volhouden tot verlof..
pi_155105690
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

*O* *O* En jouw meneren blijven gewoon nog een poos zitten hoor!

Hier ook een wisseldag; 28 weken vandaag. Kom maar op laatste trimester...

En ik heb besloten dat ik op mijn werk ga overleggen over de dagindeling. De werkdruk is voor mij nu echt even te hoog en de dagen te lang. Ergens voelt dat als falen, maar ik was gisteren compleet gesloopt en dat was na 1 dag. Heb alleen maar op de bank liggen huilen.. Dat ga ik niet volhouden tot verlof..
Herkenbaar, maar het was een van de beste beslissingen van dit jaar. En je faalt echt niet hoor! Jij en de baby komen nu echt wel op de eerste plaats!

En *O* voor de meneren van Daui!
pi_155105694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 02:25 schreef pinquit het volgende:
Pfff blergh, mn buik past niet meer in mn buik ;(
Gekkie :*
Ik droomde over jou en je huis. Ik kreeg een rondleiding. Het was heel groot. Maar dan ook paleis achtig groot zeg maar. Waar je kan rennen door de gangen :)

Goed zo Sillie, aan je baby denken is het belangrijkste nu!

Ik had een gebroken nacht. Manlief al de tweede nacht op rij in zijn slaap opgestaan om onze dochter te zoeken. 'Waar is ze???! Waar is ze?'
Ja in bed schat. :) wel schattig maar duurt zeker tien minuten voordat ik hem overtuigd heb dat ze gewoon in bed ligt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155105926
33 weekjes!! Die hebben we in de pocket! *O*

Mijn meisje is sinds gisterenavond lekker druk, zulje zien dat ze zo tijdens de CTG gaat rusten ;) Heb het gevoel alsof mijn buik alle kanten op gaat. Zo fijn :)

Vanmorgen weer een bloeddruk van 124/84, het moet niet gekker worden ;)

Stippel, hier hebben vriend en ik het ook over kaartjes gehad. En die hebben hier ook geen prio. We hebben wel globaal gekeken wat we willen maar wanneer we ze versturen, geen idee. L. Had zoiets van 2 weekjes na de geboorte, ligt een beetje aan de termijn en als je bij mij diep in mijn hart kijkt zou ik ze misschien pas willen sturen als we straks lekker thuis zijn.

Zijn er mama's met tips hierover?

Mijn vriend was gisteren heel enthousiast, naja enthousiast, hij had contact gehad met Earlybirds omdat hij in eerste instantie zelf tips wilde om foto's te maken. Maar nu lijkt hij het toch wel mooi te vinden dat mocht het zover komen dat ons meisje te vroeg komt er iemand van buitenaf komt :)

Maar voor nu zijn we positief. En op naar de 34 ;)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:41:06 #31
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155106325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:57 schreef J0ycie88 het volgende:
33 weekjes!! Die hebben we in de pocket! *O*

Mijn meisje is sinds gisterenavond lekker druk, zulje zien dat ze zo tijdens de CTG gaat rusten ;) Heb het gevoel alsof mijn buik alle kanten op gaat. Zo fijn :)

Vanmorgen weer een bloeddruk van 124/84, het moet niet gekker worden ;)

Stippel, hier hebben vriend en ik het ook over kaartjes gehad. En die hebben hier ook geen prio. We hebben wel globaal gekeken wat we willen maar wanneer we ze versturen, geen idee. L. Had zoiets van 2 weekjes na de geboorte, ligt een beetje aan de termijn en als je bij mij diep in mijn hart kijkt zou ik ze misschien pas willen sturen als we straks lekker thuis zijn.

Zijn er mama's met tips hierover?

Mijn vriend was gisteren heel enthousiast, naja enthousiast, hij had contact gehad met Earlybirds omdat hij in eerste instantie zelf tips wilde om foto's te maken. Maar nu lijkt hij het toch wel mooi te vinden dat mocht het zover komen dat ons meisje te vroeg komt er iemand van buitenaf komt :)

Maar voor nu zijn we positief. En op naar de 34 ;)
Doe wat je zelf fijn vindt. Wij hebben het kaartje na 1 of 2 weken verstuurd, met daarin de link naar de blog. Maar als het voor jou fijner voelt het kaartje pas te versturen als ze thuis is, moet je het dan pas doen. Ik wilde gewoon zelf iedereen laten weten dat de meiden er waren, dus ik wilde snel het kaartje versturen. Dat is heel persoonlijk.
pi_155106501
Tim was niet (veel) te vroeg, maar hij lag wel 16 dgn in het ziekenhuis. We hebben de kaartjes laten drukken toen het na een week eindelijk echt de goede kant opging. We hebben ze verstuurd toen thuis in zicht was. Iedereen had het kaartje dus in huis net voordat we thuis waren.
pi_155107230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 05:50 schreef Daui het volgende:
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155107261
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:57 schreef J0ycie88 het volgende:
33 weekjes!! Die hebben we in de pocket!
*O* en wat fijn dat je bloedruk zo mooi laag blijft nu!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155107384
*O* *O* *O* voor Joycie en Daui!
pi_155108181
Intake voor de kraamzorg: "het kan ook telefonisch." Nou lijkt me prima *O* Geen plintjes schoon te maken ;)
pi_155108728
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Gekkie :*
Ik droomde over jou en je huis. Ik kreeg een rondleiding. Het was heel groot. Maar dan ook paleis achtig groot zeg maar. Waar je kan rennen door de gangen :)

<3 met meerdere vleugels, ja echt! :D

Ik droomde vannacht in t uurtje dat ik sliep :O dat ik hier ging bevallen maar dat er geen vk wilde komen omdat ik op Texel zit. ;(
Maar er zit hier op t eiland ook gewoon een vk natuurlijk :P

Kwam vast door de pannenkoek met bitter lemon van gisterenavond :o :')
pi_155108846
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
Intake voor de kraamzorg: "het kan ook telefonisch." Nou lijkt me prima *O* Geen plintjes schoon te maken ;)
Best handig idd. De vrouw aan de telefoon zei dat dat kon maar ik zei: ohjoh kom maar langs, tis al zo lang geleden.
Toen ik meteen verhuizing doorgaf vroeg ze blij of ik dan in een nieuwbouwwijk woonde zonder parkeergedoe :') Hahahaha, nee.
Binnenstad, ramp met parkeren, en betaald parkeren everywhere :D succes he!
toen zei ze dat de parkeerkosten die de kraamhulp maakt voor mijn rekening zijn :') buh
pi_155108973
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:08 schreef pinquit het volgende:

[..]

Best handig idd. De vrouw aan de telefoon zei dat dat kon maar ik zei: ohjoh kom maar langs, tis al zo lang geleden.
Toen ik meteen verhuizing doorgaf vroeg ze blij of ik dan in een nieuwbouwwijk woonde zonder parkeergedoe :') Hahahaha, nee.
Binnenstad, ramp met parkeren, en betaald parkeren everywhere :D succes he!
toen zei ze dat de parkeerkosten die de kraamhulp maakt voor mijn rekening zijn :') buh
Dat laatste meen je niet toch? Parkeerkosten zijn toch gewoon voor hun eigen rekening.
pi_155108986
o echt? Vind ik ook wat raar hoor, die parkeerkosten. Je hoeft de benzine toch ook niet te betalen?

Ik heb een mail binnen nu waarop ik aan kan geven wat belangrijk is voor mij. Ik vul gewoon lekker overal een 1 in ;)
pi_155109048
Ja vind het ook best gek. Dus ook voor de kraamweek :/ gek dat ze zelf niks kunnen regelen met de gemeente oid.
pi_155109118
Laat dr lekker met het OV komen ;) Mijn vorige kraambureau gaf het toen idd ook al aan.

Ik heb al mn meegebrachte eten al op, want ik heb al de hele dag zo'n niet-lekker-gevoel-misschien-helpt-het-als-ik-iets-eet, maar ik heb trek in koolhydraten en ik heb alleen gezond fruit meegenomen.

En nog een *O* voor joyce en Daui!
pi_155109142
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:16 schreef pinquit het volgende:
Ja vind het ook best gek. Dus ook voor de kraamweek :/ gek dat ze zelf niks kunnen regelen met de gemeente oid.
Staat er iets over in de voorwaarden bij de kraamzorg?

Ik las bij ons dat als er een alternatief is voor max 10 minuten loopafstand dat de kraamzorg daar dan ook gebruik van moet maken als de cliënt dat wil.
pi_155109310
*O* voor alle wekenwissels!!

Hier vanmorgen toch maar weer een potje van mijn zonnige lichaamsvocht voorzien om te laten checken op een blaasontsteking. Harde buik hield aan en er kwam weer regelmaat in, net als 5 weken geleden. Gelukkig voel ik de baby nu wel gewoon goed i.t.t. de vorige keer. Toch even de VK gebeld en die wilde graag een urine check en kweek. Straks bellen voor de uitslag van de check.
pi_155109337
Kunnen ze die kosten niet declareren? Blij dat we niet meer in de binnenstad van de stad wonen. Dan was ik kapitalen kwijt geweest
pi_155109426
Hier is t ook betaald parkeren, maar hebben ze niks over gezegd. De vorige keer op niet. De vorige kraamhulp zette wel haar auto iets verderop.. En kwam dan lopend.
pi_155109853
Een kraamhulp kan toch prima met ov naar de binnenstad komen? Een auto is totaal niet nodig, en een luxe waar ze zelf voor kiest en imo dus ook zelf voor betaalt. Een verloskundige die met de auto komt vind ik dan wel weer een ander verhaal, die moet evt spullen meenemen en van adres naar adres, maar dat is dan ook geen volle dag parkeergeld.
pi_155110057
Joycie positieve weekwissel high five!
Vermaak je je nog een beetje in het ziekenhuis?

En Sillie als het niet gaat dan gaat het niet. Minderen lijkt me de beste oplossing. En dan niet thuis allemaal extra klusjes op gaan pakken! (dat deed ik namelijk wel en dan werd mijn man boos)
pi_155110075
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:14 schreef Estrys het volgende:
o echt? Vind ik ook wat raar hoor, die parkeerkosten. Je hoeft de benzine toch ook niet te betalen?

Ik heb een mail binnen nu waarop ik aan kan geven wat belangrijk is voor mij. Ik vul gewoon lekker overal een 1 in ;)
Is een 1 iets belangrijks of juist niet belangrijk? Wat voor dingen staan daarop?
pi_155110134
pinq heb je geen bezoekersvergunning die je aan kunt vragen bij de gemeente?

In Delft hebben de meeste mensen die in de binnenstad wonen een parkeervergunning aangevraagd en die krijgen dan ook een bezoekersvergunning. Daar staat dan vaak de kraamverzorgster op geparkeerd.

Ik zou inderdaad even goed kijken naar de voorwaarden in de kraamzorg en naar of er niet een gratis alternatief is op redelijke loopafstand. Ik vind het ietwat apart dat jij op zou draaien voor die kosten. Jij betaald idd ook niet de benzine en dergelijke... het wordt wat anders imho als je de kraam er op uit stuurt voor boodschappen ofzo.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')