Flinke curryquote:
hoor ze er niet over ;pquote:
Daar hebben ze Simon ook voor aangenomenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een show maakt die kerel ervan.
quote:
Raar volk... Geen bief of zo eten... Moslims eten geen "normale" shoarma... Wat ben ik blij dat ik (geen praktiserende) christen benquote:
Je kunt alleen nog kip of lam serveren om het 'veilig' te houden. Nou ja behalve als er vegetariėrs bij zijn, heb je dat weerquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Raar volk... Geen bief of zo eten... Moslims eten geen "normale" shoarma... Wat ben ik blij dat ik (geen praktiserende) christen ben
Ow, en geitquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt alleen nog kip of lam serveren om het 'veilig' te houden. Nou ja behalve als er vegetariėrs bij zijn, heb je dat weer
Kipshoarma vind ik niks trouwens. Lams is het lekkerst.
Ik was op vakantie met een groep waarmee we steeds in andere hutten aten. We hadden een echte vegetariėr in de groep en eentje die wel vis maar geen vlees at. En er waren weer mensen die geen vis maar wel vlees atenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt alleen nog kip of lam serveren om het 'veilig' te houden. Nou ja behalve als er vegetariėrs bij zijn, heb je dat weer
Kipshoarma vind ik niks trouwens. Lams is het lekkerst.
pssssquote:
krijg je toch een punthoofd van. Ik zou ze zelf laten kokenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik was op vakantie met een groep waarmee we steeds in andere hutten aten. We hadden een echte vegetariėr in de groep en eentje die wel vis maar geen vlees at. En er waren weer mensen die geen vis maar wel vlees atenIk had soms wel te doen met de gastheren en -vrouwen.
Geen vis maar wel vlees meldtquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik was op vakantie met een groep waarmee we steeds in andere hutten aten. We hadden een echte vegetariėr in de groep en eentje die wel vis maar geen vlees at. En er waren weer mensen die geen vis maar wel vlees atenIk had soms wel te doen met de gastheren en -vrouwen.
Het waren restaurants, maar dan nog. Elke keer weer de gastvrouw die van tevoren even checkte of het allemaal klopte. En dan ging de hele riedel weer: die wel vis, die geen vlees, die geen vis, maar wel vleesquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Oh ja zo heette hij, Cameron!
[..]
krijg je toch een punthoofd van. Ik zou ze zelf laten koken
Restaurants moeten eigenlijk wel. Maar ieder restaurant heeft wel vis en vlees gerechten.. Daar is niks speciaals aan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het waren restaurants, maar dan nog. Elke keer weer de gastvrouw die van tevoren even checkte of het allemaal klopte. En dan ging de hele riedel weer: die wel vis, die geen vlees, die geen vis, maar wel vlees![]()
Ach, mijn probleem ook niet. Ik eet alles wat ze me voorschotelen
Ah ik dacht dat je met hutten een soort tentjes bedoelde waar iedereen sliep.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het waren restaurants, maar dan nog. Elke keer weer de gastvrouw die van tevoren even checkte of het allemaal klopte. En dan ging de hele riedel weer: die wel vis, die geen vlees, die geen vis, maar wel vlees![]()
Ach, mijn probleem ook niet. Ik eet alles wat ze me voorschotelen
Ik vind vis gewoon echt niet lekker... Mijn pa heeft een keer uren in de keuken gestaan om een zalm helemaal goed te maken en zo... Maar daar maak je me dus niet blij mee.. Eet het uit beleefdheidquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
ik ben best wel een miep met eten maar ik eet altijd wel vlees en vis ;p
Ja ik ook. Zijn best veel dingen die ik niet lekker vind eigenlijk. Maar er is maar 1 ding wat ik echt niet eet (behalve hersens en zo dan) en dat zijn tuinbonenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
ik ben best wel een miep met eten maar ik eet altijd wel vlees en/of vis ;p
hehe kan toch ;p ik vind ook lang niet alle vis lekker hoor. haring bijvoorbeeld gruwel ik van ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind vis gewoon echt niet lekker... Mijn pa heeft een keer uren in de keuken gestaan om een zalm helemaal goed te maken en zo... Maar daar maak je me dus niet blij mee.. Eet het uit beleefdheidDoe mij maar gewoon Vleesch
haha tuinbonen vind ik ook niet heel erg wat nee. als ik iets moet zeggen waar ik echt van gruwel dan is het draadjesvlees, nog niet eens de smaak maar de textuur.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zijn best veel dingen die ik niet lekker vind eigenlijk. Maar er is maar 1 ding wat ik echt niet eet (behalve hersens en zo dan) en dat zijn tuinbonenx 10. Die krijg ik ECHT niet weg.
Tonijn vind ik wel lekker... Maar dat is ook het enigequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hehe kan toch ;p ik vind ook lang niet alle vis lekker hoor. haring bijvoorbeeld gruwel ik van ;p
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik ga misschien binnenkort weer naar de KranenborgerZo heet hij niet maar ik vind het een betere naam.
Oh wacht dat heb ik dus met pudding. Dat eet ik ook niet. Raar gevoel in je mond of zoquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha tuinbonen vind ik ook niet heel erg wat nee. als ik iets moet zeggen waar ik echt van gruwel dan is het draadjesvlees, nog niet eens de smaak maar de textuur.
haha ja ik snap wel wat je bedoelt ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht dat heb ik dus met pudding. Dat eet ik ook niet. Raar gevoel in je mond of zo
Ik ben er wel blij mee.. vind die zo saai... Maar zitten die er wel in dan? Alle afleveringen die op wiki staan hebben we gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef LPFAN het volgende:
vind het wel jammer trouwens dat ze de masterclasses niet uitzenden
quote:
Jullie Snefen nooit? Ik sneef me dagelijks een ongeluk hoor...quote:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
sneven
sneven werkw.Uitspraak: ['snevə(n)] Verbuigingen: sneefde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: is gesneefd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen doodgaan in een strijd Voorbeeld: `Hij was een van de weinige soldaten die het bloedbad overleefd ...
geen idee misschien zonder camera's dan want ze hebben het wel regelmatig over masterclassesquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee.. vind die zo saai... Maar zitten die er wel in dan? Alle afleveringen die op wiki staan hebben we gezien.
ik ook nietquote:
En daarom moeten mensen die Linguļstische studies hebben gedaan NOOIT vertaler wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
sneven
sneven werkw.Uitspraak: ['snevə(n)] Verbuigingen: sneefde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: is gesneefd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen doodgaan in een strijd Voorbeeld: `Hij was een van de weinige soldaten die het bloedbad overleefd hebben. De rest is gesneefd.`
Ze hebben het over dingen die ze geleerd hebben... Maar bij alle gastchefs waar ze gewerkt hebben, leren ze ook dingen he.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
geen idee misschien zonder camera's dan want ze hebben het wel regelmatig over masterclasses
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon gebruiken.
Ik ga je sneven!
true maar ze hebben ook daadwerkelijk het woord masterclass gebruikt vandaar dat ik het dacht ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze hebben het over dingen die ze geleerd hebben... Maar bij alle gastchefs waar ze gewerkt hebben, leren ze ook dingen he.
Jou niet hoorquote:
Als een chef iets uitlegt, is het een masterclass volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:22 schreef LPFAN het volgende:
hele bord ligt vol
[..]
true maar ze hebben ook daadwerkelijk het woord masterclass gebruikt vandaar dat ik het dacht ;p
ahh ok ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als een chef iets uitlegt, is het een masterclass volgens mij
komt aan het eind vast wel ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou niet hoor![]()
Vind dit niet zo een leuke opdracht eigenlijk. Zie liever een ingewikkeld toetje of zo.
Ja dat is bij DWDD ook altijd. Iemand legt even iets uit en hup ze noemen het een masterclassquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als een chef iets uitlegt, is het een masterclass volgens mij
echt hequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Cameron's uitleg: hmmmhmmhmmmmmhmmmhmmm! hmmhmmhm.
jah iddquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Maar wel tof dat ze hem überhaupt gevraagd hebbenStaat wel leuk op je cv natuurlijk... Gastchef bij MC NZ
![]()
ik snap hem ook nietquote:
vroeg ik me ook al af. Ik dacht dat gravy de vertaling van jus was.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:27 schreef LPFAN het volgende:
wat is het verschil dan tussen jus en gravy ;p
Volgens mij is een jus wat dikker... anders is het saus. (of andersomquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af. Ik dacht dat gravy de vertaling van jus was.
ja idd, is het toch ook? anders hebben alle merken in de winkel het fout ;pquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af. Ik dacht dat gravy de vertaling van jus was.
Of misschien is er voor jus geen andere vertaling?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd, is het toch ook? anders hebben alle merken in de winkel het fout ;p
zou kunnen iddquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Of misschien is er voor jus geen andere vertaling?
Volgens mij is jus idd het braadvocht + extra smaken. Als je er saus van maakt, komt er altijd wel een soort van bindmiddel bij. Dat zal dan wel de saus zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:43 schreef Nizno het volgende:
Volgens mij heb je een jus gewoon van het bakken van vlees en dergelijke en een sausachtige jus.
Als ik een zakje sju maak dan is het altijd wat meer gevonden papperig dan wanneer je gewoon een vleesjus heb.
Ik heb vandaag getraind, dus eet maar weer eens gezondquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:21 schreef LPFAN het volgende:
zo, eten staat op ;p klaar voor de finale! ook al weet ik wie gaat winnen
heheh, ik eet zelfgemaakte nasi ;pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getraind, dus eet maar weer eens gezondSalade
Goed idee voor morgenquote:
hahah ;pquote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hahah ;p
mijn ah heeft die paprika reepjes niet in de diepvries btw
hahah toevallig ;pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga zometeen weer bamie eten
Dus eventjes meeposten en dan ben ik weg.
ja, maar ff binnenkort naar een andere ah ;p deze ah heeft zowiezo niet veel.quote:
Oh woon je bij mij in de buurt? De AH hier heeft ook niks. Wel net een Allerhande meegenomen met lekkere pastagerechten, morgen eentje proberen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja, maar ff binnenkort naar een andere ah ;p deze ah heeft zowiezo niet veel.
oeh morgen ook ff de allerhande meenemen dan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh woon je bij mij in de buurt? De AH hier heeft ook niks. Wel net een Allerhande meegenomen met lekkere pastagerechten, morgen eentje proberen.
OK hopelijk nu een toetje.
Balen! Geen 20 punten voor jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
boeeee mijn nasi is aangebrandmoet nog wennen aan het gas hier blijkbaar.
Mijn lokale ah had het ook niet. Maar die is paar maanden geleden dicht gegaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh woon je bij mij in de buurt? De AH hier heeft ook niks. Wel net een Allerhande meegenomen met lekkere pastagerechten, morgen eentje proberen.
OK hopelijk nu een toetje.
toetje komt als laatste opdracht pas ;pquote:
haha idd ;pquote:
Nou dat is erg joh! Is er wel eentje hier ergens maar dan moet ik met de auto en in een parkeergarage en zo, niet zo handigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn lokale ah had het ook niet. Maar die is paar maanden geleden dicht gegaan![]()
Dus ik moet nu steeds naar de XL
hmm hier is geen xlquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn lokale ah had het ook niet. Maar die is paar maanden geleden dicht gegaan![]()
Dus ik moet nu steeds naar de XL
Lokale ah lag 1.5 km hier vandaan.... Nu moet ik naar het retail, dat is 5 km en hartstikke druk met vooral duitsers altijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is erg joh! Is er wel eentje hier ergens maar dan moet ik met de auto en in een parkeergarage en zo, niet zo handig
ja iddquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
Ik heb het idee dat er dit seizoen wel heel veel Aziatisch eten langskomt. Beetje meer variatie was wel leuk geweest.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Postbus100 het volgende:
Ik hoop dat Ana keihard op haar bek gaat
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:42 schreef Postbus100 het volgende:
Ik hoop dat Ana keihard op haar bek gaat
ik ga zo nog ff naar de winkel denk ik omdat mijn eten dus niet te eten was ;pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
Denk dat ik na de salade nog steeds honger heb vandaag
Ik heb nog wel wat in de koelkastquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik ga zo nog ff naar de winkel denk ik omdat mijn eten dus niet te eten was ;p
ik ga zo nog ff in de vriezer kijken of ik misschien daar nog wat heb ;pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat in de koelkastVlamtosti's, nog wat pittige schnitzels
Nee, helaasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
nou die gaat dus niet op der bek helaas ;p
Ik vind een 3 gangen menu koken als finale toch nog altijd het leukste eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
Beetje saaie finale tot nu toe trouwens. Hopelijk zometeen een episch toetje.
Het moet een beetje spannend blijven denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:58 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap die puntentelling niet. Gisteren had Chelsea een perfect gerecht en kreeg daar 18 punten voor. Nu heeft Ana een gerecht dat lekker is, maar iets meer zout en pit kon gebruiken, en krijgt zij 17 punten. Het schuurt
Daarom hebben ze daar dollarsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
Vind dat trouwens een beetje gekke naam voor een restaurant. Ik zou denken: alles kost een euro
met een hele lange lepel?quote:
denk dat ie wel te doen is als die tijdsdruk weg is. das een nadeel nuquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Moeilijk? Weet het niet. Lastig omdat het zoveel is, ja.
Ja precies dat bedoel ik, zoveel in 3 uur. Als je een hele middag hebt is het prima te doen denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
denk dat ie wel te doen is als die tijdsdruk weg is. das een nadeel nu
Smakelijk!quote:
eetse!quote:
zie je ze niet zitten? ;pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:04 schreef Postbus100 het volgende:
Waar zijn de oude kandidaten boven op de galerij die hen aanmoedigen?
Ze zitten er ja. Maar ze zeggen niets en kijken niet van bovenaf meequote:
er is geen bovenaf ;p en misschien mogen ze dat niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze zitten er ja. Maar ze zeggen niets en kijken niet van bovenaf mee
haha ;pquote:
Succes! Tot morgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:15 schreef LPFAN het volgende:
ik ga nog maar ff naar de winkel ;p weet toch de uitslag.
tot morgen!
En langere armenquote:
Ze moeten het namaken... Moet je niet zomaar de volgorde veranderenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:27 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom zou die volgorde zņ belangrijk zijn?
ja ik ook ;pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
oow, ik krijg echt zin in trifle van dit programma
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:31 schreef Burner82 het volgende:
Gelukkig niet Ana.. Dat is het belangrijkste
Smakelijkquote:
thnx jij ook nog ;pquote:
Kun jij de TT aanpassen ervoor trouwens? Gewoon doorgaan in dit topic lijkt me?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:57 schreef Karina het volgende:
Vond ze allebei niet echt een Masterchef. Hopelijk is s04 leuker.
Ja gewoon hier verder. Ik pas het morgen even aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kun jij de TT aanpassen ervoor trouwens? Gewoon doorgaan in dit topic lijkt me?
Ik heb ff gezocht, maar dat is nog lastig te vindenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:43 schreef Karina het volgende:
TT aangepast. Als de voorrondes zijn geweest komt er weer een plaatje van de deelnemers in de OP.
wel gek want dit is niet zo heel lang geleden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb ff gezocht, maar dat is nog lastig te vinden
NZ zal wel niet zo populair zijn als AUquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:09 schreef Karina het volgende:
[..]
wel gek want dit is niet zo heel lang geleden.
Ik eet trouwens straks het recept wat op de voorkant vd Allerhande staat. Ben benieuwd!
Seizoen 4. Is wel al eens geweest geloof ik, maar ja, wat niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
hhhhoooooooooiii![]()
weer een herhaling?
Mwoa, net... Toch met ruim een uur hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:28 schreef LPFAN het volgende:
potver net gemist ;p seizoen later dus?
ja bedoelde dat het net afgelopen was ;p hmm winnaar komt me bekend voor dus denk dat ik deze ook al gezien heb.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, net... Toch met ruim een uur hoor
En ja, seizoen 4 nu :p
Deze was het:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
NZ zal wel niet zo populair zijn als AU
Wat staat er op de voorkant?
Klopt, maar hij lijkt ook erg veel op een Aussie winnaar...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja bedoelde dat het net afgelopen was ;p hmm winnaar komt me bekend voor dus denk dat ik deze ook al gezien heb.
hmm okequote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij lijkt ook erg veel op een Aussie winnaar...
klinkt lekker!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was het:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ta-rucola-mascarpone
Maar grote kans dat je het al gezien hebt hoor... Zoals ik al eerder zei tegen ongeveer mezelf, wat hebben we nog niet gezien op SBS6keerherhaling...quote:
true ;pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar grote kans dat je het al gezien hebt hoor... Zoals ik al eerder zei tegen ongeveer mezelf, wat hebben we nog niet gezien op SBS6keerherhaling...
quote:
Stevig gerecht? Door beetje ham, sla en mascarpone? Maar klinkt idd wel aardig lekkerquote:Spaghetti met pancetta, rucola & mascarpone
Een hap van deze pasta en je waant je in Italiė. Frisse citroen en basilicum geven dit stevige gerecht 'n zomers tintje.
lol dat niet idd ;pquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Stevig gerecht? Door beetje ham, sla en mascarpone?
het was wel lekker maar ietwat aan de flauwe kant, ondanks de pancetta. Maar wel voor herhaling vatbaar (met wat meer pancettaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Stevig gerecht? Door beetje ham, sla en mascarpone?
Wat ham of spekblokjes eerst ff uitbakken er doorheen doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
het was wel lekker maar ietwat aan de flauwe kant, ondanks de pancetta. Maar wel voor herhaling vatbaar (met wat meer pancetta)
Kan ook wel ja met wat spek.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat ham of spekblokjes eerst ff uitbakken er doorheen doen?
Ah jammer joh. Ik deze nog niet gelukkig. Weet wel wie er wintquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
ja ik heb deze zeker weten gezien, ik herken veel mensen die er staan ;p
haha ja ;pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jammer joh. Ik deze nog niet gelukkig. Weet wel wie er wintDat krijg je als je plaatjes zoekt.
Zou hij het zeggen? Liesten ferry scarefully, for I sell see ties eunlie wansquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou hij het zeggen? Liesten ferry scarefully, for I sell see ties eunlie wans
Simon Wright volgens mijquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]Als ik hem was zou ik het doen ja
![]()
Dit is wel een leuke chef trouwens
Niet die Ben van nu maar de vorige.
Ik denk dat er nog genoeg mensen zijn die de snapper helemaal aan gort snijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
Joh 'snapper' die kennen we nog niet.
Trent vind ik irritant. Hopelijk blijft ie vanwege de ergernisfactor.
Vlak de BK ook niet uit hequote:
Tarantino is ook een creepquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind Trent maar een creep. Hij lijkt een beetje op Tarantino trouwens
Ik had stom genoeg iets in de oven warmgemaaktquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
Alleen al van eten opscheppen zweet je je de tandjes....
haha oops ;pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had stom genoeg iets in de oven warmgemaaktIn de keuken was het denk ik 50 graden daarna.
Warm eten met 28 graden binnen is ook niet allesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had stom genoeg iets in de oven warmgemaaktIn de keuken was het denk ik 50 graden daarna.
haha ja idd, heb best medelijden met ze ;pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Dit, samen met de auditie rondes, lijkt me qua eten en proeven toch het ergste voor de jury
Nope. Het is hier nu 26,5 maar ik heb het idee dat het iets aan het afkoelen is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Warm eten met 28 graden binnen is ook niet alles
Dat ja. Niet eten = wieberen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Dit, samen met de auditie rondes, lijkt me qua eten en proeven toch het ergste voor de jury
Er komt een aardige bak regen aan, maar vooral in het westenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. Het is hier nu 26,5 maar ik heb het idee dat het iets aan het afkoelen is.
En laat ik nou in het westen zittenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er komt een aardige bak regen aan, maar vooral in het westen
Dan heb je gelukquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En laat ik nou in het westen zittenvan mij mag het gaan hozen straks.
Denk het niet nee... Die had het ook erg verpest..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik hoop wel dat baardmans mag blijven. Maar ik vrees het ergste.
valt tegen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer hoor. Heb verder nog niet echt een leuk figuur gezien.
Je hebt pas de voorrondes gemist, begint vandaag pas echt. En in het weekend is het nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:47 schreef Nizno het volgende:
Ben er maandag ook weer bij. Afgelopen dagen voebal gekeken dus niet meegelezen en vandaag eigenlijk vergeten hier te lurken
Van t weekend ben ik bij paps en mams op de koffie/ziekenbezoek dus dan denk ik dat ik masterchef niet ga volgen.
Heb je sbs6 daar dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Toch een nadeel van verhuizen naar Engeland...mijn bord op schoot show en topicreeks
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
VoorstelrondjeAls je Sushil heet, moet je toch goed zijn in sushi denk ik?
geothermische wonderland van rotorua.. Ik snap de stressquote:
jongens/mannen/kerels die geen fikkie kunnen stoken... Die moet ik niet.quote:
haha idd ;pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jongens/mannen/kerels die geen fikkie kunnen stoken... Die moet ik niet.
1 van de beste herinneringen die ik heb aan mijn "ouderlijk" huis, is dat ik voor de open haard alles in de fik zette wat er maar in de fik kon... jaar of 4 was ikquote:
hahahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 van de beste herinneringen die ik heb aan mijn "ouderlijk" huis, is dat ik voor de open haard alles in de fik zette wat er maar in de fik kon... jaar of 4 was ikPap werd alleen boos als ik de schoorsteen niet open gezet had en hele huis blauw stond
Iets met een fluit?quote:
als ik google krijg zo iets als eten op stenen ;p niet een speciaal gerecht iig ;pquote:
koken op vuurquote:
Vuurquote:
Volgens mij: koken op stenen inderdaad.. Moet je alleen de stenen heet krijgen. Gewoon steengrillen eigenlijk, maar dan camping-stylequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:54 schreef LPFAN het volgende:
ik weet nog steeds niet wat hangi nou inhoudt ;p
jah maar omdat ze het ook zeggen dat er bepaalde gerechten en smaken bij horen enzo ;pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij: koken op stenen inderdaad.. Moet je alleen de stenen heet krijgen. Gewoon steengrillen eigenlijk, maar dan camping-style
Hete stenen, rook, in een gat in de grond... geeft wel een bepaalde smaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
jah maar omdat ze het ook zeggen dat er bepaalde gerechten en smaken bij horen enzo ;p
niet dusquote:
je kan het wel terugkijken he online,quote:
jaah iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
Wel coole techniek eigenlijk...
fikkie stoken, hete stenen in de grond, afdekken, voer erop, nog een laag afdekken, nog wat voer, afdekken, en bedekken met aarde![]()
En handige technieken als het buiten 40 graden is met regenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Terug naar de traditionele technieken zie ik
Mwoa, mocht je nog geen honger hebben... als je klaar bent graven, welquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is alleen jammer dat je je eten ook weer op moet graven
Ik mis altijd de speren en machete's tijdens dat soort opdrachtenquote:
whaha ;pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mis altijd de speren en machete's tijdens dat soort opdrachten
Misschien wat voor JdM... de slechtste 2 geef je messen... degene die overleefd, mag doorquote:
lol ;pquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien wat voor JdM... de slechtste 2 geef je messen... degene die overleefd, mag door
misschien in de toekomst. Leef nu nog uit een hotelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
je kan het wel terugkijken he online,
Op kosten van de baas neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
misschien in de toekomst. Leef nu nog uit een hotel
ah oke, dan kan het niet iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
misschien in de toekomst. Leef nu nog uit een hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |