Flinke curryquote:
hoor ze er niet over ;pquote:
Daar hebben ze Simon ook voor aangenomenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een show maakt die kerel ervan.
quote:
Raar volk... Geen bief of zo eten... Moslims eten geen "normale" shoarma... Wat ben ik blij dat ik (geen praktiserende) christen benquote:
Je kunt alleen nog kip of lam serveren om het 'veilig' te houden. Nou ja behalve als er vegetariėrs bij zijn, heb je dat weerquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Raar volk... Geen bief of zo eten... Moslims eten geen "normale" shoarma... Wat ben ik blij dat ik (geen praktiserende) christen ben
Ow, en geitquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt alleen nog kip of lam serveren om het 'veilig' te houden. Nou ja behalve als er vegetariėrs bij zijn, heb je dat weer
Kipshoarma vind ik niks trouwens. Lams is het lekkerst.
Ik was op vakantie met een groep waarmee we steeds in andere hutten aten. We hadden een echte vegetariėr in de groep en eentje die wel vis maar geen vlees at. En er waren weer mensen die geen vis maar wel vlees atenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt alleen nog kip of lam serveren om het 'veilig' te houden. Nou ja behalve als er vegetariėrs bij zijn, heb je dat weer
Kipshoarma vind ik niks trouwens. Lams is het lekkerst.
pssssquote:
krijg je toch een punthoofd van. Ik zou ze zelf laten kokenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik was op vakantie met een groep waarmee we steeds in andere hutten aten. We hadden een echte vegetariėr in de groep en eentje die wel vis maar geen vlees at. En er waren weer mensen die geen vis maar wel vlees atenIk had soms wel te doen met de gastheren en -vrouwen.
Geen vis maar wel vlees meldtquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik was op vakantie met een groep waarmee we steeds in andere hutten aten. We hadden een echte vegetariėr in de groep en eentje die wel vis maar geen vlees at. En er waren weer mensen die geen vis maar wel vlees atenIk had soms wel te doen met de gastheren en -vrouwen.
Het waren restaurants, maar dan nog. Elke keer weer de gastvrouw die van tevoren even checkte of het allemaal klopte. En dan ging de hele riedel weer: die wel vis, die geen vlees, die geen vis, maar wel vleesquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Oh ja zo heette hij, Cameron!
[..]
krijg je toch een punthoofd van. Ik zou ze zelf laten koken
Restaurants moeten eigenlijk wel. Maar ieder restaurant heeft wel vis en vlees gerechten.. Daar is niks speciaals aan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het waren restaurants, maar dan nog. Elke keer weer de gastvrouw die van tevoren even checkte of het allemaal klopte. En dan ging de hele riedel weer: die wel vis, die geen vlees, die geen vis, maar wel vlees![]()
Ach, mijn probleem ook niet. Ik eet alles wat ze me voorschotelen
Ah ik dacht dat je met hutten een soort tentjes bedoelde waar iedereen sliep.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het waren restaurants, maar dan nog. Elke keer weer de gastvrouw die van tevoren even checkte of het allemaal klopte. En dan ging de hele riedel weer: die wel vis, die geen vlees, die geen vis, maar wel vlees![]()
Ach, mijn probleem ook niet. Ik eet alles wat ze me voorschotelen
Ik vind vis gewoon echt niet lekker... Mijn pa heeft een keer uren in de keuken gestaan om een zalm helemaal goed te maken en zo... Maar daar maak je me dus niet blij mee.. Eet het uit beleefdheidquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
ik ben best wel een miep met eten maar ik eet altijd wel vlees en vis ;p
Ja ik ook. Zijn best veel dingen die ik niet lekker vind eigenlijk. Maar er is maar 1 ding wat ik echt niet eet (behalve hersens en zo dan) en dat zijn tuinbonenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
ik ben best wel een miep met eten maar ik eet altijd wel vlees en/of vis ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |