SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik heb hier helemaal door alle heisa nog geen afscheid genomen.
Kraamweek voorbij gevlogen. Gelukkig hadden we twee dagen extra geregeld gekregen via de verloskundige. Niet dat ze heel veel hoefde te doen, maar het was fijn om haar toch in huis te hebben voor een paar uur. De laatste dag hebbeb we zelfs onderuit gehangen en disc gekeken, want het was overal veel te warm voor.
Ik zal binnenkort eens een topic gaan doorschuiven. Blijf hier voorlopig wel meelezen en jubelen hoor![]()
voor diegene met de hoge bloeddrukken,Voel je je al weer wat beter stippel? Kan me voorstellen dat dat zijn tijd nodig heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede spoiler, heb er zelf hier ook al naar gevraagd. En aangegeven dat ik op dat gebied wat zorgen heb. Maar als ze dan net zo oplettend en controlerend als nu zijn denk ik dat dat wel goed gaat komen.
Fijn dat je nog wel kraamzorg hebt gehad. Lijkt me toch wel heel fijn, ondanks dat ze niet veel hoefde te doen.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Pinq, daar durf ik geen antwoord op te geven. Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik eerder wel een hoge buikpijn heb gehad in de zwangerschap (die bandpijn zeg maar), en dat ik toen wel heel licht eiwitverlies boven de grens had. Dat is toen wel weer gezakt onder de grens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef pinquit het volgende:
Nog een keer mn vraag:
Ik had pas ook 'hoge buikpijn' maar ik vond het eigenlijk gewoon kramp in de spieren rond mijn longen en zelfs luchtpijp. Het ging weer over ook. Toen bedacht ik me dat ik helemaal niet weet of het pre-eclampsie hoge buikpijn/bandgevoel iets is dat constant aanhoudt of weg kan trekken en alsnog slechte boel is?! Iemand?
Hier vragen ze elke keer of ik paracetamol wil tegen de hoofdpijn (waatschijnlijk een bijwerking van de Adalat) maar daar zeg ik ook standvastig nee op.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:21 schreef mousemicky het volgende:
Pinquit, dat lijkt me echt een vraag die je gewoon de verloskundige moet stellen. Even bellen dus, lijkt me dat zij jou de juiste vragen kan stellen om er achter te komen of je even langs moet komen voor extra controle.
Bij mij was het niet altijd even pijnlijk, soms wat minder. Gaan staan hielp geloof ik wel wat, maar het gevoel bleef. Paracetamol deed het wel verdwijnen trouwens. Geen goed idee om dat te slikken dus als er echt iets aan de hand is, mocht ik dus ook niet meer toen ik eenmaal in het zkh was, ze wilden juist graag weten of t erger werd of niet (kreeg wel andere mediactie natuurlijk).
ik voel me wel iets wat beter. Veel moe en snel leeggetankt. Mijn bloeddruk word niet meer zoveel gecontroleerd, moet nu via de huisarts gaan en kijken wanneer we gaan afbouwen van de medicatie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Voel je je al weer wat beter stippel? Kan me voorstellen dat dat zijn tijd nodig heeft.
Goede spoiler, heb er zelf hier ook al naar gevraagd. En aangegeven dat ik op dat gebied wat zorgen heb. Maar als ze dan net zo oplettend en controlerend als nu zijn denk ik dat dat wel goed gaat komen.
Fijn dat je nog wel kraamzorg hebt gehad. Lijkt me toch wel heel fijn, ondanks dat ze niet veel hoefde te doen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 05:50 schreef Daui het volgende:
Doet een klein vreugdedansje. Week 27![]()
Op naar week 28, volgens de kinderarts een wereld van verschil
Herkenbaar, maar het was een van de beste beslissingen van dit jaar. En je faalt echt niet hoor! Jij en de baby komen nu echt wel op de eerste plaats!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]![]()
En jouw meneren blijven gewoon nog een poos zitten hoor!
Hier ook een wisseldag; 28 weken vandaag. Kom maar op laatste trimester...
En ik heb besloten dat ik op mijn werk ga overleggen over de dagindeling. De werkdruk is voor mij nu echt even te hoog en de dagen te lang. Ergens voelt dat als falen, maar ik was gisteren compleet gesloopt en dat was na 1 dag. Heb alleen maar op de bank liggen huilen.. Dat ga ik niet volhouden tot verlof..
Gekkiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 02:25 schreef pinquit het volgende:
Pfff blergh, mn buik past niet meer in mn buik
Doe wat je zelf fijn vindt. Wij hebben het kaartje na 1 of 2 weken verstuurd, met daarin de link naar de blog. Maar als het voor jou fijner voelt het kaartje pas te versturen als ze thuis is, moet je het dan pas doen. Ik wilde gewoon zelf iedereen laten weten dat de meiden er waren, dus ik wilde snel het kaartje versturen. Dat is heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:57 schreef J0ycie88 het volgende:
33 weekjes!! Die hebben we in de pocket!
Mijn meisje is sinds gisterenavond lekker druk, zulje zien dat ze zo tijdens de CTG gaat rustenHeb het gevoel alsof mijn buik alle kanten op gaat. Zo fijn
Vanmorgen weer een bloeddruk van 124/84, het moet niet gekker worden
Stippel, hier hebben vriend en ik het ook over kaartjes gehad. En die hebben hier ook geen prio. We hebben wel globaal gekeken wat we willen maar wanneer we ze versturen, geen idee. L. Had zoiets van 2 weekjes na de geboorte, ligt een beetje aan de termijn en als je bij mij diep in mijn hart kijkt zou ik ze misschien pas willen sturen als we straks lekker thuis zijn.
Zijn er mama's met tips hierover?
Mijn vriend was gisteren heel enthousiast, naja enthousiast, hij had contact gehad met Earlybirds omdat hij in eerste instantie zelf tips wilde om foto's te maken. Maar nu lijkt hij het toch wel mooi te vinden dat mocht het zover komen dat ons meisje te vroeg komt er iemand van buitenaf komt
Maar voor nu zijn we positief. En op naar de 34
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 05:50 schreef Daui het volgende:
Doet een klein vreugdedansje. Week 27![]()
Op naar week 28, volgens de kinderarts een wereld van verschil
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:57 schreef J0ycie88 het volgende:
33 weekjes!! Die hebben we in de pocket!
<3 met meerdere vleugels, ja echt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Ik droomde over jou en je huis. Ik kreeg een rondleiding. Het was heel groot. Maar dan ook paleis achtig groot zeg maar. Waar je kan rennen door de gangen![]()
Best handig idd. De vrouw aan de telefoon zei dat dat kon maar ik zei: ohjoh kom maar langs, tis al zo lang geleden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:36 schreef Estrys het volgende:
Intake voor de kraamzorg: "het kan ook telefonisch." Nou lijkt me primaGeen plintjes schoon te maken
Dat laatste meen je niet toch? Parkeerkosten zijn toch gewoon voor hun eigen rekening.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
Best handig idd. De vrouw aan de telefoon zei dat dat kon maar ik zei: ohjoh kom maar langs, tis al zo lang geleden.
Toen ik meteen verhuizing doorgaf vroeg ze blij of ik dan in een nieuwbouwwijk woonde zonder parkeergedoeHahahaha, nee.
Binnenstad, ramp met parkeren, en betaald parkeren everywheresucces he!
toen zei ze dat de parkeerkosten die de kraamhulp maakt voor mijn rekening zijnbuh
Staat er iets over in de voorwaarden bij de kraamzorg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:16 schreef pinquit het volgende:
Ja vind het ook best gek. Dus ook voor de kraamweek :/ gek dat ze zelf niks kunnen regelen met de gemeente oid.
Is een 1 iets belangrijks of juist niet belangrijk? Wat voor dingen staan daarop?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:14 schreef Estrys het volgende:
o echt? Vind ik ook wat raar hoor, die parkeerkosten. Je hoeft de benzine toch ook niet te betalen?
Ik heb een mail binnen nu waarop ik aan kan geven wat belangrijk is voor mij. Ik vul gewoon lekker overal een 1 in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |