Niemand dwingt je om auto te rijden hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Reken zelf maar uit voor hoeveel de Staat je jaarlijks afperst & uitwringt met woekerbelastingen op je eigen "vrije" verkeer.
Maakt niet uit,gek genoeg zijn ze in België goedkoper met benzine en diesel prijzen(zelfde BTW tarief als Nederland !!)quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om auto te rijden hoor.
En de wegen zien er niet uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit,gek genoeg zijn ze in België goedkoper met benzine en diesel prijzen(zelfde BTW tarief als Nederland !!)
quote:
Nederland is ook niet perfectquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
En de wegen zien er niet uit![]()
![]()
Open zo nog even een topic over zorgverzekeringen, en de hoge accijnzen op bier en sigaretten.
Absolute statistieken zijn hartstukke leuk hoor. Maar relatief telt toch wat meer. En dan is het in Nederland zo slecht nog niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
Heel EU (Noorwegen is duurder)is trouwens goedkoper met benzinewe staan op nr. 3 in de wereldranglijst
qua benzineprijzen.
Toch iets om trots op te zijn?
Nederlanders willen een perfect wegennetwerk maar er absoluut geen geld voor betalen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:29 schreef Woelwater het volgende:
Zonder die belasting was er niet eens een weg om bij het pompstation te komen.
Ik zei ook niet dat ik het slecht vond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:27 schreef Dven het volgende:
Absolute statistieken zijn hartstukke leuk hoor. Maar relatief telt toch wat meer. En dan is het in Nederland zo slecht nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:34 schreef stbabylon het volgende:
Mij krijgen ze overigens niet, ik betaal al jaren elke gewoon 20 euro voor de benzineVGoede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Daar was toch de wegenbelasting voor uitgevonden?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:29 schreef Woelwater het volgende:
Zonder die belasting was er niet eens een weg om bij het pompstation te komen.
Uhh jawel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om auto te rijden hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |