Maar waarom ga je er niet op in, duidelijk dat ik een punt maak nuquote:
Wat is je punt dan? Als je dat duidelijk maakt, dan wil ik er wel op ingaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:06 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Maar waarom ga je er niet op in, duidelijk dat ik een punt maak nu
Soort mix van sinterklaas en de smurfen? Lijkt me best een tof idee. En kinderen weten na een paar jaar toch niet beter.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:57 schreef Jigzoz het volgende:
Verf ze blauw. Klaar met dat gelul ieder jaar. Twee jaar later weet niemand meer beter.
Je bent duidelijk niet zo slim anders snapte je mijn punt wel. Had ook niet anders van jou verwacht..quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is je punt dan? Als je dat duidelijk maakt, dan wil ik er wel op ingaan.
Haha.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zou eens een screenshot van dit moeten maken en tussen je vakantiefoto's moeten stoppen. Dan kun je over 10 jaar terugkijken op hoe je aan de verkeerde kant van de geschiedenis stond.
Hm, nette burn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je zou eens een screenshot van dit moeten maken en tussen je vakantiefoto's moeten stoppen. Dan kun je over 10 jaar terugkijken op hoe je aan de verkeerde kant van de geschiedenis stond.
Als zwart er ook bij zit prima.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Binnen vijf jaar zijn Pieten in alle kleuren de norm.
Waarom moet alles en iedereen wijken voor een minderheid die "raciesme" roept?quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is je punt dan? Als je dat duidelijk maakt, dan wil ik er wel op ingaan.
Het ging mis toen iemand over Ieren begon. Kut Ierenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:20 schreef superniger het volgende:
man man man.
Topic gaat vanaf pagina 1 al helemaal nergens meer over.
Gooi er maar een slotje op.
Het beheerst alleen je leven als je het je leven laat beheersenquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdetyfus nu alweer dat gezeur?
Ik ben heel benieuwd naar jouw definitie van een ''Nederlander'' en die van een Nederlander.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:00 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ik heb het over "Nederlanders" als jij.
Ik denk dat je het democratische systeem in Nederland en de rest van de westerse wereld niet helemaal begrijpt. Overal is het namelijk ingericht op het beschermen van en rekening houden met minderheden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:01 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Toch beslist de meerderheid in een democratie en kan er rekening worden gehouden met een minderheid. Meer niet
Wat een toeval dat ik Engeland zei.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:57 schreef grimselman het volgende:
[..]
De Barbarijse zeerovers zijn nog iets verder gegaan om slaven te halen, ook in Ierland zijn ze langsgeweest.
Ga ergens anders trollen gekquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar jouw definitie van een ''Nederlander'' en die van een Nederlander.
[..]
Ik denk dat je het democratische systeem in Nederland en de rest van de westerse wereld niet helemaal begrijpt. Overal is het namelijk ingericht op het beschermen van en rekening houden met minderheden.
Oh het boeit me allemaal niet hoor, maar het is wel weer op tijd. Zelfs voordat de pepernoten in de winkel liggen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het beheerst alleen je leven als je het je leven laat beheersen
Feiten, in een discussie?! Hoe durf je! Het gaat hier over gevoelens. Beetje rationeel zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:53 schreef Enchanter het volgende:
http://mijngedachteover.n(...)deze-discussie-niet/
Goed leesvoer voor Glazenmaker en Koos Vogels
Wat mij betreft verandert er helemaal niets.quote:
Dan ben jij een racist.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat mij betreft verandert er helemaal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |